- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
-jak hloupí a malomyslní lidé se tady v diskuzi vyjadřují.Když o té značce nic nevíte,nikdy jste v tom nejeli a nic nevíte třeba o úžasné fandovské základně tady v
ĆR tak raději nic nepište.SAAB si vždy kupovali lidé ,kteří nikdy nešli s hlavním proudem jako hloupé ovce.SAAB je kult a mezi jejich fandy patří většinou -lidé filosoficky zaměření,lékaři-většinou zubaři,piloti-vztah k letecké technice,teologové-toho času byl saab i služebním vozem na Olomouckém Arcibiskupství ,lidé duchovně založení atd... a tak bych mohl pokračovat.
SAAB prostě není pro každého to je někde hluboko ve vás,ale to chápou jen saabisti.
Tak se mějte hezky
a co tím chce básník říci, žeby nejaký chytrý pilot co si koupil ojetého SAABA a proto nejde hlavním proudem jako blbej beraN
Myslím si že dkyž některá automobilka padne je to přirozený vývoj kterému by se nemělo bránit. GM je problémová minimálně 10 let a krize je jen vyvrcholení těchto problémů. Saab momentálně vyrábí technicky i vzhledově nekonkurenceschopná auta. A tomu odpovídají i prodeje. Nechme slabé umřít, aby se silným mohlo dařit lépe.
Co je to vzhledově nekonkurence schopné auto?
V čem je Saab technicky zastaralý?
Pokud diskutuji tak uvádím fakta ne kecy !!!!!!!
Jestli nakonec koupi Volvo cinani, tak vyhodi penize, protoze to uz jen tak nikdo nekoupi (jedine v Cine) Kdo koupi cinsky nebo indicky hnus
Jen se bojim ze casem budou auta delat jen cinani a korejci. Jejich auta vypadaji jak rozslapnuta vyzvykana zvykacka a budi falesny dojem.
http://www.saabcars.cz/novinky/novinky-tiskove-zpravy/saab-
Drzime palce Sobikum ze severu
Saab a Volvo to podle mě nepřežijí. Taky bude zajímavé, co bude dělat VW...má VW, Škodu a Seat (Audi nepočítám, mezi mainstreamové značky) - nejlevnější modely jsou zastaralé (3 válce...) a drahé. Francouzi mají široké potfolio a např. o Renault se nebojí, protože má i levné a úsporné modely + Dacii. V Itálii je za vodou Fiat, který se dostane i do USA (asi bude sranda vidět nabubřelé amerikány sedět v Grande Puntu) a snad to přežijí i jeho dceřinky AR + Lancia. Osobně vidím problém v tom, že automobilky, které jsou ztrrátové stále vyrábějí a stále ukrajují ze státních dotací, čehož je příčinou i to, že automobilky stavějí závody všude na světě, ale už nedomýšlejí, kdo ty kvanta auto bude kupovat
Osobne fandim znacce Saab. Vyvoj byl smerovan do alternativniho pohonu a bohuzel s prichodem krize je to postihlo. Je to smula, ale urcite bych nehazel flintu do zita a budu rad kdyz se Saab osamostatni a jsem zvedavej kdo ho koupi. Alternativni zdroj ma budoucnost a Saab je ve vyvoji opravdu daleko.
nakoupí Číňani, na základě jejich know-how budou vyrábět ty svý šizený paskvily v asijskym střiju a tady zůstanou jen prázdný haly... To to kapitalismus dopracoval
BMW-MB-AUDI silná trojka Evropy.
HONDA-SUBARU-TOYOTA snad přežijí předpokládaná dovozní opatření v tichosti chystající se v EU. Čímž si myslím klesne kvalita ( dokud se ji nenaučí dělníci v evropě). Nicméně celá podělaná krize mne ujišťuje, že zrovna ty krásné, jedinečné kousky i těch nejmenších automobilek a designerů podléhají pravidlu pomíjivosti. Tvrdá a hnusná realita.
Bohužel značce SAAB nedošla invence, nýbrž peníze. Neměli pouštět spolupráci s japonským SUBARU. OPEL nemá invenci a vývoj stagnuje. Kopíruje HONDU -ACURU( byť v zatím v konceptu) a finance také ne. A přesto škoda tak skvělé tradice. Poslední model OPEL je skutečně vydařený kousek. VOLVO zaspalo v rychlosti implementací "New Technology" v interiérech svých vozidel ( pouze dohánějí). Nabídka této značky nekoresponduje s cenou konkurence. Již dlouho se synonymum pasivní bezpečnosti v podstatě vytrácí díky direktivním (GM) snižováním nákladů na nákupy materiálů ( kovy ). V každém případě AUDI přebírá štafetu lídra počínaje 6 řadou v rámci celé evropy. ( Uvídíme, jak dlouho jim to vydrží a fandím jim ).
I SAABu dosly nejen prachy. Kdy tato znacka nejakou invenci mela ??? O odpudivem designu, snad vsech modelu a nespolehlivych motorech predchoziho modelu netreba psat.
Tak to budu muset zmenit znacku. Forda jsem snasel tezko, ale cinany nezkousnu. Ach jo :-(