- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve škodovce se spáchali 4 vraždy na dvou autech. 2 designové na fabii2 a romsteru a k tomu ještě 2 cenové.Ono si ty auta nakonec vždy někdo koupí ale mohlo se jich vyrobit podstatně víc.Je to ale o rozhodování managerů.Yetiho nebudu kritizovat vypadá velmi schopně a bude praktický.Ale a znovu říkám ale,důležitá bude cena.U auta se dost využilo už hotových komponentů takže se na vývoji ušetřilo.Cena nejlevnější verze by měla být stravitelná a pokud se nebude točit kolem 260000kč tak to bude další vražda ve škodovce.
Ty si upad ne. Tady ti nekdo nabizi Octavii v trendovym baleni a bude ti ji nabizet za cenu fabie? To auto bude urcite drazsi nez octavie. Jde o to aby nebylo o moc.
Nevím jestli jsou pání z boleslavi uplně mimo , ale toho roomstera po faceliftu bude někdo kupovat?
nepochybuju, navíc je to postavený na podvozku Octávky, takže je to spíš facelift Octávie
Kdyz koukam na Yeti a Hyundai HED-6 ix-ONIC tak mi pripada ze jsem jednou v roce 1995 a podruhe v 2015 .
V te Skodovce se museli uplne zblanit . Stary Superb , predchozi Fabia a Octavia II mazec na tu dobu. Ale od te doby ani tuk inovace, jenom silene hnusny auta.
Yeti je to nejskaredsi , co vymysleli . Fuj
to je jen o vkusu. Podíval jsem se schválně na ten korejský zázrak z roku 2015. Takových podobných aut jezdí po našich silnicích mraky, je to klasický Hyundai, všechny vypadají téměř stejně, desugnér byl asi na dovolené. Jediné co na tom autě vypadá zajímavě je interiér, ale ten v případě korejského auta zase houby vydrží. Mně se daleko víc líbí Yeti, přijde mi originálnější než ten Hyundai.
..s interierem superbu. Na konec proč ne, je ta krize...
Je to v podstate Octavia Scout, ale podstatne mohurnejsi a s jinou karoserii. Ale konec koncu proc ne. Je to premiera pro Skodovku v tehle kategorie, sic mizerna, ale i snaha se ceni. Nissan X-Trail ma podobnou spise lepsi vizaz a mnohem vice zkusenosti s podobnym typem vozidel, takze volba pro me je jasna. Jedine Q7 :)
neboť český chatař, nebo chalupář, potřebuje auto, kterému špatné polní nebo lesní cesty nejsou překážkou (kdysi 100,110,120 rumpály) a současně také něco převezou, třeba ledničku nebo pračku. Problém je cena, servis a náhradní díly. Tady si Nissan ani nečuchne. Pro starší dorostence je také důležité, že sedadla Yeti se nachází poměrně vysoko, nastupování a vystupování je zcela komfortní. Vyhrabávat se z Kie nebo Renaulta není zrovna moc jednoduché, zejména ze zadní trestné lavice.
Tohle je snad prvni Skodovka, ktera se mi libi.. Hlavne teda predek, zadek vypada jak z dodavky.. Obavam se vsak, ze to bude predrazeny a vzhledem k velikosti auta i neprodejny.
Uvažuju o Foresteru a pokud by Yeti byl za rozumnou cenu, tak bych do něj šel. Ale pokud bude v dieslu dražší jak 700tis, tak raději připlatím za Forester.
Porovnávejte porovnatelné. Škoda má strohou eleganci, která se sice nemusí hned tak líbit, ale má zásadní výhodu, rychle se neokouká narozdíl od všech asijských hvozů. Podívejte se na Nissan Quashqai. Hezké auto, které není dlouho na trhu a jeho kulatý design je téměř okoukaný a daleko za moderními trendy.
A věcí druhou je praktičnost. Jestli třeba ve Fordu budete mít držák na 1,5l láhev a nebo "inteligentně" ovládáná dálková světla (v současnosti když na někoho bliknete a trochu přitlačíte, tak jste si zapli dálkové a znovu je vypnete jen opětovným posunutím páčky k sobě), tak to bude trvat několik let....
Měl jsem čtyři Fordy. Každý měl jiné ovládání. Escort, Fiesta a Mondeo MKII ještě byly trochu podobné a rozdíly byly jen malé, ale od roku 2001 co model, to jiné ovládání. Ty páčka dálkových je přesně ten problém. Co ve starším Mondeu bylo dobře, to v novém je nepochopitelně hůře.
Pokud Yeti bude za rozumnou cenu, tak je to to, co plno lidí hledá - vyšší kombi 4x4 a podle úspěchů prodeje OII 4x4 a Scouta není důvod, proč by o Yeti nebyl zájem. Otázkou je, jak rozumnou či nesmyslnou cenu Škoda nasadí.