Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Volkswagen Golf. Pan Dokonalý

Že je tohle auto sakra dobré, musí uznat i ten, u koho jsou volkswageny v nemilosti. Líbit se vám nemusí, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat. Golf je prostě třída. Ne nadarmo se jeho konkurentům také říká "Golf třída", před 35 lety ji totiž golf zakládal; a právě v ní se odehrává boj o bytí a nebytí automobilek v Evropě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

14. 5. 2009 17:21
Precizni sestka z Wolsburgu

Opravdu pan dokonaly!!!R^ Konkurence aby se snazila udrzet alespon trochu krok! Skoda jen, ze kdyz si ted pujdete golfika objednat tak si pockate cca. 6mesicu!!!...kvuli prave bezicimu srotovnemu v NemeckuEU Navstivil jsem prodejce s tim ze chci 1.6 102k a nepochodil jsem, v konfiguraci ji sice najdete ale do golfu se prestala dodavat. A nebude to dlouho trvat a pry zmizi i posledni atmosfericky motor 1.4 80k. At se vam tedy Tsicka libi nebo ne, v budoucnu to bude jedina volba. A volba bezchybna!!   Zdravim vsechny fandy golfu[>-]

0 0
možnosti

Josef

7. 4. 2009 15:22
Golf VI

Tak taky přispěji do diskuze, neboť jsem měl možnost Golf VI vyzkoušet pokud bych to shrnul: z venku evoluce (ale pěkná) a vevnitř revoluce (interiér se mi fakt líbí, hodně se mi líbí to modrý podsvícení). A motor taky super, neměl jsem možnost jet nějakou divočinu, ale motor byl nádherně tichý a kultivovaný. Takže pokud bych hledal auto v tomto rozměru a cenové kategorii asi bych neváhal...

0 0
možnosti

Lukáš

14. 3. 2009 13:08
Hrůza

Jak mohl někdo napsat takovýto blábol, to opravdu nepochopím. Autoři, vzpamatujte se a vyzkoušejte i jiné vozy, než VW. Pak teprve pište testy.

0 0
možnosti

Petr

5. 3. 2009 13:49
Nejen neseriózní,

ale zároveň neskutečně servilní. Takto napsaný test by se mi protivil, i kdyby byl pravdivý. Fuj, fuj, fuj, pánové, kolik jste za to dostali?

0 0
možnosti

Ludo

4. 3. 2009 22:13
TDI

Taktéž nechápu příspěvky TDI-maniaků, kteří jezdí zakouřeným,

chrochtavým autem a budou nesmyslně mluvit o maximální spolehlivosti,

úsporách, pohodlí, atd. Nikdy žádný naftový motor nepředčil komfort

kultivovaného benzínového motoru. Osobně řídím Subaru Legacy a nafta

patří do kamen.

0 0
možnosti

Ludo

4. 3. 2009 22:12
Neseriózní test

Proč se jakákoliv

novinka u německých aut musí připlácet, když např. v japonských nebo

skandinávských autech bývají jako standartní výbava? Všimli jste si

např. jaké technické novinky zavádí např. Volvo, které cenově

srovnatelné?

0 0
možnosti

Ludo

4. 3. 2009 22:12
Neseriózní test

Z

vlastní zkušenosti vím, že zmiňovaná německá kvalita není díky

snižování nákladů na výrobu jako dřív. Proč se díky snižování nákladů

na výrobu nesnižuje cena německých aut?

0 0
možnosti

Ludo

4. 3. 2009 22:10
Neseriózní test

Novým Golfem jsem bohužel nejel, ale na první pohled jsou rozporuplné informace, když autor zmiňuje že ovládání zrcátek

je v zorném poli, zatímco navigace a ovládání klimatizace je mimo zorné

pole. Jak často nastavujete zrcátka a kdy potřebujete informace z

navigace, či jak často chcete vidět teplotu a nastavení klimatizace? 

0 0
možnosti

Ludo

4. 3. 2009 22:07
Neseriózní test

Vždy jsem považoval server iDnes za velmi seriózní. Bohužel nechápu, jak se zde mohl ocitnout článek, který mluví o Golfu jenom v superlativech a neadekvátním srovnáním jiných typů aut.

0 0
možnosti

rici

28. 2. 2009 18:26
špička

Tento vůz je špička již ho vlatním a nic lepšího (jedině audi3) nejezdí dnes po cestě.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!