Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Luxus na sovětský způsob: žigulík jako hogo fogo limuzína

Bílá lada patřila k tomu nejobvyklejšímu, co bylo v dobách socialismu na silnicích východního bloku k vidění. Dnes už začíná být zachovalý "žigulík" ceněným adeptem na veterána. Maďarský nadšenec z něj ale raději udělal limuzínu. Zalíbila by se i vekslákům, má "mahagonový" stoleček na přepočítávání bonů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blebleson

Jak je ta karoserie vyztužená, aby se nezlomila?

Konstruktér včlenil skrz celé auto íčko?:-P

0/0
12.5.2011 16:32

cenzore_zdar

Fiat panda velka

Z Top Gearu jeremiho Clarksona byla nejlepsi Limo!

0/0
12.5.2011 7:15

929

Jé hele..

Žigul, oblíbené vozidlo jisté skupiny obyvatel a tady dokonce ve verzi, do které se snad vejde celá nejbližší rodina ;-D

0/0
11.5.2011 20:10

Jjelen

Re: Jé hele..

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
12.5.2011 20:38

maudite

Re: Jé hele..

Mylis se zlomyslniku. To co se zde snazis hanebne podsunout je zde :

http://andrikyrychok.wordpress.com/2008/12/12/the-glamorous-skoda-limousine-made-by-craftsmen-in-czechoslovakia-repost/

;-)

0/0
13.5.2011 4:24

obejmi svého censorka za 14,90,-

Huuuu...

...stýýýý! 8-o

0/0
11.5.2011 19:25

iski

Super

Že bych to zkusil u svého Volva S40 rv 97 až doslouží? Je to přední náhon, takže mi spousta starostí odpadá...;-D

0/0
11.5.2011 17:45

taknevim

Re: Super

To "tvoje" auto jsem málem koupil (v roce 97). Ale prodejce mne při předváděcí jízdě nezkušeně svezl po příčných nerovnostech ... a já šel jinam.

0/0
11.5.2011 18:07

iski

Re: Super

Já si v něm chrochtám, nemám s ním problém a jede levně a svezení je jedna báseň. Nevím kudy Vás svezl, ale to auto si mě prostě získalo. Možná je někdy trochu tvrdší, ale jede nádherně.

Co jste zvolil jako alternativu? Jiný škrtnutý chladič, nebo úplně něco jiného?

0/0
11.5.2011 18:21

taknevim

Re: Super

Děkuji. Dostalo mne souhvězdí kuřátek. Konkrétně Lesník (chápete?).  Bylo to za stejnou cenu a 120% spokojenost.

0/0
11.5.2011 21:04

mlčanlivý boban

Re: Super

Forestra som jazdil 6 rokov a dodnes rád spomínam!!! Veľká radosť.  ;-)R^

0/0
11.5.2011 21:52

basniklidu

Mili mladi citatele ...

jenom abyste neuverili kazde ptakovine co se dnes pise tak bila lada k nejcastejsimu autu co muzete videt urcite nepatrila.

0/0
11.5.2011 17:33

ičmeka už potřetí smazali

hezký jak to hnilo už na tom plakátu

;-D

0/0
11.5.2011 16:02

1000mb

Tohle je taky docela frajeřina:

http://auta5p.eu/katalog/skoda/s120_limousine_01.htm

0/0
11.5.2011 15:57

1000mb

Re: Tohle je taky docela frajeřina:

A má to ofigo na značkách,zaplatil těžký peníze za homologaci.R^

0/0
11.5.2011 15:58

kolyvanov2

Re: Tohle je taky docela frajeřina:

piratska znacka:)

0/0
11.5.2011 17:13

Jjelen

Re: Tohle je taky docela frajeřina:

Opravdu pěkná práceR^

0/0
12.5.2011 20:44

krkavec běžné velikosti

Kontrolní otázka

kolik sovětských soudruhů se vejde do prodlouženého žigulíka?

0/0
11.5.2011 15:26

Nedos

Umakart

Ten interier je z umakartu? Vypadá stejně příšerně jako moje koupelna

0/0
11.5.2011 14:52

1000mb

Re: Umakart

Tak je to stylovka vzhledem k období,ze kterého "žigulík" pochází,ne?;-)

0/0
11.5.2011 15:51

sunic78

Jsem myslel, že žigulík je "zadohrab"... teda v zimě spíš zadokluz :-DD. Si teda asi krom jinýho musel dobře pohrát s kardankou.. ale jinak je asi jedno jestli není první kdo takhle předělal auto. Hlavně tleskám za šikovnost..

0/0
11.5.2011 14:37

nikotino

Re:

prodloužit hřídel je to nejmenší. Na tom není nic složitého. Spíše je umění svařit k sobě ty kusy karosérií tak, aby to bylo rovně a v ose. R^

0/0
11.5.2011 16:51

Hroznej.puberťák

Re:

Kardanka je na tom asi to nejmenší, není problém ji nechat vyrobit na míru za relativně směšný peníz.

0/0
11.5.2011 16:52

daffy.d

limuzíná

Takových limuzím u nás jezdí víc. Kromě prodloužených Škodovek jsem viděl i verzi Trabanta nebo stařičký Fiat 500.

0/0
11.5.2011 12:52

zoorz

Re: limuzíná

Existuje i černý hadrák limuzína

0/0
11.5.2011 13:20

agu

autor ocividne nevi co je veteran

adeptem na veterana nemuze byt zigulik, protoze to neni auto podle puvodniho navrhu. je to prachsprosta kopie.

0/0
11.5.2011 12:45

quagaar

Re: autor ocividne nevi co je veteran

;-D (co to meleš?)

0/0
11.5.2011 12:47

nikotino

Re: autor ocividne nevi co je veteran

není to kopie. Je to oficiální licenční výroba. Navíc v době, kdy se v Togliaty postavila továrna, byla nejmodernější v Evropě. Bohužel všichni víme kam soudruzi s tímto skvělým základem dokráčeli.

0/0
11.5.2011 16:53

Tom Hagen

Re: autor ocividne nevi co je veteran

Postavili v Togliatti nejmodernější továrnu a ta pak v rámci vývoje zůstala 46 let stejná   ;-D;-D

0/0
11.5.2011 18:53

wraith.d

boční sklo

no ne že bych nevěřil šikovnosti stavitele ale nebude hrozit prasknutí toho velkého bočního skla při rychlejším průjezdu zatáčkou nebo pořádné díře na silnici?;-D samozřejmě nepředpokládám že by s tím někdo denně jezdil do práce :-P

0/0
11.5.2011 12:31

wotomtoje.

Re: boční sklo

třeba je to plexi ...

0/0
11.5.2011 12:39

wraith.d

Re: boční sklo

to mě nenapadlo R^

0/0
11.5.2011 13:02

bloud-velbloud

Re: boční sklo

Uprostřed okna je výstuha.

0/0
11.5.2011 13:00

wraith.d

Re: boční sklo

no to jo, všiml jsem si...ale pokud by to nebylo plexi jak píše někdo nahoře...je to i tak dost velké :-/

0/0
11.5.2011 13:03

taknevim

To nic není

U nás existuje (pokud se už nerozpadla) taková Škoda 1000 (ale ne tak pěkná - to je fakt). Asi před 5 lety se o ní psalo (i jsem ji viděl).

0/0
11.5.2011 12:11

jmen0.prijmeni

Re: To nic není

JJ, ta je taky super.

http://hyper-super.blog.cz/0606/skoda-100-limousine-skoda-1001000100

0/0
11.5.2011 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.