Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsilnější Mégane RS představuje v Ženevě 250 koní

Zkratka RS v renaultovštině znamená Renault Sport, dá se ale vyložit také docela jinak, třeba jako Rekordně Silný. Tolik výkonu ještě sériový mégane totiž pod kapotou nikdy nevozil. Žlutě lakované kupé vyráží do provozu z ženevského autosalonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas

RS 225

Koukam ze zas samej "chytrak", prvni generaci tu nikdo nevidel ani na parkovisti ale kazdej vi jakej je to sunt... Ja s ni jezdim neco pres rok cca 14000tkm, bez jedineho problemu, motor a prevodovka jsou diky kooperaci od Nissanu. Motor ma litinovej blok a docela dot velkej vykonovej potencial, R26tka v serii s LSD na jizdni vlastnosti strci do kapsy GTI, ST i OPC ktery ma o 10 koni vic... jediny v cem je to klasicky francozsky je interier...

0/0
16.3.2009 22:05

Jirka

Re: RS 225

Naprosty souhlas R^,

nejsem nejaky zatrpkly fanda do francouzskych aut, ale vadi mi kdyz nekdo odsuzuje auto jako tohle bez zjevnych zkusenosti. Jezdil jsem ve verzi Cup - podvozek z Trophy ale ve vnitr jeste neodlehceny interier a docela se mi to zamlouvalo, spousta prihradek, kuze prosita tou oranzovou niti, sedacky Recaro -- proste pekny :-)

0/0
17.3.2009 12:13

rebbe

Renault má problémy už s normálními motůrky

karoserie není dost tuhá, zavěšení typicky francouzsky měkké, náhon vpředu ztěžuje řízení. Převodovka z francouzského materiálu není dostatečně odolná, ten RS, což znamená Racing Sport, bude po 100 tkm zralý do šrotu, vše vykloktáno a přetíženo.

Kdo má rád módní auta, tomu to nevadí, za rok- dva stočí tachometr a prodá do AAAAAxxxx  bazáru.

0/0
16.3.2009 17:19

Jirka

Re: Renault má problémy už s normálními motůrky

No nechtel jsem reagovat ale neda mi to,

1. RS u Renaultu neznamena Racing Sport ( jako u ''sportovnich aut'' typu Octavia ) ale presne jak se pise v clanku - Renault Sport, nevim jak tento model ale ten predchozi se vyvijel v byvale tovarne kde delali Alpiny - v Diepe - pomerne velky rozdil oproti koncernovym ''vostrym'' autum co sjizdeji z normalnich seriovych linek.

2. Nevim jestli jsi mel tu moznost v meganu rs jet, ale zaveseni rozhodne je tuhe. auto je samozrejme nedotacive a prenaseny vykon taha za rizeni - neduha vsech predokolek, snad krom posledniho focusu rs - treba vyzkouset

3. co se tyce zivotnosti, tak zalezi dost na vybranem kusu a serii - nekupovat auto, hned pote co se zavedlo do provozu, ale par let pockat... to je ale u vsech automobilek podobne, sam jsem driv jezdil s meganem do nemecka, najel jsem s nim 80000 za rok a pul a auto me nikdy nesklamalo - chce se to nej jen starat.

4. Tenhle preplnovany dvoulitr je puvodne od nissanu.

0/0
17.3.2009 12:03

Štvavá vysílačka

V článku jsem nenašel

jaký to má objem motoru. Nevíte?  250 šemíků je pěkný čísloR^

0/0
13.3.2009 19:15

falonso

Re: V článku jsem nenašel

Teď jsem to v rychlosti přečetl a v první chvíli ze mi zdálo žes napsal "250 šneků".To by bylo typicky francouzské....;-D

0/0
13.3.2009 21:16

Štvavá vysílačka

Re: V článku jsem nenašel

Je vidět, že nemáš Renault náhodou ;-DR^

0/0
14.3.2009 11:47

Berg

Francouzska auta nebrat

Jako vsechno francouzske. Pekna prezentace a pod povrchem prazdno. Nebrat takove sunty.

0/0
13.3.2009 14:28

honza

Re: Francouzska auta nebrat

A co brát? Poraď, jsem zoufalý a bezradný...

0/0
13.3.2009 14:35

emanuaaal :D

Re: Francouzska auta nebrat

Pro zacatek si vem Ibalgin, potom to zapij zakysanym mlikem, vypij 0,5l olivoveho oleje a 2 vejce... potom uz te neco napadne :)

0/0
13.3.2009 14:50

honza

Re: Francouzska auta nebrat

Když já po Ibalginu bleju...

0/0
13.3.2009 14:55

emanuaaal :D

Re: Francouzska auta nebrat

To kazdej, prej to vozi do lekaren ve francouzskych autech ;-D

0/0
13.3.2009 14:57

honza

Re: Francouzska auta nebrat

Teda nic moc, co tam máš dál?

0/0
13.3.2009 15:04

Josef

Re: Francouzska auta nebrat

A kolik jsi toho s předchozí generací Meganu RS najel? Já jen, že dostal ocenění nejlepší hot hatch roku 2007 v prestižním testu britského magazínu Autocar (druhé bylo Audi S3, třetí Renault Clio RS, a pak ostatních 13 modelů značek VW, Opel, Honda, atp.), ve verzi Mégane R26.R se stal nejrychlejším vozem s pohonem přední nápravy v historii závodního okruhu Nurburgring, dostal ocenění "nejlepší sporťák roku 2008 od časopisu EVO, atp., tak by mě zajímalo, co vede nějakýho anonymního joudu jménem Berg k tomu, že napíše, jaký je to šunt.  Rv tobě a R^ Méganu RS.

0/0
13.3.2009 15:02

icmek

Re: Francouzska auta nebrat

nový je fšecko pěkný.

0/0
13.3.2009 15:07

mates

Re: Francouzska auta nebrat

Naprostej souhlas, z těch pitomců co tady kritizujou auta, autory a všechny kdo maj jinej názor je mi občas na blití. To je taková typická česká povaha, samej všeználek a všudebýlek.

0/0
13.3.2009 15:25

Petr

Re: Francouzska auta nebrat

běž do (Y) s kecy typu "česká povaha". Je to jen prezentace  jedince, s národností to nemá nic společného.

0/0
17.3.2009 9:18

Štvavá vysílačka

Re: Francouzska auta nebrat

R^ 100% souhlas.

0/0
17.3.2009 12:32

Warhead

inu

strana super zadek pekny predek strasny a ridic predvadejici oversteer priserny ;-D takovyho amatera pustit do reklamy na sportovni verzi to je teda gol ;-D

0/0
13.3.2009 14:14

emanuaaal :D

Re: inu

Priste tam chces saskovat osobne?:-)

0/0
13.3.2009 14:59

Warhead

Re: inu

nebud drzej :-P jeste rekni ze to vypadalo jako jizda profesionala ;-D

0/0
13.3.2009 15:04

Štvavá vysílačka

Re: inu

100% souhlas. Hází smyky jak pro nachytání nějakých lopat. Takhle na okruhu nikdo nejezdí. Leda trubka a Maděryč z České Pojišťovny v 1. roce Octavia cupu :-©

0/0
13.3.2009 19:12

FruFru

Muheeee

Renault + spolehlivost = dobrej vtip..;-D

0/0
13.3.2009 13:52

icmek

to regazzi

a RZku xxx2345 si mohli nechat, stejně o ní nikdo nestál. lepší by bylo, kdyby auto fungovalo jak má. po nastartování a rozjetí se se auto samo zamkne. skvělý. ale jenom někdy. rádio nehraje a v servisu řikaj, že je v autě moc teplo. přitom mám stažený okno a hulim, větrák na jedničce. lakovanej motorovej prostor neni, protože prej kvůli ekologii. vedle stojící C5 je celá v laku. ať jdou do háje. :-/ chudák máma. fakt mně to mrzí, protože jim za ten plastickej šmejd nechá dohromady skoro 350 jenom proto, že se jí to líbí, jak je to maličký a kulatý.

0/0
13.3.2009 13:45

regazzi

Re: to regazzi

Je těžký si to přiznat, ale je to chyba v našem myšlení. V západní Evropě jsou auta této velikosti opravdu jen spotřebním zbožím. A znova: funkčnost auta leží na motoru, brzdách, řízení atd. Kravinky typu samozamykání jsou "odpadem" z vyšších tříd, ale ořezané tak, aby to moc neprodražily - tohle u aut téhle velikosti fakt neřeš!

0/0
13.3.2009 14:00

icmek

Re: to regazzi

no já tohle vím.. ale máma ne. máma má za 350 super vybavený, krásný autíko, víš? ... za 350 mohla koupit 1.2 HTP Elegance a troufám si tvrdit, že do 50k by ta fábie byla bezproblémová. :-/

0/0
13.3.2009 14:38

regazzi

Re: to regazzi

Ale no tak, takhle moc naivní snad nejsi, ne? :-P

Jak tě znám, už bys tu psal, že nemá najeto ani 50k a žere i trávu kolem silnice, s prasklou žárovkou musí do servisu, za deště na dálnici...

Navíc je to proti tý C3ce opravdu nakopnutá koza ;-D;-D;-D 

0/0
13.3.2009 14:48

icmek

Re: to regazzi

o nové fábii nemluvim.. proti ní je francouzská C3 luxusním a promyšleným vozem.

0/0
13.3.2009 15:08

Štvavá vysílačka

Re: to regazzi

Snad před 3 měsíci jsem ti psal, že by mámě líp slušela Honda Jazz.   To jsi nemohl mámu zmanipulovat ?  Skvělá spotřeba, cena srovnatelná a vynikající prostor a promyšlený sklápění z. sedaček. R^

0/0
13.3.2009 19:09

regazzi

Re: to regazzi

Všem by nám slušela Honda! Kdyby jsem ovšem uměli zmanipulovat své matky ;-D;-D;-D

0/0
14.3.2009 11:32

Štvavá vysílačka

Re: to regazzi

Auto si každej má zaplatit sám :-)

0/0
16.3.2009 13:43

falonso

Mám to samé

Můj chipnutý Megane 1,6 dosahuje stejných výkonů. Stačilo jen změnit kompresi, chipnout ŘJ a rozšířit sání. Je 100 % spolehlivý, měnil jsem jen gumičky stěračů, olej i gumy mám původní. R^R^R^

0/0
13.3.2009 13:37

icmek

Re: Mám to samé

jasně ty propagandisto, a auto je rok starý s nájezdem 10k. až doběhne pětiletá lízačka tak to honem střelíš aby se ti to nerozpadlo v garáži. ;-D

0/0
13.3.2009 13:41

emanuaaal :D

Re: Mám to samé

A jinej neznas?;-D;-D;-D

0/0
13.3.2009 14:53

icmek

Re: Mám to samé

olej i gumy mám původní... hm, držák ;-DR^

0/0
13.3.2009 15:09

Štvavá vysílačka

Re: Mám to samé

Falonso, před týdnem jsi měl Logana (nebo Thálii) a najednou chcíplýho Magána.

  Nevydává se tady někdo za tebe??? 8-o

0/0
13.3.2009 19:05

falonso

Re: Mám to samé

Tak napsat jméno falonso když je vedle anonym,to zvládne každej.Rozumnej člověk pozná že příspěvky které píšu jsou bez "anonym",páč jsem přihlášenej.Ale mě to nijak nedrásá,jen žasnu nad blbem,který se tím baví.Zřejmě komplexy z dětství...:-)

0/0
13.3.2009 21:06

Štvavá vysílačka

Re: Mám to samé

Tak já se někdy taky nepřihlásím. Ale je to sprosťárna hodná blba.

0/0
13.3.2009 21:12

falonso

Re: Mám to samé

Ty jsi srandista...a trotl zároveň,běž se rozcvičit...Jestli jsi pravej falonso,tak napiš to samý bez dodatku "anonym".Hm a ono nic viď?Tak si ty ferdo zařiď svůj vlastní nick a pak se cpi mezi slušný lidi...Napsat takovou hovadinu může snad jen ......

0/0
13.3.2009 21:14

falonso

Re: Mám to samé

to samý bez dodatku "anonym"

0/0
14.3.2009 23:12

falonso

Re: Mám to samé

No jo no,jsi jen zapráskanej a ubohej sockomouš....Svý názory nemáš,tak se aspoň sereš slušným lidem do diskuze...

0/0
15.3.2009 15:37

Petr bretr

Re: Mám to samé

cože? že máš chcíplýho megana?;-D;-D;-D ta si ho oprav:-P:-P kámoš má chcíplýho golfa,tak můžete udělat autohřbitov...;-D;-D

0/0
15.3.2009 17:42

icmek

...

výkon R^ vzhled R^ 3 dveře R^ benzín R^ renault Rv;-D

0/0
13.3.2009 11:39

regazzi

Re: ...

Tak zkusíme tu tvojí kozu r.v. 1994:

bezpečnost Rv výbava Rv vzhled Rv 3 shnilý dveře Rv, ale jinak HONDÁÁÁÁÁ R^ ;-D;-D;-D

0/0
13.3.2009 12:51

icmek

Re: ...

no ;-D;-DR^

0/0
13.3.2009 13:08

regazzi

Re: ...

To mám radost, že máš radost ;-D

0/0
13.3.2009 13:12

icmek

Re: ...

k tomu vzhledu...jiste, castecne mas pravdu, nicmene i tak "obycejna" vec jakou je flaska s vodou muze byt preci designerska lahudka, ne ? ;-D;-DR^

0/0
13.3.2009 13:15

regazzi

Re: ...

Právě proto, že je spousta aut designérskými skvosty (a co si budeme povídat, v tomhle japonci na italy a francouze fakt nikdy neměli a nemají), tak si je lidi kupují. Vono to s tou nespolehlivostí nikdy není tak horký, jak se píše a diskutuje. To už by ty automobilky totiž byly zrušený :-)

0/0
13.3.2009 13:24

icmek

Re: ...

samožřejmě. když se podívám na novou fiestu, nebo citroeny, tak je vedle nich civic tak zvláštní, že si to nikdo nekoupí. navíc fiesta a citroen stojej kulový oproti tý hondě. ale krucifix jels někdy v malym citroenu? to je strašný přece.. to auto neni auto. je to kelímek od jogurtu na čtyřech kolech. kromě toho ani né rok starý originál rádio odmítá žrát cédéčka a v servisu řikaji, že je auto vevnitř moc vytopený, že je to teplotou v autě. sorry, ale tohle ne. je mi dost líto, že máma takhle naletěla těm šejdířům. :-/

0/0
13.3.2009 13:40

regazzi

Re: ...

Malý auta jsou prostě malý auta. Bude to vždycky kelímek od jogurtu i u japonců. Třeba u nás takovej etalon malejch aut Kojota Klitoris (nebo jak se ta jejich hatátitla jmenuje) je úplně to samý. A kdo tvrdí něco jinýho, tak není objektivní. Nepovažuju nefunkční autorádio za věc, která by deklasovala celý auto potažmo značku za šrot. Až si máti koupí místo C3 třeba C6, tak zcela spolehlivě dostane kvalitnější autorádio, kterýmu se to asi nestane (bude totiž v paketu s třiapadesáti reproduktorama za úžasných 80.000 ;-D). Až se ale těm autům ve velkém měřítku budou vinou konstrukčního řešení zadírat motory nebo praskat poloosy, tak to už bude o ničem jiném :-)

0/0
13.3.2009 13:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.