Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rinspeed představil iPhonem ovládaný proměnlivý elektromobil

Švýcarský specialista na neuvěřitelné automobilové kreace Frank Riderknecht opět přichystal na domácí ženevský autosalon pozoruhodný koncept. Jmenuje se Rinspeed iChange a lze ho ovládat mobilem Apple iPhone.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jáj

:-©:-©stejny hnus, jako i Phone:-©:-©

0/0
17.3.2009 17:16

Antonin

HONDA

ESCORO - žádná převratná vize, kvalitní materiály a pozdní budíček.

Tedˇ mne napadá; ( když je tedy ještě ta zima a někde i sníh ), Po dobré lyžovačce po alpských svazích - na parkovišti bude pravděpodobně vznesena otázka " Kam s ním?". Odpovědˇ: "Flákni to před auto".

0/0
16.3.2009 18:58

Protoniq

Ifon

A bude se ovladat hlasem? Posli SMS. NE ZPOMAL!

0/0
16.3.2009 13:12

Marek Staněk

Pár renonců

Nazývat z palubky čumící kus kabelu a 4 výstupky "dokovací stanicí" je hodně chucpe. Na ovládání auta telefonem je dobrá věc jen jedna - telefon může plnit funkci "šému", bez něhož auto nejede, ani kdyby se řidič postavil na řasy. Na druhou stranu, mobil je nejčastěji kradenou součástí "ošacení", takže majitel si doslova koleduje o uvíznutí někde, kde se mu zůstávat opravdu nechce. Další otázkou je, jestli je propojení s autem řešeno přes BT (což u iPhone je bohapustá utopie), po kabelu (což je praktické asi jako pohrabáč v oku), wifi (už vidím yuppíka jak si konfiiguruje palubní APčko a jako první nastaví že všechny příchozí pakety se dropnou), případně datovým přenosem / SMS na GSM modul v autě (auto mimo signál např. chcípne, v tunelu se otevřou dveře / odhodí střecha, nebo podobné "vychytávky"). Holt si holanďáci zase v travním opojení honili triko; ale co, k tomu přece autosalón je.

0/0
16.3.2009 12:24

Marek Staněk

Re: Pár renonců

A to je lepší ani moc nedumat nad otázkou, jak moc "eko" je tunová elektrická motorka. Obyvatelé okolí niklových dolů by mohli vyprávět.

0/0
16.3.2009 12:27

dci

Re: Pár renonců

Holanďáci??? Rinspeed jsou Švýcaři ne? Hele, už to nehul :-)

btw, mě taky neshoří komp, když mi vylítne připojení mezi telefonem a kompem. Ale fantazii máš divokou, barevnou a bohatou :-)

0/0
16.3.2009 13:13

Marek Staněk

Re: Pár renonců

Pravda, splet jsem to se Spykerem.

0/0
16.3.2009 13:21

Andee

Re: Pár renonců

Teda nic ve zlým, ale travní opojení tu vypadá někdo jinej ;-D

0/0
16.3.2009 14:49

neurol23

fuj

tohle auto je fakt HODNE osklivy Rv

0/0
16.3.2009 12:01

chorche

Dobrý

Mě se to líbí, až toho ajfouna;-D

0/0
16.3.2009 11:15

123-1

Divne auto

Muze mi nekdo vysvetlit, proc je na fotkach i to podivny auto?;-D;-D

0/0
16.3.2009 8:57

icmek

ošklivé

včera jsem viděl mitsubishi 3000 GT, to je auto, né tohle. :-/

0/0
16.3.2009 8:19

Vit I.

převodovka??

...Díky tomu a šestistupňové převodovce...

Proboha, k čemu převodovka? Jedna z výhod elektropohonu je právě absence převodovky 8-o Rv

0/0
16.3.2009 8:10

dci

Re: převodovka??

a proč ne převodovka? Je dobrá ke zrychlení z nízkých rychlostí. Uznávám, že výkonové křivky spalovacího a asynchronního motoru jsou každá o něčem jiném, ale i tak se převodovka hodí. Například takový tesla roadster má dvě rychlosti. Do 100 km/h a nad 100 km/h

0/0
16.3.2009 13:08

RomanL

Re: převodovka??

... a na to potřebuje 6 stupňovou převodovku...? ;-)

0/0
16.3.2009 13:58

čtenář

Re: převodovka??

uznej ale že "...převodovka ze Subaru Impreza WRX..." zní hustě. bejt tam ještě "STi" tak úplně teču blahem.

0/0
16.3.2009 15:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.