Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prohlédněte si novou kiu z Nošovic

Ženeva (Od zvláštních zpravodajů iDNES.cz) - Propojení česko-slovenských továren koncernu Hyundai-Kia začíná fungovat na sto procent. Koncept Kie, který se na autosalonu v Ženevě představuje pod jménem n3, bude vyjíždět z nošovické továrny Hyundaie do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nezaujatý

Taky slušné auto

Když to tak vidím tak Čechovi bohatě stačí Škodovka a Korejci. To je slušný a dostatečný výběr. Za těchto okolností nechápu co pohledávají Francouzi na českém trhu, taktéž ford to tu nebude mít lehké. Pokud něco jiného než od těchto dvou tuzemských výrobců tak jedině německé auto pokud jsem horních deset nebo japonec pokud chci dokonalost. 

0/0
5.3.2009 19:31

Doktor

Fine.

Pobavil jsem se. A nyní něco na uklidněnou. ŠKODOVKA JE NEJLEPŠÍ!!!!!

Pevné zdraví Vám přeji, Váš Doktor.

0/0
5.3.2009 10:45

petr

Re: Fine.

jasně doktore, My víme... vem si lexaurin,lehni si, uleví se Ti..ták,ještě obkládek;-D;-D;-D

0/0
5.3.2009 11:12

tobik8000

Re: Fine.

(Y)Rv

0/0
5.3.2009 11:37

p

Re: Fine.

přesně tak!!!!

škoda je nejlepší - máš něco proti.

Ve škoda 120 jsem jezdil 25let a koupil si novou fábii protože prostě škoda. V nové fábii je málo místa, byla předražená a nemá výbavu. Mohl jsem dostat mnohem lepší auto za stejný peníze, ale škoda je škoda.

Ta se uklidni strejdo .... hmmm škoddddáááá.[>-][>-]

0/0
7.3.2009 0:24

Petr bretr

Re: Fine.

máš pravdu je to škoda - peněz za fábii;-D;-D;-D

0/0
10.3.2009 16:03

Václav

Supr

Go Kia Go R^:-)

0/0
5.3.2009 10:03

Luděk

Raději ojetou škodovku

Všem těm co tu opěvují korejské auta bych nabídl jednoměsíční pobyt v továrně Hyundai Nošovice. Zkorodované díly v převodovkách, vietnamské plechy s nanovrstvou pozinkování, která se stejně nakonec vybrousí při opravě špatně vylisovaných dílů či při montáži atd. Mohl bych dlouze vyprávět o těchto údajně "kvalitních" korejských autech. :-©

0/0
4.3.2009 23:35

martin

Re: Raději ojetou škodovku

hm, tak vyprávěj, ať se pobavíme. také jezdím vozem HYUNDAI, konkrétně TUCSON, stejně jako několik mých známých, a ani jeden si nestěžuje, každý jen chválí, vč. mě.R^

0/0
5.3.2009 0:03

Bernie

Re: Raději ojetou škodovku

Jsem tam každý den a nic takového nepozoruji...

0/0
5.3.2009 7:15

petr

Re: Raději ojetou škodovku

Luďo, jsi jen tlachal,nikdy nic víc..;-( kup si aspoň horský kolo ať si můžes zajet na ten úřed práce...

0/0
5.3.2009 10:27

Tom

Re: Raději ojetou škodovku

Na to mu stačí ukrajina :-)

0/0
5.3.2009 16:03

nn

Nelibi

Nevim, ale nejak se mi to nelibi. Nevim, co by me presvedcilo, abych si koupil tuhle Kii nebo treba Fabii, kdyz si za polovicni cenu muzu koupit treba par let starou ale mnohem hezci Mazdu 3 nebo i 323F.

0/0
4.3.2009 18:24

petr

Re: Nelibi

pokud Ti nevadí že jezdíš v rezavějícím autě a že budeš sypat prachy do oprav,tak si kup starýho japonce,to je fakt nářez..:-P;-D

0/0
5.3.2009 11:18

Pete

kde soudruzi v Bolehlavi dělají stále chybu?

Pěknej kousek, Schade má o čem přemýšlet.

0/0
4.3.2009 16:43

pefben

Re: kde soudruzi v Bolehlavi dělají stále chybu?

Ale no tak. Oni stále mají v Česku stálou klientelu škoováckých patriotů. A ještě louho mít budou. Kdo porovnává poměr cena/kvalita, ten si škodovku těžko koupí...

0/0
4.3.2009 21:23

Luděk

Re: kde soudruzi v Bolehlavi dělají stále chybu?

Kdepak oni mají stále stálou klientelu v Německu a dalších evropských státech. Jinak testy spolehlivosti a kvality jasně dokazují že kdo je hlupák tak si koupí "levnějšího" korejce s 6 čínskými airbagy které se občas při testech i nafouknou.

0/0
4.3.2009 23:54

Pepa

Re: kde soudruzi v Bolehlavi dělají stále chybu?

Přesně jsi to napsal R^.Stačí se podívat na statistiky spolehlivosti a hned každý vidí,že Škoda už i v tomto za korejci zaostává.A máš i pravdu v tom,že Roomstru při nárazových testech airbagy nevystřelily,u Hyundai-Kia se tato vážná závada nestala.;-D

0/0
5.3.2009 8:27

petr

Re: kde soudruzi v Bolehlavi dělají stále chybu?

hele Lúďo, víš že jsi docela vysírač?

Tebe museli z těch Nošovic vyhodit.

tím co píšeš dokazuješ jen to jaký jsi pitomec..8-o

0/0
5.3.2009 10:30

Mat_Hawk

a mně se zrovna líbí

sice na fotkách trochu "zadkotížný" :) a ty předváděcí kola jsou trochu přehnaný k autu podobných rozměrů, ale mně osobně se to auto líbí. Akorát než automat, radši bych brala normální řazení.

0/0
4.3.2009 16:23

jan

design-týmy

Myslim si že tak 90% všech současných designérů jsou těžcí alkoholici ty výtvory to dokazují.To Yeti dopadl naštěstí ještě obstojně

0/0
4.3.2009 16:22

icmek

yeti na česneku

:-/

0/0
4.3.2009 15:56

Jumperman

Škoda (slov)...

Lidi nemá to cenu psát tu o nějakém nepovedeném koncernu VW/Škodofka... Akorát děláme vrásky Alíkovi na cibuli, jelikož on jako jeden z dealerů tohoto koncernu musí oponovat... ;-D Holt VW/Škoda je pasqil, toť můj názor... R^

0/0
4.3.2009 15:09

PaeDr

Re: Škoda (slov)...

R^ je to :-©

0/0
4.3.2009 15:13

pavka

Re: Škoda (slov)...

tak si kup rejži, já si dám raději řízek

0/0
4.3.2009 21:33

petr

Re: Škoda (slov)...

rejži říkají školou povinní, ty řízku;-D;-D

0/0
5.3.2009 10:49

petr

Re: Škoda (slov)...

náhodou, Oktávka a Yeti jsou jediný aspoň trochu pohledný auta od Škoda auto.. Jinak je to Škoda-materiálu...:-/

0/0
5.3.2009 11:16

hugo.tom

Kia

Kia mě poslední dobou dostala, Kia Ceed se povedla a v kombi ještě lepší. Jen tak dál, ať koukurence německé škodě roste :-)

0/0
4.3.2009 15:00

legi

Re: Kia

R^R^R^V

0/0
5.3.2009 22:32

PES na cesneku

Jenom na okraj, holoto

Škoda Yeti 4x4 1.8 TFSI v základu za 399.000,- je-li to pravda, tak to bude cenová bomba roku R^ Ukažte mi někoho kdo potom koupí Kija Sportage nebo Hujandaji Tuscon? ;-D;-D;-D;-D

0/0
4.3.2009 14:48

Jumperman

Re: Jenom na okraj, holoto

Radši jdi lákat lidi přímo do MB... ;-D Jsem zvědavej kdo si ten hybrid co má předek Roomstera a zadek z 10let starýho korejce koupí... ;-D;-D:-©

0/0
4.3.2009 14:50

Snow

Re: Jenom na okraj, holoto

a viděl jsi jak je to SUV Yeti vysoký??? Hahahaha normálnímu chlapovi sotva po ramena i s hágusama... takže obyč osobák s vyššíma tlumičema a boulema v lemech blatníků :-).

0/0
4.3.2009 14:52

Hoho

Re: Jenom na okraj, holoto

A znamena snad SUV neco jako Hodne Vysoke Auto ? Cim vyssi, tim vetsi odpor vzduchu, tim vyssi spotreba. Mne se Yeti libi. Takze si zjisti, co znamena SUV, doporucuju. Kazdej nema potrebu sedet vysoko jako v Avii.

0/0
4.3.2009 21:09

PaeDr

Re: Jenom na okraj, holoto

A bude to mít taky 5 let komplet záruku v základu nebo si na to VW netroufá? Nebo že by byli její zákazníci tupější bez schopnosti přemýšlet???:-P:-P:-P

0/0
4.3.2009 14:58

PES na cesneku

Re: Jenom na okraj, holoto

K čemu je mi dobrá záruka 5 let? To je pouze šidítko rejže pro lůzu, která nepochopí, že pět let bude klopit peníze za povinné garanční prohlídky ;-D Volkswagen se nepotřebuje podbízet, protože DAS AUTO R^

0/0
4.3.2009 15:01

PaeDr

Re: Jenom na okraj, holoto

Hahaha asi nemáš něco novýho od VW group.. víš kolik stojí garančky na 2x přeplňovanejch TSI???? ;-D

0/0
4.3.2009 15:03

pavka

Re: Jenom na okraj, holoto

akorát  že s VW půjdeš na garančku po 60 000, a s rejží po 15 000, možná už to natáhli na 20. Hlavně při nájezdu 50 -70tkm za rok, je servis po 15tkm hrozná zábava.

0/0
4.3.2009 21:50

hugo.tom

Re: Jenom na okraj, holoto

ten ti to naučtuje v garančkách dost, výměna oleje a filtru za 3 tis. Díky.

0/0
4.3.2009 15:04

Homer_ 2

Re: Jenom na okraj, holoto

To je pěkná DAS BLBOST.

A VW na to už brzy přijde taky...

0/0
4.3.2009 15:04

pavka

Re: Jenom na okraj, holoto

Opravdu se těším, až někdo půjde po 4,5 letech a najetejch 170 000 reklamovat vstřiky a čerpadlo na comon railu jak asi dopadne, když si lidi stěžujou, že po dvou letech nechtěj uznat korozi či vadu na laku. Ale hlavně, že mám záruku na 100let.

0/0
4.3.2009 21:56

Petr

Re: Jenom na okraj, holoto

hele mluvko, ale Fábia ani těch 170000 km nedožije..;-D;-D;-D

0/0
6.3.2009 16:24

hh

Re: Jenom na okraj, holoto

Tucson i Sportage vypadaji jako seriozni SUV. Yeti vypada jako vysoka dodavka, nebo jako Yeti ;-D

0/0
4.3.2009 16:41

pavka

Re: Jenom na okraj, holoto

Tuscon i Sportage jsou seriozní asi jako kakao z Lidlu, buď chci opravdu něco seriozního LR, Toyota, Nisan nabo si holt kupuju náhražku.

0/0
4.3.2009 21:40

petr

Re: Jenom na okraj, holoto

Á Pavka, zas další mluvka..

to sou Ti co nemají žádnyý auto a to víc žvaní...ale chtěli by VW..:-P

0/0
5.3.2009 10:54

petr

Re: Jenom na okraj, holoto

no nevím, cena 1.8tsi má být 460000 v 4 x 4.. to moc levný není, za to mám jinde motor 1.6 crdi..

0/0
5.3.2009 10:51

legi

Re: Jenom na okraj, holoto

Porovnávať Yeti s Kia Sportage je predsa len trochu choré. Skús sa prejsť s Kiou a potom niečo píš. Keby si s ňou jazdil tak nenapíšeš takú blbosť, nehladiac na to, že v Yeti si ešte nemohol sedieť.

0/0
5.3.2009 22:36

PES na cesneku

Otřesná splácanina

Rejže je zahnaná do kouta a už neví jak na sebe upozornit ;-D Tato otřesná změt linek a tvarů jim moc nepomůže. To, jak se dělá design automobilů nejlépe vědí v Evropě - kolébce automobilového průmyslu, nové Polo, Škoda Yeti, Golf VI. Megane Grand Tour, to jsou hezky a prakticky navržená auta R^ Kija je a bude pouze pozlátko pro holotu, která chce být hogo fogo, ale nemá na kvalitní evropský vůz ;-D;-D;-D

0/0
4.3.2009 14:45

Jumperman

Re: Otřesná splácanina

Yebeti že je hezké auto? Vždyť je to taky splácanina... :-©:-©

0/0
4.3.2009 14:47

PES na cesneku

Re: Otřesná splácanina

Z tvých příspěvků jest patrno, že jsi stále nevybouřený pubescent trpícní častou noční polucí... tudíž není nutné tvé "přispěvky" nijakým způsobem komentovat. Jednou dospěješ...a pochpíš, že nerozhoduješ ty, holota, ale movitý zákazník a ten bude volit Škoda Yeti R^

0/0
4.3.2009 14:51

Snow

Re: Otřesná splácanina

"movitý" co nikdy nejel v autě možná;-D

0/0
4.3.2009 14:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.