Diskuze

Tata Nano Europa: nejlevnější auto světa se chystá do Evropy

Nano ve žlutém lakování může škarohlídům připomínat svými tvary kontejner na PET lahve. Pro rozmazlené Evropany ale Tata vyšlechtila novou verzi Europa a přijela se s ní pochlubit na starý kontinent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

,,,,,,,,llllllllll,,,,,,

30. 3. 2009 17:40
0 0
možnosti
JD

icmek

6. 3. 2009 16:06
dobrý no..

;-DRv

0 0
možnosti
JV

LarryHagmann

6. 3. 2009 14:38
kolečka

Tak nevím, na 15 " palcová kola to moc nevypadá... ;o)

0 0
možnosti

Pavel Heichler osobně

7. 3. 2009 10:59
Re: kolečka

A nejsou ty patnáctky jen na tom prostředním obrázku? Ten model ve žluté barvě má tak max. 13´´, ale ten prostřední obrázek vypadá, že je na něm právě ten model pro Evropu. Informační hodnoty článků v Mladé Frontě při ÚV SSM, nebývají bohužel vysoké 

0 0
možnosti

Serf

6. 3. 2009 10:25
...

EU verze nevypada spatne, ale vzhledn neni vsechno ;). IND verze je ovsem dobra slapaci riksa 8-o

0 0
možnosti

mama

6. 3. 2009 10:07
*

a co bude majitel dělat až mu umře ten Ind, co tam je místo motoru ?8-o

0 0
možnosti
R

Rokoko12

6. 3. 2009 9:19
Tata Nano....

Kdyby to bylo dvousedadlove,tak bych rekla,ze to ma neco spolecneho ze Smartem. Na nakupy a po meste, by to mozna mohlo stacit.

0 0
možnosti
PZ

me2di

6. 3. 2009 8:40
Verze pro USA bude mit velikost Fabie

0 0
možnosti

rudastraka

6. 3. 2009 8:09
co se stane az tohle vyrazi na silnici??

zavede se novy jizdni pruh??

nebo to bude moct jezdit po steskach pro cyklisty??

nebo to opravdu pustej do normalniho provozu?

to bychom se pak uz nikam nedostali

0 0
možnosti

Pro Forma

6. 3. 2009 8:32
Re: co se stane az tohle vyrazi na silnici??

Ciste teoreticky: Jaky je krome financi rozdil mezi treba Nanem a Smartem?

- velikost: stejna, nakupni taska

- bezpecnost: Smart bude asi trochu bezpecnejsi. Ale kdyz vas nabere opilej blbec v SUV, nepomuze vam ani svecena voda, natoz airbag apod. Takze je to jedno. Pokud se budou ricidi na silnici chovat slusne, muzete se citit bezpecne i na kole, pokud ne, kupte si nejradeji nakladak.

- rychlost a jizdni vlastnosti: Nano jede dost pres stovku, Nano na vzduch pry az 130 km/hod., vic dle predpisu stejne nepotrebujete. Otazkou je akcelerace, ta bude oproti Smartu asi slabsi, tak tomu holt prizpusobite styl jizdy no, to je to tak tezky?

- servis, spolehlivost: Servis pro Nano je velkou otazkou. Na druhou stranu - ma to byt masove auto pro Indy, konstrukce asi bude dost jednoducha a tedy spolehlivejsi nez nejake slozite systemy (viz napr. rozdil mezi kalasnikovem a M16 - obe legendy, ale soldatesky a teroriste pouzivaji kalasnikovy - proc asi? Protoze jsou jednodussi a spolehlivejsi.)

0 0
možnosti

Pro Forma

6. 3. 2009 8:09
Cekam na alternativu

Vcera jsem nekde cetla, ze Nano by se v pristitch letech (2010? 2011?) melo vyrabet i ve verzi elektromobil nebo auto na vzduch. To by se mi fakt libilo a jestli je to pravda (ne jen marketingovej tah), tak si na tu alternativu pockam. Zrovna nejakou takovou nakupni tasku potrebuju a chtela jsem si neco takovyho poridit, ale u Taty jsou mi sympaticky prave ty alternativni pohony, tak jeste chvilku vydrzim a uvidime :-) A mimochodem - nepremyslejte o tom jako o aute, ale jako o kapotovanym nakladnim skutru - a pak je to super vozitko! :-)

0 0
možnosti
D

def...

6. 3. 2009 7:59
jeste zavest srotovne...

+/- nejakych 2500 ojro jak je zvykem a kupim si dva ;-DR^

0 0
možnosti