- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdraží i Renault? jestli ano tak o kolik? Slyšel jsem, že nižší střední třída má jít od 1.3.2009 nahoru.
Ano, je to tak. Nový Renault Megane je o 5000 Kč dražší od 1.3. 2009
Mocipáni ze škodovky zase lobovaly za nizkou korunu kdy tohle poskomunistticke prolevami ekonomiky do polityka skonci?
"Mocipáni lobovali", "do politiky", troubo. Ty jsi Maďar? Nevěřím, že jsi bez lobování dokončil základní školu bez ztráty květinky.
tak nevím, kde se zeptat - od dubna bude platit možnost odpočtu dph u aut i bez mřížky, ale musí stále splnit jednu podmínku - aby uvezlo těžší náklad, než bude maximální povolená hmotnost posádky - tedy zase homologace N1 - takže hatchback Superb tímto bude levnější než klasický sedan nová Octavia II facelift ( ne kombi), u kterého si DPH odečíst nepůjde ? No to je otřes - nebo se pletu ? Nemůžu to nikde v parametrech homologace Octavie najít - jenom objem zavazadlového prostoru min max - to je mi údaj k prdu
kolik je teda maximální povolená hmotnost posádky u normálního sedanu Octavie II new facelift ? 5 x 75kg = 375 kg ? To znamená, musí uvézt minimálně o 1 kg více, tj. 376 kg ? Kde se sakra dočtu o těchhle homologovaných údajích, když nejsou ani v dokumentaci na internetových stránkách výrobce ?
A to má být ten slibovaný odpočet Dph u osobních vozidel,když to zase musí být jenom kombíky, hatchbacky aj. ?
Podle mě se to nedá brát tak plošně (nahoru nebo dolů) - zaleží v jaké zemi se vyrábí, a v jaké měně se nakupuje materiál a jaké jsou marže. Třeba americké automobilky měli u nás takové marže, že můžou jít klidně i na polovinu. Korejské automobily zase chrání silný pokles jihokorejského wonu, takže naopak na autě vydělají víc než dřív a můžou jít s cenou ještě víc dolů. Třeba Renault mořná bude muset zdražit, Dacia možná taky trochu.....nejhůř dopadnou japonské automobilky - jen posílil proti koruně skoro o 100%.Sice dříve byli z dražších, ale 100% je hodně. Čekám kdy zdraží - ale pak už si je asi moc lidí nekoupí.....(i když si myslím, že měli asi celkem velké marže)
.......Novináři všech serverů píší poslední dobou každý den o tom, že právě dnes je ta úplně nejlepší doba na nákup auta a zítra již půjdou ceny prudce nahoru? Někteří srandisté to dokonce nazývají výhodnou investicí (kterou můžeme za 10 let nechat sešrotovat) a nabádají i ke koupi auta, které sice dnes nepotřebujeme ale zítra se může hodit nebo výhodně prodat. Obdobné články vychází s železnou pravidelností o bytech, ačkoliv se tam zatím pokles příliš nekoná, spíše se trh zastavuje(což samozřejmě k poklesu asi povede.....).....nastává otázka: KDO TO PLATÍ? Nebo je to jenom hloupost? a nebo potřeba pomoci bližnímu nezištně s prodejem?
Tak hodně štestí a ať vám to výjde.že by poslední křeč před smrtí?????????????
Ještě nedávno nám v TV, novinách a netu mastili hlavu tím, jak je pro občany a firmy skvělé a výhodné, když koruna klesá a už je tu důsledek, vše se jen zdraží a zajištěným firmám to stejně nepomůže.
Z blíže neurčenýho bazarovýho ceníku unikly nový ceny. Např. Š Felicia 1.3MPI combi, dovoz z D, 214000.- Kć bez DéPéHá, jako nová, N1, shnilý zadní dveře, prožraný prahy, provedena renovace počítadla kilometrů z 187258 km na pěkných 78500. Takže rychle nakupovat za současný ceny, koruna padá, ceny v bazarech porostou...
Lidi nekupujou a vyčkávají tak se pohrozí tím, že auta zdraží a lidi začnou konečně nakupovat. Uvidí se jestli jim to vyjde.
Njn, pořád si ještě prodejci neuvědomili, že sice zdražit mohou, ale lidé koupit nemusí ... cena je prostě dohoda mezi prodávajícím a kupujícím - koruna nekoruna. A rozdíl, jestli ve výloze stojí deset aut s cedulkou 249 000,- nebo 259 000,- CZK není zase tak závratný.