Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Yeti připomíná Němcům zapomenutý Talbot Rancho

Nová Škoda Yeti, kterou automobilka poprvé ukazuje světu na autosalonu v Ženevě, připomíná kombíka na podvozku terénního auta. Všimly si toho i německé noviny Süddeutsche Zeitung a našly nové škodovce jejího dnes už zapomenutého předchůdce. Byl jím Talbot-Matra Rancho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michaltalbot

Díky za připomenutí :-)

jedinečné značky Talbot. Většina z těch co tu mele něco proti Talbotům v dobách, kdy se vyráběly, ještě ani netahala gumýho kačera. Talbot měl už v r.80 šestiletou záruku na prorezivění a dvouletou záruku na mechaniku, měli vlastní asistenční službu a leasing. V dobách, kdy škodovky neměly ani otvírací zadní okna, měly Talboty palubní počítač, centrál, el.ovládání oken, servo, elektrony, šíbr a další výbavu. Kdo z vás ví, že Peugeot 309 byl původně Talbot Arizona (název změnili až měíc před ofic.představením) a že Espace původně taky měl být Talbot-Matra, jenže PSA (Peugeot-Citroen) se domníval, že se jednoprostorové auto nebude prodávat...

0/0
3.5.2009 17:43

Tata, mama, deda

Me to pripada jeko tak 20 let stary design,

ktery mel nekdo v supliku a vcera ho nasel......;-D

0/0
26.3.2009 18:20

dropa

Chtěl bych vidět,

tu podobu po odmontování přídavných světel u Talbotu.;-D;-D;-D

0/0
26.3.2009 11:20

Tomáš Fiala

No výborně autore

Tak Vy jste si všiml, že auto má světla a sedačky, které se "podobají" světlům a sedačkám v jiném autě? A co by jako mělo mít JINAK? A že jsou si auta podobná? No týýý woe! Oni mají všechna motor, čtyři kola, volant, světla a nějaký druh karoserie. Opravdu autore jste přišel až u tohoto článku na to, že auta s obdobnou karoserií jsou si podobná? A kde jste publikoval doposud? V Mateřídoušce?

0/0
25.3.2009 11:53

nezaujatý

naprostá spokojenost s oktávkou

Já nedám na O2 dopustit. Mám ji jako firemní auto a nemá chyb. Teď firma přesedá na fordy a i já ji budu muset vyměnit za Fokuse. Mám z toho kopřivku. Ti co už mají fordy tak vzpomínají na oktávky. Pořád se něco drbe a auto nejede. O vnitřním prostoru nemluvím.  Jediná moje spása by byla kdyby ford zkrachoval. Mít Yetiho tak by to nemělo chyb. V podstatě by se mi zvětšil vnitřní prostor a měl 4x4.

0/0
23.3.2009 21:24

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Focus má delší i širší rozchod kol jak Octavia!Dále má druhou generaci víceprvkové nápravy a narozdíl od motorů Škoda TDI PD konstručkně starých 30 let má Comonrail!Podvozek Octavie 2 neni ani na úrovni Focuse 1 a ta spolehlivost Octavie je opravdu jen nafouknutá bublina.Motory TSI se sero. o stošest a nová generace dieslů to samé.Ono srovnávat techniku Škody která čeká 10 let u motoru než ho odjezdí jedna generace AUDI A4 a pak generace Passatu a Golfa je jen ukázka znalostí blba s O2!

0/0
24.3.2009 0:41

nezaujatý

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Teorie ti dává za pravdu, v praxi to je naopak. Já hovořím z praxe a ty cituješ literaturu.  

0/0
24.3.2009 8:11

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Já jsem pracoval u Škody x let jako technik přijmu a momentálně pracuji u Forda jako technik přijmu oprav:-P!Myslim že mám narozdíl od tebe mnohem větší znalosti o autech i o kvalitě daných modelů.

0/0
24.3.2009 17:20

nezaujatý

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Tak potom máme vadnou sérii. Jde vždy o diesly. Jaktože se nové auto zastaví a musí je odtahovat do servisu kde se hrabou v elektronice ? A pokud se týká toho podvozku asi máš pravdu ale já jsem nezaregistroval chybu v podvozku u O2. Možná až proženu fokuse tak teprve poznám rozdíl. Ovšem motor fokuse nemá na 102 kW oktávky a jejich 6 rychlostí. Je mi celkem jedno zda jde o starou koncepci, když mám malou spotřebu a fokus se mě nedokáže udržet. Radějistarou svižnou starou koncepci než moderního, poruchového lenocha.

0/0
24.3.2009 17:56

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

2.0.L TDCI 100KW 6 rychlostí!Tento motor se do Fouse montuje od začátku druhé generace.Poruchového lenocha;-D.Octavia RS má 147 KW a je o cca 300kg těžší než Focus ST 166KW!Focus RS má 224kw8-o!2.0L  má 107 KW,1.8l má 92KW,1,6L má 85KW,slabší 1.6L má 74KW stejně jako Octavia a 1.4L má 59KW .

0/0
24.3.2009 18:39

PepaK

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Focus ST 5dv má pohotovostní hmotnost 1437kg, Octavia RS TSI má 1395kg, nějak těch tvých vymyšlených 300 kilo nevidím...naopak Octa je lehčí...;-D

0/0
24.3.2009 21:10

smajlik :)

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Pokud si pamatuju dobře, RS mělo pohotovostní kousek pod 1300kg. ST nevím, v tom jsem nikdy neseděl. Jinak pozor na častou záměnu pohotovsotní a provozní hmotnosti, není to totéž...

0/0
25.3.2009 12:15

Fualmu

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Z jaké praxe chytráku ve Fordu jsi ještě neseděl, jak píšeš tak co tady meleš. Škodovkář a taxikář to je fakt syndrom.

0/0
24.3.2009 23:22

Tomas

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Vystřídal jsem už pár  aut. Novýho Focuse combi jsem měl tu čest jezdit 1 měsíc, v motor. verzi 1,5. Připomínám, že byl nový z půjčovny, nejeto cca 7 tis. km. Bylo nás víc ve firmě, kteří s tím jezdili, kteří jednoznačně tvrdili, že přesedlat z OII do focusu je hodně velký skok dolů. Mě osobně jízda s ním připadala na úrovni cestování s manželčinou fabií. Vše je samozřejmě subjektivní.... ale Focuse bych s OII nesrovnával.

0/0
24.3.2009 17:33

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Verze 1.5 je jistě špatná;-D ona totiž neni v prodeji.Dělá se jen 1.6!.Jinak je s podivem že byl Focus auto roku a už 11 let je mezi 5 nejprodávanějšíma autama v Evropě v kuse ve své třídě!A Octavia?Jinak jaký je rozdíl mezi vozem Octavia 1.6MPI 74 kw a Focusem 1.6 74kw?Motor ve Focusu je mnohem pružnější než u Škody .

0/0
24.3.2009 21:23

Tomas

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

...ano, 1560 ccm, takže tak daleko od pravdy to není a neřekli jsme tomu jinak než 1,5, protože to jezdilo jako 1,5ka ;-D., Jinak o motoru to auto až zas tak není, jde o to že auto jako celek je průser, což se projevuje na situaci fordu. To že tyto auta rvali do fleetů po celý Evropě v rámci marketingové strategie je věc jiná.

0/0
25.3.2009 16:30

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Jo jo VW to všem ukázalo;-DSeat je před krachem,Škoda skoro přestala montovat auta a jen díky šrotovnému v Německu a prodeji starých mrde. Octavia 1 v Číně a Rusku se drží!Porsche koupilo komplet koncern;-D za babku!Jinak proč je Focus spolu s Golfem od roku 1998 jeden z nejprodávanějších modelů v Evropě?

0/0
25.3.2009 20:21

PepaK

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Hele demente bavíš. Hlavně si to chce ověčit jak starý je princip CR motoru...;-D

Btw když se mrkneš do historie, tak zjistíš, že spoustu motorů měla škodovka naopak jako první v koncernu..naposledy třeba nová 1.2TSI... jo a byl bych rád kdybys ten kid o poruchovosti TSI motorů něčím podložil, rozhodně se nese*ou tak často jako TDCI od Forda...;-D

0/0
24.3.2009 21:03

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

To asi ne.Ale ono porovnávat naftu a benzin moc dobře nejde:-).Jinak u Škody končí PD a začne Comonrail tak jsem zvědav na to jaká bude spokojenost uživatelů:-).Dále auta jako jsou Tiguan,Turan,Tuareg atd tohoto koncernu dělají uživatelům svojí kvalitou jen radost;-D

0/0
24.3.2009 21:29

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

O té poruchovosti.Dojdi se zeptat mechaniků třeba do Škody.Ale zase musim uznat že ta zdokonalená Octavia je opravdu bomba!Nějak mi připomenula ze předu Korejská auta z 90 let ;-D;-D;-D

0/0
24.3.2009 21:41

PepaK

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Tak máš nějaké podklady, nebo se budeš jen slepě odvolávat na jakési mystické mechaniky? Tady opět někdo vaří z vody. Ale co, obrázek si o tobě každý udělá už jen z tvé hlášky, že je Octavia o 300 kilo těžší a přitom si to jen cucáš z prstu demente. ;-D

0/0
24.3.2009 22:24

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Ty pracuješ v autech nebo si mechanik?Podle toho jak se prezentuješ bude dělat asi v MB konstrukční kanceláři8-o

0/0
24.3.2009 22:57

PepaK

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Ani jedno. Jen se bavím na účet dementů, kteří kidají v diskuzích totální nesmysly a nejsou schopni si je před vypuštěním ani ověřit, nebo je nečím hmatatelným podložit...

0/0
24.3.2009 23:37

Vašek/Brno

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

až budeš chtít srovnávat, tak vyzkoušej O 2 a Mondeo a pak nám k tomu něco napiš... žádný auto není dokonalý a škoda už vůbec ne! pravda že na Fordech a motorech TDCi odchází vstřiky,ale dá se to ovlivnit kvalitou čerpané nafty...

PS: nejlepší auto je to firemní,který si nemusíš koupit,co??;-D

0/0
24.3.2009 6:53

nezaujatý

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Jsi jeden z mála, který dokáže přiznat, že O2 nelze srovnávat s Fokusem. Ten argument beru.

0/0
24.3.2009 8:13

Vašek/Brno

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

no nelze, ale z jiných důvodů než si myslíš Ty.. Upřímně srovnávat podvozek O II a Fokuse fakt nelze, každý auto má něco, ale pokud chceš srovnávat škodu a ford, tak srovnávej O II a Mondeo...a tam škoda těžce pohoří... Jinak samozřejmě O II je dobrý auto,ale osobně bych si ho nekoupil..:-)

0/0
24.3.2009 8:29

wer

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Co to meleš proboha? Proč by měl srovnávat O2 a Mondeo ? Ani Superb není velký jako Mondeo. Kdyžtak O2 vs. Focus a Superb vs. Mondeo s přimhouřeným okem.

0/0
24.3.2009 15:14

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

R^

0/0
24.3.2009 17:26

Vašek/Brno

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Tak mi srovnej kvalitu podvozku, kvalitu a výkon motorů.. O II má snad větší jen kufr.. a když už jsme u toho Ford Mondeo se dá kolikrát pořídit levněji než O II.. tak a teď čekám konstruktivní argumenty..8-o

0/0
25.3.2009 12:32

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Ta cena je dána tím že FMC má v ČR skoro sejné ceny jako v Německu ale Škoda tu prodává auta o třetinu dráhž!Nikdo ze zahraničních zákazníků nechápe jak u nás mohou lidé kupovat Fabie a Octavie za takové nehorázné peníze když je Škoda Octavia v Německu brána něco jako u nás Kia Ceed nebo Chevrolet Laceti.Prostě holota!Pokud by Škoda Octavia v Německu stála jako u nás tak je neprodejná.A každý Nácek půjde raději koupit Golfa atd!

0/0
25.3.2009 20:35

dropa

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Kolik ti daj ve Fordu na odměnách za PR. Ford a Demente?;-D

0/0
26.3.2009 11:12

Laurin a Dement

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Mě nic.Ale auta znám a ve spoustě aut jsem jel tak dokážu srovnávat.Hlavně jízdní vlastnosti!Proto řikám že Škoda je jizdníma vlastnostma průměr možná i podprůměr ve své třídě.O ceně Octavie nemá cenu psát.Každý člověk co má IQ od 80 nahoru si raději koupí auto u konkurence a dokonce auto střední třídy a ne nižší střední třídy kterou Octavia zastupuje!ps.Ty budeš další hova.. co jezdí v nějaké mrdc. od VW ale dělá znalce aut.

0/0
29.3.2009 20:21

Tom Hagen

Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Prej 4x4  ;-D;-D;-D

0/0
24.3.2009 16:19

matell

v čem ????

porovnávat auto s osobitým stylem s nějakým eurokrumplem z unifikovaných dílů od das auto emotion clevr, fuj.jo tehdy ještě auta měla styl!!!!!!!!(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
23.3.2009 21:12

Kosta262

připomíná?

A čím jsou si ta auta podobná?

Jakože mají 4 kola, zrcátka a čelní sklo? Víc podobnosti tady navidím.

To už mi ten Talbot připomíná spíš bejvalý Liberecký Tesco, než Yetiho. :-/

0/0
23.3.2009 21:01

Podrazza

A mě zase..

Němci připomínají hodné strýčky v mercedesech co nabízejí dětem bonbónky... pořád (ano, ještě pořád) to dávají na české televizi;-D

0/0
23.3.2009 20:50

lukinoo

nepřípomíná

protože Talbot Rancho je hezčí

0/0
23.3.2009 17:35

marty

moje Rancho

Koukám dneska na idnes a nevěřím vlastním očím, ono tam je moje Rancho! Tohle kouzelný auto bylo moje první a to je jako první holka :-), koupil jsem ho v r.1991 přesně v týhle barvě! Je fakt, že v servisu mi říkali, že to nebyl úplně nejlepší kup...a že jsem tam jezdil často :-). Ale bylo to auto s duší a já ho miloval! ;-D;-D;-D

0/0
23.3.2009 14:42

Martin.strike

-

Ten Talbot je oproti Yetimu hezkej. Yeti je oplechovanej a zvedlej Roomster a cena je o 100 000kč výš. Stejně jako Fabia Scout, která dostala jen 20kg plastů a stojí o 60 000kč víc. Kdyby mu dali náhon 4x4, tak ano, ale takto je to naprosto nepraktické auto, které si ale českej zákazník bohužel koupí.

0/0
23.3.2009 13:43

mazlikuzlik

Re: -

Talbot je hezkej? V čem?

0/0
23.3.2009 13:48

Martin.strike

Re: -

Talbot je klasika a narozdíl od Yetiho je skoro 30 let starej, na tehdejší dobu to byla pecka. Yeti je zastaralej, jeho projekt je 7 let starej, škodovka jej začala výrábět jen proto, že nemají peníze na nové projekty.

0/0
23.3.2009 13:57

mazlikuzlik

Re: -

Škoda uvažuje i o MPV, takže peníze asi nějaké mají.

Yeti má nejvíce dílů z Octavie, proto zase tak moc zastaralý být nemůže.

Talbot se mi nelíbí, to jsou některá 30 let stará auta hezčí.

0/0
23.3.2009 14:03

Pete

Re: -

MPV Škoda? To by člověk blil, jestli mi rozumíš...

Ale těším se na propadák, MPV totiž kupujou normální domácnosti, narozdíl od Fabií, Oktávií a Superbů - tohle kupujou hlavně uplacený správci firemních autoparků. Normální smrtelník se rozhoduje podle designu, užitný hodnoty a ceny.

0/0
23.3.2009 14:50

0502

Re: -

Ano ,proto si koupím znovu škodovku :-)

0/0
24.3.2009 9:51

PepaK

Re: -

Projekt SK356 - A-SUV (Yeti) je starý 3 roky, tak nekecej...

0/0
23.3.2009 19:40

PepaK

Re: -

Ty seš nějakej chytrej.... nikde ještě nebyly zveřejněny ceny, ale ty už víš o kolik co bude jak dražší... a hlavně mě bavíš tím tvrzením, že Yeti je jen zvedlý Roomster... chtělo by si to propláchnout oči a zjistit si, na jakém základu jsou ty dvě auta postavená...;-D

0/0
23.3.2009 13:53

Martin.strike

Re: -

Soudím dle dosavadních cen škodovek. A na jakém základu a podvozku je tedy Roomster a Yeti postavenej?!

0/0
23.3.2009 14:00

mazlikuzlik

Re: -

Yeti je postavený na Octavii.

0/0
23.3.2009 14:04

Patrick

Re: -

Ne ne, Yeti je postavený na zemi....;-D;-D;-D

0/0
24.3.2009 11:26

PepaK

Re: -

Yeti: Platforma PQ35 (Octavia II)

Roomster: Přední část PQ24 (FabiaII) zadní část PQ34 (Octavia I)

Jo a pokud soudíš dle dosavadních cen, tak ti to nějak nepasuje...;-D Třeba rozdíl mezi Roomsterem Style a Scoutem je 25 000 a to ještě ten Scout má výbavu navíc, kterou by tě doplnění do toho Style stálo 30 000, takže ten Scout je ještě levnější než obyč verze. Jó, ale pan odborník, ví, že je dražší o 60 000...;-D Miluju tyhle internetové rozumbrady, kteří nejsou schopní ani si ověřit fakta dvěma kliknutími myši, než něco plácnou v diskuzi...

0/0
23.3.2009 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.