Diskuze

Příští rok zvýšíme atraktivitu fabie, slibuje šéf Škodovky

Výrobní linky Škodovky jedou opět naplno, především díky německému šrotovnému, a v Ženevě představila automobilka nový model Yeti. Šéf automobilky Reinhard Jung může být i přes panující krizi docela spokojený. Škodovákům slibuje ekologické "vychytávky" pro stávající modely a nové malé auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Thegrid89

7. 3. 2009 21:41
START and STOP

START and STOP bych za předpokladu stejné životnosti startéru a motoru bral PS: negativní reakce jen ti, kteří tomu rozumí :-P

0 0
možnosti

xy

7. 3. 2009 15:46
noooooooo

FABLIJE-není hezká!(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti

jenik

6. 3. 2009 19:10
hnus

Neco tak hnusneho jako soucasna Fabie se hned tak nevidi.. Nechtel bych to ani zadarmo.. :-© Designove to muze lakat tak leda duchodce a to jeste silne pochybuji.. Nejhorsi prekvapeni ovsem ceka pri pohledu do ceniku.. Cena okolo 300 tis. temer bez vybavy, je opravdu NAPROSTO sokujici !!

0 0
možnosti

tako

6. 3. 2009 14:19
tak, tak

fabie se nepovedla...

0 0
možnosti
P

regazzi

6. 3. 2009 9:34
!

Vážení zoufalí a dezorientovaní škodovkáři, jděte se prosím někam do ústraní tiše stydět a nezkoušejte tu nic vysvětlovat. Dík.

0 0
možnosti
DP

Jim Morrison

6. 3. 2009 9:20
zvýšíme atraktivitu Fabie?

to začnete vyrábět úplně novej model? 8-o

0 0
možnosti

L

6. 3. 2009 11:58
Re: zvýšíme atraktivitu Fabie?

Bude za sto tisíc ;-D

0 0
možnosti

Mat_Hawk

6. 3. 2009 8:21
lituji, nelíbí

Vkus je záležitost individuální, a když řeknu, že člověk, který navrhl Roomstera, by zasloužil 24hodinový dozor, tak je to jenom můj názor, protože jak koukám z okna, spoustě lidí se to auto zdá vzhledově přijatelné a dobrovolně v něm jezdí. Patřím k těm, kterým se vlastní auto musí taky líbit a to byl důvod, proč nová fábie je konkrétně pro mě absolutně ze hry. Ovšem počítám-li, že Škoda třeba plánuje, že fábie bude primárně určena jako firemní referentský vozík, kdy pro zákazníka vzhled není prvořadou záležitostí, tak třeba uspěje. Na druhou stranu, Kolín, Nošovice a Žilina jsou pro fábii podle mě dost zásadní konkurenti a jestli se fábie netrefí do českého vkusu, bude pro Škodovku na místním trhu stále méně místa.

0 0
možnosti

Gandalf

6. 3. 2009 7:20
Fabie a změna

O nutnosti okamžité změny v designu Fabie II bylo jasno takřka ihned po jejím uvedení na trh, zřejmě ještě dřív. Mě by spíš zajímalo, jak je možné, že ten stávající designový hnus vůbec prošel všemi schvalovacími a kontrolními procedurami v koncernu. Pokud se tohle mohlo stát jednou, může se to opakovat. Např. Roomster byl experiment, který je nutno designově poladit, ale Fabia byl zavedený produkt, u kterého bylo od počátku po stránce vývoje designu vše dané. Jedině, že to měla být malá pomsta VW vůči Škodě za přílišný úspěch na úkor VW Polo...

0 0
možnosti
BP

baxtter

6. 3. 2009 10:59
Re: Fabie a změna

No vkus je věsí subjektivní. Mně se Fabia II celkem líbí, ale Fabia I to byl pro mě totalní hnus.

0 0
možnosti
JB

pepa

6. 3. 2009 7:10
fotky

Koho jste to do té Ženevy poslali? Doufám že za to nedostane ani korunu. Měli jste ho raději poslat na kurz základů fotografování. Co to má jako být? Díval se vůbec někdo v redakci na ty fotky než jste to zveřejnili?

0 0
možnosti

Gandalf

6. 3. 2009 7:23
Re: fotky

Párkrát už jsem na autosalonech fotil, sice spíše soukromě, ale také ve dnech vymezených pro novináře. Mohu Vás ujistit, že získat v tom chaosu a strkanici dobrý záběr a ještě k tomu solidní nasvícení je nadlidský výkon. Vše na stáncích je opticky připraveno pro lidské oko návštěvníka, nikoliv pro objektiv fotoaparátu. Ale profesionál by si měl umět poradit, to je fakt...

0 0
možnosti

Cvok

6. 3. 2009 0:21
zvýšíme atrktivitu fabie..

..vtip týdne  R^R^;-D;-D

0 0
možnosti

Hans z Grand kanyon

6. 3. 2009 22:29
Re: zvýšíme atrktivitu fabie..

nee vtip týdne, ale Roku 2009;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti