Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mini Cooper S Cabrio: škoda ho nechat přes zimu v garáži

Mini Cooper S Cabrio nejen výborně jede, ale i skvěle vypadá a je jedno, zda se střechou nebo bez. Opticky se příliš nevzdaluje od svého předchůdce, o to více změn se odehrálo tam, kde to není na první pohled patrné - v oblasti techniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Škoda, že ho nevyrábí automobilka Škoda!

To je skutečná škoda!

0/0
22.2.2009 15:13

Petr

Re: Škoda, že ho nevyrábí automobilka Škoda!

Popravdě? Současná produkce škodovky mě neoslovuje, obě auta (rodinné i moje) mám od Mazdy, ale do nějakého "městského kabrioletu" od škodovky bych klidně šel.

0/0
23.2.2009 15:19

Video

Video

Nevíte někdo, proč mi nefunguje ten idnesácký debilní přehrávač? Všechny flashe mi jinak fungují, mám Adobe Flashplayer 10.

0/0
21.2.2009 21:22

z Vysocan

cabrio

je nesmysl - a hlavne v tehle zemi (klimatu). Mozna jako 4. auto. Ono to taky neni vyhra vlastnit takove auto jizneji. Posadka musi mit vse zakryte (cepice, tricka s dlouhym rukavem, rukavice), jinak je slunce spali. A co ta bezpecnost proti vykradeni ;-) Proste nesmysl.

0/0
21.2.2009 9:00

AKSAMIT

Re: cabrio

..4.auto...8-o.Uvedomujes si vubec,co pises....?!.Kdyz budou vsichni jak ty,tak tu planetu za chvili proste znicime,at si  ten senila a jemu podobni rikaji,co chteji......;-€;-O(Y)

0/0
21.2.2009 10:02

Ricci

Re: cabrio

rozumis tomu jako koza petrzeli... kdyby sis poradne precetl nazory onoho senily, mozna bys pochopil, co se snazi rict...Rv

0/0
21.2.2009 10:17

Jimmy

Re: cabrio

Co se týká vykradení, tak vzhledem k počtu výztuh ve střeše je rozhodně snazší a rychlejší rozbít okno než se prořezávat střechou a zkoušet se protáhnout skrz železné výztuhy střechy, takže v tomto není oproti normálnímu autu rozdíl.

Co se týká jízdy bez střechy, tak ta se dá praktikovat 6-9 měsíců v roce. Samozřejmě závisí na rychlosti jízdy a teplotě. Po dálnici není moc příjemné jezdit bez střechy už při 15°C, ale na druhou stranu po městě lze popojíždět v kolonách i při 0 až - 5°C. Ono se to totiž nezdá, ale s nasazeným větrným štítem a puštěným topením je i při stažené střeše uvnitř mnohem tepleji než by se zdálo.

Jediné kdy opravdu nelze jezdit bez střechy je když prší (i když pokud rychlost neklesá pod 80-100km/h tak to lze) a současná situace kdy je na silnici sněhová břečka, protože by se okamžitě ušpinil interiér.

0/0
21.2.2009 18:03

kulus

Re: cabrio

Co se tyka vykradeni, tak zlodeji jsou o neco chtrejsi. Proriznou strechu, prostrci ruku a odemknou si. No a jinak podkud nesmim na dalnici ci musim do kolon ve mestech..... fakt to je nesmysl.

0/0
21.2.2009 22:42

Jimmy

Re: cabrio

Např. u mého cabria by musel mít zloděl hodně dlouhou ruku aby skrz prořízlou střechu dosáhl na vnitřní kliku, ale možné to je.

Ono to není o tom, že nesmím na dálnice. Je to prosté, když je mě zima, tak střechu nechám nahoře, ale když chci tak ji sundám.

Ale cabrio je jako jakékoliv jiné auto, záleží na účelu k jakému auto potřebuji. Pokud jsem obchodník a najezdím v průměru 500 km denně, tak je cabrio nesmysl. Stejně pokud potřebuji vozit velký kočárek, rakev na střeše nebo třeba cement na stavbu, tak si taky pořídím něco jiného než cabrio.

Ale pokud mám 90% jízd po městě z práce a do práce a pak občas vyrazím na chalupu, za příbuznými a jednou ročně na dovolenou, tak není žádný problém používat cabrio celoročně.

0/0
22.2.2009 9:05

Neee

Re: cabrio

;-D ;-D

0/0
21.2.2009 18:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.