Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia z Nošovic je venku. YN půjde po krku roomsteru

Malé MPV, které by mohlo zatopit i Škodě Roomster, veze korejská Kia na autosalon do Ženevy zatím v předprodukční verzi. Koncept s kódovým označením YN se bude vyrábět v české fabrice automobilky Hyundai, která značku Kia vlastní. Do prodeje vyrazí začátkem příštího roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín

HONDA

Osobně jsem rád, že pohli s cenami automobilového průmyslu. To je ale také v podstatě můj upřímný, byť jediný dík těmto a podobným automobilkám. Další dík nastane až u příležitosti, že by mi někdo automobil korejské provinience nabídl ke koupi. Znělo by asi takto: "Děkuji za nabídku, ale již mám "Švéda a Japonce" a tak vás podezírám vy šibale, že vy se chcete se mnou často scházet?"

...jsem se zakecal...

0/0
25.2.2009 22:52

Petr

Re: HONDA

Vážený Antoníne,

Na tu hromadu dotazů by byla odpověď na 2 A4. Ale pro začátek, domluvte si exkurzi v žilině, nebo Nošovicích (jde to poměrně snadno) a podívejte se na ty technologie sám. Myslím že by jste byl šokován...v kladném slova smyslu. Mě to nepřestává bavit a fascinovat ani po 2 letech co je každý den vidím.

0/0
25.2.2009 23:31

Antonín

HONDA

5. V jakém stavu se nachází vlastní vývoj Korejských automobilek? ( Bezpečnost a elektronika ). Je skutečně jejich, nebo je l"icencován?"

6. Jaká je životnost všech komponent uplatňovaných ve výrobě

7. Platí i zde pořekadlo čínského obchodnika? ( Kvalita a cena musí být taková, aby se zákazník vždy a často vracel )

0/0
25.2.2009 22:52

Antonín

HONDA

organické křivky by korejcům tedy šly ( toť známá věc ). Ovšem sám bych si korejské vozidlo koupil až bych znal skutečné odpověďi na tyto zásadní otázky:

1. Kdo poskytl technologie na zahájení tak masivní výrobní expanze vozidel?

2. V jakém stavu tyto technologie byly předány?

3. V jakém stavu se technologie nacházeli před výrobou ?

4. Jak se uplaňovala a odkud se brala technologie uváděná do "souladu" s trendem vývoje v ostatních ( již etablovaných výrobách) zemích

0/0
25.2.2009 22:51

činčo

Re: HONDA

Pokud vím , tak jihokorejské veškeré zboží, at již elektronika a pod. je na světové urovni.

0/0
26.2.2009 14:15

velbloud

KIA je moc pěkná

Golf už je za zenitem

0/0
24.2.2009 18:06

icmek

lidi neblbněte

a kupte si golfa... je to fakt auto, a hlavně je pro drsňáky:) a zaplaťte si pár set tisíc navíc za highline, kde už to bude mít sedačky, padesát tisíc airbagů i na prsty u nohou, sloupky široký jak pilóny Karlova mostu a hlavně, hlavně to bude mít turbo a kompresůrek ;-D no honem, drsňáci, kupujte, v autě budete v bezpečí!!! ;-D

0/0
24.2.2009 16:06

icmek

golf highline

dost drsně tu někdo píše o golfu highline, extramegacool sportovních sedačkách... teď jsem okýnkem nahlíd do kamarádčiný Hondy Civic r.v. 1986, abych si spravil chuť... tam jsou sedačky, a né lavice jako od VW. 1.5 V-tec a sedačky to má ušatý že se v tom zadek nepohne o milimetr ať je zatáčka jaká chce. a ty sedačky jsou měkký, a né tvrdý jak sedák na lanovce, né plochý jak záchodový prkno a né potažený silonem jak ve francozskejch "autech". achjo... kam ten svět spěje? :-/

0/0
24.2.2009 15:32

rudastraka

Re: golf highline

nema bejt ta stara plecka uz davno na vrakovisti??

0/0
24.2.2009 15:39

icmek

Re: golf highline

a proč? nikde ani smítko rzi (23 let starý auto), interiér jako novej, řazení přesný a bez vůle, únik oleje žádnej, řízenej katalyzátor plně funkční, auto je tichý, nikde neřinčí žádnej plech, podvozek úžasnej. po technický, praktický, jízdní a komfortní stránce je to auto naprosto v pořádku. radši se podivej, jestli ti náhodou nesvítí v tvém novém voze servisní interval, ty komedie. :-/

0/0
24.2.2009 15:47

rudastraka

Re: golf highline

co treba bezpecnost sasku??

0/0
24.2.2009 15:55

icmek

Re: golf highline

cožeto, komedie? tak mam radši jezdit hnusem s olbřímým sloupkem a dvanácti airbagy, ve kterym první co bude že si při nárazu zlámu nohu v koleni, protože mam koleno za jízdy naražený na čtverci s rádiem? nebo jako co mi doporučuješ? tak si kup fábii, bezpečnost sama, až se potkáš čelně s nějakym dinosaurem, co má zadek ocejchovanej značkou Q7, bude ti ten sloupek k ničemu tak jako tak. bože, to je argument... tak za sedačky, který vypadaj jako sedačky a dá se na nich sedět, zaplatim 100k navíc za příplatkovou výbavu, abych si v tom přišel jako v autě a né jak na kozlíku, hlavně že jsem v bezpečí... no ;-D

0/0
24.2.2009 16:03

rudastraka

Re: golf highline

chapu

23 let stara plecka byla za odvoz, mozna jsi jeste neco dostal

bezpecnost se neresi

tahle uvazujou ti socialne nejslabsi

co ti doporucuju?? kup si neco novejsiho, tyhle stary plecky sou jezdici rakve

0/0
24.2.2009 16:11

icmek

Re: golf highline

nechápeš.

23 let stará plečka nebyla za odvoz, stála téměř tolik, za kolik seženeš nejstarší a nejhnusnější fábii a ta plečka neni moje.

bezpečnost se neřeší (velmi dobře).

takhle uvažujou lidi, co chtěj auto, a né elektrifikovanou matraci na čtyrech kolech ošklivého designu se servisními intervaly, hrůzostrašnými jízdními vlastnostmi alibisticky dopovanými dalšími elektrofíčurami.

co ti doporučuju? jezdi v tom, v čem jezdíš. přijde chvíle, kdy doplatíš na to, že cucáš z dudlíku ESP, ABS a podobnejch věcí, jeden z těhle systémů selže a ty to napálíš do stromu.

0/0
24.2.2009 16:19

rudastraka

Re: golf highline

to mi teda prejes pekny veci

jen by mi zajimalo, kolik lidi zarvalo kvuli tomu, ze se jim posralo abs nebo esp

a kolid lidi zarvalo proto, ze jeli jen kousek do prace ve starym vraku bez deformacnich zon a nekdo do nich trochu drknul, nebo se otreli o strom

i ta nejstarsi fabka je mnohem bezpecnejsi nez tenhle tvuj strep z minulyho tisicileti

ale to ty prece neresis

0/0
24.2.2009 16:26

icmek

Re: golf highline

ty se bojíš smrti? ... pak bys ale neměl jezdit vůbec...

0/0
24.2.2009 16:42

Petr

Re: golf highline

Bez se vyradit do diskuse o Golfu. Tam muzes masturbovat.

0/0
24.2.2009 17:28

qwert

Re: golf highline

je to sice honda, ale 23let stara, je to proste uz strep, s kterym udelas paradu tak pred zakladni skolou na devatacky ... mozna  z toho dostanes jeste 180 na dalncii co, no potes koste ...

0/0
24.2.2009 16:15

icmek

Re: golf highline

ne.. tady jde o něco jinýho. auto má holka, to auto je v zcela originálním stavu bez jakejchkoliv doplňků, a když s tim někde zastaví, občas se najde někdo, kdo to nahlas pochválí a vzpomene si, jaký to umělo nebo mělo úžasný věci. na machrování to neni přece. střep to je bezesporu strašnej, ale na jízdu do práce a z práce přece člověk nepotřebuje TSi.

0/0
24.2.2009 16:21

username

jak moc je to české auto

netušíte jak moc jsou tahle auta česká? u škodovek se říká, že jsou z 60 až 80 % zahraniční (podle typu vozidla, nejvíc tuším superb) - tedy české jsou kabelové svazky a pár dalších věcí a práce při finální montáži, ale zbytek je import. U KIA je to jak?

0/0
24.2.2009 15:09

Coraxus

Zvláštní design, ale únosný...

Ovšem konkurovat Roomsterovi tato Kia nemůže, protože není dostatečně hnusná. Rv

0/0
24.2.2009 15:04

Darock

Re: Zvláštní design, ale únosný...

;-D Bingo!;-D

0/0
24.2.2009 15:39

PES na cesneku

Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Golf VI. 1.6 Highline (sportovní sedačky textil/Alcantra!) tempomat, hliníková kola - s příplatkem za dual klimu, metalízu, 2DIN rádio s barevným displejem + dotykové ovládání, to vše za směšnou cenu 491.900,- bez slevy u dealera. Kija kontruje Ceed 1.6 Comfort s ťamanským interiérem z papundeklu, odporným rádiem, sedačky s potahem odporné látky tesil - s příplatkem za metalízu, to vše za cenu 429.900,- Tedy rozdíl tři výplaty (kolbenka) v neprospěch Golfu. Kdo by si vybral raději Ceed, nechť se hlásí na vyšetření mozku u svého ošetřujícího lékaře. DAS AUTO, rejžomilové.

0/0
24.2.2009 14:55

Vg

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Zamyslete se. Mám spoustu známých, kteří by toho Vašeho Golfa nejraději hodili z mostu, protože se to kazí a kazí a kazí.

Korejci už dávno předběhli ty Vaše Golfy.

0/0
24.2.2009 15:00

PES na cesneku

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Mám rád tydlecty odborníky jejichž příspěvky začínají - "Mám spoustu známých a ty..." Jenom podotknu, že Golfů se vyrobilo cca 50.000.000. kusů všech generací, jasný? DAS AUTO, rejžomile... ;-D;-D;-D;-D

0/0
24.2.2009 15:05

Pulp Fiction

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Doporučuji si koupit nějaký poslední výtisk Auto Tipu a podívat se na poruchovost testovaných modelů. Z přibližně 30 aut jsou na šesti posledních místech fára koncernu VW - Audi a tři VW. Mrkni na Korejce nad nima...

0/0
24.2.2009 15:44

Pepa

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Tak to těžko Golfů se vyrobilo tak 25000000kusů,všech gennerací .Toyota Corolla vyrobeno přes 30000000kusů,a to Toyota přerušila přejmenováním téhož modelu(třídy),ale nové generace

0/0
24.2.2009 17:29

Petr

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Ty jsi opravdu idiot. Najdi si spravna cisla nelzi si do kapsy.

0/0
24.2.2009 17:37

moopy2

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

tak proč když jich je tolik, se navzájem nevarovali a všichni si toho golfa koupili??? po prvním druhém neuspěchu ste si jako známí měli říct..hele bacha..do toho nechoď... divný ne???

0/0
24.2.2009 15:12

Vg

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Protože jako vy si pořád ze setrvačnosti mysleli, že nad Němce není, ale skutečnost je bohužel jiná. To, že si hodně lidí koupí z hlouposti a neinformovanosti nějaké auto neznamená, že to auto je dobré. U nás se hodně kupují Škodovky a jsou to auta více než průměrná. K tomu člověku výše, který si hraje na odborníka a začíná tím, že má rád tyhle odborníky .. - Vážený pane, nikdy jsem netvrdil, že jsem odborník, jen jsem komentoval zkušenosti lidí kolem mě, kteří také nalítly na Německou šunku a nikdy ani nezkusili, co to pořádné auto vlastně je.

0/0
24.2.2009 15:43

Niky79

Re: Stojí vám to za to, milovníci korejské rejže?

Ty ceny mas trochu mimo, zejmena u Ceedu.

Jenom IDIOT by dal za golfa 491 tisic ;-D

0/0
24.2.2009 15:18

roomster

Mám Roomstera

a nikdy bych si korejský auto nekoupil. Mimochodem pisatel Emerson to vystihl na jedničku. Cituji: Jezdít korejským autem, to je jako spát s vlastní ségrou - to se prostě nedělá. Naprosto souhlasím, nemohl to vyjádřit lépe!!!  Ale na druhou stranu musím říct, že ta kia na obrázku nevypadá špatně, což se o kie soul říct nedá. I když nevíme, jak bude vypadat obyčejná sériová verze. Ale jak tu taky někdo psal, každý auto si najde svýho kupce...Já jsem pro [>-]

0/0
24.2.2009 14:50

Vg

Re: Mám Roomstera

No vidíte, a já bych si nikdy nekoupil Roomstera, jelikož to auto je příšerné jak designem, tak i motorizací.

Škodovky se již nemohou s korejskými vozy vůbec srovnávat a jejich technika je v současnosti již značně zaostalá a o spolehlivosti Škodovek oproti Korejcům už ani mluvit nebudu, protože by Škodovky dopadly velice bídně. Zkuste se někdy svést korejským vozem a hodíte Roomstera z okna.;-D

0/0
24.2.2009 14:55

PES na cesneku

Re: Mám Roomstera

Jasně, Škodovka je zaostalá, například motory TFSI a převodovky DSG. To nemají v Hujandaji/Kia ani jako výkresy v CADu a Škoda už to montuje do svých vozů R^

0/0
24.2.2009 14:59

Vg

Re: Mám Roomstera

A měli by to v CADu mít, nebo by to bylo na ty chrchláky škoda času?

0/0
24.2.2009 15:02

rudastraka

Re: Mám Roomstera

v cem ma kia lepsi techniku proto TSI a DSG ???

0/0
24.2.2009 15:13

rudastraka

Re: Mám Roomstera

proti..

0/0
24.2.2009 15:17

Petr

Re: Mám Roomstera

Kterykoli atmosfericky motor, nebo diesely.

0/0
24.2.2009 17:30

jozo

zkušenosti

S firemními ceedy combi v naftě není nejmenší problém (většinou ujeto zatím cca kolem 40.000 km). Tragické jsou naopak zkušenosti s Peugeoty, WV, Škoda a Audi. Držej Toyoty, Hondy, Volva a Mazdy. Střední cesta jsou Fordy, Opely a Fiaty. Po zkušenostech doporučuju pro soukromé účely:

mini vozy -> Yaris/Jazz/Mazda2, malé -> Ceed, sportovní -> Civic, rodinné combi -> Mazda6/Opel Vectra/Avensis/Accord, malé MPV -> Mazda5 nebo Corolla Verso, velké MPV -> S-Max, SUV - XC60!, 4x4 universal -> Outback/XC70.

Mimochodem Octávky jsou dobrý pro nenáročné řidiče, kteří nepoznali rozdíl od skutečného auta:-P.

0/0
24.2.2009 14:38

Petr

Re: zkušenosti

Souhlas, pod tohle se podepisu. Pdobne zkusenosti.

0/0
24.2.2009 14:44

Rafton

Hm

Pro mě příšerný design. Vypadá jak kdyby slepili Citroena s Peugotem.

Ale komu se to líbí ať si to koupí.

0/0
24.2.2009 14:25

Gepa

asi takhle

Kdo je na rejžu, šmudlí každou kačku, moc toho nenajezdí a většinou parkuje jen před panelákem nebo Lidlem,  tak si to koupí.

Kdo chce AUTO, tak si prostě koupí nějakou evropskou nebo japonskou značku.

A spokojení jsou oba, první že ušetřil, druhej že má AUTO.

0/0
24.2.2009 14:20

Vg

Re: asi takhle

S těmi Japonci máte pravdu, ale pozor na ty Evropské značky. Řada Němců či Škodovka již nemůže Korejcům konkurovat!!!

0/0
24.2.2009 14:59

Me2d

Sel jsem rano kolem soudedovic nove oktavky

Predem podotknu, ze soused celej zivot jezdi ve skodovce. Od 120, Favorita a ted ma uz 2oktavku...a co nevidim8-o8-o8-o Na predni masce ma nalepeny Hyundai...mozna to o necem svedci, mozna to vesti dalsi vyvoj, co ja vim.

0/0
24.2.2009 13:19

Me2d

No ale da se na nej divat

R^

0/0
24.2.2009 13:13

Kumštýř

Re: No ale da se na nej divat

Je to krasavecR^

0/0
24.2.2009 13:21

Emerson

Hundáj

Jezdít korejským autem, to je jako spát s vlastní ségrou - to se prostě nedělá :-)

0/0
24.2.2009 12:59

PES na cesneku

Re: Hundáj

R^

0/0
24.2.2009 13:00

Jan

Re: Hundáj

Já jezdím Carnivalem a v tom případě je ségra fakt dobrá...

0/0
24.2.2009 13:44

tmf

Re: Hundáj

to možná Ty spíš se ségrou když ani neumíš číst a špatně píšeš

0/0
24.2.2009 13:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.