Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příští rok zvýšíme atraktivitu fabie, slibuje šéf Škodovky

Výrobní linky Škodovky jedou opět naplno, především díky německému šrotovnému, a v Ženevě představila automobilka nový model Yeti. Šéf automobilky Reinhard Jung může být i přes panující krizi docela spokojený. Škodovákům slibuje ekologické "vychytávky" pro stávající modely a nové malé auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thegrid89

START and STOP

START and STOP bych za předpokladu stejné životnosti startéru a motoru bral PS: negativní reakce jen ti, kteří tomu rozumí :-P

0/0
7.3.2009 21:41

xy

noooooooo

FABLIJE-není hezká!(Y)(Y)(Y)

0/0
7.3.2009 15:46

jenik

hnus

Neco tak hnusneho jako soucasna Fabie se hned tak nevidi.. Nechtel bych to ani zadarmo.. :-© Designove to muze lakat tak leda duchodce a to jeste silne pochybuji.. Nejhorsi prekvapeni ovsem ceka pri pohledu do ceniku.. Cena okolo 300 tis. temer bez vybavy, je opravdu NAPROSTO sokujici !!

0/0
6.3.2009 19:10

tako

tak, tak

fabie se nepovedla...

0/0
6.3.2009 14:19

regazzi

!

Vážení zoufalí a dezorientovaní škodovkáři, jděte se prosím někam do ústraní tiše stydět a nezkoušejte tu nic vysvětlovat. Dík.

0/0
6.3.2009 9:34

Jim Morrison

zvýšíme atraktivitu Fabie?

to začnete vyrábět úplně novej model? 8-o

0/0
6.3.2009 9:20

L

Re: zvýšíme atraktivitu Fabie?

Bude za sto tisíc ;-D

0/0
6.3.2009 11:58

Mat_Hawk

lituji, nelíbí

Vkus je záležitost individuální, a když řeknu, že člověk, který navrhl Roomstera, by zasloužil 24hodinový dozor, tak je to jenom můj názor, protože jak koukám z okna, spoustě lidí se to auto zdá vzhledově přijatelné a dobrovolně v něm jezdí. Patřím k těm, kterým se vlastní auto musí taky líbit a to byl důvod, proč nová fábie je konkrétně pro mě absolutně ze hry. Ovšem počítám-li, že Škoda třeba plánuje, že fábie bude primárně určena jako firemní referentský vozík, kdy pro zákazníka vzhled není prvořadou záležitostí, tak třeba uspěje. Na druhou stranu, Kolín, Nošovice a Žilina jsou pro fábii podle mě dost zásadní konkurenti a jestli se fábie netrefí do českého vkusu, bude pro Škodovku na místním trhu stále méně místa.

0/0
6.3.2009 8:21

Gandalf

Fabie a změna

O nutnosti okamžité změny v designu Fabie II bylo jasno takřka ihned po jejím uvedení na trh, zřejmě ještě dřív. Mě by spíš zajímalo, jak je možné, že ten stávající designový hnus vůbec prošel všemi schvalovacími a kontrolními procedurami v koncernu. Pokud se tohle mohlo stát jednou, může se to opakovat. Např. Roomster byl experiment, který je nutno designově poladit, ale Fabia byl zavedený produkt, u kterého bylo od počátku po stránce vývoje designu vše dané. Jedině, že to měla být malá pomsta VW vůči Škodě za přílišný úspěch na úkor VW Polo...

0/0
6.3.2009 7:20

baxtter

Re: Fabie a změna

No vkus je věsí subjektivní. Mně se Fabia II celkem líbí, ale Fabia I to byl pro mě totalní hnus.

0/0
6.3.2009 10:59

pepa

fotky

Koho jste to do té Ženevy poslali? Doufám že za to nedostane ani korunu. Měli jste ho raději poslat na kurz základů fotografování. Co to má jako být? Díval se vůbec někdo v redakci na ty fotky než jste to zveřejnili?

0/0
6.3.2009 7:10

Gandalf

Re: fotky

Párkrát už jsem na autosalonech fotil, sice spíše soukromě, ale také ve dnech vymezených pro novináře. Mohu Vás ujistit, že získat v tom chaosu a strkanici dobrý záběr a ještě k tomu solidní nasvícení je nadlidský výkon. Vše na stáncích je opticky připraveno pro lidské oko návštěvníka, nikoliv pro objektiv fotoaparátu. Ale profesionál by si měl umět poradit, to je fakt...

0/0
6.3.2009 7:23

Cvok

zvýšíme atrktivitu fabie..

..vtip týdne  R^R^;-D;-D

0/0
6.3.2009 0:21

Hans z Grand kanyon

Re: zvýšíme atrktivitu fabie..

nee vtip týdne, ale Roku 2009;-D;-D;-D;-D

0/0
6.3.2009 22:29

jirka

Milé děti ...

Jestli nejste ve většině případů schopny vyplodit jiný příspěvek , než neustále dokola se omílající rádobyvtipné posměšky na téma "škodovka" tak se raději držte zásady "mlčeti - zlato" ! Nemusím být ani zrovna fanoušek škodovky , aby mne tyto puberťácké výlevy otravovali. Vážení diskutující , to opravdu nejste schopni vyplodit nějakou vlastní myšlenku , co má hlavu a patu ?

0/0
5.3.2009 22:52

Pampalini

Re: Milé děti ...

Milý Jirko,když oni jsou ty Škodofky tak ohavný,že to ani jinak nejde.:-©:-©:-P:-P

0/0
6.3.2009 0:18

DR

Re: Milé děti ...

ohavný je jen Pampalini...:-©;-€

0/0
6.3.2009 8:12

Doktor

Re: Milé děti ...

Dovolím si nesouhlasit s tím, že jsou ty Škodovky ohavný. Ne všechny! Ale souhlasím z názorem, že Fabia 2 má nešťastný design. Možná, že kdyby ji pojmenovali " nová Škoda 1203 " bylo by to výstižnější. Přeji pevné zdraví. Váš Doktor.

0/0
6.3.2009 9:50

Pavel

atraktivita

sjedou cenou v základu o 30 tis,odstraní sedačky a škoda fabie HOUMELES je na světě.náckové mají dobrej pocit.

0/0
5.3.2009 21:19

Vašek/Brno

idea

No nejlíp zvýšit atraktivitu fabie tím,že ji přestanete vyrábět;-D;-D;-D

0/0
5.3.2009 20:26

ocas

Re: idea

pravda

0/0
6.3.2009 0:19

falonso

Takto vzniká nový motor u škodovky

Potřebujeme zvýšit výkon motoru 1.2 HTP,kterej má 44 kW tím že použijeme letitej motor z felicie 1.3 MPI,přidáme jeden ventil na válec,jeden kompletní válec odebereme úplně čímž se sníží výkon původního motoru z 50 kW na 45 kW a nazvou ho 1.3 SHTP (super high torque performance);-D  SKODARvRvRv

0/0
5.3.2009 19:06

PPP

Re: Takto vzniká nový motor u škodovky

Jsi trochu mimo - bude to s jistotou 1,2 TSI s výkonem 105 koní. To se Ti zdá málo???8-o

0/0
6.3.2009 9:38

Andee

Re: Takto vzniká nový motor u škodovky

V základu? To asi ne, co? S tímhle motorem bude zase přes 400, takže si to koupí jen pár nadšenců...

0/0
6.3.2009 21:58

moopy2

sem četl

..příští rok "zvážíme" atraktivitu fábie, na chvilku sem si říkal že ve škodovce dostali rozum ale pak sem si to přečet správně:)

0/0
5.3.2009 16:19

pavelthelong

jeste na zacatku roku 2008

se Skodovka naparovala, jaky ma narust prodeje proti 2007. To naparovani sice trvalo do cervna, pak nastalo ale kvileni s propadem -33% (v koncernu VW nejvyssim vubec...) Ale uz jim zase otrnulo....jenze to, co prodaji navic ted diky srotovnemu, to bude schazet v roce 2010, protoze 1. od 2010 uz zadne srotovne nebude 2. lidi uz auta budou mit doma 3. lidi nebudou mit na to si kupovat auta. Cili krize se presouva o 1 rok dale. To same s odpoctem DPH, tak si ted podnikatele pockaji, pak nakoupi a pozdeji se zase se proda o to mene aut.  Ale to nastesti neni moje starost. Opel taky vyrabi Corsy v Eisenachu tak rychle, ze se muze strhat, ale krachu asi stejne neujde....Howg

0/0
5.3.2009 16:16

Surfer27

zvysit atraktivitu

...jedine kdyz tam narvou sestivalec min. 2,5 , 4x4 a zmenej design, ale 1,2 litr to si snad delaj srandu;-D

0/0
5.3.2009 15:43

acid23

Re: zvysit atraktivitu

R^

0/0
5.3.2009 15:49

Surfer27

Re: zvysit atraktivitu

...jeste sem zapomel na poradny turboR^

0/0
5.3.2009 16:05

máza

Re: zvysit atraktivitu

Turbo  ?????????????

  Když turbo tak jedině s KOMPRESOREM  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-O;-O;-O[>-];-O;-O;-O

0/0
5.3.2009 20:33

Hans z Grand kanyon

Re: zvysit atraktivitu

a proč ne rovnou biturbo???:-/

0/0
7.3.2009 10:32

PaeDr

prej zvýšit atraktivitu Fóbie

Já mu poradím... snížit cenu o 1/3, vybavit, srovnat záruku s konkurencí tj. 5 let komplet/min.100.000km atd.....

0/0
5.3.2009 15:32

Jelen

Hahahahaha

Málem jsem si smíchy stříknul lajničku do textilu... ;-D;-D;-D

0/0
5.3.2009 15:21

fks

Atraktivita Fábie

1.2 TSI do Fábie je dobrej počin, ale aby se zvýšila její atraktivita, tak to bude nutné ji komplet předělat - momentální vzhled je strašný...

0/0
5.3.2009 15:19

PPP

Re: Atraktivita Fábie

Souhlas

0/0
6.3.2009 9:40

icmek

ta černočervená fóbie

je vyloženě ďáblózní, ta se povedla.. jenže uvnitř je 1.2 htp. ale coby, hlavně do toho nestrkejte 1.4 TSI 118 kw, protože to auto absolutně nemá jízdní vlastnosti na takovej výkon. :-/

0/0
5.3.2009 14:32

:O)

Re: ta černočervená fóbie

neboj bude ve FABII RS.

0/0
6.3.2009 7:37

Fitipaldi

zkuste taky nějaké GTI

Třeba 1.8 TSI  6.kvalt bez konstrukčních vad na přední a zadní nápravě. Tenhle motor tam doufám už má rozvodový řetěz . Taky variabilní časování by neškodilo. Kontinuální změna zdvihu ventilů to už si ani netroufám uvádět.

0/0
5.3.2009 14:27

icmek

Re: zkuste taky nějaké GTI

spletl sis kontinent :-)

0/0
5.3.2009 14:31

:)

Re: zkuste taky nějaké GTI

By mě docela zajímaly ty konstrukční vady ty chytrolíne :D Psali ve čtyřlístku?

0/0
25.3.2009 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.