- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda to je ale kravina. ESP prece vubec nevypovida o tom, kdyz to do me zepredu nekdo napali nebo kdyz ja to napalim do stromu. To je jeste mnohem vetsi kravina nez body v testu navic za signalizaci nezapnutych pasu. Tohle svedci pouze o uplatnosti organizaci, co provadeji testy.
Stabilizace ceho musi byt v aute? podvozku, tlaku v kolech, drzaku na kafe?
Ja osobne bych za ESP kopal do kouli. V lete nepoznam rozdil mezi zapnutou a vypnout stabilizaci. V zime jezdim zasadne s vypnutou, protoze na snehu se se zapnutym ESP jezdit neda. Je to jako bych jezdil v autoskole kde mi v kazde zatacce slapne instruktor na brzdu
tak tak... včera jsem se při sjezdu do vsi křižoval a volal jsem po ESP, ABS a zimních gumách...
sedíte na lavici potažený silonkama, obehnáni plastem jako v legolandu... před vámi agregátek 1.1i Fůrio... uchycení tlumičů je rezatý už u novejch vozů na šourůmu... kolik že to má hvězdiček?
Tempomat? Protože jinak nechápu jak klasický omezovač přispěje k bezpečnosti.
Třeba taková A8 ho totiž má nastavený ale na 250km/h.
třeba myslí omezovač otáček hen hen henenenenenenenennnnn
zvlast to subaru, pripominani pasu si nechte do ameriky bud si je zapnu bo ne to je moje odpovednost a omezovac ? impreza mela vzdycky kratky kvalty to zaprvy a navic jak toto odpovida bezpecnosti ??? sice ma celkove trosku nizsi hodnoty ale taky ma ochranu chodcu nejakych 19 bodu na avensisem
Jj. Auto s AWD a prijde o hvezdicky kvuli pripominaci pasu.
Reknu to takhle jestli je ten rozdil mezi **** a ***** jen mezi tim ze jedno auto rve ze mas nezapnuty pas a druhe ne je to uplne o nicem. Osobne se poutam snad od prvniho dne co jsem sednul kdy do auta jako ridic a nemam s tim problem. Hlavni duraz by mel byt kladen na karoserii a to jak se zdeformuje kdyz to strihnes nekam kam nemas. No pak by se to dalo porovnat a je uz na lidech jestli maji svoji hlavu nebo ji masji deravou a chteji aby jim to hlasilo kazdou vec pipakem. Taky kazdy vi ze ABS, ESP a dalsi serepeticky jsou dobry jasne i airbagy atd atd. Nicmene nekdo si takhle muze namachrovane koupit auto s ***** a pak zjistit ze zrovna jeho verze nepatri mezi 80 % nabizenych a neco proste nema a pada tak vlastne s bidou na ****. Opravdu tragedie :-)
Já kdysi četl, že EuroNCAP vždy testovala auto v základní výbavě. Tj. že když byl základ bez Airbagů, tak prostě testovali tento.
Koukám ale, že teď mohou vyrobit 15% "holátek" bez ESP a chlubit se 5 hvězdama.
Takze soudruzi z germanie dosahli pouze toho ze pocet hvezdicek nic nerika o ochrane posadky (coz je pro me jedinej zajimavaj fakt na celym tomhle cirkusu). Tzn auto co ma hvezdicky tri muze mit stejnou nebo i lepsi ochranu posadky jak auto s 5 nebo 4 hvezdickama. Me je uplne ukradeny jestli kdyz sousedovi prejedu jezevcika tak z nej bude placka nebo bude jen kulhat.... Naopak instalace omezovace rychlosti u me auto pouze vyradi ze seznamu potencionalnich adeptu na koupi (takze nebrat 5 hvezickovy auta!).