Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Polo: golf se zmenšil a nasadil diety

Ženeva (Od zvláštních zpravodajů iDNES.cz) Tak tohle je podle slov výrobce jedno z nejúspornějších aut na světě. Volkswagen Polo BlueMotion s motorem 1,2 TDI jezdí za 3,3 litru a vypouští jen 87 gramů CO2 na kilometr. K mání bude ale až za rok, teď musíte vystačit s novinkou, kterou tahle pojízdná laboratoř v Ženevě představila. Nový VW Polo je tady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

1,2 TSI

Už jsem se pro POLO rozhodlR^, ale nevím jestli si nemám ještě pár měsíců počkat na motor 1,2 TSI. Nedá se někde zjistit kolik bude cca stát??? 1,4 MPI se dá obědnat něco okolo 310 000Kč..tak kdyby to bylo jenom o nějakých 20 000 víc tak bych si určitě radši počkal...

0/0
26.6.2009 0:06

Host

Re: 1,2 TSI

Jak tak na to koukám tak to bude spíš tak o 40 000....:-/Rv

0/0
26.6.2009 5:37

Vladimír

Nový VW Polo

 Konečně hezké auto !

 To musí přiznat i ten největší odpůrce některých značek.

 Postavte vedle sebe Fábií II a nové Polo. :-© a :-).

 Dávám R^

0/0
16.5.2009 6:21

fks

Nový Polo

S 1.2TSI to bude dobrý auto. V kombíku by to byla výborná náhrada ošklivky Fabky II...

0/0
5.3.2009 15:33

mvoice

Kombi?

Moc pěkné. Nevíte někdo, jak to bude s kombíkem?

0/0
5.3.2009 10:13

Muroň

Re: Kombi?

Vím. Nejspíš nebude. Protože poslední Polo Variant bylo 6kv, odvozené od Seatu Cordoba Vario, které se přestalo vyrábět v roce 2001. Od modelů 9N a 9N3 už kombi v Evropě nebyla.

0/0
5.3.2009 10:34

Muroň

Krása nesmírná

Už dlouho se mi enstalo, že by mě nějaká novinka takhle nadchla. Designově vyvážné, působí dravě, přitom žádný extrém. Až nebudem potřebovat vozit kočárek, stane se toto nové Polo nástupcem mého velkého Pola.

0/0
5.3.2009 10:07

Martin

marti

nejlepší, nejhezčí, nejvýkonější. jako já .....  Dámy, hlaste se .... :-PV

0/0
4.3.2009 21:12

Tomi

Re: marti

Ahoj Marti co s tim udelame? Muzeme s tim neco udelat v moje mazdicce VV

0/0
4.3.2009 21:21

falonso

typickej vw šmejd

I moje Thalie 1,2 social edition ho strčí do kapsy...nevim, jak se někomu tohle poloauto může líbit. Kdo se v autech vyzná, jezdi v Renaultu !

0/0
4.3.2009 19:17

Jirka

Re: typickej vw šmejd

Co sis dneska šlehnul?

0/0
4.3.2009 20:26

Štvavá vysílačka

Re: typickej vw šmejd

On pracuje v Renault ČR...  Takový výkřiky tady provozuje se Škodovákem často. Je to takvá místní veselá figurka.

0/0
4.3.2009 21:15

icmek

Re: typickej vw šmejd

to určitě. jakmile vidim renault, okamžitě vim že jeho majitel v hlavě moc nemá.

0/0
5.3.2009 9:33

Vašek/Brno

Re: typickej vw šmejd

jj jakej znak,takovej řidič...:-P

0/0
5.3.2009 20:37

Jirka

Bravo VW

Nádherné auto, hned bych ho bral.R^

0/0
4.3.2009 18:26

Atrix

Tak krásný vůz jako je POLO bychom chtěli mít v garáži.

Velmi vydařené autíčko a pro naši rodinku by bylo naprosto skvělé. Super výbava a kvalita. :-)

0/0
4.3.2009 17:46

Kony

Re: Tak krásný vůz jako je POLO bychom chtěli mít v garáži.

Pokud jste bezdetna rodinka, tak to chybu neudelate. Ale dal nez na chatu bych s tim jet nechtel.

0/0
5.3.2009 12:39

Vašek/Brno

Re: Tak krásný vůz jako je POLO bychom chtěli mít v garáži.

kvalita a výbava z fotky? jasnovidec...:-/ hele nechceš mi říct jaký vyjdou v neděli čísla ve sportce???

0/0
5.3.2009 20:38

zachy_26

bravo

novy polo i šestkovej golf se povedly.

pekny,pekny R^

0/0
4.3.2009 15:00

icmek

mimochodem

chápu, že kola dělaj spotřebu, ale tyhle z fotek jsou moc malý. o číslo větší kola a bude to parádní auto. né jako fábie 2 na 16" nebo snad 17" dokonce, co vypadá jak vdolek na podvozku. R^

0/0
4.3.2009 12:58

Štvavá vysílačka

Super.

Moc se mě líbí. Takhle má vypadat nadčasový design.

Fábka je po uvedení Pola v mých očích neprodejná. Škoda. Fábka I (hlavně RS) byla krásný auto. RIP :-(

 

0/0
4.3.2009 12:17

Kony

Re: Super.

Podle me je to prave naopak. VW se vyznacuji uz leta naprosto banalnim designem - jetta, bora, passat, golf - vse jedna a ta sama neinventivni hruza. Ta Skodovka je na tom o moc lepe. Neexistuje designove hezci VW nez je novy Superb. Oktavky jsou take vyborne - hezci jsou snad jen nove Mercedesy C. Nova Fabka se snad taky chytne, i kdyz ta stara byla peknejsi. Je poucne se na Skodovky jet podivat do Nemecka, kde se prodavaji v lepsi vybave. Videl jsem Superba pred jednim obchodakem v Mnichove, cely v svetle kuzi uvnitr, super kola - no nadhera. Passat proti tomu chudy pribuzny. 

0/0
4.3.2009 12:55

icmek

Re: Super.

VW s timhle designem uspěje. šlápotou vedle je akorát golf. předpokládám, že co do designu se budou prodávat Scirocca a právě tyhle Pola.

0/0
4.3.2009 12:59

Štvavá vysílačka

Re: Super.

To je věc vkusu. Já mám Golfy rád. A proti Škodě taky nic nemám (krom Fábky II). Smutný je, že v r. 2006 by mě vašla  fábie celkově dráž než Golf 5!  Beru nejlepší výbavu, motor 1,9TDI a leasing se vším pojištěním. To Škodovka trochu po.rala. Rv

0/0
4.3.2009 14:39

fks

Re: Super.

Že ty seš ten slovenskej dyzajnér, co pracuje pro Škodovku?

0/0
5.3.2009 15:26

icmek

konečně něco, proč se podívat na VW

konečně přišli s "něčím". golfa pro drsňáky házim ze skály, a pokud bude Polo k mání třídvéřový, tak začnu uvažovat. auto je to pěkný (a že VW nenávidim z principu) a motor bude nejspíš velmi dobrej. chce to ale počkat, jak motor obstojí... váha 1080 kg... dyť je to samej plast, co je na tom tak těžkýho? moje auto má 1030... a to je o poznání větší jak rozvorem, tak šířkou...no nic. pěkný. konečně něco od VW, na co se dá koukat. R^

0/0
4.3.2009 11:33

Štvavá vysílačka

Re: konečně něco, proč se podívat na VW

Překvapuješ chlape :-)  R^

0/0
4.3.2009 12:18

icmek

Re: konečně něco, proč se podívat na VW

VW jsou nicneříkající lidové vozy, ale tohle vypadá, že má něco do sebe. nejsem fanatik, hodnotím objektivně.

0/0
4.3.2009 12:40

Štvavá vysílačka

Re: konečně něco, proč se podívat na VW

Jj.  Jen si nemyslím, že VW jsou lidové vozy. Lidové vozy jsou Dacie, Citroeny, Kia, Fábia apod. Polo a Golf je vždy ve své třídě etalon a nad ním jsou prémiové značka Audi a BMW. Je to i cenou rozdělený. 

0/0
4.3.2009 12:58

icmek

Re: konečně něco, proč se podívat na VW

malý VWčko má každej druhej. odtud "lidové vozy".. takhle to beru. VW bych si z principu nikdy nekoupil, ale musím si přiznat, že Scirocco a tohle Polo se mi teda líběj moc. povedl se jim ten čumák, né jako šilhající fábie s orlím héblem. prostě to vypadá jako auto, a to je dobře. golf se designově začíná blížit mojí letitý hondatře, takže až bude dílo uvedeno do dokonalosti, budu uvažovat o koupi.

0/0
4.3.2009 13:02

Štvavá vysílačka

Re: konečně něco, proč se podívat na VW

Hlavně vyber dobře:-)

0/0
4.3.2009 14:33

icmek

Re: konečně něco, proč se podívat na VW

je to risk. špatnej nebo dobrej kus.

0/0
5.3.2009 9:34

Danny_Kay

O neco hezci nez...

...Golf....

0/0
4.3.2009 9:28

Bobin

Stop-Start

Stop-start ma uz muj Mercedes B-170 Blue Efficiency. Funguje to vyborne. To ticho na semaforu. Das Auto opet pozadu ...

0/0
4.3.2009 8:55

mmajor

Re: Stop-Start

Moje VW Lupo 3L to už taky má... vyrábělo se už od roku 1999... tak kdo je pozadu?.. :)

0/0
4.3.2009 9:56

Bobin

Re: Stop-Start

VW ve vsem. Jen cenama je vepredu. Passat za meloun. Kolik bude stat tento sunt? Jedina koncernova znacka, kde cena odpovida jakz-takz kvalite je Skoda.

0/0
4.3.2009 11:11

Mak1

Re: Stop-Start

to jse v ní asi ještě neseděl, že ?:-P

0/0
4.3.2009 12:32

Kony

Re: Stop-Start

Moje Skoda 105 mela Stop-Start uz v roce 1986. Vzdycky na krizovatce chcipla. Tak co tam v te Zeneve ted resi.

0/0
4.3.2009 11:20

icmek

Re: Stop-Start

;-D

0/0
4.3.2009 11:34

Štvavá vysílačka

Re: Stop-Start

;-DR^

0/0
4.3.2009 12:12

Polárníliška

Já vím, že už tu všechno v podstatě bylo, ale...

stejně mi z bočního pohledu hrozně připomíná minulou generaci Punta...

0/0
4.3.2009 8:35

bigbadaboom

presne

presne  to me napadlo pri prvnim pohledu na fotky...nejen z boku vypda trochu jako punto, ale libi se mi celkem..urcit lepsi nez Fabka.

0/0
4.3.2009 9:09

le provocateur

super

Ačkoliv nejsem fanatickým vyznavačem Das Auto, tohle se jim povedlo znamenitě!

Je vidět, že oncern umí dělat ucelený dravý design, ale na škodovce docela šetří... :-/

0/0
4.3.2009 8:13

Luba

A

proč takhle nemůže vypadat Škodovka?

0/0
4.3.2009 8:11

Fulbo

hmotnost

GOLF 1080 kg , RENAULT THALIA 910 kg ?

0/0
4.3.2009 8:09

Mak1

Re: hmotnost

A moje kolo AUTHOR 13 kg !!!;-D

0/0
4.3.2009 8:09

rudastraka

Re: hmotnost

ty ses komik

0/0
4.3.2009 8:13

Fany

Re: hmotnost

VW = auto, Thalia = alobal převázaný cukršpagátem. :-/

0/0
4.3.2009 8:31

Tonda Klika z Rakovníka

Re: hmotnost

Chlape po ránu jsi mi pobavil;-D

0/0
4.3.2009 9:02

mikesi

Re: hmotnost

tomu se říká pohled na jednu věc ze dvou úhlů. Pohled marketingového specialisty -  snížením hmotnosti dosáhnu nižší spotřeby. Pohled obchodního managera  - snížením hmostnosti můžu zlevit auto, protože se použije méně materiálu. Na úkor čeho to je? Na úkor kvality - opravy si platíte ze svý kapsy. Škoda Fabia 1,2 HPI konstrukční chyba v hlavě motoru - motor nenatočí více jak 100 000 km, hlava je prohlá jak luk, dochází ke ztrátě komprese. Pokud nebrečíte zaplatíte si opravu ze svý kapsy - hlava 35 000,-  těsnění, ventily a práce k tomu. Záruku poskytuje výrobce na 10 000 km !!!!!!!!!!!!!!!! Kdo brečí tomu to fabrika přijme na kulanz. Jedna věc je design, druhá věc je užitná hodnota a třetí je spolehlivost.

0/0
4.3.2009 8:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.