- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přečetl jsem si pozorně text článku a prohlédl všechny uveřejněné fotografie a musím konstatovat, že jde o velice zdařilou studii, která se automobilce Dacia opravdu povedla.Nehodnotím zda je to kvalitní značka na trhu automobilů, ani jak si stojí v prodejích , ale hodnotím nekonvekčnost a funkčnost. Každý kdo trochu rozumí automobilům musí uznat, že je to velký krok v historii této automobilky kupředu a jen doufat, že se podobný automobil brzy objeví v jejím výrobním programu a obohatí tak svět automobilů.
Koncept je pekny. Btw. nevim jak je na tom s kvalitou zpracovani Dacie, ale byl jsem se minuly tyden "kouknout" do Skodovky a poprve jsem se posadil do Fabie II (korektne musim priznat ze to byla nejaka zakladni verze ) a byl jsem absolutne sokovany z kvality provedeni interieru, hlavne z palubky. Kdyz opomenu priserny design, tak dily k sobe licovaly asi jako ve Favoritu.. Ani ta Dacie nemuze byt snad horsi..
se povozit v matčině citroénu C3 1.1i Fůrio... a stačilo. auto do města - jel jsem skrz centrum z budějárny na břevnov. fakt moc hezký to bylo. že v tom sedim jak na posedu chápu, někdo si zvykne.. ale že auto do města bude (zcela logicky) jezdit po městě za 9 litrů a ještě budu muset ve strahovskym tunelu podřazovat.. to jsem nečekal kupte to hele, do města jak dělaný
No ten tvuj prispevek moc nic nerika. Jestli ses zvyklej jezdit 50-60km/h na petku jako spravnej kokos, pak se 9litrum nedivim - ono vzdy vyssi rychlostni stupen neznamena mensi spotrebu, vime. No a podrazovat ? Jestli mas na mysli, zes v tech 50km/h musel obcas podradit na ctyrku a zda se ti to divne, tak budes kokos jako brno. Pokud jses zvyklej takhle jezdit v nejakym dvoulitru a divis se, ze u 1.1 to je trochu jinak, tak se vrat zpatky do skoly
Zkušenost s daciii. Před pár týdny jsem měl možnost mít nma den půjčený "automobil" dacia Logan Combi(MCV). Sám mám rád větší auta a tak jsem si řekl že to vyzkouším. Bylo to standartní předváděcí auto od jednoho prodejce.
Kdybych to měl brát pouze podle desingu tak nic moc.Co se týče dílenského provedení interiéru nejpřesnější slovo bude katastrofa. plasty na palubce s několikamilimetrovými mezerami a neustále skřípali. Ovládání alá renault= příliš hektické a nelogické ale v tomto případě de o zvyk. Jizdní vlastnosti mě dostali, protože čekal jsem hodně, ale aby auto při brždění silně táhlo do leva, to fakt ne. Celkový brzdný účinek velmi slabí. Řázení bylo jako soutěž zkus najít rychlost.... Motor na to že to byla 15.dci sem očekával silně jší opak byl pravdou já sám a v kufru cca 30 kg náklad a do obyčejného kopce tomu nestačil dech. Do pořádného kopce (12prom) jsem na kopci musel podřadit na 2. Nedokážu si představit je s tímto o plném zatížení.
Seš magor, tolik hrubek v jednom textu by nenapsal ani absolvent technické VŠ. S MCV jsem jel u prodejce, zpracování plastů solidní, nic neskřípalo, ve srovnání s tátovou fábií brzdil hodně dobře. Nekoupil jsem si ji kvůli hluku uvnitř při rychlostek kolem 130 km/h a obav z koroze. Mektáš blbosti a chodils za školu.
Iáá
Klidně bych si tu dácii koupil ale jsou vyprodaný až do června. chtěl sem sandero ale němci je vykoupili.
jako třeba v Anglii žil Čech Kaplický. Takže navrhnout umějí, problém je spíše, zda to také k něčemu opravdu bude. Třeba ty pravé zadní dveře, otevřené za jízdy, vytáhnou pasažéra spolehlivě z auta pouhým působením průvanu. Jde spíše o vytváření image, věřím tomu, že tamější hoši umí opravdu spočítat a udělat na tom autě snad vše, jsou přece v EU a mají podporu Renaulta. Renault sám tvoří karoserie, které mnohdy budí podiv, proč nenechat i Rumuny, udělat tančící auto? Já bych si s tím ale do normálního provozu netroufl.
taky dřív říkali, že letět je nesmysl.
přesně tak, je to marketingovej tah. jako každá automobilka čas od času vychrlí nějakou zajímavou stavebnici, i Dacia už potřebovala něco, čim by ohromila svět a zařadila se mezi "plnohodnotné" značky. čert vem, že se to nikdy nezačne vyrábět, ale spousta lidí odteďka kouká na Dacii zase trochu jinak.
koncept je to sice pěkný, ale jak to dostanou do rukou ekonomové tak jim to pěkně seškrtají a z toho auta budou rádi když jim z toho auta zbydy aspoň polovina, ale i tak je to pěkné a Dacia ukázal že umí. Však koncept jetyho byl taky mnohem hravější než to co se bude teď vyrábět
On je většinou problém vyrábět něco jenom kvůli designu o 50-100tis. drážší :)
Teda to je článek jako prase...:-D člověk to rozklikne že se dozví víc než už psali a ono todle to:-D
Ta Dáčie slušně šlape.
Do práce chodí 6 dní v týdnu a Logan i Sandero je do května vyprodaný .
Co by za to dala Škofovka.