Diskuze
Nejsilnější Mégane RS představuje v Ženevě 250 koní
Děkujeme za pochopení.
Tomas
RS 225
Koukam ze zas samej "chytrak", prvni generaci tu nikdo nevidel ani na parkovisti ale kazdej vi jakej je to sunt... Ja s ni jezdim neco pres rok cca 14000tkm, bez jedineho problemu, motor a prevodovka jsou diky kooperaci od Nissanu. Motor ma litinovej blok a docela dot velkej vykonovej potencial, R26tka v serii s LSD na jizdni vlastnosti strci do kapsy GTI, ST i OPC ktery ma o 10 koni vic... jediny v cem je to klasicky francozsky je interier...
Jirka
Re: RS 225
Naprosty souhlas ,
nejsem nejaky zatrpkly fanda do francouzskych aut, ale vadi mi kdyz nekdo odsuzuje auto jako tohle bez zjevnych zkusenosti. Jezdil jsem ve verzi Cup - podvozek z Trophy ale ve vnitr jeste neodlehceny interier a docela se mi to zamlouvalo, spousta prihradek, kuze prosita tou oranzovou niti, sedacky Recaro -- proste pekny
rebbe
Renault má problémy už s normálními motůrky
karoserie není dost tuhá, zavěšení typicky francouzsky měkké, náhon vpředu ztěžuje řízení. Převodovka z francouzského materiálu není dostatečně odolná, ten RS, což znamená Racing Sport, bude po 100 tkm zralý do šrotu, vše vykloktáno a přetíženo.
Kdo má rád módní auta, tomu to nevadí, za rok- dva stočí tachometr a prodá do AAAAAxxxx bazáru.
Jirka
Re: Renault má problémy už s normálními motůrky
No nechtel jsem reagovat ale neda mi to,
1. RS u Renaultu neznamena Racing Sport ( jako u ''sportovnich aut'' typu Octavia ) ale presne jak se pise v clanku - Renault Sport, nevim jak tento model ale ten predchozi se vyvijel v byvale tovarne kde delali Alpiny - v Diepe - pomerne velky rozdil oproti koncernovym ''vostrym'' autum co sjizdeji z normalnich seriovych linek.
2. Nevim jestli jsi mel tu moznost v meganu rs jet, ale zaveseni rozhodne je tuhe. auto je samozrejme nedotacive a prenaseny vykon taha za rizeni - neduha vsech predokolek, snad krom posledniho focusu rs - treba vyzkouset
3. co se tyce zivotnosti, tak zalezi dost na vybranem kusu a serii - nekupovat auto, hned pote co se zavedlo do provozu, ale par let pockat... to je ale u vsech automobilek podobne, sam jsem driv jezdil s meganem do nemecka, najel jsem s nim 80000 za rok a pul a auto me nikdy nesklamalo - chce se to nej jen starat.
4. Tenhle preplnovany dvoulitr je puvodne od nissanu.
Štvavá vysílačka
V článku jsem nenašel
jaký to má objem motoru. Nevíte? 250 šemíků je pěkný číslo
falonso
Re: V článku jsem nenašel
Teď jsem to v rychlosti přečetl a v první chvíli ze mi zdálo žes napsal "250 šneků".To by bylo typicky francouzské....
Berg
Francouzska auta nebrat
Jako vsechno francouzske. Pekna prezentace a pod povrchem prazdno. Nebrat takove sunty.
honza
Re: Francouzska auta nebrat
A co brát? Poraď, jsem zoufalý a bezradný...
Warhead
inu
strana super zadek pekny predek strasny a ridic predvadejici oversteer priserny takovyho amatera pustit do reklamy na sportovni verzi to je teda gol
icmek
to regazzi
a RZku xxx2345 si mohli nechat, stejně o ní nikdo nestál. lepší by bylo, kdyby auto fungovalo jak má. po nastartování a rozjetí se se auto samo zamkne. skvělý. ale jenom někdy. rádio nehraje a v servisu řikaj, že je v autě moc teplo. přitom mám stažený okno a hulim, větrák na jedničce. lakovanej motorovej prostor neni, protože prej kvůli ekologii. vedle stojící C5 je celá v laku. ať jdou do háje. chudák máma. fakt mně to mrzí, protože jim za ten plastickej šmejd nechá dohromady skoro 350 jenom proto, že se jí to líbí, jak je to maličký a kulatý.
regazzi
Re: to regazzi
Je těžký si to přiznat, ale je to chyba v našem myšlení. V západní Evropě jsou auta této velikosti opravdu jen spotřebním zbožím. A znova: funkčnost auta leží na motoru, brzdách, řízení atd. Kravinky typu samozamykání jsou "odpadem" z vyšších tříd, ale ořezané tak, aby to moc neprodražily - tohle u aut téhle velikosti fakt neřeš!
falonso
Mám to samé
Můj chipnutý Megane 1,6 dosahuje stejných výkonů. Stačilo jen změnit kompresi, chipnout ŘJ a rozšířit sání. Je 100 % spolehlivý, měnil jsem jen gumičky stěračů, olej i gumy mám původní.
icmek
Re: Mám to samé
jasně ty propagandisto, a auto je rok starý s nájezdem 10k. až doběhne pětiletá lízačka tak to honem střelíš aby se ti to nerozpadlo v garáži.
regazzi
Re: ...
Tak zkusíme tu tvojí kozu r.v. 1994:
bezpečnost výbava vzhled 3 shnilý dveře , ale jinak HONDÁÁÁÁÁ
Petr
Jéééé %)
Vzhled teda nic moc, jako tradičně u Renaultu i když s motorem by mohla být zábava...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 2+kk s parkovacím stáním a sklepem, 49 m2, Varšavská - Kladno
Varšavská, Kladno - Kročehlavy
4 490 000 Kč