Diskuze
Neumíte měnit píchlé kolo? Zalepte ho
Děkujeme za pochopení.
Host
Kolik stojí zalepení?
Zdravím! Nedavno jsem píchnul kolo a řešim, jestli si to nechat v servisu zalepit nebo si koupit nějakou lepící sadu a do budoucna si to lepit sám. Nemáte někdo představu, kolik stojí zalepení kola v nejlevnějším servisu? DÍK
Host
Možnosti nejsou vyčerpány
škoda, že novináři nezkusili i něco dalšího, mám to v motorce i v autě a rozhodně cítím, že jsem peníze nevyhodil. Mají to tady http://www.ddpneu.cz/velkoobchod/product-category/cely-sortiment/opravy-pneu-sada.html
Host
Bezdefektu
Pěkný článek, škoda jen, že autoři netestovali i jíne sady na opravy, nebo třeba preventívní tmely proti defektu. S tmelem by pak na té fábii, po přejetí těch hřebíku, nemuseli dělat nic, tmel by to spravil sám. Aplikuje se před jízdou a chrání preventívně.
Preventívní tmely a SOS sadu na opravu defektu naleznete na http://www.bezdefektu.unas.cz
Honza
lepší zavolat asistenci
Já si měsíčně platím pár desítek korun za asistenční službu a mám klid. Rezervu sice vozím a na nějaké vedlejšce nebo v cizině bych si jí asi i vyměnil. Ale na rušné silnici a už vůbec na dálnici bych rezervu nikdy sám nevyměňoval. Raději odstavím auto až na trávník a počkám na příjezd servisního vozidla, které má oranžový maják a je lépe vidět. Stát, natož něco dělat na autě v odstavném pruhu je pro sebevrahy. Každý projíždějící kamion vám s autem pěkně zacloumá - milé když ke všemu visí na heveru a Vás div neodfoukne. Za provedenou službu nic neplatím, neumažu se, nenadřu se, nehledám nářadí a můžu sedět v bezpečí někde za svodidlem. Stejně tak Vám služba může gumu zalepit.
Lenka
Vše je trochu jinak
jEDNÁ SE O OPRAVDU NOUZOVÉ ŘEŚENÍ. Já osobně, když si představím průraz pneu, na našich silnicích nic neobvyklého, o Praze nemluvě, tak mně běhá mráz po zádech, když si představím zničenou pneu a lepící sadu v kufru. Nutno upozornit na jeden problém průrazu o větším průměru na běhounovém profilu. Nárazníková vrstva pod běhounem je tvořena několika vrstvami ocelové tkaniny (jako sítko). Pokud se prorazí, vznikne otvor do kterého vystupují ocelové drátky. Tyto větší průrazy se opravují vmačknutím gumového hřebu, byť natřeného lepidlem. Tady spočívá to nebezpečí.Pneumatika během provozu se deformuje a příslušné drátky v otvoru dříve či později daný hřebík "rozkoušou". Z toho vyplývá , že pneumatika ztratí těsnost, opět. Dá se říci, že pneumatika s větším průrazem (cca M5 a více) je prakticky zničená. Tak po opravě hlavně ne na přední nápravu. Moc se o tom nikde nemluví, ale od odborníka jako je ing. Říha by takové upozornění bylo adekvátní. I když šéfuje pouze zkušebně exhalací.
marek62
hlavne se nepozna, ze clovek pichnul
Ja teda nevim, hlavni problem je, ze clovk nepozna, ze pichnul a pak uz je pozde. A to mam najeto uz poradnych par set tisic. Jenze kdyz kodrcate krokem v kolone, nejaky tahnuti vubec nepoznate. Takze az v okamziku, kdyz jste na rafku. A to uz je na vyhozeni.
sty21um
Nejlepsi je ta lepici sada
Uz jsem mel hodnekrat hrebik nebo vrut v kole a tak jsem vyzkousel penu i tu lepici sadu. Pena neni dobra. Kdyz je dira trochu vetsi, treba po vytazeni vrutu, dira se nezacpe. Navic se tim muze znicit rafek, memu kamaradovi po aplikaci peny rekli, ze ten rafek uz se neda pouzit (ale mozna ho jen chteli natahnout). V kazdem pripade je to jen reseni na den nebo na dva dny, pak se musi pneumatika vymenit, kolo neni vybalancovane.
Ta lepici sada je daleko lepsi. Nevim, jakou znacku jsem pouzival, ale stala snad 5 dolaru. Zalepi se tim i vetsi diry a tlak v pneumatice pak vubec neuchazi, takze se nemusi menit pneumatika. Akorat, jak v clanku rikaji, chce to silu na procpani toho nastroje do pneumatiky a pak ven. A taky musite mit v aute kompresor nebo pumpu na dofoukani kola, v plechovce od te peny je tlak, ktery nafoukne pneumatiku na dojeti.
Tomáš
Re: Nejlepsi je ta lepici sada
Pěna ve spreji je dobrá, ale jak která, například kdysi se dal sehnat opravný sprej od "Locktite" a ten mi ucpal díru od šroubu průměr 8 mm, fakt fungoval skvěle. Taktéž v článku zmiňovaný "Holtz" je docela dobrý, předminulou zimu jsem s ním opravil zadní pneu, poté k pumpě dofouknout a nějak jsem na to zapomněl, takže jsem vzhledem k tomu, že zimáky nebyly už nic moc, na ní jezdil přes léto až do podzimu... Včera jsem píchl obyčejný hřebík a říkám si žádný problém, ale ouha, sprej od "SONAXu" prostě nefunguje, připadá mi ta směs nějak málo lepivá, nebo co, prostě to utíkalo dál, takže jsem na férovku vyhrabal z nářadí vrut a našrouboval ho do té díry po hřebíku, zkrátka SONAX nebrat. Ale problém je, že ho mají u každé pumpy a nic lepšího nekoupíte, zlatej LOCKTITE, byl fakt nejlepší. Jinak já spreje používám, co jsou na trhu, když je kvalitní,nemá to chybu.
Janka
Rezerva je nanic, když se vozí v kufru prázdná :-)))
Máme v pneu plyn, ne luft. Je to bezva věc, nemusí se kontrolovat, stačí jednou dvakrát za sezonu. JENŽE... náhoda je blbec, jeden zapomněl a ráno kolo na chatě prázdné. Samozřejmě rezerva taky :-))))) Takže vypustit kolo, nadupat latexem a wopatrně doškobrtat do servisu a nasypat si popel na hlavu...
No, sprej jsem měla náhodou, jeden blb mi před rokem vykroutil ventilek u kola... takže sprej vozím pro sichr s sebou. Fakt dobrý, jen v servisu hemzají...
Jinak s sebou vozím kromě klíče na kola i ocelovou trubku, abych měla větší sílu pří výměně... moc místa nezabere a jeden se tak nenadře
zdenek
číňani
čínskou sadu nemusíte kupovat na aukru za 80,- plus poštovné. Stačí zajít do euroshopu či podobných šopů tipu vše za 39. stojí to asi dvacku.
Euronymos
Rezerva je rezerva
V autě mám jak sprej na lepení pneu, tak i RHP, ale zatím jsem neměl možnost ani jednu z těchto věciček odzkoušet.
Jenom by ale zajímalo, jak poznám, kde je v pneu díra.
Mína
Re: Rezerva je rezerva
Nasliníte prst a přejíždíte po pneumatice, tam, kde uchází vzduch se dělají bublinky
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...