Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Neumíte měnit píchlé kolo? Zalepte ho

Chcete ušetřit místo v kufru, které vám zabírá náhradní kolo? Pak si pořiďte lepicí sadu, která si s defektem poradí. Dobře poslouží i ta nejlevnější, chce to ale trochu šikovnosti a dost síly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

9. 9. 2009 13:58
Kolik stojí zalepení?

Zdravím! Nedavno jsem píchnul kolo a řešim, jestli si to nechat v servisu zalepit nebo si koupit nějakou lepící sadu a do budoucna si to lepit sám. Nemáte někdo představu, kolik stojí zalepení kola v nejlevnějším servisu? DÍK

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 5:08
Možnosti nejsou vyčerpány

škoda, že novináři nezkusili i něco dalšího, mám to v motorce i v autě a rozhodně cítím, že jsem peníze nevyhodil. Mají to tady http://www.ddpneu.cz/velkoobchod/product-category/cely-sortiment/opravy-pneu-sada.html

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2009 12:36
Bezdefektu

Pěkný článek, škoda jen, že autoři netestovali i jíne sady na opravy, nebo třeba preventívní tmely proti defektu. S tmelem by pak na té fábii, po přejetí těch hřebíku, nemuseli dělat nic, tmel by to spravil sám. Aplikuje se před jízdou a chrání preventívně.

Preventívní tmely a SOS sadu na opravu defektu naleznete  na http://www.bezdefektu.unas.cz

0 0
možnosti

Honza

11. 5. 2009 11:52
lepší zavolat asistenci

Já si měsíčně platím pár desítek korun za asistenční službu a mám klid. Rezervu sice vozím a na nějaké vedlejšce nebo v cizině bych si jí asi i vyměnil. Ale na rušné silnici a už vůbec na dálnici bych rezervu nikdy sám nevyměňoval. Raději odstavím auto až na trávník a počkám na příjezd servisního vozidla, které má oranžový maják a je lépe vidět. Stát, natož něco dělat na autě v odstavném pruhu je pro sebevrahy.  Každý projíždějící kamion vám s autem pěkně zacloumá - milé když ke všemu visí na heveru a Vás div neodfoukne. Za provedenou službu nic neplatím, neumažu se, nenadřu se, nehledám nářadí a můžu sedět v bezpečí někde za svodidlem. Stejně tak Vám služba může gumu zalepit.

0 0
možnosti

Lenka

17. 4. 2009 21:39
Vše je trochu jinak

jEDNÁ SE O OPRAVDU NOUZOVÉ ŘEŚENÍ. Já osobně, když si představím průraz pneu, na našich silnicích nic neobvyklého, o Praze nemluvě,   tak mně běhá  mráz po zádech, když si představím zničenou pneu a lepící sadu v kufru.   Nutno upozornit na jeden problém průrazu o větším průměru na běhounovém profilu. Nárazníková vrstva pod běhounem je tvořena několika vrstvami ocelové tkaniny (jako sítko). Pokud se prorazí, vznikne otvor do kterého vystupují ocelové drátky. Tyto větší průrazy se opravují vmačknutím gumového hřebu, byť natřeného lepidlem. Tady spočívá to  nebezpečí.Pneumatika během provozu se deformuje a příslušné drátky v otvoru dříve či později daný hřebík "rozkoušou".  Z toho vyplývá , že pneumatika ztratí těsnost, opět. Dá se říci, že pneumatika s větším průrazem (cca M5 a více) je prakticky zničená. Tak po opravě hlavně ne na přední nápravu. Moc se o tom nikde nemluví, ale od odborníka jako je ing. Říha by takové upozornění bylo adekvátní. I když šéfuje pouze zkušebně exhalací.

0 0
možnosti

marek62

16. 4. 2009 21:09
hlavne se nepozna, ze clovek pichnul

Ja teda nevim, hlavni problem je, ze clovk nepozna, ze pichnul a pak uz je pozde. A to mam najeto uz poradnych par set tisic. Jenze kdyz kodrcate krokem v kolone, nejaky tahnuti vubec nepoznate. Takze az v okamziku, kdyz jste na rafku. A to uz je na vyhozeni.

0 0
možnosti

sty21um

16. 4. 2009 15:34
Nejlepsi je ta lepici sada

Uz jsem mel hodnekrat hrebik nebo vrut v kole a tak jsem vyzkousel penu i tu lepici sadu. Pena neni dobra. Kdyz je dira trochu vetsi, treba po vytazeni vrutu, dira se nezacpe. Navic se tim muze znicit rafek, memu kamaradovi po aplikaci peny rekli, ze ten rafek uz se neda pouzit (ale mozna ho jen chteli natahnout). V kazdem pripade je to jen reseni na den nebo na dva dny, pak se musi pneumatika vymenit, kolo neni vybalancovane.

Ta lepici sada je daleko lepsi. Nevim, jakou znacku jsem pouzival, ale stala snad 5 dolaru. Zalepi se tim i vetsi diry a tlak v pneumatice pak vubec neuchazi, takze se nemusi menit pneumatika. Akorat, jak v clanku rikaji, chce to silu na procpani toho nastroje do pneumatiky a pak ven. A taky musite mit v aute kompresor nebo pumpu na dofoukani kola, v plechovce od te peny je tlak, ktery nafoukne pneumatiku na dojeti.

0 0
možnosti

Tomáš

15. 5. 2009 0:41
Re: Nejlepsi je ta lepici sada

Pěna ve spreji je dobrá, ale jak která, například kdysi se dal sehnat opravný sprej od "Locktite" a ten mi ucpal díru od šroubu průměr 8 mm, fakt fungoval skvěle. Taktéž v článku zmiňovaný  "Holtz" je docela dobrý, předminulou zimu jsem s ním opravil zadní pneu, poté k pumpě dofouknout a nějak jsem na to zapomněl, takže jsem vzhledem k tomu, že zimáky nebyly už nic moc, na ní jezdil přes léto až do podzimu... Včera jsem píchl obyčejný hřebík a říkám si žádný problém, ale ouha, sprej od "SONAXu" prostě nefunguje, připadá mi ta směs nějak málo lepivá, nebo co, prostě to utíkalo dál, takže jsem na férovku vyhrabal z nářadí vrut a našrouboval ho do té díry po hřebíku, zkrátka SONAX nebrat. Ale problém je, že ho mají u každé pumpy a nic lepšího nekoupíte, zlatej LOCKTITE, byl fakt nejlepší. Jinak já spreje používám, co jsou na trhu, když je kvalitní,nemá to chybu.

0 0
možnosti

Janka

14. 4. 2009 7:52
Rezerva je nanic, když se vozí v kufru prázdná :-)))

Máme v pneu plyn, ne luft. Je to bezva věc, nemusí se kontrolovat, stačí jednou dvakrát za sezonu. JENŽE... náhoda je blbec, jeden zapomněl a ráno kolo na chatě prázdné. Samozřejmě rezerva taky :-))))) Takže vypustit kolo, nadupat latexem a wopatrně doškobrtat do servisu a nasypat si popel na hlavu...

No, sprej jsem měla náhodou, jeden blb mi před rokem vykroutil ventilek u kola... takže sprej vozím pro sichr s sebou. Fakt dobrý, jen v servisu hemzají...

Jinak s sebou vozím kromě klíče na kola i ocelovou trubku, abych měla větší sílu pří výměně... moc místa nezabere a jeden se tak nenadře R^

0 0
možnosti

zdenek

1. 4. 2009 8:55
číňani

čínskou sadu nemusíte kupovat na aukru za 80,- plus poštovné. Stačí zajít do euroshopu či podobných šopů tipu vše za 39. stojí to asi dvacku.

0 0
možnosti

Euronymos

21. 3. 2009 13:33
Rezerva je rezerva

V autě mám jak sprej na lepení pneu, tak i RHP, ale zatím jsem neměl možnost ani jednu z těchto věciček odzkoušet.

Jenom by ale zajímalo, jak poznám, kde je v pneu díra.

0 0
možnosti

Mína

23. 3. 2009 12:58
Re: Rezerva je rezerva

Nasliníte prst a přejíždíte po pneumatice, tam, kde uchází vzduch se dělají bublinky;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...