Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dacia není žádná Popelka. Její Duster Concept září v Ženevě

Ženeva (Od zvláštních zpravodajů iDNES.cz) Dacia postupuje do automobilové extraligy. Do Ženevy přivezla koncept, za který by se nemusely stydět ani nejrenomovanější značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

pěkný, ale to je tak všechno

a tak to skončí i s tímto conceptem ;-D

0/0
10.3.2009 9:16

Alois

Paráda

R^ Koncept supr ale uvidíme dál 

0/0
3.3.2009 19:58

Coraxus

Re: Paráda

Přesně tak - je to moc pěkný, ale udělat koncept nebo vyrábět auto, to jsou dvě rozdílné věci...

0/0
4.3.2009 8:56

Antonín

HONDA

Dobrý pokus. Auto pro volný čas.

0/0
3.3.2009 18:04

Danny_Kay

Vypada to dobre...

...nemam rad prehnane nefunkcni tvary, nicmene tohle se docela povedlo. Ty tvary jsou futuristicke, ale prijdou mi prirozene na rozdil od mnohych krecovitych konceptu. Do vyroby to asi nepujde,ale jsem mile prekvapen.

0/0
3.3.2009 15:29

Syryn

Vau

..tak Rumuni se nese*rou,at to vypada jakkoliv,horsi uz to byt nemohlo...experimentovat se nekdy dost vyplati...R^

0/0
3.3.2009 15:02

et_demokrat

hehehehe

Takových už bylo. Pěkné,málo prodejné. Možná v Románii i těžko vyrobitelné. Tam se ani dobré prase neurodí.

0/0
3.3.2009 14:47

Uphillman

Zírám

Jedním slovem: Zírám.

0/0
3.3.2009 13:38

Pablo.Kickasso

Re: Zírám

tak to jsme dva.

R^8-o

0/0
3.3.2009 13:57

karl

Re: Zírám

to nevíte že rumuni strašně chlastají???8-o

0/0
3.3.2009 19:01

škodovák

ta dáčie je HNUS

Dáčie Duster je vod prvního pohledu hnus :-©:-©:-©:-©

Kdo chce kvalitní SUV s nejlepším poměrem užitná hodnota / cena, koupí si naše český SUV Škoda YETI. R^[>-]R^

0/0
3.3.2009 13:13

Štvavá vysílačka

Re: ta dáčie je HNUS

Vy si můžete s Falonsem podat ruce :-)

0/0
3.3.2009 13:17

falonso

Re: ta dáčie je HNUS

Tak pozor,to si mě asi s někým pleteš,já bych si Škodu nekoupil ani omylem,to bych raději sáhl po té Dacii.Nemám rád strohost a konzervatismus koncernu VW.....

0/0
3.3.2009 18:34

Štvavá vysílačka

Re: ta dáčie je HNUS

To jsi mě špatně pochopil. Jde mě o styl příspěvků a nekriticky-trapné prosazování "svých" značek, včetně výpadů proti jiným výrobcům.

  A samozřejmě chápu, že máš jiný vkus a raději jezdíš v pro tebe skvělém Renaultu či Dacii.

 

0/0
4.3.2009 11:52

falonso

Re: ta dáčie je HNUS

O.K. Ale jinak rozhodně nejsem zastánce jedné značky.Jezdím v Renaultu a tak jako jiní výrobci,tak má nějaké mouchy,to nepopírám,ale takové ty internetové výblitky typu (žabožrouti,auto s p... ve znaku atd,tak to píšou jen zoufalci co možná Renaulta nikdy neměli a jen to slyší od nějakýho podobnýho chytrolína jako je on sám).Líbí se mi ale styl téhle značky a mám s nimi mnohaletou zkušenost,tak se vždy rád podělím s ostatníma o poznatky.Rozhodně nejsem ale zaujatec jedné značky.Dovedl bych se představit třeba v nějakém Nissanu,poslední dobou má hezký modely i Fiat na druhou stranu mi nikdy nesedlo prostředí VW.Ale tak to je a je to dobře,proto je tolik značek a každá se ubírá jiným stylem a člověk si může svobodně vybrat...R^:-)...

0/0
4.3.2009 12:03

Štvavá vysílačka

Re: ta dáčie je HNUS

To je v pořádku. Rozumný příspěvek.  Chápu, že pokud se ti líbí styl Thálie, tak VW není pro tebe :-)

  Jo a Nissan je tak trochu Rencek, ne?

0/0
4.3.2009 21:12

falonso

Re: ta dáčie je HNUS

Styl thalie není úplně moje parketa,já osobně bych za to svý peníze nikdy nedal.Ale kdyby mi někdo řekl,že mi věnuje thalii nebo fabii ať si vyberu,tak rozhodně šáhnu po Renaultu.Já osobně jezdím s Megane II hatch,kterej se mi líbí právě pro svůj kontroverzní a odvážnej design....Tohle auto mě vozí den co den do práce a ještě mě na cestách nikdy nenechalo....:-)

0/0
5.3.2009 19:14

falonso

Re: ta dáčie je HNUS

No a s tím Nissanem...No řekni,taková Navara,není to skvost???To je balzám pro oči a uši zároveň....R^

0/0
5.3.2009 19:16

DF

Re: ta dáčie je HNUS

tak hnusné auto budou kupovat jen zaměstnanci škodovky...

0/0
3.3.2009 14:09

Parouback

Re: ta dáčie je HNUS

Pokud je to ironie, tak nic moc. V opačném případě doporučuji přítele Jyřýho Paroubka z Modré Laguny pana Cimického. Prý pomůže.

0/0
3.3.2009 15:05

Vašek/Brno

Re: ta dáčie je HNUS

no chlapče s tvým IQ bych se divil, kdyby jsi měl aspoň 6 tříd ZŠ..

Vem si kolo a běž se vyvětrat, teda pokud už máš hotový domací úkoly...

0/0
3.3.2009 19:02

Vašek/Brno

Re: ta dáčie je HNUS

no chlapče,na to že jsi v 8 třídě zvláštní školy si dost troufáš..

Pokud už máš hotový úkoly do školy,tak si běž hrát s tou škodovkou na setrvačník,

ale v osm půjdeš spát, jasný?!!! :-):-/

0/0
3.3.2009 19:07

gus

Re: ta dáčie je HNUS

Souhlas !!! Yeti bude dobrá volba.Ale až ho začnou germáni prodávat jako oyetinu.

0/0
3.3.2009 19:10

DaM

Hustyyyyy :-)

"Dacia postupuje do automobilové extraligy ... Turbodieselový čtyřválec 1,5 litru s výkonem 77 kW a 240 kroutícími newtonmetry ... Z nuly na stovku vystartuje za 9,6 sekundy" - Tak prese takhle se pozna bulvar riznuty pseudonovinarinou. Tohle fakt myslite v tom iDnes vazne?!?!?

0/0
3.3.2009 11:47

Petr

Re: Hustyyyyy :-)

můžeš ma napsat jaký výkon má škoda s motorem 1.4 Tdi?:-/

0/0
6.3.2009 16:43

Navigátor

Stratiplná cesta koncept- výroba

Hezký koncept...jenže co z konceptu zbude (jak již podotýká článek), než se dostane do výroby (pokud vůbec), zvláště z takového, který hýří netypickymi rešeními (a nemusí jít jen o dveře). Víme jak dopadl Roomster - tomu nevydržely ani posunovací dveře a to žádná technická extravagance není. Schválně zkuste si všimnout, jak dopadly detaily na Yetim- třeba koncovka výfuku a tažné oko - obojí hezky simetricky integrované v zadním nárazníku. Co zbylo u Yetiho z docela zásadní opravdu jednotné linky čelní sloupky- lyžiny na střeše -zadní sloupky se svítilnama? Kde se poděly retro kliky připomínající 70-80. léta  Jistě unifikce dílů zlevní výrobu, ale design a jednotná idea výrobku pak děsně trpí a zcela se rozpadá...

0/0
3.3.2009 11:24

zase-vlasy.cz

Re: Stratiplná cesta koncept- výroba

R^

0/0
3.3.2009 11:57

ALC

.

S timto vyvojem bude za 10 let Porsche vyrabet rodinne kombiky, jaguar mestske minivozy a dacia toto.

0/0
3.3.2009 11:19

Tedd

Pěkné...

...ale víme jak to chodí. Dopadne jako škoda joyster. :-/

0/0
3.3.2009 11:13

Štvavá vysílačka

Za to Bike-trialové kolo na palubě

dávám R^ :-)

0/0
3.3.2009 10:44

AdamHK

Klobouk dolů

Dle mého klobouk dolů. Soudruzi v Bukurešti se skutečně vytáhli. Již Sandero se jím povedlo a tento koncept je skutečně famozní. Po dlouhé době auto ( sice nevím jaká by měla být cena, ale předpokládejme, že by se držela na "slušné" úrovní- naopak od Škodovek ), které skutečně zaujme neotřelostí.

0/0
3.3.2009 10:16

Andee

Re: Klobouk dolů

Sandero je dobrej šrot... stačí vzít za kliku... Rv

0/0
3.3.2009 11:43

rudastraka

Re: Klobouk dolů

;-D;-D;-D

0/0
3.3.2009 11:52

DF

Re: Klobouk dolů

podle tebe se kvalita auta posuzuje podle karoserie? Nikdy by mně nenapadlo dát peníze za auto z Koreje, ne tak z Rumunska :-©

0/0
3.3.2009 14:15

Ebo

mno..

nevím co si šlehli, ale vypadá to zajímavě.. a rozhodně líp než fóbie.. :-)

0/0
3.3.2009 10:16

Honza

Pekne

Jo jsem zvedavy co z dilny Dacie vyjede za nejakych 10 let :)

0/0
3.3.2009 10:14

AdamHK

Re: Pekne

Dle jejich pomalu se zlepšující produkce si myslím, že by ještě mohla ukázat pořádně drápky. Když přišla s Loganem, spousta lidí ohrnovalo nos ( cena byla velmi slušná, ale desing ještě poněkud zastaralejší), ale teď co jsem seděl v Sanderu musím chválit skutečně velký pokrok..

0/0
3.3.2009 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.