Diskuze
Na hasičák v autě není jednotný názor. Povinný zatím nebude
Děkujeme za pochopení.
Nesebr
Kdo má v hlavě mozek, ten má v autě hasicí přístroj.
I malý spray, nebo prošlý hasičák může někdy pomoci více, než žádný.
REFLEXNÍ VESTY POVINNĚ PRO VŠECHNY CYKLISTY!!!
tom
Re: Kdo má v hlavě mozek, ten má v autě hasicí přístroj.
No pro cyklistu není reflexní vesta moc vhodná, výrobve s tím požitím moc nepořítá a tak to mov ne větru nedrží a vlaje to za nim. To je nouzovka k porouchanýmu autu.
Rozumný cyklista samosřejmě má oblečení (cyklistické) které teflexní prvky má také.
No a pakjsou tu taky blbci co se v černých teplákách motají bez světla v noci po cilnici mezi hospodou a domovem, ale bohužel se na ně nikdo nezaměřuje, ale takovejch 5000,- na místě by si zasloužili. Třeba by se jim pak vyplatilo investovat do blikačky.
Cyril
Dobrý zdroj na peníze
Hasicí přístroj v osobních autech je z praktického hlediska stejná zbytečnost jako lékárnička!
dívenka prostá
estli bi se neměla tahat cisterna
s hasící pěnou za autem povinně* Estli bi KAŽDÉ auto nemělo mít v kabině za spolujezdce profesionalniho hasiče* Ubilo bi nehod* Polovička profesionalnich hasiču sou požarnici, tak to si nevibereš* Jinač já zásadně bez pásů* Kvůli vohni*
ll
Re: estli bi se neměla tahat cisterna
Ty bi sis do te cisterni stejne dala sodovky pro barbiny, ze? A priste popros tatu, at ti koupi radsi sedacku
spartaman
HP ano
Klidně, ale nesmějí votravovat s periodami revizí, jako je to u normálních hasicích přístrojů. Šílenej vopruz!!!
Coraxus
Re: HP ano
Jenomže přesně na tohle se nejvíc těšej - z toho bude vejvar. A pravidelně - prostě uměle vytvořená poptávka po konkrétním druhu služeb...
icmek
no...takže takto:
1) koupím auto, které se nevznítí samo (a že ke koupi taková jsou).
2) jezdím tak, abych se nemusel koukat, jak mi auto vzplálo omotané kolem stoletýho buku.
3) když to někdo nahulí do mně, a já přežiju, a budu se koukat jak moje auto hoří a hoří... tak to zaplatí pojišťovna toho, kdo nehodu způsobil.
4) když náhodou viník nehody nebude mít pojistku, tak je tu pořád moje havarijní pojistka.
5) když oheň přeskočí ze stodoly na moje auto...
Tibb
revize
doplňuji ty revize - povinně každý rok - 100 Kč, jednou za pět let se dělá tzv. velká, kdy se přístroj zasílá k výrobci či kam a vy dostanete zápůjčku. Zpravidla jich na půjčení však moc nemají, proto doporučuji se telefonicky informovat. Kdo si zkusí zahasit (jinak ho vozíte fakt zbytečně) musí se doplnit náplň, to je jasné..
Tibb
Nesmysl
Přátelé, hasičák, který něco doopravdy uhasí má náplň nejméně 2 kg, tj. celková hmotnost cca 4 kg (ten museli donedávna mít vozy taxi-naštěstí již to neplatí). Otázka zní-kam ho umístíte?Pod sedačku?Do kufru?Je to nesmysl, žádný osobní vůz pro hasičák nemá "homologaci", tzn. že tam v zásadě ani být nesmí. Osobně jsem viděl drožku po nehodě, kde hasičák vylétl z kufru (kde byl v rámci možnosti připevněný), prorazil zadní plato a poničil interier. Málem způsobil větší neštěstí než samotná nehoda.. Je to zase lobby spřátelených požárních firem-nejdřív hlásiče do novostaveb, atd, teď hasičáky do aut. Za chvíli budeme mít přístroje i v bytech. Hasičům se asi holt nechce makat..
Meda.Brundibar
Jediny funkcni
je, vzhledem k rychlosti sreni ohne, pouze automaticky system zabudovany ve voze. Ale dodatecna montaz takoveho zarizeni je neumerne draha...
Mozna montovana v ramci prvovyroby by byla levnejsi, jeste jsem to ale nevidel nikde nabizet...
Petr
Sláva požár!
Myslím, že většina inteligentních řidičů dá přednost pořízení hasícího přístroje i bez úpravy v zákoně. Hasící spreje jsou podle mě dobré leda na uhašení cigarety. Investice 500Kč do přístroje + 50Kč ročně za revizi se určitě řidiči vyplatí více než stát a koukat jak mu hoří auto např. za 400.000Kč. Jistě, je mnoho případů když už hasící přístroj nepomůže, ale ve většině případů se podaří požár díky němu zastavit už v počátku a i škoda způsobená jeho použitím se málokdy vyrovná škodě vzniklé úplným zničením vozidla. Pro rychlé použití by měl být v dosahu, tozn. nejlépe v bezpečnostním držáku pod sedadlem řidiče. V kufru je mu sice taky fajn, ale každá ušetřená vteřina v nouzové situaci se hodí.
lopata
Re: Sláva požár!
Promin Petre, ale nemas nejmensi predstavu o cem mluvis. Mas nekolik VTERIN na zastaveni (pokud je to nehoda tak na rekuperaci po narazu) a nouzove opusteni vozidla. Auto je plny plastu a tvuj nepritel je kour. Pak jsou tu bezpecnostni pasy a dvere (nebo okno). Nejdriv musis prezit, abys mohl hasit. A vzhledem k tomu, ze vetsina pozaru ma ohnisko mimo dosah ridice, tak je neuhasis ze sedadla. Pas muze byt zasekly a dvere zkrizene. Nez jsi venku uz je ohen v plnem proudu a to uz malym hasicakem proste nedas. A to beru optimisticky, ze v aute nejsou deti. To bys je nejdriv musel vyprostit ze sedacek a to je taky dost casu. A uz vubecsi nemysli, ze v kufru najdes hasicak, kdyz jsi ve stresu. Pozar auta je 5 - 10 min do uplneho zpopelneni na kostru. A o pozaru obvykle dozvis tak ve 2. - 3. minute.
>
Jedine co me napada, ze je dobre jsou spreje jako je pyrocool. Muzes postrikat sebe a spolujezdce, kdyz je zraneny a vytahnout ho i kdyz to kolem uz lehce hori. Ale to je maximum.
tmf
je blbost ho vozit
a smrdí to pořádnou tlačenkou prodejců a revizáků
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...