- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pojem schizofrenie neoznačuje rozdvojenou (nebo roztrojenou, ...) osobnost. Schizofrenik trpí bludy, vidí věci a lidi které neexistují. Nedokáže je rozeznat od reality, zdají se mu skuteční.
Lidi si ty dva pojmy pořád pletou.
to auto je ponekud divne ale mozna "nazivo" to vypada lepe. interier se mi libi (jako u vsech BMW).
predni maska s tema svetlometama je spis lancerovska jak bavoracka.
Jsem zarytý příznivec BMW, to přiznávám. Posledních pár let jsem s velkou bolestí přetpěl podle mě ošklivou předchozí řadu 7, stejně tak Z4 a X3, která vypadal celkem k světu je se sportovním paketem a na 19" kolech. A tohle, to se mi vážně nelíbí. Raději klasický sedan a kombi, ne tuhle zmršeninu. Podobné kompromisy by měly být vyhrazeny automobilkám typu Škoda Auto.
...a pade radaktore, asi jste chtěl být vtipný, ale v autech téhle třídy skutečně nikdo ledničku nestěhuje! Opravdu, tím spíš když za zavazadlovým prostorem čekají jednotlivá sedadla, s mohutný středovým tunelem a LCD obrazovky :-)
Nemůžu s Váma souhlasit. Jsem také zastánce této značky. Myslím si, že záleží na subjektivním pohledu. Pro mě je třeba Z4 modla, zatím jsem neviděl (pro mě) hezčí auto. Zajímavé je, že třeba řada 1 z něho vychází, ale ta se mi moc nelíbí. Stejně tak řada 7 byla vzhledem ke svému manažerskému zařazení poněkud zvláštní. Tento koncept mi ovšem přijde úžasný, jsou tam všechny hlavní prvky BMW (až na ten kufr, ale dnešní trh si to žádá) a je opravdu proti všem (stejně jako Z4). A to se mi na těchto autech líbí, individualita. Ne jen (s)prosté kopírování jiných značek (i když zase ten kufr...).
Pevně věřím tomu, že až toto auto projede kolem mě na ulici, tak se otočím (a ne jen já) a o to tu podle mě jde.
Příznačný titulek.
Stran designu bych výhrady sice měl ( vystrčené-přetažené obočí světlometů), nicméně v tomto revoluci bych asi nehledal. Ovšem napakovat maximum vlastností či specifik maximálniho počtu koncepčně jiných vozidel je skutečně odvážný krok. Ne nadarmo byl nucen nafouknout 5-ku do velikosti 7 řady. a zvýšit.
Že by nová řada vozidel: - "UU?" ( Universal Utility ) Auto to bude jistě (jak jinak u BMW) špičkové. Marketingova strategie také dobrá. Takže už jen cena a boje o přízeň. Gratuluji.
jeste, ze uz je mr. B v hajzlu.. ted jen co nam prinesou nasledovnici, ale horsi uz to asi ani byt nemuze..
Na BMW to vypada docela pěkně. Ta zadní část je lepší než přední. Revoluci bych v tom ale asi taky nehledal a nakládání té ledničky bych rád viděl na vlastní oči :)
Cituji: "a světe, div se, dokonce má dvojité otevírání kufru, které proslavilo před rokem superb. Na diplomatku stačí malé víko, ledničku naložíte, když otevřete celou záď."
Já jezdím v BMW Touring už 5 let a první model z roku 1998 už měl dvojité otevírání kufru. Sper B to asi odkoukal
... jen ho prosím naroubujte do klasického kombíku a ne do téhle podivné karosářské zpizgřeniny...
ale nevim z ceho jsou vsichni tak vypleskly, jaky novinky. Co byla nase tatra 603-luxusni limuzina s karoserii ctyrdveroveho kupe.
ja vidim normální hatchback, s víkem od Superba. Jako netušim z čeho je kdo tak odvázanej, revoluce vypadá jinak...