Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další speciální Bugatti Veyron: A ruce sis myl?!

Když konečně přesvědčíte ochranku, aby vás do bleděmodrého bugatti v Ženevě pustila, můžete si volant v ceně fabie osahat jen v bílých rukavicích, které vám dají. A stejně vás za chvíli vyženou. Do Bugatti Veyron se tak nějak ostýcháte posadit. Radši si ty rukavice na potící se ruce ale natáhnete a pro jistotu překontrolujete čistotu dalších svršků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

misa

Nizsi hmotnost, stejny vykon a stejna max. rychlost?

to nejak nepasuje ne? Asi to rizli omezivacem nebo to neni ve vykonu, ale nastaveni auta...

0/0
8.3.2009 16:38

Dr.Ozd

Nechápu.

Na německém bazarovém serveru je jich tuším 25 na prodej jako ojetých.Vysolit 40 melounů a za chvilku se toho zbavovat za polovic,tomu fakt říkám nevědět co s penězi.

0/0
6.3.2009 16:31

icmek

tohle neni auto, ale nesmysl.

když si chce majitel vyzkoušel top speed, musí dorazit na ovál, kde zvedne telefon a řekne "chci top speed".. chvíli čeká a pak se na palubovce buď rozsvítí že lze, nebo že ne. a pokud s sebou nemá rezervní gumy, tak je v háji, protože ty pneumatiky tu rychlost vydržej jen pár minut. :-/

0/0
6.3.2009 16:16

Vašek/Brno

zas další auto naprd

Jo je to krásný, design karosérie,interiér, vlastnosti všechno nádhera, ale k čemu ta max.rychlost a výkon,který není zužitkovatelný,ani se téměř nedá přenás na silnici?

zbytečně vyhozené peníze..

0/0
6.3.2009 14:33

neverleft

chlapi

pekna hracka co?

0/0
6.3.2009 14:08

bobo

bugatka

jen si tak představuju modelovou situaci, kdy do takovéto bugatky napálí žigulík a v něm sedící nepřízpusobivý občan, který je na sociálních dávkách v obecním bytě a žigula buď nemá pojištěného vůbec, nebo na ten nejmenší limit.

0/0
6.3.2009 12:39

kuri

Re: bugatka

tak takovou vec si nemusim predstavit, protoze to uz se stalo v UK.

Proto taky je pojisteni skoro tak drahy jako to auto.

0/0
6.3.2009 14:09

oId fashioned Vince III..

není to za ty prachy

nějaký líný?:-)

0/0
6.3.2009 12:15

Míra

DPH

No jestli na tom  od 1.4.2009 půjde odečíst DPH tak to bude mít každej živnotník. Kde jinde se dá ušetřit 7.000.000,- 8-o8-o8-o.

Za vrácený DPH koupím celému příbuzenstvu Octavie. Jenže mi z těch Octavií vrátí 1,3 mil DPH.  Tak asi ještě koupím Fabie i pro dobrý známý. To mi pořád ještě vrátí 250.000,- . V tomhle státě nejdou peníze utratit!

0/0
6.3.2009 12:07

andrewcz

Re: DPH

;-D;-D;-DR^R^

0/0
6.3.2009 12:19

kubíkjansů

pche

na polňačce bych tomu se svym fáčkem natrhnul prdel;-D

0/0
6.3.2009 9:46

Ebo

Re: pche

no já myslím, že i na některých částech D1 či ve městě ..tam jsou místama takový "jamy" že s tím každej pojede radši max. 30KM/h ;-D

0/0
6.3.2009 12:48

Brearthlless

Mno

škoda že vláda nezavedla šrotovné , hned bych měnil za tu svou "stodvácu"  :-P;-D 

0/0
6.3.2009 9:24

Jindrich

A pak ze VW neumi hezke auta

 chichichi :-)

0/0
6.3.2009 9:11

Danny_Kay

Re: A pak ze VW neumi hezke auta

Vsak ono Bugatti Veyron neni hezke auto. Je luxusni, ma spickove technicke parametry a pouzity byly nejmodernejsi kvalitni materialy. Ma skvele jizdni vlastnostia vy vysokych rychlostech "neulitava"...Bugatti Veyron je neco jako Serena Williamsova. Skvele parametry, ale miss by rozhodne nevyhrala...

0/0
6.3.2009 10:38

Tomáš

Re: A pak ze VW neumi hezke auta

Ano, a na přesrok bude i verze scout.

0/0
6.3.2009 17:45

rebbe

No, hlavně bych v tom asi nejezdil k Lidlovi

pro Mattonku nebo brambory. Koupí si to nějaká Arab, který má na zahrádce ropný pramen, tomu na nějakém litříku benzínu nesejde. Moje hranice je tak 7 litrů na stovku, žravější auto nechci ani darem.

0/0
6.3.2009 8:43

Misha.in

Re: No, hlavně bych v tom asi nejezdil k Lidlovi

Ale vždyť to žere jenom 45 litrů. To není o moc víc. A má to hezčí zvuk.

0/0
6.3.2009 12:21

deathmetalista

to nechci

to by u nás na vsi Pepa v autodílně asi nevopravil :-/

0/0
6.3.2009 8:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.