Diskuze

Nejsilnější Mégane RS představuje v Ženevě 250 koní

Zkratka RS v renaultovštině znamená Renault Sport, dá se ale vyložit také docela jinak, třeba jako Rekordně Silný. Tolik výkonu ještě sériový mégane totiž pod kapotou nikdy nevozil. Žlutě lakované kupé vyráží do provozu z ženevského autosalonu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomas

16. 3. 2009 22:05
RS 225

Koukam ze zas samej "chytrak", prvni generaci tu nikdo nevidel ani na parkovisti ale kazdej vi jakej je to sunt... Ja s ni jezdim neco pres rok cca 14000tkm, bez jedineho problemu, motor a prevodovka jsou diky kooperaci od Nissanu. Motor ma litinovej blok a docela dot velkej vykonovej potencial, R26tka v serii s LSD na jizdni vlastnosti strci do kapsy GTI, ST i OPC ktery ma o 10 koni vic... jediny v cem je to klasicky francozsky je interier...

0 0
možnosti

Jirka

17. 3. 2009 12:13
Re: RS 225

Naprosty souhlas R^,

nejsem nejaky zatrpkly fanda do francouzskych aut, ale vadi mi kdyz nekdo odsuzuje auto jako tohle bez zjevnych zkusenosti. Jezdil jsem ve verzi Cup - podvozek z Trophy ale ve vnitr jeste neodlehceny interier a docela se mi to zamlouvalo, spousta prihradek, kuze prosita tou oranzovou niti, sedacky Recaro -- proste pekny :-)

0 0
možnosti

rebbe

16. 3. 2009 17:19
Renault má problémy už s normálními motůrky

karoserie není dost tuhá, zavěšení typicky francouzsky měkké, náhon vpředu ztěžuje řízení. Převodovka z francouzského materiálu není dostatečně odolná, ten RS, což znamená Racing Sport, bude po 100 tkm zralý do šrotu, vše vykloktáno a přetíženo.

Kdo má rád módní auta, tomu to nevadí, za rok- dva stočí tachometr a prodá do AAAAAxxxx  bazáru.

0 0
možnosti

Jirka

17. 3. 2009 12:03
Re: Renault má problémy už s normálními motůrky

No nechtel jsem reagovat ale neda mi to,

1. RS u Renaultu neznamena Racing Sport ( jako u ''sportovnich aut'' typu Octavia ) ale presne jak se pise v clanku - Renault Sport, nevim jak tento model ale ten predchozi se vyvijel v byvale tovarne kde delali Alpiny - v Diepe - pomerne velky rozdil oproti koncernovym ''vostrym'' autum co sjizdeji z normalnich seriovych linek.

2. Nevim jestli jsi mel tu moznost v meganu rs jet, ale zaveseni rozhodne je tuhe. auto je samozrejme nedotacive a prenaseny vykon taha za rizeni - neduha vsech predokolek, snad krom posledniho focusu rs - treba vyzkouset

3. co se tyce zivotnosti, tak zalezi dost na vybranem kusu a serii - nekupovat auto, hned pote co se zavedlo do provozu, ale par let pockat... to je ale u vsech automobilek podobne, sam jsem driv jezdil s meganem do nemecka, najel jsem s nim 80000 za rok a pul a auto me nikdy nesklamalo - chce se to nej jen starat.

4. Tenhle preplnovany dvoulitr je puvodne od nissanu.

0 0
možnosti

Štvavá vysílačka

13. 3. 2009 19:15
V článku jsem nenašel

jaký to má objem motoru. Nevíte?  250 šemíků je pěkný čísloR^

0 0
možnosti

falonso

13. 3. 2009 21:16
Re: V článku jsem nenašel

Teď jsem to v rychlosti přečetl a v první chvíli ze mi zdálo žes napsal "250 šneků".To by bylo typicky francouzské....;-D

0 0
možnosti

Berg

13. 3. 2009 14:28
Francouzska auta nebrat

Jako vsechno francouzske. Pekna prezentace a pod povrchem prazdno. Nebrat takove sunty.

0 0
možnosti

honza

13. 3. 2009 14:35
Re: Francouzska auta nebrat

A co brát? Poraď, jsem zoufalý a bezradný...

0 0
možnosti

Warhead

13. 3. 2009 14:14
inu

strana super zadek pekny predek strasny a ridic predvadejici oversteer priserny ;-D takovyho amatera pustit do reklamy na sportovni verzi to je teda gol ;-D

0 0
možnosti

emanuaaal :D

13. 3. 2009 14:59
Re: inu

Priste tam chces saskovat osobne?:-)

0 0
možnosti

FruFru

13. 3. 2009 13:52
Muheeee

Renault + spolehlivost = dobrej vtip..;-D

0 0
možnosti

icmek

13. 3. 2009 13:45
to regazzi

a RZku xxx2345 si mohli nechat, stejně o ní nikdo nestál. lepší by bylo, kdyby auto fungovalo jak má. po nastartování a rozjetí se se auto samo zamkne. skvělý. ale jenom někdy. rádio nehraje a v servisu řikaj, že je v autě moc teplo. přitom mám stažený okno a hulim, větrák na jedničce. lakovanej motorovej prostor neni, protože prej kvůli ekologii. vedle stojící C5 je celá v laku. ať jdou do háje. :-/ chudák máma. fakt mně to mrzí, protože jim za ten plastickej šmejd nechá dohromady skoro 350 jenom proto, že se jí to líbí, jak je to maličký a kulatý.

0 0
možnosti

regazzi

13. 3. 2009 14:00
Re: to regazzi

Je těžký si to přiznat, ale je to chyba v našem myšlení. V západní Evropě jsou auta této velikosti opravdu jen spotřebním zbožím. A znova: funkčnost auta leží na motoru, brzdách, řízení atd. Kravinky typu samozamykání jsou "odpadem" z vyšších tříd, ale ořezané tak, aby to moc neprodražily - tohle u aut téhle velikosti fakt neřeš!

0 0
možnosti

falonso

13. 3. 2009 13:37
Mám to samé

Můj chipnutý Megane 1,6 dosahuje stejných výkonů. Stačilo jen změnit kompresi, chipnout ŘJ a rozšířit sání. Je 100 % spolehlivý, měnil jsem jen gumičky stěračů, olej i gumy mám původní. R^R^R^

0 0
možnosti

icmek

13. 3. 2009 13:41
Re: Mám to samé

jasně ty propagandisto, a auto je rok starý s nájezdem 10k. až doběhne pětiletá lízačka tak to honem střelíš aby se ti to nerozpadlo v garáži. ;-D

0 0
možnosti

icmek

13. 3. 2009 11:39
...

výkon R^ vzhled R^ 3 dveře R^ benzín R^ renault Rv;-D

0 0
možnosti

regazzi

13. 3. 2009 12:51
Re: ...

Tak zkusíme tu tvojí kozu r.v. 1994:

bezpečnost Rv výbava Rv vzhled Rv 3 shnilý dveře Rv, ale jinak HONDÁÁÁÁÁ R^ ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Petr

13. 3. 2009 11:00
Jéééé %)

Vzhled teda nic moc, jako tradičně u Renaultu i když s motorem by mohla být zábava...

0 0
možnosti