Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fotky: Škoda Fabia Scout vyjíždí

Podívejte se na fotky očekávané Škody Fabia Scout, která zažije světovou premiéru na březnovém autosalonu v Ženevě. První vozy by měly na trh dorazit v květnu, cena auta zatím nebyla stanovena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fan club poslanecké sněmovny

německá pomsta

designéra tohoto děsu bych povesil za kule do průvanu:-©:-©:-©

0/0
23.2.2009 16:57

Doktor

Jsem rád,že v tom nejsem sám.

Ve Škodovce si jsou nějak jisti. Však Ty socky si to koupí. Za sebe, říkám ne! Jako kdybych viděl stařičkou dvanácettrojku, ale v lepším kabátě.  Pozor, pokud však jsme národ basketbalistů, tak to mají ve Škodě ten nejlepší marketingo-designerský team. Pevné zdraví Vám všem. Doktor.

0/0
21.2.2009 20:54

Eldi

Frankfurt 2007

premiera? vzdyt Fabia Scout byla už na IAA Frankfurt v roce 2007?

0/0
21.2.2009 14:49

Karel

Plast

A až bude Škoda celoplastová, ponese název Škoda Zwickau EU

0/0
21.2.2009 13:08

alex

ach jo ...

stara Fabie se mi nilibila ale tahle je uz fakt hodne skareda...

nechapu jak si tohle nekdo muze koupit.. jezdit s tim je ostuda.. ble ble8-o

0/0
20.2.2009 22:22

Venca

Re: ach jo ...

pravdu máš chlape, at přemýšlím jak dlouho chcu škaredější auto ve stejné třídě mě fakt nenapada.

0/0
20.2.2009 22:26

Tatka Smoula 1

Az vyrostu.....

Az vyrostu, bude ze me A6 Allroad.............. do te dobybudu ale takove male fuj;-(

0/0
20.2.2009 16:29

tommejto

fábie

fábie je vyšší než širší, což je její největší problém. No a motory HTP, škoda slov. No a fábie do terénu... to mě dodělalo Rv

0/0
20.2.2009 16:09

mno

oj

FABLIJA out(Y)(Y)(Y);-€

0/0
20.2.2009 11:02

xyzž

ji

Výroba tohohle škopku je plýtvaním lidskýmy silamy a škoda materiálu!!(Y)(Y)(Y)

0/0
20.2.2009 10:38

eonwe_

Re: ji

Co je to SILAMY???  8-o8-oNějakej novej fotbalista? ;-D

0/0
20.2.2009 11:32

pindour

??

no nevim, kdysi se za lakovany narazniky priplacelo, dneska se plati vic zase za nelakovane... kdyby to nemelo ta loukotova kola, bylo by to jako rada Junior 

0/0
20.2.2009 9:34

Lojza Frgál

Tož dobre to je

Kdákéte si co chcete, ale to auto je šikovné. Do družstva nemosím jezdit Superbom, navíc na kotáry se takové lehké terení auto hodí. Na zahumenku s tím taky vjedu a nějaké pytel zemáků tam taky napasuju. Do zadu to bude chtít nějakó kulu na kárku, bech dřevo z lesa dovezl. No a před kostelem v Koryčanech to taky bude vypadat šikovně, takový stroj nemání ani Velebný pán.

0/0
20.2.2009 9:29

Džek Mikolson

Re: Tož dobre to je

Jo tak vidím  že si to svý zákazníky najde.....

0/0
20.2.2009 14:14

Fajtus

Škodovka

Škodovka, to je auto pro loosery a agroburany.......

0/0
20.2.2009 9:00

-

Re: Škodovka

a ty patříš do které z tebou uvedených kategorií ?:-)

0/0
20.2.2009 10:11

Fajtus

Re: Škodovka

Já škodovkou, korejcema ani sockou nejezdím, takže nepatřím ani do jedné...

0/0
20.2.2009 14:11

mmiillaann

Re: Škodovka

Tak to jsem rad, ze jezdim tou sockou. Pri predstave, ze bych byl takhle vypatlanej jako ty, to by mi za to urcite nestalo, ale mozna se mylim...

0/0
21.2.2009 15:17

VasaBrno

Re: Škodovka

tyjo takovy moudro. to ti muselo zabrat nejmin celej den, nez si to vymyslel a dalsiho pul dne nez si to sepsal ;-D

0/0
20.2.2009 14:30

Coraxus

Nemá to 4x4 !!!

Nová koncepce terénních automobilů podle firmy Škoda - žádné 4x4, ale pokud zapadnete, podložíte kola vyšívanejma koberečkama... :-© Rv 

0/0
20.2.2009 8:55

icmek

SHRNUTÍ.. kdo v tom jel, potvrdí.

1) vysoký, úzký auto - nesmysl, uvnitř neni místo a auto plave.

2) zrcátka - v dešti neni vidět skrz okno kvůli vodě, opravdu povedené.

3) design - někomu se líbí, mě se nelíbí. to, že to dělal špičkovej designér ještě neznamená, že je to krásný auto. navíc designér neni umělec, je to prachsprostej akademik.

4) do terénu to neni. nízkoprofiláče zkuste vzít mimo silnici. sám mám 205/50 a jakejkoliv kamínek cejtim.

5) bezpečné je to pasivně určitě, ale to nechci nikdy zkusit. radši bych, aby to drželo na dálnici směr jízdy. 6) cenová politika je eple. :-/Rv7) první fóbie je proti týhle krásný a povedený auto.

0/0
20.2.2009 8:43

?

Re: SHRNUTÍ.. kdo v tom jel, potvrdí.

na 205 cejtis kazdy kaminek? to je standartni velikost ne? teda zalezi na velikosti kary...mam tam 235... a uz nikdy vice....sice super sedi ale kazdy dira je cejtit....

0/0
20.2.2009 10:15

...

Re: SHRNUTÍ.. kdo v tom jel, potvrdí.

WTF? Jde snad o výšku profilu(což je těch 50)  a ne o šířku.8-o 

0/0
23.2.2009 17:02

Pazout

hruza

to je hnus velebnosti ....

0/0
20.2.2009 5:02

devil

super b

Jo, jo,  novy Superbus v kombajnu s V6, na hlinach a s fijalkama, to bude jiny zradlo.R^

0/0
19.2.2009 22:47

Mak1

Re: super b

až na to, že sjúprbus vypadá ze zadu jak 10 let starej Korejec .....

0/0
20.2.2009 8:39

Vilém Hynek Jarmila

a navíc

6. Nevím, proč mít ke Škodě přátelský vztah, to auto se mi nelíbí, nekoupím si ho a můj život se nezmění, ani kdyby ta automobilka zkrachovala.

0/0
19.2.2009 22:28

Karel

Re: a navíc

R^V

0/0
21.2.2009 13:10

Vilém Hynek Jarmila

Fabia 1,2 HTP Scout, to bude správný dělník do hor

.. ale spíš než scout by mu měli říkat pionýr. Ta organizace byla k ničemu, symbolika by byla dokonalá.

0/0
19.2.2009 22:21

moopy2

Re: Fabia 1,2 HTP Scout, to bude správný dělník do hor

dřív to byl junior:) ale to se blbě prodávalo, tak tomu dali jinej název a zdražili to o 150 000 a to se bude prodávat panečku;-D

0/0
20.2.2009 9:15

Jarr

...

Kupodivu mne se libi...R^

0/0
19.2.2009 22:04

ja

...

k u r v a to je humus :-©:-©:-©:-©:-©

0/0
19.2.2009 21:41

Viktor

Pro všechny experty

Pánové, zdravím všechny experty, kteří tady haní škodu.Kde jste , že ještě nepracujete u nejlepších designových firem a neradíte jak se má co dělat ? Místo toho se skrýváte za nesmyslené nicky a plácáte samé nesmysly kterým ani sami nevěříte. Můžete mi dát alespoň jeden důkaz v čem fábie tak špatná vůči firmám jako je fiat atd. Co je pro Vás vlastně dobré ? Jaký design ? Poraďte ...R^

0/0
19.2.2009 21:34

fks

Re: Pro všechny experty

No, třeba předchozí Fabka sice designově nebyla žádný terno, ale proti tomuhle je ve zpětném pohledu povedená. A Oktávka II je designově dost povedená (myslím před tím, co z ní udělali nyní) - škoda, že neměla trochu větší rozvor.

0/0
19.2.2009 21:39

Vilém Hynek Jarmila

Re: Pro všechny experty

1. prostor (úzká, vysoká)

2. ergonomie (třeba ta hranatá středová krabice  na rádio, co tlačí do lejtka)

3. design bez šťávy, usedlej, je to auto pro důchodce

4. cenová politika - vždycky se najde alespoň trojice výrobců, co nabídnout auto stejný třídy (nebo dokonce vyšší) buď s lepší výbavou za stejnou cenu nebo stejnou výbavou za menší peníze

5. Škoda se furt tváří jako prémiová značka, ale není to tak, kvalita aut je velmi srovnatelná. Bude rozhodovat design, ergonomie, užitná hodnota a emoce.  

0/0
19.2.2009 22:28

devil

Re: Pro všechny experty

Nepotrebuji delat designera abych rekl, zda se mi auto libi nebo nikoliv, to snad chapes, ne ?

0/0
19.2.2009 22:36

icmek

Re: Pro všechny experty

1. prostor (úzká, vysoká) - KOZA 

2. ergonomie (třeba ta hranatá středová krabice  na rádio, co tlačí do lejtka) - DO KOLENA

3. design bez šťávy, usedlej, je to auto pro důchodce

4. cenová politika - vždycky se najde alespoň trojice výrobců, co nabídnout auto stejný třídy (nebo dokonce vyšší) buď s lepší výbavou za stejnou cenu nebo stejnou výbavou za menší peníze

5. Škoda se furt tváří jako prémiová značka, ale není to tak, kvalita aut je velmi srovnatelná. Bude rozhodovat design, ergonomie, užitná hodnota a emoce.  R^

0/0
20.2.2009 8:38

Graff

4x4?

Doufam, ze to ma standadne alespon Haldex, jinak je to pouze tuzing.

0/0
19.2.2009 19:53

Agent

Re: 4x4?

S těma nízkoprofilovýma pneu by to asi bylo zbytečné - tohle viditelně není auto určené do terénu.

0/0
19.2.2009 20:18

gonza

Re: 4x4?

Neřekl bych že tak úplně. Ty 16" serie nebudou urco nejaky nizkoprofilovky. Jasně není to defender a ani by si na něj nehrálo. V zimě na horách by to pomohlo, vím o čem mluvím:-) Nehledě na to že by to zvýšilo prodej, dle mého názoru. Kdyby tam byl haldex, 1.4TSI a za slušnej peníz, tak bych o ní i uvažoval, takhle ani omylem..

0/0
19.2.2009 20:48

ides

Re: 4x4?

Myslim ze to bude 4x4 stejne jako roomster scout ;-D

0/0
19.2.2009 20:59

fks

Re: 4x4?

To nebude 4x4 ale 404 (tisíc Kč).

Aneb plasty za všechny prachy...

:-/

0/0
19.2.2009 21:44

strilingx

Toto už musí být úmysl

němců srazit prodeje Škodovky na úkor VW, jinak to není možný, toto auto vypadá jako sabotáž... To jsem zvědavý kdo si tu hrůzu koupí... Rv

0/0
19.2.2009 19:26

ides

Re: Toto už musí být úmysl

Slovy klasika "velebnosti du blejt". Todle uz mi pripada jako vrchol hnusu a nevkusu jakeho je skodovka schopna dosahnout. Nevim co to ma znamenat, ale doufam ze to je jenom nepovedena fotomontaz. Pokud ne, tak uz by se meli v MB vzpamatovat a zacit konecne delat neco poradneho, protoze s timhle toho moc nevyhrajem!

0/0
19.2.2009 19:29

traveller

Re: Toto už musí být úmysl

přesně tak - sabotáž. Nic jiného mě nenapadlo ani při pohledu na omlazenou Oktávku - třeba ve srovnání s novým Golfem. No a prodejní neúspěchy se svedou na krizi.

0/0
19.2.2009 20:02

devil

Re: Toto už musí být úmysl

Omlazenou Octavku jsem taky moc nepobral, nejaky franticky smer nebo co to jako ma byt ? Pritom Superb II, OII i FI, byly povedena auta.

0/0
19.2.2009 20:50

fks

Re: Toto už musí být úmysl

Staci si prohlidnout ten spolek Helmutu, co tu sedi v představenstvu a musí Ti to být jasné. A ten zbytek jim dělá jenom poskoky...

0/0
19.2.2009 20:27

czechian

Aneb jak prodat Fabii Junior o sto tisíc dráž

;-D

0/0
19.2.2009 19:20

czechian

Jedním slovem: hnus

Kdy se konečně podaří Škodovce vyhrabat se z této designérské bídy? Od let 2002-2004 to jde s novými modely hodně z kopce. Rv

0/0
19.2.2009 19:20

tmf

jéé

to je celé, já myslel, že je to maskovaná verze a ono to je tak schválně.

Teda to je ošklifka.

0/0
19.2.2009 18:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.