Diskuze

Auto na vzduch vyjede ještě letos, stát bude 165 tisíc

Po 15 letech vývoje se chystá prodej auta na vzduch. Bublinovitý AirPod začneme od května potkávat na letištích v Paříži a Amsterdamu. Auto s dojezdem až 220 kilometrů natankuje plnou za dvě minuty a chybí mu volant.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

6. 6. 2009 20:46
Už se to prodává

V ČR se to už prodává třeba v Internetovém obchodě viz odkaz:

Auto na vzduch

http://www.atvctyrkolky.cz/?p=productsMore&iProduct=121&sName=Novinka--auto-na-vzduch-v-prodeji-jiz-brzy

Máte-li tedy zbytečných 165000 Kč rovnou nebo aspoň 33000 Kč na platbu hned a zbytek na splátky, stačí vložit do košíku, objednat a pak si jej můžete osobně vyzvednout. Zrovna maji na skladě 12 kusů. Kontakt viz odkaz:

http://www.atvctyrkolky.cz/?p=p_1&sName=KONTAKT

0 0
možnosti

Radek

6. 5. 2009 20:22
Auto na vzduch

Zajímalo by mě, zda bude možné si toto vozítko zakoupit i v České republice, až se začne sériově vyrábět.

0 0
možnosti

Uphillman

24. 3. 2009 21:14
Deformační zóny

Deformační zóna je jen jedna a tvoří ji přední sklo. Asi se nepředpokládá, že to bude bourat.

0 0
možnosti

.

22. 3. 2009 12:01
Dobrá myšlenka, horší provedení

Vzhledem k max. rychl. tohoto vozidla je jasné, že se hodí výhradně pro město. Popravdě by se tento pohon výborně hodil pro městskou dopravu - autobusy stejně mají vyhrazené místo na konečné, kde by bylo možno umístit kompresor pro dotankovaní. To samé pravidelné zásobování v centru města.

Vhledem k již zmiňované maximální rychlosti se takovéhle vozítko na dálniční okruh okolo města těžko podívá = musí se prodírat dopravou přes město = dojezd se sníží a pokud. Další věcí je počet cestujících - tohle je tak pro dva dospělé a jedno dítě. A zase tak maximálně do města.

Shrnu-li to, jde o pohon do města pro kratší vzdálenosti, nejlépe po pravidelných trasách, s preferencí nízkých nákladů a ekologického provozu. Z toho jasně vychází MHD a zásobování. Takže ještě zbývá vyvinout silnější motor pro autobusy a dodávky/malá nákladní auta.

Ale je fajn, že se vývoj pohnul v této oblasti kupředu. R^

0 0
možnosti

barbudo

24. 3. 2009 21:07
Re: Dobrá myšlenka, horší provedení

... vývoj v oblasti podvodu? Je to staré 15 let ...

0 0
možnosti

Xladi

14. 3. 2009 21:14
Mě se to nelíbí

Proč to auto musí vypadat tak hnusná, i obyčejnej velorex by vypadal líp, taky je to 3kolka a kdyby se povrch trochu zmodernizoval vypadalo by to suprově.

0 0
možnosti

Warhead_bia :P

18. 3. 2009 10:19
Re: Mě se to nelíbí

je to tak vypada to strasne :-P

0 0
možnosti

mitro

10. 3. 2009 15:45
takmer ekologicke auto

ono ekologicke by to bolo... ale iba ciastocne..... pri cerpani z kompresoru by sa pouzila elektricka energia vyrobena zo slapacieho byciklu... akurat ma to jeden hacik, ten co by tocil pedalmi by sa tak natocil aby to dostal pod spravny tlak ze by sa z toho posral.... a ako vieme pracka spotrebuje tiez docela vela energie, odpadova voda z pracky atd.... takze to auto zas az tak ekologicke nieje ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

lukyyn

14. 3. 2009 12:52
Re: takmer ekologicke auto

No jestli stoji provoz pul ecka/100 km, tak budou emise nejhur jak kdybys spalil autem pul litru benzinu. No a kdyz si vezmes jeste rozdil ucinnosti tve 120ky a elektrarny, tak ses s emisemi skoro na nule. :)

0 0
možnosti

Apple USer

8. 3. 2009 17:03
prepocitavani na emise

I klasicke spalovaci auto potrebuje "energii" elektrarny-tankovani,dobiti akumulatoru,udrzba auta atd.Vsechno v dnesni dobe potrebuje v nejake podobe el. energii premenit na praci,teplo,svetlo atd.Takze Greenpeasaci jste uplne vedle,kdyz tady melete ze el auto nebo vzduch auto ma emise,protoze potrebuje el. energii na dobiti nebo stlaceni vzduchu.Pointa je v tom,ze kdyz to auto jede nebo stoji v kolone tak nesmrdi!nejde z neho zadnej hnuj.To je oc tu bezi, prepocitavat emise elektrarny na auta,je asi stejny jako prepocitavat emise elektrarny na vasi televizi doma. ;-D Nehlede na to ze za 50 let nekdo vymysli treba ZPM a vsechny vase teorie s emisema elektraren budou este vic mimo. Elektrarna bude smudit tak jako tak,bez ohledu jestli na to rozvitmi zarovku nebo stlacim vzduch, dobiju el.auto.R^

0 0
možnosti

barbudo

8. 3. 2009 17:28
Re: prepocitavani na emise

... tohle auto je ale opravdu ekologické. Nejezdí a tudíž neškodí ...

0 0
možnosti

Gandalf

8. 3. 2009 15:48
Na Marsu

Tak teď už konečně vím, s jakým taxíkem to jezdil Arnold Schwarzen. na Marsu. No, s tím mohli hoši přijít klidně i dřív... :-)

0 0
možnosti

pernštejn

8. 3. 2009 13:27
na kole

A nebylo by lepší si hodit hrosnu na krovky a do supermarketu si dojet na kole?To von si každej hlavně potřebuje vozit zadnici a ukazovat ostatním jaký má auto.Takovejhle krumpl si stejně nikdo nekoupí.A vlády to podporovat nebudou,protože by začali přicházet o spotřební daně z phm.Rv

0 0
možnosti

lks0079

8. 3. 2009 12:55
Ekologická bomba

Jojo, snad si lidi uvědomí že jediné kouzlo této ekologické bomby je že náklady na provoz neprochází mašinérií spotřebních daní a tudíž se to vyplatí, jinak by to nemělo šanci

0 0
možnosti

Stroura

9. 3. 2009 10:00
Re: Ekologická bomba

Ono to nemá šanci ani tak. I se spotřební daní stokí kilowatthodina mechanické práce v benzínu asi 10 kč. Elektřina v běžné sazbě je za 4kč. Pokud se použije elektřina ke stlačení vzduchu a vzniklé teplo se vypustí mimo, budou ztráty celého cyklu 60-90%. 1kWh z toho vzduchového motoru tudíž vyjde na 10-40 kč. A to v tom stále není ta daň. To auto je tedy schopno jezdit pouze tehdy, pokud si připlatíte, nebo do z daní ostatních lidí zadotuje nějaký euroúředník.

0 0
možnosti