Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začíná doba turbodieselová: nové motory v Mazdě 6

Mazda 6 má v sobě velký potenciál. Kromě pohledného kabátu, kvalitně obestavěného a prostorného interiéru a vynikajících jízdních vlastností nabízí s ohledem na výbavu i zajímavou pořizovací cenu. A nově už i dobrou nabídku turbodieselů, které zákazníci žádají. Naftové novinky jsou v ceníku hned tři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bivoj

Mazda mi nesmí do garáže

Po obrovských problémech s Mazdou3 r.v. 2007 děkuju nechci. Začalo to motorem, elektronikou a skončilo to vadnou převodovkou. Po 40 tkm sem byl šťastnej jak blecha  že se našel tydýt kterej to ode mě koupil a ještě mi zaplatil.;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.3.2009 0:28

...

Re: Mazda mi nesmí do garáže

..a šel jsi pro Renaulta

0/0
2.3.2009 23:42

Pampalini

Mazda

 Mazda 6  - žabožroutův sen ;-D;-D

0/0
2.3.2009 0:06

bivoj

Re: Mazda

Když auto a nafta tak jedině BMW. R^R^R^R^R^R^R^

0/0
2.3.2009 0:29

rudastraka

blbost

dnes nefrci turbonafta

ale turbobenzin

0/0
1.3.2009 18:50

Aiwan

proč ???????????????????

Proč si kupovat japonskou zmenšeninu FORDA MONDEO  ?????????? To není vůbec dobrá volba a ty naftový motory fakt nic-moc. To i ten Renault, Pežot a Citroen dělají naftu líp.

0/0
28.2.2009 22:22

hejhulapp

Re: proč ???????????????????

proč ne , teoretiku?

0/0
28.2.2009 23:02

procházející

Re: proč ???????????????????

kdyby ...

   kdyby měla mazda 6  kastly z Forda Mondeo, podvozek Mercedes, motor Renault DCi a interiér BMW, bylo by to dobrý a kvalitní auto.

0/0
1.3.2009 0:02

Andee

Re: proč ???????????????????

S tím mototrem je to dobrej vtip ;-D

0/0
1.3.2009 9:39

Warťan

Re: proč ???????????????????

Co máš proti naftovým motorům od Renaulta ? Ty dCi vyráběj už 10 let a jsou kvalita.

0/0
1.3.2009 16:17

Pilulkin

Re: proč ???????????????????

Proti naftovym motorum od Renaulta mam hodne.

KOurici auto z motoru i z vyfuku, manzelka, tchyne a 2 deti v aute po ceste na dovolenou, 2 trysky v haji a musely jit nove, dalsi 2 trysky sly jeste zrepasovat, turbo v haji, katalyzatory v haji, plus nejaka dalsi elektronika, dokonce se muzela menit i palubni deska. Hořce jsem zaplakal, zvlást kdyz bydlime na vesnici a po dobu opravy, ktera nebyla okamzite jsem byl bez auta.  Auto opravoval muj velmi dobry kamarad, takze o podraz z jeho strany neslo - takze komentare na tuto stranu muzete vynechat :-).

Mel jsem 6 let Renaultacky 1.6 16V a byl to solidni motor, mama ho ma v aute 8 let a bez problemu.

Nakonec 1.9 dCi slo z domu a toho ze jsem se toho auta zbavil nelituju.

0/0
1.3.2009 21:05

bivoj

Re: proč ???????????????????

Pilulkine ty seš dobrej pohádkář.

    Když vidíš kouřící auto tak to je z 99% produkt koncernu VW a takový oktávie 1.9 TDI sou nepřekonatelný v dýmu.

Marně se snažíš. RENAULT diesel umí. Jo a že pozdravuju tvoji vymyšlenou mámu 1.6 16V. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

 

0/0
2.3.2009 0:25

...

Re: proč ???????????????????

Ty máš IQ tak 10-letého dítěte

0/0
1.3.2009 23:18

Pampalini

Re: proč ???????????????????

procházející-odejdi.Tvůj názor je na :-©:-©

0/0
2.3.2009 0:07

Andee

Re: proč ???????????????????

Co třeba proto, že Mazda je s kvalitou o kus dál, než Ford? A ten motor je rozhodně lepší než tragické HDi...

0/0
1.3.2009 9:41

Warťan

Re: proč ???????????????????

Tragický HDi vod Citroëna a Peugeotu ? Tak hochu ty máš v tý svý japonský palici slušně vymetýno !

0/0
1.3.2009 16:18

OndraTM

Re: proč ???????????????????

Ano tragické HDI! Liný, nespolehlivý motor, snad jen ta spotřeba může být zajímavá. Francouzi si své kupce určitě najdou, ale spíš mezi lidma, kterým nevadí mizerné jízdní vlastnosti, mizerné motory, vnitřní prostor a celková kvalita vozu. Bodují designem. Mazda 6 je velmi povedené auto, i předchozí generace a nový turbodiesel se povedl.

0/0
1.3.2009 21:22

cvok

Re: proč ???????????????????

Zajdi si na neurologii.Co tady propaguješ největší propadáky??8-o:-©:-©

0/0
1.3.2009 23:44

OndraTM

Re: proč ???????????????????

Protože ne každému se přerostlé Monde líbí a ne každý je zvědavý na nevšední zážitky s motory TDCI. Mondeo stejně tak menší Focus mají bezesporu velmi povedené podvozky, rozhodně tvoří špičku. Mazda se hodně poučila a myslím, že je to velmi zajímavá alternativa přerostlému Mondeu, nudnému Passatu a chronicky nespolehlivým francouzským autům.

0/0
1.3.2009 21:26

cvok

Re: proč ???????????????????

konečně solidní názor

0/0
1.3.2009 23:45

bigbadaboom

Re: proč ???????????????????

souhlas, jen si myslim, ze podvozek ma 3 stejny jako Focus, 6 pak stejny jako mondeo a celkove jsou ty auta dost podobny (stylem designu i rozmerama)...

0/0
2.3.2009 11:09

Antonín

HONDA

...bohužel musím konstatovat: "Téměř žádný krok dopředu".

0/0
28.2.2009 20:57

Aiwan

Re: HONDA

Co to meleš o Hondě ????????????? Tady je článek o zmenšený kopii FORDU MONDEO !!!!!!!!!!!!!

0/0
28.2.2009 22:23

tempe

Re: HONDA

Tady je řeč a podstatně propracovanější,rychlejší,agilnější,hravější,krásnější a spolejhlivější variantě k Fordu :-) Ford je pro takové nevyzrálě oslíky,jako jsi ty :-)

0/0
1.3.2009 19:19

engels

7

nejlepsi dizly dela vw, stribrna octavina na hlinach s precipnutou 1.9 TDI 66kW je delo, mam ji doma a kam se hrabou mazdy, fordy apodR^

0/0
28.2.2009 18:29

hejhulapp

Re: 7

to víš že jo...

0/0
28.2.2009 23:00

Pilulkin

Re: 7

na 1.9 66kW toho zas tak moc nenacipujes. Kazdopadne je to sice archaicky motor, ale asi to nejlepsi co pro bezneho ceskeho ridice je k dispozici.

Delo to fakt neni, ale okud clovek neni zavodnik a jde mu o pokojne spolehlive dojeti z bodu A do bodu B, tak tento motor je spolehlivy, jezdi skoro na vzduch, kamos to ma v starem Passatu a na nadrz dojede z Olomouce do chorvatska a zpatky. Neco nepochopitelneho.

Jeste lepsi je rotacka 1.9 81kW a pak uz to slo z kopce:-(

0/0
1.3.2009 21:16

astar

Re: 7

jasn, pokud vezmu, že je to cca 2000 km-tam zpatky, a vemu prumer 5 l nafty na 100km, tak mně vychazí, že by ten pašík musel mít 100l. nádrž.. což asi nemá.. a pochybuju,pokud vemu 70 l. nádrž, tak by musel mít spotřebu 3,5 litru...Rv

0/0
3.3.2009 14:52

ptau

Kolik sleva?

Ahoj, nevite jakou max. slevu vam muze dat dealer u  mazdy 6 oproti ceniku? Dik za info.

0/0
28.2.2009 13:02

Honza.Z

Re: Kolik sleva?

ze zkusenosti doporucuju skladovku s atipickou vybavou nebo motorem - pac ty nikdo nechce a prodejci se toho chteji zbavit, pokud je to jeste treba lonsky model je sleva jeste vetsi. dnes v dobe krize to pude dolu jeste vic na tvou otazku neumim presne odpovedet ale hadam ze i desetitisice, a pokud ne tak je to spatnej prodejce.

0/0
28.2.2009 16:14

Josef7

Re: Kolik sleva?

Dostal jsem 120 tisíc slevu na šestku ve výbavě Te a nebyla to skladovka v místě. Dokonce jsme dvě hodiny hledali to ,co jsem si vysnil - po Evropě. Auto tu bylo za dva dny. Ó jaký rozdíl proti škodovce. Původně jsem chtěl superba /nového/, ale když nebyl ani po třech měsících.....ale šestka je fakt super. Neskutečné jízdní vlastnosti, sedí jak přikovaná, pohodlná. Jen by nemusela papkat 8 litrů. Ale zase je to dvoulitr....

0/0
28.2.2009 18:56

Jožin

Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

když se letmo podívám na zrychlení u 2,2 od Mazdy a srovnám to s diesely nové Toyoty Avensis, tak to o žádném válcování nesvědčí, spíše naopak. Možná by autor měl odhodit čepici s logem mazdy na chvíli z hlavy, aby mu čerstvý vzduch trochu protáhl mylšení...Rv

0/0
28.2.2009 10:28

jorbl

Re: Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

Jj, zrychleni je to zasadni kriterium ;-D

0/0
28.2.2009 12:01

homeless

Re: Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

R^

0/0
28.2.2009 12:32

Honza.Z

Re: Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

moje rec ;-D to se vzdycky nasmeju na primackym autosalonu kdyz pretrasaj informace ze vus A "porazi" vus B ve zrychleni o 4 desetiny sekundy. To me vzdycky v sobotu po ranu po opici dokaze rozesmat. naky zrychleni nebo vykon o 5 koni vetsi nebo mensi sou absurdni cisla -  kor u osobaku. takovyhle cinty maj cenu maximalne u formule.

0/0
28.2.2009 16:17

hejhulapp

Re: Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

mazda6 MPS má zrychlení 6.6  :-(

0/0
28.2.2009 15:01

Mirek

Re: Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

No já z textu chápu, že měl autor na mysli, že je válcuje výkonem, nikoliv zrychlením, zpomalením nebo výkonem klimatizace;-D Navíc jestli jste to četl celé, tak z té nejvýkonější verze asi příliš nadšený nebyl, když jí přirovnává k pumpe-dieseR^

0/0
28.2.2009 16:51

Karlos

Re: Co to autor mele, že válcuje konkurenci?

No já když se podívám letmo na dieselové motory nové toyoty avensis, tak vidím, že Mazda6 je o dvě destiny na stovce rychlejší, ale vy asi máte na mysli nějakou tuňáckou verzi ;-D. Vaše přípomínka k autorovi je nejen trapná, ale hlavně neopodstatněná.

0/0
28.2.2009 17:00

paolo

jedine nafta

souhlasim s naftou ... s kratkodobeho hlediska jedine!

p.s mazda 6, globish mondeo ...!!!!!!!!!!!!!

0/0
28.2.2009 9:49

lukim

Nehádejte se tu!

Je to zbytečné, naftové motory znečišťují ovzduší mnohem více než benzínové. O tom co je tedy lepší nemá cenu diskutovat. Jediné východisko bude stejně až vodík!

0/0
28.2.2009 8:30

lada123

Re: Nehádejte se tu!

Jak ten vodik vyrobis? Jak ho budes skladovat a distribuovat?

0/0
28.2.2009 11:37

Hans

Re: Nehádejte se tu!

Myslím, že to není moje ani Tvoje starost, ale ještě bychom se toho mohli v dohledné době dočkat. Vyrábí se z vody a distribovat se bude stejně jako každý plyn jen s ohledem na bezpečnost to bude o něco náročnější. Eletřina toiž řešení není a nafta také jednou skončí, navíc se dá očekávat, že ji máme nyní asi nejlevnější a dále už její cena jen a jen poroste. Vodík pak bude jediné řešení!

0/0
28.2.2009 14:55

Ebo

hmm..

..Mazda.. to je jazda.. .. jo a zase "XMLService.SecurityError: Error #2048" .. ty reklamy před samotným videem  prostě neprojdou ;-D

0/0
28.2.2009 2:28

AutoMotorundSport

slabota

Renault dělá seriově 2.0 DCi  215 koní. Ty japonci fakt slabota.

0/0
28.2.2009 0:20

Takahashi

Re: slabota

kecáš žabožroute. ten dejchavičnej zastaralej shade motor s obrovskou spotřebou vod renaulta 2.0 dCi má jen 180 koní a cpou ho do laguny.  renault diesel  :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
28.2.2009 0:41

Karlos

Re: slabota

To je teda blábol. 2,0 dCi má ve vrcholné verzi pro Lagunu Coupé a Lagunu GT 180 koní. Pak už je jenom 3,0 dCi se 235 koníky. Autor má pravdu, navíc motor není jen o výkonu. Vy zřejmě budete ten typ co má rád motory co táhnou pěkně "vocpodu"

0/0
28.2.2009 0:50

nočnívrátný

Re: slabota

Samá lež !!!!!!!!!!!! Ta ušmudlaná LAGUNA 2.0 DCI má jen 175 koní !!!!!!!!!!

0/0
28.2.2009 1:00

Karlos

Re: slabota

Lež je to, co tu prezentujete Vy!!!!! Mám ten motor v gétéčku, tak vím o čem mluvím. Pokud nevěříte, jistě Vás přesvědčí stránky Renaultu. V jedné věci máte ale pravdu, je to ušmudlaná Laguna, ale za ty peníze.

0/0
28.2.2009 1:44

Little Boy

Re: slabota

Hadate se o nesmyslech,. kazdej rozumnej clovek co chce auto co jede si koupi benzina (180 kobyl ma 1,4 TFSI, tohle s benzinovyma dvoulitrama nesnese sronani) a naftu necha pro traktory a pro topeni v kamnech.

0/0
28.2.2009 7:51

Dr.Ozd

Re: slabota

Chlapče,ten benzínový dvoulitr se v autě bude pomalu převalovat ještě za 15 let,zatímco ten Tvůj TFSI za dva roky povezou na šroťák.;-D

0/0
28.2.2009 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.