- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ryiižojedi zabudli zaplatiť stavebným firmám za postavenie fabriky v Nošoviciach.Tú ich srač..nekúpim skôr ako si vyrovnajú dlžoby.
Vzhledově moc podařené auto, chtělo by si to ošahat ale mne to oslovilo.
Pěkná kopie Fordu Kuga Už by konečně mohli navrhnout i svůj design.
Pekne kopirujes cizi nazory, treba icmeka. Uz bys konecne mohl prispet s necim vlastnim do diskuse.
koukam ted je vsude obliba cpat turbo do benzinovych motoru, vite nekdo, zda to ma stejnou zivotnost, jako u naftaku nebo je to mnohem lepsi, pokud to bude jako u naftaku, tak je to dalsi kram v aute, ktery mi po case zvedne naklady na udrzbu
proto mam ted benzin, nenajedu zase tolik a udrzba je mnohem mene zatezujici nez u naftaku
tak o nějaké velké životnosti a nenáročné údržbě tohoto motoru pochybuju. Navíc takhle těžké auto s 1.6 motorem...nevím..ale přestože je tam turbo, nahoněné koně, tak si myslím že krouťák bude dost podprůměrný a pozná se to tak, když pojede tlustá rodinka o víkendu na chatu do kopce :)
Ty přední diody pro denní svícení na těch fotkách svítí nebo ne Ono se dá auto se svítícíma diodama snadno přehlédnout v normálním provozu, ne tak ještě na fotkách...
po dlouhodobém zkoumání jsem přišel na to že svítí Ale vidět je to vakt blbě
Škoda že se to vyrábí na Slovensku, kdyby se to vyrábělo v Číně nebo Koreji, kvalita by byla jistě lepší
Je to evidentně 2x větší než yeti, ale za dvojnásobek nebude. Záruka taky víc jak 2x taková než u VW.... ikdyž já osobně bych dal u SUV přednost XC60....
Spousta aut stoji 10x vic nez yeti a nejsou 10x vetsi. Mozna ta cena s velikosti nesouvisi?
to má hyundai a ford stejnýho designéra, nebo proč mi to připomíná zepředu fordy? kromě toho... ještě že jste napsali "do lehkého terénu"... teréňák s chromovanejma kolama a sněhově bílym interiérem může vymyslet fakt jenom ynteligent.