Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žilinský Hyundai HED-6 ix-ONIC je k vidění v Ženevě

Ženeva (Od zvláštních zpravodajů iDNES.cz) Komplikované jméno nového hyundaie se před sériovou výrobou, která by měla odstartovat nejpozději příští rok v žilinské továrně Kii, ještě stoprocentně změní na něco zapamatovatelnějšího. Nástupce terénního tucsonu se prozatím jako studie představuje na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marktomtom

peknep

vypada coooolR^

0/0
5.3.2009 22:22

xxx

neplatiči

Ryiižojedi zabudli zaplatiť stavebným firmám za postavenie fabriky v Nošoviciach.Tú ich srač..nekúpim skôr ako si vyrovnajú dlžoby.;-€

0/0
5.3.2009 21:55

Vifon

Re: neplatiči

Nemtudom

0/0
6.3.2009 5:26

Petr

Re: neplatiči

hele další nezaměstnaný Slovák, no ono za podporu 200 E měsíčně si to auto fakt nekoupíš, to ani v Číně auto BYD..;-D;-D;-D

0/0
6.3.2009 16:17

nezaujatý

moc pěkné auto

Vzhledově moc podařené auto, chtělo by si to ošahat ale mne to oslovilo.

0/0
5.3.2009 19:23

Shark

Kopie

Pěkná kopie Fordu Kuga:-) Už by konečně mohli navrhnout i svůj design.

0/0
5.3.2009 15:45

General-

Re: Kopie

Pekne kopirujes cizi nazory, treba icmeka. Uz bys konecne mohl prispet s necim vlastnim do diskuse.

0/0
5.3.2009 17:47

Shark

Re: Kopie

Nevím kdo je to icmek, protože do diskuze jsem poslal první přízpěvek a nikde jsem ho tady neviděl, ale jsem rád, že tento názor nesdílím jenom já:-)

0/0
6.3.2009 8:50

GEN-

Re: Kopie

No vidis, jses proste plagiator.

0/0
6.3.2009 9:24

Marteen51

Já ho chci

teď hned! Fakt pěkný....R^

0/0
5.3.2009 15:08

dodo-dodo

turbo na benzin

koukam ted je vsude obliba cpat turbo do benzinovych motoru, vite nekdo, zda to ma stejnou zivotnost, jako u naftaku nebo je to mnohem lepsi, pokud to bude jako u naftaku, tak je to dalsi kram v aute, ktery mi po case zvedne naklady na udrzbu;-(

proto mam ted benzin, nenajedu zase tolik a udrzba je mnohem mene zatezujici nez u naftaku

0/0
5.3.2009 15:01

Jirka

Re: turbo na benzin

tak o nějaké velké životnosti a nenáročné údržbě tohoto motoru pochybuju. Navíc takhle těžké auto s 1.6 motorem...nevím..ale přestože je tam turbo, nahoněné koně, tak si myslím že krouťák bude dost podprůměrný a pozná se to tak, když pojede tlustá rodinka o víkendu na chatu do kopce :)

0/0
5.3.2009 20:03

xmaz

Diody

Ty přední diody pro denní svícení na těch fotkách svítí nebo ne? Ono se dá auto se svítícíma diodama snadno přehlédnout v normálním provozu, ne tak ještě na fotkách...:-/

0/0
5.3.2009 13:57

jaxx

Re: Diody

R^ po dlouhodobém zkoumání jsem přišel na to že svítí;-D Ale vidět je to vakt blbě:-/

0/0
13.3.2009 10:01

lol

si rejpnu :)

Škoda že se to vyrábí na Slovensku, kdyby se to vyrábělo v Číně nebo Koreji, kvalita by byla jistě lepší :-)

0/0
5.3.2009 13:54

legnaw

Re: si rejpnu :)

nauc sa citat...nic sa este nevyraba...moulo

0/0
5.3.2009 14:08

dodo-dodo

Re: si rejpnu :)

a prislovi o potrefene huse znas;-D

0/0
5.3.2009 14:57

jaxx

Re: si rejpnu :)

Doufejme že ani nebude, šrouby narvané do touaregů přes závit jako zatlučené hřebíky nedělají Slovensku dobrou pověst;-D

0/0
13.3.2009 10:03

bradavice

jéje

Je to evidentně 2x větší než yeti, ale za dvojnásobek nebude. Záruka taky víc jak 2x taková než u VW.... ikdyž já osobně bych dal u SUV přednost XC60....:-P

0/0
5.3.2009 13:32

Roumen

Re: jéje

Spousta aut stoji 10x vic nez yeti a nejsou 10x vetsi. Mozna ta cena s velikosti nesouvisi? ;-D

0/0
5.3.2009 13:54

icmek

???

to má hyundai a ford stejnýho designéra, nebo proč mi to připomíná zepředu fordy? kromě toho... ještě že jste napsali "do lehkého terénu"... teréňák s chromovanejma kolama a sněhově bílym interiérem může vymyslet fakt jenom ynteligent. ;-D:-/Rv

0/0
5.3.2009 13:26

legnaw

Re: ???

to nic ze je to len prototyp, vsak....(Y)

0/0
5.3.2009 14:09

legnaw

meno

ved uz je jasne ze to bude iX35  EU

0/0
5.3.2009 13:10

tobik8000

Líbí se

jo je pěkný a jestli udrží dál cenovou politiku tak super   škodě zas trochu přitopí a to je dobře pro nás zákazníky R^

0/0
5.3.2009 12:51

Vašek/Brno

Re: Líbí se

design pěkný, moderní  trošku zvláštní, ale fajn..R^

0/0
5.3.2009 13:14

rudastraka

nebudu psat rovnou ze to je humac,

ale me se tohle nelibi

sem pro konzervaticni klasiku, zadny vystrelky

0/0
5.3.2009 12:49

PES na cesneku

Rejže je v těžké krizi

Tento designový paskvil je toho důkazem.Prodeje letí dolů, neb zástupu holotoy došel kredit a movitá klientela se obráti jinam. Movitý klient - patriot bude kupovat Škoda Yeti, případně jiného zástupce SUV od evropského výrobce, ale nikdy ne tuto zrůdičku.

0/0
5.3.2009 12:42

tfekír

Re: Rejže je v těžké krizi

tebe asi pĺatí za takovýhle příspěvky vid jsi ubohost sama, a čím jezdíš německým trabantem vid  Hyundaj a Kia prostě jedou tak závidíš

0/0
5.3.2009 12:48

Vašek/Brno

Re: Rejže je v těžké krizi

hele psí guláš, psa i česnek jsi snědl, svoje IQ taky,líbí se mi jak prostoduše a demagogicky meleš kraviny..:-©:-P

0/0
5.3.2009 13:12

jan

Re: Rejže je v těžké krizi

máš pravdu do Yetiho bych šel do rejže ne.Ale díky za to že kvůli tˇamanům se ta konkurence projevila snižováním cen i u evropských aut

0/0
5.3.2009 13:18

Graf von Rammstein

Re: Rejže je v těžké krizi

Kolik platí Škoda auto za příspěvky tohohle typu? zrovna marodim, rád bych si přivydělal;-D

0/0
5.3.2009 13:36

bigbadaboom

Re: Rejže je v těžké krizi

v tom prispevku je nekolik nesmyslu:

1) design tohoto auta  je paskvil ;-D;-D

2) hyundai klesaji prodeje ;-D

3) movity klient = kupec skodovky;-D;-D;-D

0/0
5.3.2009 17:20

bigbadaboom

Re: Rejže je v těžké krizi

vidim to jinak

1) design pekny, neni to hranata obludna krabice (JáTy)

2) design je trochu kopie jinych, to jiste ano

3) hyundai je na tom s kvalitou cim dal tim lip, nebal bych se to koupit (ale radji bych si koupil neco jineho, ale neal bych se kvuli kvalite, to neni to same)

4) kupec skodovky = patriot, ktery neumi pocitat

0/0
5.3.2009 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.