Diskuze
Airbagů je stále víc, Toyota má další pro zadní sedadla
Děkujeme za pochopení.
Panasonic
jasnacka
to je jasny, ze toyota vynaleza a ostatni se opici, jinak by tu nebyl zadny vyvoj...!!!nekoupit si toyotu znamena byt docela mimo deni a nerozumeni aut
lojza
Re: jasnacka
to by me zajimalo, co Toyota vymyslela tak inovativniho.....
skoro bych rekl ze nic
wert
zbytecne
Cim vic airbagu v aute, cim vic dalsich bezpecnostnich opatreni, tim vic blbcu za volantem bez zkusenosti, odhadu, respektu k fyzikalnim zakonum.
Nikam to nevede, jen slozitejsi auto, drazsi udrzba, oprava.
Tony
Re: zbytecne
Chlapče, teď jsi to trefil. Lidi jezdí jako nesmrtelný, mají air bagů plné auto, jim nic nehrozí. Bohužel na to příjdou pozdě.
lojza
...
11 airbagu nabizi napriklad Citroen C6 uz nekolik let vcetne airbagu pod predni kapotou kvuli ochrane chodcu.... zase jeden velice informovany novinar
Kubas86
Všude samý pytle
ani nevite jaka radost je do takovyhle aut něco montovat (alarm,hf,antiradar a podobny ) vsude samy pytle....nikam se neda vlíst na nic se nedošahne fuj :)
fks
Čepice je důležitá
Když máš na hlavě kšiltovku, tak žádný árbágy nepotřebuješ - čepice tě ochrání, protože kšilt tě odrazí prostě zpátky od jakýhokoliv nebezpečí...
Jenom ho musíš mít votočenej tam, vodkud čekáš tu ránu - tedy třeba dozadu, do strany,...
Vestor
Hmm
A nebylo by jednodušší místo dalšího přidávání pytlů, kdyby se v případě nehody vstříklo do interiéru pár kilo rychle tuhnoucí montážní pěny? Pazažeři by pak měli otisk na památku.
Lam0r
pytle
to je správné. Čím víc pytlů, tím líp Lepší než se brutálně rozštípat o palubovku, popř. volant. Samo že mladí mistři volantu žádné airbagy nepotřebují, oni se totiž ani nepoutají, jelikož přece umí řídit a nikdy se nevybourají
tmf
Re: pytle
ještě je tu jeden který pytle nepotřebuje, Semir Gerkhan, včera čelní náraz (odhadoval bych oba jeli 80-120) a jemu nevystřelil a z auto normálně vystoupil.
jarda
žádná novinka
Renault Espace nabízí boční i hlavové airbagy pro druhou řadu sedadel už dýl a určitě těch jezdících aut s možností ochrany zadních cestujících je víc.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.