Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dacia Logan Van: dříč, který chyběl. Za 150 tisíc

Na český trh přijíždí malá dodávka za neuvěřitelných 149 900 korun bez DPH a o něco dražší pick-up. Za tuhle "východní cenu" je k mání technika od Renaultu s tříletou zárukou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ideální vůz pro zaměstnance

Dacia Logan Van opravdu dříč a dělník určený na to, k čemu byl vyroben. Zároveň je zcela ideální služební vozidlo firem (i živnostníků) pro jejich zaměstnance-řidiče, kterým je jedno, jestli ničí Mercedes nebo Dacii. Akorát u zmiňované Dacie to firmu vyjde mnohem levněji a troufám si i tvrdit, že i déle vydrží jezdit bez zásahu servisu. A za tři roky si mohou ještě pořídit opět vozidlo nové s tříletou zárukou bez vrásek na čele. A na "imidž" se neohlížejte, Mercedes a mnozí jiní jí ztratili už dávno. Petr

0/0
3.7.2009 13:11

Peter Mikula Nitra

Otázka

Pekný deň s Nitry,rád by som sa opýtal či je možné zakúpit v Autosalóne aj verziu Dáciu Logan úžitkovú,mám na mysli či je dostať kúpit aj verziu rodinnú.Vopred Vám veľmi pekne ďakujem.Peter Mikula z Nitry.A ešte pekný pracovný deň.Odpoved mi možete zaslať na 1europa1@azet.sk.;-D

0/0
5.5.2009 5:54

dj Tekiler

PRAVY UGLY CAR

presne pro ty zivnostniky, co si vydelaji tak na slanou vodu xD

0/0
16.4.2009 21:57

Kabi....

Logan

Nevím, proč po tom autě plivete.

Vezmu-li v úvahu, že stojí nějakých 155 K kč a je v záruce na 100K km či 5 let, tak je to ideální řemeslnické auto. Pokud ho budu používat 5 let a budu na něm měnit jen to co na každém jiném autě tak mě bude stát cca 31 tisíc za rok. Po 5 letech nebo po najetí 100K km koupím nové.

Není to kdo ví co, ale pokud auto mám opravdu na práci a převoz materiálů, myslím, že konkurence se těžko bude hledat...

0/0
12.4.2009 12:43

ostizmara

Logan MCV je super

Mam cca pul roku Logan MCV 1,6, najeto 10 tis. km, a zatim uplna spokojenost ... Snad jen na odhlucneni mohli kluci rumunsky trosku zapracovat. Jinak v interieru zatim plasty ani nevrznou, zere to cca 8 litru v kombinovanem provozu a ten kufr je uzasnej ... clovek tam hodi kocarek a jeste tam ma vsude okolo spoustu mista na ruzny kramy ... prosteR^

0/0
9.4.2009 23:04

tekiler

Re: Logan MCV je super

:-©

0/0
10.4.2009 7:06

Vyrizena_troska

užitkáč

Snaha zaplnit mezeru na trhu je jasná a asi bude i poměrně úspěšná. Ovšem otázkou je, jak se ta levná auta vypořádají s tvrdým firemním nasazením a jak budou vypadat po třech letech provozu u nějakého instalatéra nebo elektrikáře. To bude teprve prověrka.

Trošku OT: včera jsem v novinách narazil na článek, že se v Ostravě srazil Logan s Roomsterem. Na rovné silnici, pěkně na férovku čelní střet. (teda podle fotek to tak vypadalo). Blbé je, že řidič Loganu to nepřežil a řidič a spolujezdec z Roomstera mají poměrně těžká zranění, ale dostanou se z toho.

Samo, nelze z jedné nehody generalizovat, ale  je škoda, že tohle šetření se u Logana projevuje zrovna v bezpečnosti. Přitom Renault disponuje poměrně dobrým know-how v téhle oblasti.

0/0
9.4.2009 11:43

Atomas

Re: užitkáč

Jak se vypořádají s tvrdým firemním nasazením a jak budou vypadat po třech letech provozu? Stejně, nebo i lépe jako vozy typu forman praktik a felicia pickup. Nevidím v tom problém, ty auta jezdí dodnes... Nebo snad ty škodovky byly lepší auta?

0/0
9.4.2009 11:57

Vyrizena_troska

Re: užitkáč

Nikde jsem nepsal, že škodovky byly lepší. Ale je nepochybné, že s firemním nasazením se vypořádaly velmi dobře.

Ale taky ještě nikdo nejezdil delší dobu s Loganem pickup ve firmě. Proto jsem psal, že se uvidí, jak to s těmi auty bude vypadat až je reálný uživatel pořádně prověří.

0/0
9.4.2009 12:26

živnostník

dneska

minulej tejden sem si přivez Logan PICK-UP 1.6 za 158 tkč. Staričká Felicie dosloužila už vloni a konečně sem našel plnohodnotnou náhradu za rozumnej peníz. to auto nemá chybu.

0/0
8.4.2009 23:06

Thorrrr

Re: dneska

Tak pane prodejče, jdou na odbyt? :-)

0/0
9.4.2009 9:55

Bravo

Bravo

Konečně sympatickej komentář nějaké spotřební věci, kterej si na nic nehraje. Taky si myslím, že plno výbavy je na ho.... Navíc LOGAN se mě líbí a může zaplnit díru na trhu. jen tak dál...R^

0/0
8.4.2009 22:35

živnostník

Re: Bravo

já mám ve firmě jen Škodovky. dvě fábie, jednu octavii a jeden pick-up Felicia kterej vloni dosloužil. a před tejdnem sem pořídil do firmy Logan pick-up 1.6 a paráda.

0/0
8.4.2009 23:16

H.

"Technika od Renaultu"

To je protimluv - francouzska vozidla obecne jsou naprosto nespolehliva a technicky zastarala.

Toto auto je určené na východní trhy typu Rusko, Bulharsko, Kazachstan, atd.

Ostuda kazdého normalne smyslejícího človeka!!!

0/0
8.4.2009 21:44

živnostník

Re: "Technika od Renaultu"

jo a proto v roce 2008 vyrobili a prodala ta Dacia 860 tisíc Loganů. to neprodala naše Škodovka celkově ve všech modelech dohromady za celej rok.

0/0
8.4.2009 23:10

Atomas

Re: "Technika od Renaultu"

Škoda v roce 2008 prodala 674.530 vozidel (zdroj: www.skodahome.cz). Dacia v roce 2008 prodala 257.594 ks aut ( zdroj: www.daciagroup.com). Takže, než něco napíšete, ověřte si fakta...

0/0
9.4.2009 8:57

Homer

Re: "Technika od Renaultu"

Částečně máte pravdu ale zrovna v Loganu je starý motor s 8 ventilly který je starý defakto více než 35 let (něco jako Fabia 1,4 mpi kterýžto motor stále vycházel ze škody 1000MB. ) a to už je dost dlouhá doba na vychytání much a např. staré R19 s těmihle motory točily bez problémů 300 tisíc. K tomu prakticky žádná výbava tudíž se nemá co p.o.s.r.a.t. Jediné co bych dokoupil je posilovač řízení - jinak jako holobyt a věřím tomu že tohle auto udělá stejnou službu jako Forman Praktik nebo Felicia Pick Up.

0/0
9.4.2009 0:24

Šmoula Mrzout

Re: "Technika od Renaultu"

8-mi ventilové motory, co jsou v Loganu a Sanderu nebyly v R-19 a ani v jiných starých autech. Jde o nové agregáty pro projekt Logan. Oba motory 1,4 a 1,6 jsou identické, jen 1,6 má vyšší zdvih a tím i větší obsah.

Fáma, že motory jsou staré je jen fáma. Však je už na cestě 1,6 16V, zatím jen v MCV.

0/0
6.5.2009 1:35

charlie.sk

Re: "Technika od Renaultu"

ty jsi ale blb to nemá obdoby .Francouská auta zastaralá a nespolehlivá to piš o německých autech zejména o VW.Tam to platí na 100 procent.Francouzi byli a jsou špičkami v inovacích a pokud by jsi uměl i číst tak se podívej kolik patentů v automobilovém průmyslu mají francouzi.Navíc např koncern PSA je ve skutečných testech spolehlivosti na 2 místě z evropských výrobců vysoko nad všemi německými výrobci.Prosíme tě zalez do stáje a starej se o prasata nebo o svůj traktor a nepiš o něčem čemu vůbec nerozumíš.

0/0
9.4.2009 9:06

echo

Re: "Technika od Renaultu"

Francii mám jako zemi celkem rád, ale to , co si myslíte o francouzské technice je velice naivní.Rv A těch Vašich 100 procent je typicky zaslepené smýšlení, když o automobilové technice příliš nevíte.

0/0
9.4.2009 12:10

charliesk

Re: "Technika od Renaultu"

O technice toho vím podstaně víc,než většina zde diskutujícich.Domnívám se že po 34 letech v práce v autoprůmyslu na to mám nárok.Právě proto si troufnu tvrdit,že zrovna francouzská technika snad s vyjímkou renaultu je v současnosti na špičce jak z hlediska spolehlivosti,tak i inovativní techniky.To že se o tom v českých mediích nesmí psát je druhá věc,jsme německá zóna a konkurenci němci nemilosrdně likvidují všemi praktikami jako pomluvy řízenými provokacemi a různými nesmyslnými testy .Jediné čím konkurenci nedovedou zlikvidovat je moderní technika ,design a v současný době i spolehlivost.

0/0
9.4.2009 12:57

individual

Re: "Technika od Renaultu"

Ostatne, je to jasne videt na prodejich cislech...;-D.

0/0
9.4.2009 19:45

Host

Re: "Technika od Renaultu"

O atutech toho nevím až tolik, abych se tady vytahoval, ale jako zaměstnanec firmy dodávající do autoprůmyslu musím říct, že francouzské automobilky buzerují své dodavatele víc než ty německé, takže bych se nedivil, kdyby francouzská auta byla dnes opravdu kvalitnější a to co se o nich říká v porovnání s německými je jen přetrvávající mýtus. Já mám 4 roky Citroen C1 bez jakéhokoliv problému, kolega měl ale problémy s Thalií ještě před najetím 10 000km. Otec moji partnerky má VW Polo a problémy s ním od počátku takové jaké snad nikdy nikdo s Dacii neměl (a to je učitel v autoškole, takže pravidelná údržba apod. samozřejmostí). Takže bez vady není ani Francouz ani Němec.

0/0
10.8.2009 15:21

tekiler

Re: "Technika od Renaultu"

a tim si chtel rict ze sou rencky spolehlive auta??? no bavis. sam si zalez do staje pro prasata

0/0
10.4.2009 7:11

Pavel

Re: "Technika od Renaultu"

no nevím, němci neskupovaly Dacie v rámci šrotovného jenom ze soucitu

0/0
9.4.2009 9:56

Pavel

Re: "Technika od Renaultu"

i :-)

0/0
9.4.2009 9:57

sunfun

renault

aspon to nema narozdiel od renaultu P*cu na kapote ;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
8.4.2009 20:54

Alek

Re: renault

jenze ty s tou p*cou na kapote maj aspon moderni soucastky, na rozdil od Dacia, ktera ma v sobe akorat tak nekolik let starou P*cu

0/0
8.4.2009 20:59

redpower

Re: renault

Lol Dacia muze mit klidne novejsi tovarnu nez Renault :-)

0/0
8.4.2009 21:19

Alek

Re: renault

ale ty nejezdis v tovarne, ale v hromade dilu a ikdyz ma tovarnu sebenovejsi, tak technologie ktere dostava Dacia od Renaultu rozhodne nejsou ty nove. Nebo myslis ze ten vyzkum delaj zadarmo? Nejdriv ho daji do svych vozu, nejak se jim zaplati a kdyz uz se zacne pouzivat dalsi technologie tak aby tu "kravu" mohli jeste vice vydojit, tak tystary soupnout do aut jako je Dacia. Stejny to je vsude jinde, v elektronice a tak...

0/0
8.4.2009 22:03

LJ

Re: renault

No já nevim proč by v dodávce měl bejt hypermoderní motor a spousta elektronickejch kravin. Je to pracovní nástroj. Kladivo si taky nekupujou lidi každej rok nový a není potřeba jeho vývoj nějak pohánět kupředu.

0/0
9.4.2009 10:18

tekiler

Re: renault

jezis marja dyt je to hrozna plecka ta dacie

0/0
10.4.2009 7:13

Joe

pytel jen pro řidiče

Pytel jen u řidiče má svůj smysl. Alespoň se manželka na sedadle spolujezdce při bouračce pěkně zakousne do palubovky - odměna za to, že kérovala muže hlavně aby to auto moc nestálo ;-DR^

0/0
8.4.2009 20:28

icmek

závěr:

bejt živnostník, podlahář, zedník, cokoliv - jasně koupím. akorát si nebudu jistej tou technikou od renaultu. u užitkovýho auta bych vyžadoval stoprocentní spolehlivost a hlavně vzhledem k tomu, že čas jsou peníze, adekvátní servisní služby. a chce to naftu. když tohle naložim půltunou a vezmu ještě závozníka, 63 kw vůbec nepojede a hlavně bude neskutečně žrát, protože budu stát na plynu. jinak dávám palec R^ je to dost dobrá záplata na díru v trhu.

0/0
8.4.2009 18:41

ygg

Re: závěr:

Souhlas, mně se to navíc ještě líbí. S těmi motory...ono jde o to, aby každý zvážil co bude vozit. Pokud někdo těžké věci, tak máš samozřejmě pravdu, ale řada lidí pořebuje vozit materiál, který až tak těžký není, ale je dost objemný, navíc někdo jezdí často, ale vždy jen tak poposkakuje po městě ... a tam může být ok volba i nějaký ten benzin. Byť je fakt, že na tu "čtrnáctku" bych asi neměl nervy ... ale zase bych si bez serva s 55kW mohl zavzpomínat na Formana:-)

0/0
8.4.2009 20:12

Alek

Re: závěr:

jako rodinne auto to je des, vybaveni des, spolehlivost taky, vykon zadnej, palubovka, to bych blil... Jako firemni auto jeste horsi, protoze od firemniho auta ocekavam vyssi spolehlivost, kazdodenni nasazeni, bezpecnost, coz bohuzel tato troska nesplnuje... Nakladovy prostor to ma docela velky, coz me je ale naprd, kdyz mi takoveto faro vydrzi v plnem zatizeni jen chvili....eeee, nebrat... Cena bohuzel neni vsechno a toto mi prijde jako hodne drahy zahradni domek...

0/0
8.4.2009 20:44

mirek

Re: závěr:

a koukám odborník s fobii před barákem promluvil,jak tohle můžeš všechno vědět,když jsi v tom autě ani nemohl sedět,natož zjistit jakoukoliv spolehlivost.Jsi naprostý hlupák,který si nevidí ani na špičku nosu.Domnívám se že zrovna tohle auto bude daleko spolehlivější a hlavně bude mít užasnou užitnou hodnotu na rozdíl od většiny německých šrotů.

0/0
8.4.2009 21:17

radek

Re: závěr:

je to za málo peněz málo muziky.Nechápu,jak to můžou dělat bez posilovače,to mi přijde jak špatnej vtip.Auto bez posilovače už snad žádnej solidná výrobce nedělá.A tři hvězdy v crachtestu to je bída.Dnss už je standard 5.Pokud má auto jen 4 je to bráno jako neuspěch.

0/0
8.4.2009 21:38

hubber

Re: závěr:

omyl.Novy Renault Thalia v zakladnej vybave(zakladny agregat) je takisto bez posilovaca.

0/0
8.4.2009 23:59

LJ

Re: závěr:

Ty jsi ale slečinka. Bez posilovače se dalo jezdit i s Tatrou 111, takovyhleho trpajzlika snad utahne rukama uplne kazdej

0/0
9.4.2009 10:24

Alek

Re: závěr:

v tomto autě sem seděl a znam technologie které dacia vyuziva a opravdu neni o co stat, ale pro tebe superinteligenta patrne bezpecnost nic neznamena, zrovna tak spolehlivost. Dacia patri dlouhodobe mezi dost poruchove auta a neni duvod aby tento "šperk" narušil tu linii... Jinak Fobii nemam, ikdyz co se tyce spolehlivosti tak sice to taky nic moc neni ale furt lepsi naz Dacia...

0/0
8.4.2009 22:10

charlie.sk

Re: závěr:

jen nechápu ,jak koncern může platit tak tupé a hloupé provokatéry jako jsi ty .Měli by si vybírat aspoň někoho s minimální inteligencí.

0/0
9.4.2009 9:10

dj Tekiler

Re: závěr:

tak si tu sracku kup, a my si koupime bmw;-D

0/0
16.4.2009 21:55

Host

Re: závěr:

Komentuješ auto o kterým vůbec nic nevíš. Já mám Logana (sedan) přes půl roku (cca 20.000 km) a zatím je spolehlivý na 100%. Oproti fabii ti ten motor bude určitě stačit. Mám 1,4 Mpi a ani při plném obsazení 5 lidí + náklad v kufru se jízdní vlastnosti skoro nemění. Zatížený Logan jede daleko líp než zatížená fábie. A absence posilovače je vyřešena tím, že že máš v rejdu místo 3,5 - 4,5 otočky volantem. Na místě ho utáhne bez potíží i moje přítelkyně. Ty mi ale stejně nebudeš věřit, protože si myslím, že jsi v loganu nikdy neseděl. Čau;-)

0/0
23.6.2009 7:33

icmek

63kw

směju se potřetí. až to naložim 800kg nákladu, bude se to rozjíždět stejně rychle jako nákladní vlak o třiceti vagónech plnejch uhlí.

0/0
8.4.2009 18:36

Pietro

Re: 63kw

Ty jsi mi pěkný smíšek :-D. My se ti také smějeme :-D

0/0
8.4.2009 19:10

individual

Re: 63kw

Ja se nesmeju. Benzinovych 63 kW a z nich vyplyvajici kroutak je naprosto nevhodna motorizace pro vozeni nekolika metraku nakladu.

0/0
8.4.2009 19:13

ten, co zaspal dobu

Re: 63kw

Vy už asi nepamatuje Š 1203. Tam byl taky benzinový motor, mělo to cca 35 kW a jezdilo to. Ano, naložená "dvanácettrojka" si vzala 12-16 l /100 km, průměr býval kolem devíti. Na převážení materiálu, lidí, nářadí apod. ve městě to bylo na tu dobu solidní auto.

0/0
8.4.2009 19:41

individual

Re: 63kw

??? A co ma s faktem, ze pro dnesni uzitkove auto je vhodnejsi motor uplne jinych parametru, spolecneho to, ze kdysi tu byla 1203???

To by vlastne zivnostnici mohli ten naklad nosit v rukou, kdyz to tak lidi delali desetitisice let, vid?

0/0
8.4.2009 20:02

sunfun

Re: 63kw

tam uz ale nepocitaj s cenou 150 000 to je cely problem... a do maleho mesta a na male vzdialenosti staci aj henten motor, jasne ze to nie je ziadna slava, ale stoji to 150 000 a o tom to je

0/0
8.4.2009 20:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.