Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autosalon Ženeva 2009: méně úsměvů, více tuningu

První a nejvýznamnější událost automobilového roku 2009 probíhala v Ženevě ve jménu krize automobilek. Výrobci se snaží bojovat spoustou novinek hledících především na ekologii. Do krásy a síly rostou teď hlavně kdysi podceňované značky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

21. 3. 2009 10:40
Spravne

Konecne realny pohlad na Zenevu. Automobilky teraz velmi zvazuju do akych modelov ist. Prioritou bude motor a bezpecnost. Podvozky a existujuce diely sa budu "recyklovat". Miniauta budu mat do 4 rokov objem do 1l a vykon do 80k, nizsia trieda do 1,2 l a 100 k, nizsia stredna do 1,4 l a 140 k a stredna 1,6 l s 180 k. Pozastavi sa asi trend zvacsovat dany model do dlzky. Skor sa bude vyuzivat vacsi vnutorny priestor. A asi kazda znacka ponukne svoj. "logan". Nenarocne vozidlo z osvedcenych dielov v novom dizajne za nizsiu cenu. EU

0 0
možnosti

dedek.org

21. 3. 2009 10:22
uz me stim Yettim se..te

pripada me ze redakce je neustale uplacena od koncernu skoda..... neustale podsouvate ctenarum foto nepodarene skodofky a pritom tam bylo tolik krasnych aut....

0 0
možnosti
VF

Xladi

21. 3. 2009 7:19
Yeti

To je tragédie jak to zmrvili, ten koncept se mi docela líbil, ale tohle je něco mezi Roomsterem a Multiplou achjo. Sice bych si ho nekoupil ani tak ale aspoň bych mohl říct že se mi to auto líbí a opravdu se povedlo. Škoda by fakt měla něco udělat s designem svých nových modelů, copak se nenajde nějaký pěkný odvážný návrhář? Já vím že jde i o snadnost výroby, ale určitě by se našel lepší design, který by se taky snadno vyráběl.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...