Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 5 Gran Turismo: schizofrenie v business class

Chris Bangle právě odřekl oficiální účast na autosalonu v Ženevě, prý tam vyrazí jenom jako návštěvník. Jeho poslední dítě BMW 5 Gran Turismo už odprezentuje někdo jiný. A nečeká ho vůbec lehká práce, tohle auto je totiž od každého něco. A ke všemu má ještě víko kufru jako Škoda Superb...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uphillman

schizofrenie

Pojem schizofrenie neoznačuje rozdvojenou (nebo roztrojenou, ...) osobnost. Schizofrenik trpí bludy, vidí věci a lidi které neexistují. Nedokáže je rozeznat od reality, zdají se mu skuteční.

Lidi si ty dva pojmy pořád pletou.

0/0
2.3.2009 20:03

kibl96

divne

to auto je ponekud divne ale mozna "nazivo" to vypada lepe. interier se mi libi (jako u vsech BMW).

predni maska s tema svetlometama je spis lancerovska jak bavoracka.

0/0
2.3.2009 17:18

OndraTM

Tohle mi přijde ošklivé

Jsem zarytý příznivec BMW, to přiznávám. Posledních pár let jsem s velkou bolestí přetpěl podle mě ošklivou předchozí řadu 7, stejně tak Z4 a X3, která vypadal celkem k světu je se sportovním paketem a na 19" kolech. A tohle, to se mi vážně nelíbí. Raději klasický sedan a kombi, ne tuhle zmršeninu. Podobné kompromisy by měly být vyhrazeny automobilkám typu Škoda Auto.

...a pade radaktore, asi jste chtěl být vtipný, ale v autech téhle třídy skutečně nikdo ledničku nestěhuje! Opravdu, tím spíš když za zavazadlovým prostorem čekají jednotlivá sedadla, s mohutný středovým tunelem a LCD obrazovky :-) Rv

0/0
2.3.2009 16:55

MisakBobes

Re: Tohle mi přijde ošklivé

Nemůžu s Váma souhlasit. Jsem také zastánce této značky. Myslím si, že záleží na subjektivním pohledu. Pro mě je třeba Z4 modla, zatím jsem neviděl (pro mě) hezčí auto. Zajímavé je, že třeba řada 1 z něho vychází, ale ta se mi moc nelíbí. Stejně tak řada 7 byla vzhledem ke svému manažerskému zařazení poněkud zvláštní. Tento koncept mi ovšem přijde úžasný, jsou tam všechny hlavní prvky BMW (až na ten kufr, ale dnešní trh si to žádá) a je opravdu proti všem (stejně jako Z4). A to se mi na těchto autech líbí, individualita. Ne jen (s)prosté kopírování jiných značek (i když zase ten kufr...).

Pevně věřím tomu, že až toto auto projede kolem mě na ulici, tak se otočím (a ne jen já) a o to tu podle mě jde.

0/0
2.3.2009 20:51

Antonín

HONDA

Příznačný titulek.

Stran designu bych výhrady sice měl ( vystrčené-přetažené obočí světlometů), nicméně v tomto revoluci bych asi nehledal. Ovšem napakovat maximum vlastností či specifik maximálniho počtu koncepčně jiných vozidel je skutečně odvážný krok. Ne nadarmo byl nucen nafouknout 5-ku do velikosti 7 řady. a zvýšit.

Že by nová řada vozidel: - "UU?" ( Universal Utility ) Auto to bude jistě (jak jinak u BMW) špičkové. Marketingova strategie také dobrá. Takže už jen cena a boje o přízeň. Gratuluji.

0/0
2.3.2009 16:27

Tom Hagen

Re: HONDA

Ideálním UU vozem je v tom případě Avia 21 Furgon   ;-D

0/0
2.3.2009 16:42

acid23

jeste, ze odesel

jeste, ze uz je mr. B v hajzlu.. ted jen co nam prinesou nasledovnici, ale horsi uz to asi ani byt nemuze.. :-©

0/0
2.3.2009 16:16

SUPERčech

pěkné

Na BMW to vypada docela pěkně. Ta zadní část je lepší než přední. Revoluci bych v tom ale asi taky nehledal a nakládání té ledničky bych rád viděl na vlastní oči :)

0/0
2.3.2009 15:57

kanecek

Pan redaktor je specialista

Cituji: "a světe, div se, dokonce má dvojité otevírání kufru, které proslavilo před rokem superb. Na diplomatku stačí malé víko, ledničku naložíte, když otevřete celou záď."

Já jezdím v BMW Touring už 5 let a první model z roku 1998 už měl dvojité otevírání kufru. Sper B to asi odkoukal

0/0
2.3.2009 14:31

performer2

Re: Pan redaktor je specialista

co sis šlehnul?

0/0
2.3.2009 15:18

Atomas

Re: Pan redaktor je specialista

Tak to jsi si za těch pět let musel všimnout nepatrnýho rozdílu mezi kombíkem a liftbackem (nebo limuzínou), že jo?

0/0
2.3.2009 15:33

Homer1

Interiér se mi líbí...

... jen ho prosím naroubujte do klasického kombíku a ne do téhle podivné karosářské zpizgřeniny...

0/0
2.3.2009 13:41

karlos

pekne

ale nevim z ceho jsou vsichni tak vypleskly, jaky novinky. Co byla nase tatra 603-luxusni limuzina s karoserii ctyrdveroveho kupe. [>-]

0/0
2.3.2009 13:17

jahodove_ticho

?

ja vidim normální hatchback, s víkem od Superba. Jako netušim z čeho je kdo tak odvázanej, revoluce vypadá jinak...

0/0
2.3.2009 13:02

Dr.Ozd

Crossover....

Jak to světácky zní.Ale existuje i hezké české slovo - kočkopes a to se k tomuto náramně hodí.Ale já to chápu,nad žádným second handem taky nevisí cedule vetešnictví.

0/0
2.3.2009 12:52

hinek

Re: Crossover....

u nás se říká prasopes ;-D

0/0
2.3.2009 13:37

DeDust

Re: Crossover....

netahej sem politiku :-P

0/0
2.3.2009 15:17

Homer1

Re: Crossover....

vELMI TREFNĚ ŘEČENO... ;-D

0/0
2.3.2009 13:40

performer2

Re: Crossover....

R^

0/0
2.3.2009 15:18

Ebo

lol

....škoda superb ;-D ...

0/0
2.3.2009 12:38

Mike

Re: lol

Presne. Ale cekal jsem, ze prvni kopie prijedou z Ciny a ne z Nemecka.

0/0
2.3.2009 14:49

Tom Hagen

Re: lol

BMW je kopií Superbu?  ;-D;-D Probuďte se!  8-o

0/0
2.3.2009 16:39

Frank

Proc schizofrenie? SUV je tezke a hloupe ...

SUV si kupuji lide, kteri by idealne chteli tank :). Pritom to pusobi proste neohrabane. Pak tu mame sportaky a sedany, ktere jsou prima, ale horske kolo musi na strechu..., pak jsou tu kombi, ktere pusobi velmi uzitkove .... takzde, ja celkem fandim temto konceptum... ala Octavie :))

0/0
2.3.2009 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.