Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Golf. Pan Dokonalý

Že je tohle auto sakra dobré, musí uznat i ten, u koho jsou volkswageny v nemilosti. Líbit se vám nemusí, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat. Golf je prostě třída. Ne nadarmo se jeho konkurentům také říká "Golf třída", před 35 lety ji totiž golf zakládal; a právě v ní se odehrává boj o bytí a nebytí automobilek v Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

Precizni sestka z Wolsburgu

Opravdu pan dokonaly!!!R^ Konkurence aby se snazila udrzet alespon trochu krok! Skoda jen, ze kdyz si ted pujdete golfika objednat tak si pockate cca. 6mesicu!!!...kvuli prave bezicimu srotovnemu v NemeckuEU Navstivil jsem prodejce s tim ze chci 1.6 102k a nepochodil jsem, v konfiguraci ji sice najdete ale do golfu se prestala dodavat. A nebude to dlouho trvat a pry zmizi i posledni atmosfericky motor 1.4 80k. At se vam tedy Tsicka libi nebo ne, v budoucnu to bude jedina volba. A volba bezchybna!!   Zdravim vsechny fandy golfu[>-]

0/0
14.5.2009 17:21

Josef

Golf VI

Tak taky přispěji do diskuze, neboť jsem měl možnost Golf VI vyzkoušet pokud bych to shrnul: z venku evoluce (ale pěkná) a vevnitř revoluce (interiér se mi fakt líbí, hodně se mi líbí to modrý podsvícení). A motor taky super, neměl jsem možnost jet nějakou divočinu, ale motor byl nádherně tichý a kultivovaný. Takže pokud bych hledal auto v tomto rozměru a cenové kategorii asi bych neváhal...

0/0
7.4.2009 15:22

Lukáš

Hrůza

Jak mohl někdo napsat takovýto blábol, to opravdu nepochopím. Autoři, vzpamatujte se a vyzkoušejte i jiné vozy, než VW. Pak teprve pište testy.

0/0
14.3.2009 13:08

Petr

Nejen neseriózní,

ale zároveň neskutečně servilní. Takto napsaný test by se mi protivil, i kdyby byl pravdivý. Fuj, fuj, fuj, pánové, kolik jste za to dostali?

0/0
5.3.2009 13:49

Ludo

TDI

Taktéž nechápu příspěvky TDI-maniaků, kteří jezdí zakouřeným,

chrochtavým autem a budou nesmyslně mluvit o maximální spolehlivosti,

úsporách, pohodlí, atd. Nikdy žádný naftový motor nepředčil komfort

kultivovaného benzínového motoru. Osobně řídím Subaru Legacy a nafta

patří do kamen.

0/0
4.3.2009 22:13

Ludo

Neseriózní test

Proč se jakákoliv

novinka u německých aut musí připlácet, když např. v japonských nebo

skandinávských autech bývají jako standartní výbava? Všimli jste si

např. jaké technické novinky zavádí např. Volvo, které cenově

srovnatelné?

0/0
4.3.2009 22:12

Ludo

Neseriózní test

Z

vlastní zkušenosti vím, že zmiňovaná německá kvalita není díky

snižování nákladů na výrobu jako dřív. Proč se díky snižování nákladů

na výrobu nesnižuje cena německých aut?

0/0
4.3.2009 22:12

Ludo

Neseriózní test

Novým Golfem jsem bohužel nejel, ale na první pohled jsou rozporuplné informace, když autor zmiňuje že ovládání zrcátek

je v zorném poli, zatímco navigace a ovládání klimatizace je mimo zorné

pole. Jak často nastavujete zrcátka a kdy potřebujete informace z

navigace, či jak často chcete vidět teplotu a nastavení klimatizace? 

0/0
4.3.2009 22:10

Ludo

Neseriózní test

Vždy jsem považoval server iDnes za velmi seriózní. Bohužel nechápu, jak se zde mohl ocitnout článek, který mluví o Golfu jenom v superlativech a neadekvátním srovnáním jiných typů aut.

0/0
4.3.2009 22:07

rici

špička

Tento vůz je špička již ho vlatním a nic lepšího (jedině audi3) nejezdí dnes po cestě.

0/0
28.2.2009 18:26

maroš

Autor

Autor tohoto clanku je velmi zaujaty vuci tehle znacce.Chtelo by to nekoho neutralniho kdo se na to diva z jineho postoje takovy lide by meli psat clanky a recenze o autech.

0/0
28.2.2009 15:07

Sitcom

Pro Ostudu

Jediný zápor v celém článku je

"Líbit se vám nemusí, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat"

Ano tenhle vůz se mi opravdu nelíbí. Stejně jako se mi nelíbí celá ta recenze která mne osobně naprosto odrazuje..

Auto má velice povedený interiér. To je to co se mi na něm opravdu líbí.

Ale žádnou jinou výhodu v něm nevidím ve svém vozu mám téměř totožnou spotřebu ovšem při objem 1.6 a výkonu 81kW. Cena = úlet

0/0
26.2.2009 12:12

Pavel

Re: Pro Ostudu

život je jen o pocitech

0/0
22.4.2009 11:31

lamal

objektivita

myslim ,ze golf  Vl je dobre auto, ale tato recenzia je cista reklama, nenapisal to VW sam ?

0/0
26.2.2009 11:41

heliodor

Vážení diskutující a kritizující,

chtěl bych se jen zeptat, zda někdo z Vás tímto autem už jel a zda jste četli i jiné testy tohoto auta. Proč se tak ptám? Protože si myslím, že většina z Vás toto kritizuje už z principu a nového Golfa jste neviděli ani z vlaku. Pokud by jste nahlédli i do jiných testů, tak by jste zjistili, že i tam se na nové vw pějí ódy. To je jednoduše fakt. A že by měl vw všechny odborné časopisy "podmázlé", včetně těch zahraničních? Prosím Vás, nenechte se vysmát.

Stručně řečeno: svezte se, přečtěte něco víc a poté můžete kritizovat. Do té doby jsou to jen trapné výkřiky do tmy.

Já osobně nové auto potřebuji a čekám jen na to, až si ho budu moct pořídit bez trapné N1 přepážky. Až toto bude možné, tak je Golf pro mne největším favoritem. Měl jsem ho zapůjčený na víkend s motorem TSI a prostě to auto splňuje vše, co požaduji. Info pro hnidopichy: nikdy jsem nevlastnil vůz z vw, ani nejsem nekritickým obdivovatelem Golfa, pouze říkám podložená fakta.

0/0
25.2.2009 23:20

Antonín

HONDA

...autoru článku gratuluji k výběru svého oblíbence. Ovšem nedá mi to a jsem nucen udělt černý puntík za tak okatý prásk na sebe samého. Na druhou stranu si říkám, že má autor recht. Kdy jindy a kde jinde by měl příležitost si napsat něco o svém snu. ( je mu přáno ).

Z mého hlediska je to velmi vydařené vozidlo. A jistě bych nezapoměl dodat že: "mající velmi silnou konkurenci".

0/0
25.2.2009 22:06

Starý Bobr

Koupený článek, nebo jiným autem nejeli ?

Pánové,

každá recenze, či test, kde nelze najít jedinou chybicku na testovaném voze nutně vede k otázce, zda autoři psali na objednávku (v tomto případě koncernu VW), nebo nemají s čím srovnávat.

Dovolte, abych upozornil na několik do očí bijících nesmylsů:

1) Umístění displeje rádia a navigace je na zcela nevhodném místě. Od doby Škody Favorit a Golfu I se změnilo pouze to, že je navíc navigace. Slušní výrobci mají dispej rádia a navigace umístěn na horní straně palubní desky, aby i při pohledu na něj měli v zorném úhlu periferního vidění vozovku. To je dobré kvůli bezpečnosti provozu, víte ?!

2) Podsvícení přístrojů rudou a modrou bodavou barvou. Velmi nepříjemné. Na víc mi nedá diskusní rámeček místo.

0/0
25.2.2009 21:49

Štvavá vysílačka

Re: Koupený článek, nebo jiným autem nejeli ?

To modrý podsvícení není vůbec bodavý. Navíc je opravdu skvostný. R^

0/0
25.2.2009 22:07

ZooM

Re: Koupený článek, nebo jiným autem nejeli ?

add 1) bohuzel pro "slusne vyrobce" jaksi odpada moznost dotikoveho ovladani... psal jste nekdy adresu do NAV pres iDrive? JA bohuzel ano a nebyla to zrovna nejprijemnejsi chvilka v BMW na kterou bych chte vzpominat.

Shanim auto okolo 700tkc a tak jsem prolezl co se dalo a jako 2m clovek musim konstatovat ze ma Autor pravdu. Novy Golf je dokonaly. Zadne auto v teto tride nema tak vyrovnane prostor/vykon/kvalita/design/ergonomie. Cena je horsi ale ted kdyz je odpocet DPH tak se to da. Kazdopadne v Golfu 6 se 4 velci lide svezou lepe nez treba v Acordu/Mazde6 a ti jsou cenove o kousek dal. Nemluve o DSG ktere je o generaci dal nez cokoli od konkurence.

Jedina velka skoda je navigace a jeji jepici zivotnost na ceskem parkovisti, v tomhle je takove BMW lepsi, ot je jestli by v pripade BMW nezmizel cely vuz... Je ovsem nefer soudit modularitu koncernu kuli zlodejum, nicmene ja zustanu u zakladniho radia :(

0/0
12.4.2009 21:39

Štvavá vysílačka

Golf 6

má nádhernou palubovku. Takhle si představuji interiér. Na design karoserie si budu muset zvyknout. Golf 5 se mi zatím líbí víc. V každém případě se těším, až se v něm svezu. R^

 

0/0
25.2.2009 20:53

Muroň

Re: Golf 6

Souhlasím. VW se vrací k pojetí, které před 9 lety na pár let zavedl v Polu 6N2 a 6KV2, poté bohužel opustil - trojramenný volant a 2 zapuštěné ciferníky.

0/0
25.2.2009 21:35

ZooM

Re: Golf 6

jj golf 5 mel interier ktery neurazel a rozhodne auto nekazil ale 6ka je bajecna. Zmeny v 6ce posunuli ergonomii a celkovy pocit z interieru nad passat. Jen mi trochu chybi nakloneni konzole k ridici jako meli starsi BMW nebo Golfy. Bylo to sportovnejsi.

Mel jsem v jeden den predvadeci jizdu v golf6, Octavii RS, Audi 3 a je to jak presednout o 10let.

0/0
12.4.2009 21:47

Pavel

Super auto

R^Muzu potvrdit. Na podzim jsem si poridil noveho Golf V 1.4 TSI, pri rozhodovani jsem vyzkousel vsechny auta v dane tride, ale nejak nic se Golfu nepriblizilo - Golfa jsme si nechal na projizdku az jako posledni moznost - po par minutach jsem zjistil, ze alternativy nejak moc nejsou, mozna dynamikou Fiat Bravo 1.4tjet - jedinne auto, ktere nabizi podobny motor, ale hlucnost, jizdni vlastnosti, malo mista, dilenske zpracovani - bohuzel se ani nepriblizil. A jestli je VI jeste lepsi, tak klobouk dolu. Kvalitou se da mozna srovnavat s Focus, ale ten ovsem nenabizi srovnatelny motor.

Viz komentare dole - kdyz je to tak spatne auto tak proc je to nejprodavanejsi auto? Proc uz se vyrabi dele nez 30 let, kdyz je tak spatne? A ze je to male auto? - ve vnitr prostorove shodne s novou Octavii.

0/0
25.2.2009 19:58

Štvavá vysílačka

Re: Super auto

Fanda Alonsa ti vysvětlí, že jsi vyhodil zbytečně peníze. Stačil by ti Logan a jak by jsi si mlaskal:-)

  Icmek ti zase vysvětlí význam TSI, aniž by sám pochopil o co jde. ;-D

Celkem se tady člověk pobaví...R^

0/0
25.2.2009 20:41

ZooM

Re: Super auto

Focus hlavne nema prostor. Nevim proc ale s 2m se v nem citim jak ve fabii (kdyz to hodne prezenu). Golf ve me budi dojem velkeho auta, v 6ce se citim lepe nez v Passat B6 - samozrejme jen vepredu.

U fokusu mi taky vadi ze mam z Fordu pocit ze nevedi co chteji. Zatim co VW se pozvolna vyviji tak prvni focus prisel s perfektnim interierem (byl jsem jeho majitelem) a dalsi byl zcista jasna omlazenou kopii golfu 4.

0/0
12.4.2009 21:54

falonso

Nový Golf=nový šrot

;-D;-D;-D

0/0
25.2.2009 18:24

Štvavá vysílačka

Re: Nový Golf=nový šrot

Přesně za tohle vám v Rencku jednou hodí výpověď.  Nebo v Renďouru sází na negativní reklamu ála Falonso?

0/0
25.2.2009 20:43

Muroň

Re: Nový Golf=nový šrot

R^R^R^

Nový Megán=nový krám

;-D;-D;-D

0/0
25.2.2009 21:30

mmm

Líbit se vám nemusí, ale to je tak všechno, co s tím můžete

především si ho mohu nekoupit - a to je více než dost, co s tím mohu dělat!!!

A co mohu dělat se servilností místních moto redaktorů ke koncernu VW?

Přestat je číst, to také není málo.

0/0
25.2.2009 10:32

íkvétykve

Kdo nevěří ať tam běží

Takže asi takhle: nechápu jak to někdo může srovnávat s něčím co pochází z Francie nebo ještě hůř z Itálie.. Je jasné, že golf není dokonalý.. pokud to upravíme, že je možná dokonalý ve své třídě, zní to líp. Jasně.. možná to není fešák, to je věcí vkusu. ale schválně si Golfa na víkend s 1.4TSI půjčte a nebudete chtít vracet. Zpracování je fakt na jedničku, motor lehký a svižný, nikde vás nic neruší, snad jen ticho. Nejsem PR, ani fanda značky VW, jen se pro sebe snažím tu věc zhodnotit co nejobjektivněji. A proto jsem si nového golfa půjčil. PS: pro hnidopichy mám s čím srovnávat, takže jen tak do větru nepidnám, jako většina, která toho golfa prostě nezkusila, ale řečí by to mělo až na Sněžku :-D

0/0
25.2.2009 10:16

pepa

Re: Kdo nevěří ať tam běží

A nemusel sis zkracovat nohy když sis sedal na zadní sedadla a nemusels vyhledat

oddělení orthopedie po té zázračné jízdě?...... to myslím bolesti v zádech.[>-] 

0/0
25.2.2009 11:03

Martin

Re: Kdo nevěří ať tam běží

Souhlas a to naprostý. Většinou to je jen závist lidí, kteří se zmůžou max. na Thalii v akci

0/0
25.2.2009 11:46

Phantom2005

Re: Kdo nevěří ať tam běží

Před dvěma lety jsem si vybíral 5D hatchback v cenové kategorii kolem 550kKč - nakonec zbyl ve výběru Golf, Focus a Civic.

Abych vybavil Golfa výbavou, která byla v Civicu v základu za 550kKč, tak bych za něj nakonec zaplatil cca 650-660kKč. A kvalita a výkony Golfa opravdu neodpovídají takovému cenovému rozdílu.

Focus to nakonec nevyhrál, protože Civic byl "srdcovka" :-P

0/0
25.2.2009 11:56

icmek

Re: Kdo nevěří ať tam běží

great R^;-D

0/0
25.2.2009 13:12

Martin

Re: Kdo nevěří ať tam běží

Já po mých zkušenostech s Toyotou bych šel zpět do VW. Fakt je, že jsou VW dosti drahé, ale to třeba Opel taky a ten si opravdu na nic moc hrát nemůže. Dnes možná ještě Mazdu, ta se ještě dělá v Japonsku a ne někde v Turecku, či Polsku

0/0
25.2.2009 13:57

icmek

Re: Kdo nevěří ať tam běží

jj, důležitej je původ. honda z japonska je diametrální rozdíl od hondy z anglie. R^

0/0
25.2.2009 16:55

icmek

Re: Kdo nevěří ať tam běží

v prvý řadě jsi jel s novým vozem, íkvétykve, tak nevykládej, jak to je užasně zpracovaný... to poznáš, až ti začne chrastit palubka při nájezdu 50k, ty zpracovaný ;-D

0/0
25.2.2009 13:15

Martin

Re: Kdo nevěří ať tam běží

No vidíš,mě chrastí nejen palubka a u nového auta a to nejsem zdaleka jediný. Mám Toyotu Auris. U mého předešlého auta - Golf III, které bylo 16 let staré, nechrastilo nic. Jel jsem ve mnoha VW a ani u jednoho jsem nezaznamenal špatné dílenské zpracování či nekvalitní plasty, jako u mého nového Aurise. Sehnat Golf VI za podobné peníze a v podobné výbavě, tak není co řešit.

0/0
25.2.2009 13:51

Muroň

Re: Kdo nevěří ať tam běží

S chrastěním u VW bych si tak jistý nebyl. Kámoš měl dročkařské Vento, kde mu po natočení 650tkm začal při studeném motoru chrastit plast v palubní desce.

0/0
25.2.2009 21:39

Štvavá vysílačka

Re: Kdo nevěří ať tam běží

To je otřesný ;-D

0/0
26.2.2009 12:10

Phantom2005

Když Golfa, ...

... tak jedině R32 s DSG. Ale když už bych do auta dával takové prachy, tak bych se velmi rozmýšlel jestli trochu nepřitlačit a nejít radši do BMW 3.

R32 je sporťák pro radost, takže BMW 335i Coupé se sedmistupňovým dvouspojkovým robotem.

0/0
25.2.2009 10:15

ZooM

Re: Když Golfa, ...

R32 zere jako krava, jel jsem ho a to auto si s tim motorem nesedi. Z GTI je mnohem lepsi pocit. Platit za zvuk +3litry/100? Ten motor je zastaralej, je to tezky na predek.

Srovnavat 335i Coupe s golfem je fakt ulet. 335i je spolecne s S5 to nejlepsi co muze brazdit dalnice ale golf a to i GTI v plny palbe je 2x levnejsi. To takovy GTI s DSG vs BMW320 v zakladu ktery je porad o drazsi - to uz snese srovnani.

0/0
12.4.2009 22:06

pepa

pohdlí a cena

....... a né takový kostitřas !!!!!

0/0
25.2.2009 10:05

pepa

pohodlí a cena

Za 566 000 mám luxusně vybavenou např.407 Sw,C5 nebo Alfu 159;-D

0/0
25.2.2009 10:03

jirka

Re: pohodlí a cena

To si budete muset sakra přitlačit , kde proboha berete takovéhle nesmysly. A ještě k tomu v luxusní verzi. Než něco takového napíšete , tak alespoň otevřete oficiální stránky peugeotu.

0/0
25.2.2009 11:27

Phantom2005

Re: pohodlí a cena

No, ony sice existují "oficiální" ceníky, ale stačí to s prodejcem správně zahrát a sleva 10% z ceníkové ceny není vyjímka. Kamarád takhle Focus C-Max koupil se slevou skoro 18%.

0/0
25.2.2009 12:47

ZooM

Re: pohodlí a cena

si rovnou kup Tranzit, ten za tyhle prachy sezenes taky a bude to jeste nudnejsi, pomalejsi a bude se s tim jeste hur parkovat nez s SW

0/0
12.4.2009 22:10

Vestor

Hmm

Není nad to, koupit si za půl mega přerostlou fabii s nemastným-neslaným designem. Rv

0/0
25.2.2009 9:08

karel

moje zkušenost

Novej Golf neznám, ale z několika služebních aut

se mi nejlíp jezdilo s Golfem II, 1,6

za 6,5lt průměr, 60tis./rok

a nejpohodlněji s Citroenem Xsara Picasso 1,6HDI

(srovnávám s R19, Audi 80, Škoda Fabie, Felicia, Octavie I, Toyota Corola,)R^

0/0
25.2.2009 8:36

kirk

objektivně

1. nejsem priznivcem studenyho nemeckyho designu ale tenhle golf se jevi jako hoodne dobry auto (coz chapu, ze ti zabozrouti dole hodne tezko nesou ) , konecne nekdo pochopil ze je dobry mit v aute klid a neresit jestli mam v 90 km/h radsi radio vypnout protoze motor rve jako krava

2. jenom me zarazi nesrovnalosti v testu , jestli ten pan v tom aute vubec jel??? jednou ma ten golf 150 k a pak 160, jednou tam pise ze ma 6-stupnovy automat pak zase 7-stupnovy automat  no nevim nevim

3. stejne jedu an vlne opel (ale to odhlucneni tam trochu vázne , hlavne astry a merivy )

4. takze respect vw - udelal si kus prace proti IV. a V. generaci R^

0/0
25.2.2009 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.