Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Insight je auto pro pařany, spořílky a zahrádkáře

Baví vás počítačové hry a snažíte se chovat ekologicky? Pak je hybridní Honda Insight auto pro vás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DOKTOR

Precizní práce

Konečně hybrid za přijatelnou cenu R^

0/0
24.3.2009 21:46

Antonín

HONDA

Nyní si trochu zafantaíruji: 6generace Hondy sedan 1.5 /1.6 a nabušená současnou technologií.

Jen jsem si holt trochu zafantazíroval ...

0/0
25.2.2009 21:33

Hulmiho Ukolen

ach ta palubka...

z toho se mi dělá zle. Jediná věc, co mi vadí na Hondách...

0/0
25.2.2009 19:26

icmek

Re: ach ta palubka...

na novejch... ve starejch jsou naopak (na tu dobu) neuvěřitelně pěkný, vymakaný a funkční. v novejch je to trochu výstřelek.. ale zase holografický budíky (nebo jak tomu řikaj), to je mazec..

0/0
25.2.2009 20:09

drsný

drsný

tohle auto chci R^

0/0
25.2.2009 15:49

maagoor22

hhmmm

Proto moc nechápu, proč je na automatické převodovce také možnost zařazení stupně S - sport.  - I ten největší šetřílek potřebuje někdy rychle předjet, nebo se dostat z nebezpečné situace, proto by měl být ve všech autech stupeň S........

0/0
25.2.2009 14:06

michal

Re: hhmmm

Podle me je S nastaveni u automaticke prevodovky pro manualni razeni padly pod volantem. Mam Hondu Fit vybavenou temito padly (mimochodem skvele se s tim jezdi) a S nastaveni prave na to "manualni" razeni. Take i na fotce palubni desky jde videt packy na razeni pod volantem na obou stranach... teda aspon si to tak vysvetluju.

0/0
25.2.2009 18:25

icmek

wow

vidíte ty sedačky? tu řadičku? toho místa všude? ... jdu si koupit pana dokonalýho, auto pro drsňáky ;-D

0/0
25.2.2009 10:48

rudastraka

4,7??

pri jaky rychlosti, nebo pri jakym prumeru??

ja se svou petiletou tuctovkou 1.6 / 83kW kdyz setrim tak se pod 5 taky dostanu

zjistete si za kolik jezdi dvoulitrovej dyzlovej bavorak s dvojnasobnym vykonem nez ten japonec

0/0
25.2.2009 0:19

Kosta262

Re: 4,7??

Diesel a benzín se nedá porovnávat.

Jinak souhlas. Kde se s tim jezdilo? Já se při cestách po vesnicích dostanu k

6l/100km, ale  některých městech zase vylezu klidně i přes 11l/100km.

Zajímala by mě ale hmotnost Hondy. Třeba by se dalo ušetřit tam?

0/0
25.2.2009 8:51

Phoenix

Re: 4,7??

Když jsem si jednou dal cestu Praha-Prievidza se svým Volvo S70 2,5 (125 kW, benzín), rok výroby 1997 v klidu a pohodě - dálnice 100-110, okresky povolených 90, žádné předjíždění na plný plyn, dojel jsem s průměrnou spotřebou 6.9... Nebyl jsem žádnou brzdou provozu (protože to sám nesnáším), prostě jsem se zaměřil na plynulost... A to mi při odjedzu z Prahy ukazoval palubní počítač dlouhodobý průměr kolem 8.7, takže to muselo padat drasticky...

Prostě ne vždy je to jen o nejposlednější technice pod kapotou...

0/0
25.2.2009 9:05

Phantom2005

Re: 4,7??

Jojo, zajímavé by bylo vidět jak by se změnila spotřeba kdyby to auto umělo jezdit i jenom na elektromotor.

Jenže to by tam museli dát výkonnější elektromotor.

0/0
25.2.2009 10:20

jorbl

Re: 4,7??

takze "dálnice 100-110" ... a "nebyl jsem žádnou brzdou provozu". Zajimavy.

0/0
25.2.2009 18:04

cbx

Re: 4,7??

když se nedržíš v levém pruhu, tak brzdou nejsi. Brzdou jsou většinou strýcové, co si myslí, že když už v té své funglnové Fábii jedou maximální povolenou rychlostí (tachometrových 130), tak je stejně nikdo nesmí předjíždět a proto není důvod nejet v předjížděcím pruhu

0/0
25.2.2009 19:27

Phoenix

Re: 4,7??

ano.... není to o ručičce tachometru ale o tom, jak se člověk chová k ostatním účastníkům provozu... ale to bohužel málokdo chápe... takže já se 110 nemusím být brzdou provozu a někdo jiný může být i se 140... nejde o to jak rychle, ale jakým způsobem...

0/0
26.2.2009 14:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.