Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nafta natekla už i do cayennu a imprezy

Automobilový svět už není co býval. V době dieselové šplouchá nafta v nádrži i těm ortodoxním pijákům benzinu. K mání už je i naftové Subaru Impreza. A co nevidět budete u černého tankovacího stojanu vystávat, než se napojí stolitrová nádrž naftového Porsche Cayenne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OndraTM

Je třeba hodně zvažovat...

Při čtení příspěvků mám pocit, že ortodoxní vyznavači benzinových motorů v moderním dieselu nikdy nejeli a je to jen o tom, že to někde slyšeli, nebo že závistivě pokukují po sousedovi, který má nový vůz s dieselem a oni starou orezlou benzinovou rachotinu. Je to každého osbní volba, která může mít celouřadu důvodů, jako je úspora peněz nebo i pocit z jizdy. Osobně můžu porovnávat,  auto s benzinem je spíš pro radost, celkem nepraktické, málo s ním najedu, naopak to se kterým najedu kolem 25tis. je diesel, s automatem, pohodlné auto na cestování. A mimochodem ...ono proklínané Porsche traktory vyrábělo a celkem úspěšně ..konec konců Lamborghini taky.

0/0
27.2.2009 9:37

Andee

Achjo...

Může mi někdo vysvětlit, v čem je problém? Pokud existuje poptávka, tak je snad logické, že se tím výrobce řídí...

0/0
27.2.2009 8:52

Antonin

HONDA

peníze, peniaze, peněži, atd... Marketing a koláč. Tzn.: Jedocela dost majitelů klasických Porsche majících coby druhé vozidlo v rodině ony Q7 a jejich "equivalenty". To je prostě odpověď na otázku "Proč jsi mi to udělala moje milá!?"

0/0
26.2.2009 13:26

icmek

achjo

zachvíli bude čoudit i ferrari...Rv

0/0
26.2.2009 11:04

Nedobrota

Re: achjo

;-D

0/0
26.2.2009 12:57

echo

Re: achjo

Zavedl bych stejné emisní normy pro benzín a naftu, ne jako je to dnes, kdy Evropa  naftě nadržuje a je jí nesmyslně zaslepená. ;-€Rv

0/0
26.2.2009 16:11

icmek

Re: achjo

já emisní normy v současné podobě nechápu vůbec. motor 1.3 s 130g třeba neprojde, zatimco 5.0 s 400g projde bez problému... trošku zajímavý počty.

0/0
26.2.2009 16:22

opqr

Re: achjo

Já doufám, že Ferrari fakt čoudit nebude... Naštěstí je v čele Montezemolo, který se striktně drží odkazu Enza, takže žádné SUV, žádné čtyřdveře... a doufám, že to tak vydrží navěky.

0/0
26.2.2009 17:07

DEE BASS

:(((

:((( KONEC SVĚTA JE AS NA DOHLED,TAK UŽ I PORSCHE BUDE MÍT MOTOR Z TRAKTORURv  ZASE SE MI CHCE ZVRACET(Y)

0/0
26.2.2009 7:45

gerd

Re: :(((

... řekl zhrzený traktorista se zapnutým CapsLockem.

0/0
26.2.2009 8:16

DEE BASS

Re: :(((

NECHÁPU , ŽE NĚKOMU VADÍ CAPSLOCK ?

MNĚ VADÍ NAFTOVÉ MOTORY  V OSOBNÍCH AUTECH

0/0
26.2.2009 10:20

Tom Hagen

Re: :(((

A mně například vadí jak naftové motory, tak caps lock  RvRv

0/0
26.2.2009 11:40

DEE BASS

Re: :(((

;-DR^

0/0
26.2.2009 12:24

echo

Re: :(((

Nápodobně. RvRv;-(

0/0
26.2.2009 16:02

jns

Re: :(((

Ještě začne BMW dělat předokolky a dodávky

0/0
26.2.2009 9:52

iuos

hmm

vzhledem k tomu, že porsche vyrábělo i traktory, tak na tom nevidím nic zajímavýho ;-D

0/0
26.2.2009 12:59

Pavel

Re: hmm

R^R^R^

0/0
28.2.2009 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.