Diskuze

Opel a jeho pátá krize. Zrovna teď by ho byla škoda

Co bude s Opelem dál, není jasné. Ani německá značka už není schopna fungovat dál bez pomoci. Berlínská vláda ji zatím odmítá, předložené plány na záchranu se jí nelíbí. Východisko z páté krize Opelu zatím není na dohled. Vše naznačuje, že nejúčinnějším lékem by mohlo být opuštění koncernu GM.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hans z Grand kanyon

12. 3. 2009 12:36
a možná

taky poslední..;-D;-D holt můžou vyrábět elektromotory, motorová kola a jehly k šicím strojům.. jo poslední modely vypadají pěkně, ale politika GM v minulosti opelu moc nepřispěla, no když půjdou do kopru,tak půjdou,stejně je výrobců aut jak much v Súdánu,škoda to nebude, je to jako v džungli, přežije ten silnější.. plakat nad oplem ani žádnou jinou automobilkou co zkrachuje nebudu,nebude to ostatně poprvé,ani naposledy,co zmizí z trhu nějaký výrobce aut.. :-P

0 0
možnosti
;

;-)

18. 3. 2009 10:33
Re: a možná

Krach nemusí přece znamenat konec oplu. Naopak ozdravení. Největší problém jsou ty zastavené patenty. Jestli něco přivodí zánik Oplu, tak to nebude ani krize, ani německá vláda, ale GM.

0 0
možnosti

Hans

12. 3. 2009 9:07
Jaká značka je OK?

Po přečtení diskuze níže by mě zajímalo, jakou značku preferuje třeba diskutující No Fear.:-P Trabant? ;-D

0 0
možnosti

Vašek/Brno

12. 3. 2009 11:46
Re: Jaká značka je OK?

no přece firemní;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

11. 3. 2009 15:23
Opel

Kdyby mi všechna auta sloužila tak, jako můj současný Opel, byl bych spokojený človíček - Astra G Caravan 1.6 16v  :-)R^R^

0 0
možnosti
JS

to se povedlo

11. 3. 2009 15:34
Re: Opel

ok . ale nepřišel jste ještě i s ostatníma na to, že se tu jedná o zcela jném problému?

0 0
možnosti

Michal Vašíček

11. 3. 2009 15:22
Vauxhall

Zase taková škoda toho Vauxhallu by nebyla, dokážu si představit, že by byl zcela nahrazen jiným evropským výrobcem aut. K čemu zbytečně udržovat něco, co má dlouhodobé problémy. Pryč s tím.EU

0 0
možnosti

anouš

11. 3. 2009 15:53
Re: Vauxhall

asi bych souhlasil, ale byla by škoda zrušit výrobu, kvůli jejech vývoji, bylo by dobré kdyby je nějaká jiná automobilka kloupila

0 0
možnosti

Jeff

11. 3. 2009 15:08
Absurdni situace

Cela tahle situace je naprosto absurdni. Problemove materske firmy sebe zachranujii a zdrave dcery obetuji. Nakonec z celeho toho kolotoce krize automobiloveho prumyslu a nerovnomerne pomoci vyjdou nejlepe ty firmy, ktere sice vyrabeji spatna auta (spotreba, bezpecnost, kvalita... proste nejakym zpusobem spatna), ale dobre zebrajici o statni pomoc.Rv

0 0
možnosti
JS

to se povedlo

11. 3. 2009 15:32
Re: Absurdni situace

...tak to může tvrdit jenom profík Jeff v česku.....může te to podložit jediným faktem s odkazem na zdroj informací a linkem na web?.....nebo jste na to přišel privátně včera podvečer po tučné večeři? ;-D

0 0
možnosti

zdenda

11. 3. 2009 14:48
tigra

manželka má tigru r.v.1997 dovezenou před 6 lety z itálie. po dovozu byl vyměněn rozvodový řemen a kromě tankování benzínu, dolevání směsi do ostřikovačů a výměny oleje jezdí bezchybně. jo zapomněl jsem - loni se měnila baterka.

0 0
možnosti
H

hugo.tom

11. 3. 2009 14:58
Re: tigra

a kolik na něm manželka najezdila?

0 0
možnosti

Dennys

11. 3. 2009 14:41
Uvidime

Pokud se nezbavi GM tak asi padnou. Ja jezdim zde poplivanou Vectrou B r.v.2001, mam ji od r.2004 a jsem spokojen. Menil jsem sice vejfuk (to kamos na Oktavce r.v.2000 taky) a stabilizatory zadni napravy po 120.000km (sef je menil na BMW uz po 90.000km, tak nevim). Jinak absolutne bez zavad. Jeste si meho hatchbacka tak rok uziju, tak do 160.000 km a pak ho prodam Turkum. Ale nerad.:-) 

0 0
možnosti
D

Dennys

11. 3. 2009 14:50
skleroza

Jeste jsem menil ozubeny remen, ale ten se u Vectry B meni kazdych 60.000km.:-)

0 0
možnosti

jojo

11. 3. 2009 14:29
Vlastni zkusenost

Mam pul roku Opel Zafira. Auto celkem pekne ale neskutecne poruchove. Je to muj prvni a s jistotou posledni Opel co jsem kdy mel. Ovladani steracu, blinkru, radia snad ani horsi byt nemuze. Po pul roce musim premyslet jak zapnout to ci ono. Pri konstrukci asi meli za ukol vymyslet jak co nejvice zneprijemnit ridici rizeni vozidla. Hruza je slaby slovo.

0 0
možnosti

ja

11. 3. 2009 14:46
Re: Vlastni zkusenost

Takze pul roku je vam malo, aby jste se naucil ovladat par funkci v aute. No pekne. A jake poruchy napriklad? Nechci to auto hajit, Zafiru nemam

0 0
možnosti
JS

maminka a tatínek

11. 3. 2009 14:24
Tati, neměl by být někdo zavřen, co to tu sesmolil..?

Matko, buď shovívavá.......Třeba má jeho táta v garáži Kadeta....No, votče, spíš asi neumí německy...Asi jo máti, třeba nesledoval naposledy včera večer u Maischberger na ARD až po půlnoci diskusi......A dnes to právě na N24 furt  diskutují též...Opel...15 mrtvejch v amoku...Opel...15 mrtvejch v amoku....Opel...15 mrtvejch v amoku.....No budíž mu odpuštěno, sentimentalita v redakci AUTO a mladá krev svedou svý......A místo faktů a průseru s licencí Opla, ktreý dal GM US vládě do zálohy jako finanční záruku ani slova....Anebo, že se Merkel štve, že Opel přines jen na křídovým papíře prospekty místo konkrétních návrhů na sanaci....Jo jo, ale chtěj, nějakých 3 miliardy....A žádnej z vedení OPLA neví, jak dostat licence vod US a matky GM zpět....A budou se kosit nafouklý prázný hlavy ve vedení GM-Opel ve Švýcarech....Na druhý straně, pro českýho pepu dostačuje nadpis "Opla by bylo zrovna škoda"...A senimetalita....Si jo, a Pepa bude diskutovat, jak to bylo krásný s Vektrou...Nebo Kadetem..

0 0
možnosti

jirka

11. 3. 2009 14:16
Moskvič

Třeba ho koupí Moskvič, teda AZLK :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!