Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malý levný volkswagen prý může být pro Škodu moc drahý

Automobilka Volkswagen chce do roku 2010 odstartovat sériovou výrobu nového minivozu. Ten má mít i své varianty se značkami Seat a Škoda. Podle některých informací bude ale minivůz pro tyto značky příliš drahý. Hlasy ze zákulisí říkají, že ve vývojových týmech mohou panovat neshody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Panasonic

vyhrady

jsem docela vysoky a mlady muz a nemuzu pochopit proc cely koncern VW vyrabi tak nizka auta....mam problemy se dostat do oktavky...je to nizko a vzdycky si lajznu hlavou, kdyz nastupuju...a to napr maly Yaris by se zdal byt spatny...ovsem je vyrazne vyssi a nastupovani je bezproblemu....proste VW je fakt pro maly tlusty páprdy z kancelari...;-O

0/0
26.3.2009 16:52

joe

poradne auto

kluci ze skodovky vyviji mensi auti nez fabia ???? kdo se do toho vejde ???? myslim si ze by mohly udelat 3dveroou a mohly by zlapeit tvar moc se jim to povedlo na nove oktavce gratuluji ale nova fabiee je BLLLEEEE navic predni okno se sterycema je neucelne kte de nahani voda z predni kapoty a nenen na predni ale i na bocni coz brani vyhled do zrcatek timto by se meli vyvojari zabyvat a co se tyce budoucnosti

aut je spousta ale neco co by nahradilo 1213 myslim ze se tomu tak rika auto pro mensi podnikatele co daji naradi a material takovej mini van no to tu chybi vyresit motor aby nezabiral celej prostredek  ale i to bych nebral jako prekazku

0/0
25.3.2009 23:48

Honza423

Bravo - již pouze 16 let za opicema

Bravo - VW možná trochu dožene náskok konkurence. Už v roce 1998 jsem v německu obdivoval Suzuki Wagon R (v roce 1993 představen v japonsku jako KeiCar) a strašně se mi tehdy líbil. Krabice do které narvete moře věcí a přitom v klidu zaparkujete ve městě. Na dálnici v klidu 150, kombinovaná spotřeba 6,5 litru a motor necelý litr čili nejnižší pojistka, vysoký posed, nastupování i pro chromého. A netrvalo ani 10 let po totálním prodejním úspěchu Wagonu a Agily a hle i vedení největší pochopilo že někde být chyba :-)

0/0
25.3.2009 21:24

;-)

Re: Bravo - již pouze 16 let za opicema

jj, Japonské minivany jsou výborné a (zejména v Japonsku) i levné. V Japonsku je jich mnoho desítek. Bohužel, se u nás prodávalo jen Suzuki wagon R. V německu se dá koupit ještě Daihatsu, a o servis v čr se postarají bezproblémů servisy Toyoty. Daihatsu Move bylo také výborné.

Bohužel, u nás jsou prodejci přesvědčení, že nejvíc lidí nalákají na co největší auta. A to platí i o miniautech - uvnitř malá, ale zvenku jvelká.

BTW: v Evropě je poslední dobou moda aut s dlouhým předním převysem, výrazně nejdelším u prostřed. V Japonsku, kde je místo to hlavní se prodávají stejné modely s odost rovnějšími nárazníky.

0/0
25.3.2009 21:51

;-)

Re: Bravo - již pouze 16 let za opicema

toyota verso je taky dobrá:-)

0/0
25.3.2009 21:53

Ebo

mno..

miniaturizace je co se týče aut ..dost blbá cesta

0/0
25.3.2009 20:58

Panasonic

na minivozy to nema

vzdyt nemaji s malymi vozy takovy zkusenosti tak jak to muzou vyrabet!!! hold si musi rozebrat Smart nebo Toyotu IQ a pak zacit stavet...echRvRvRv

0/0
25.3.2009 18:22

kokrspanel

Re: na minivozy to nema

nee? A co je několik generací vozu Fox, případně Lupo u VW a Arosa u Seatu?

0/0
25.3.2009 18:47

909

Re: na minivozy to nema

Fox?? bylo polo ne?

0/0
26.3.2009 13:44

Vašek/Brno

myslím že je čas

vrátit se ke kořenům.. VW = lidové vozítko (Volks = lidový), tzn auto pro masy lidí a za levno, výdrž tak 6-8 let a pak můžete mít ve VW stálý růst prodeje a nemusíte se bát krizí..:-P

0/0
25.3.2009 17:57

jan

Malý levný VW

Malý levný VW už to vidím cena od 209 000 kč s turbo dvojhrnkem 0.8 L

0/0
25.3.2009 17:02

Vašek/Brno

Re: Malý levný VW

Náhodou, měl sem v devadesátých letech Daihatsu s motorem 1.0TD, jelo to jak prase a spotřeba kolem 4 litrů, být to něco takovýho,tak za to 200tis. dám..:-)

0/0
25.3.2009 18:00

Kei: místní od roku 2001

Vymejšlej koniny...

...hlavně ve škodovce. Přitom běžný občan chce hlavně auto, kterým se dá jezdit po našich tankodromech bez vyklepaného zadku. Ale to oni ne, ono je teď in dělat tvrdé podvozky, sportovně laděné prej... sice máš po 300km ze zad a zadku kaši, ale nic jinýho neseženeš...

0/0
25.3.2009 15:47

C6

Re: Vymejšlej koniny...

A co zkusit Citroen?

0/0
25.3.2009 20:19

Kei: místní od roku 2001

Re: Vymejšlej koniny...

Nemám důvěru ve francouzská auta... hlavně co do elektroniky a vesměs ta hydraulika už je hlavně o elektronice...

0/0
25.3.2009 20:43

Vašek/Brno

Re: Vymejšlej koniny...

Citroen C3,ani C4 žádnou hydrauliku nemá...

0/0
25.3.2009 21:09

Honza423

Re: Vymejšlej koniny...

Co máš proti francouzům? Perfektní auta když si v servisu nejdeš milenku. Totální alibi - akorát nesmíš nechat vodtánout auto s manželkou, pak by hrozil průser. Potvrdí kolega co si kvůli milence koupil starší lagunu první generace.

0/0
25.3.2009 21:28

martin

Re: Vymejšlej koniny...

mám megana kombi 2007 1,5  td 110000km, a minulý týden mi prdla ojnice, tož to na důvěře nepřidá....

0/0
25.3.2009 22:42

nnyky

Malé velké auto

Proč se snažit udělat malé auto s vlastnostmi velkého?

K čemu? Vždy to budou muset někde odbýt.

Proč nehledají raději nějakou mezeru na trhu.

Proč se např. nevyrábí auto primárně určené ženám na mateřské, které by již z výroby bylo přizpůsobeno přepravě malých dětí? tím samozřejmě nemyslím to, že v základní výbavě budou úchyty dětské sedačky.

0/0
25.3.2009 15:36

MMMM

Re: Malé velké auto

si kupte pick-up;-D;-D;-D

0/0
25.3.2009 15:45

kokrspanel

Re: Malé velké auto

a to by si jako ta ženská koupila auto, když je těhotná a za tři roky by jej prodala, protože by už na mateřské nebyla?? 8-o A jak byste si vůbec takové auto představoval/a? Preinstalované klece v kufru?

0/0
25.3.2009 15:58

nnyky

Re: Malé velké auto

To byl jen návrh. Chtěl jsem tím naznačit, že než se cpát na plný trh, je vhodnější nalézt volný prostor na trhu.

Proč třeba opět nezačnou vyrábět Pick Upy? U těch je na trhu mnohem menší výběr, než u malých aut.

Ale jinak. Žena se o děti stará víc, než tři roky. Kam se dnes umisťují dětské sedačky? Na sedadla. A k čemu je v autě využívaném pro převoz malých dětí přední sedačka? Akorát překáží. Takže tento prostor by mohl být přímo z výroby přizpůsoben pro instalaci dětské sedačky. Dále by mohl být lepší přístup do auta na pravé straně.

Ale jak píšu, je to jen návrh. :-)

0/0
25.3.2009 16:23

kokrspanel

Re: Malé velké auto

Takhle, nabídka se přizpůsobuje poptávce. Takže kdyby byl na trhu zájem o osobní pick-upy, tak by se s nimi minimálně jeden z výrobců vytasil. Co se týče přední sedačky, tak ta tam je proto, aby mohl řidič svézt i někoho jiného, sedačce již odrostlého.

Když se kouknete na současný trh v čemkoliv, od mobilů po auta, tak lidé žádají spíše výrobky, které toho umějí víc najednou - mobily volat, psát, internet, foťák atd, mezi auty se začínají prosazovat crossovery, takže speciálně zaměřené produkty moc nadějí na úspěch nemají, a když už, určitě se do toho nebude poustět automobilka jako Škoda, která jde jen do projektů, které jí zaručené přinesou několikaletý zisk.

0/0
25.3.2009 18:51

xf

Re: Malé velké auto

Jestli se nebude chtít s autem rozloučit, tak si může pořídit další dítě,

0/0
25.3.2009 16:47

GARY

tudy cesta asi nevede....

....typuji, že skončí s vysokou cenou a malými prodeji, jako WV Lupo, Fox, nebo Audi A2. Segmentu malých aut je prostě 100-150 000 na víc proti konkurenci moc. Renault na levná větší auta koupil váčii, Opel vyrábí společně se suzuki, Ford s Fiatem atd..........být jima, tak vzdám výrobu v rámci koncernu, a najdu si někoho, kdo to umí, nebo aspoň by mohli vyvynout malé levné auto vlasstní. Ne malé drahé. To prostě tak na odbyt nepůjde. Nejlíp to dělá fiat - levná panda a modní 500 - jedna technika, a mají v nabýtce i levné vozítko, i luxus.

0/0
25.3.2009 14:44

sirc

Re: tudy cesta asi nevede....

To máš těžký. V porovnání s konkurencí Porsche-VW vyrábí nejbytelnější auta. Používá trvanlivější materiály a celá koncepce auta je dělaná na životnost nějakých dvacet let. To samozřejmě zvyšuje náklady a i konkurenceschopnost, protože ostatní jsou už obvykle někde mezi 10-15 lety. Němci to ví, ale je těžké záměrně slevovat na úkor kvality (je to proti jejich naturelu).

Jinak, největší šanci na výrobu má Slovensko, protože tamní závod vyrábí jenom vyšší modely a teď má tragicky nevyužité kapacity.

0/0
25.3.2009 15:15

xf

Re: tudy cesta asi nevede....

Nech toho hloupého vtipkování. Někdo by tě mohl vzít vážně.

0/0
25.3.2009 17:07

Andee

Re: tudy cesta asi nevede....

Je to humorista :-)

0/0
25.3.2009 19:38

michaljn

ZA 130.000,- ?

Kdyby  to  bylo  za  130 tis  tak  proč  ne  pro  babu......ale  to  stopro  nebude.....:-©

0/0
25.3.2009 12:39

nnyky

Re: ZA 130.000,- ?

V základu třeba jo.

Ovšem k základu si budeš muset ještě dokoupit motor, skla, stěrače, dveře, nárazníky, brzdy a pár dalších maličkostí.

ALE V ZÁKLADU U SCHADE KLIDNĚ NA TĚCH 130 TISÍC DOSÁHNEŠ. ;-D;-D;-D

0/0
25.3.2009 13:46

_

Re: ZA 130.000,- ?

čert vem dveře, světla, nárazníky :-)

0/0
25.3.2009 14:27

nnyky

Re: ZA 130.000,- ?

No jo. To bych taky oželel. Ale motor je u auta motor. Ten tam prostě být muší. Tlačidlo za 130 tisíc mi nevnutí ;-D

0/0
25.3.2009 15:39

michaljn

V USA

V  USA  by  si  z  takovou  nabídkou  mohli  tak  leda  vytřít  zadek.......za  tu  cenu....

0/0
25.3.2009 12:37

pepa z depa

Re: V USA

No hlavně, že se ta kvalitní, úsporná americká auta masově prodávají i mimo USA a americké automobilky tak alespoň nemají odbytové problémy. USA je prostě země bez chyby a my jim zde v Evropě jen tiše závidíme.

0/0
25.3.2009 13:32

kluboš

Re: V USA

komu tim prospějete???

0/0
25.3.2009 16:19

michaljn

CO JE TO ZASE ZA KAŠI ?

Na  co  maj  v  těch  fabrikách  management  ??  Si  myslej  že  sou  lidi  uplně  debilní  !!   že  budou  jezdit  v  krabičkách  od  sirek  nebo co......(Y)

0/0
25.3.2009 12:36

jns

Vývoj trhu

Vůbec se mi nelíbí, kam se posouvá trh. Se slzou v oku musím vzpomenout na krásné obrovské "Ameriky" z let šedesátých až sedmdesátých. Designové skvosty, díky kterým ulice nevypadaly jak dětské hřiště. Osmdesátá a devadesátá léta nám přinesla majestátní limuzíny Mercedes-Benz a BMW. A počátek nového tisíciletí? Každé auto musí mít "agresivní čelní masku" nebo to musí být "drzá princezna", jinak by ho snad ani recenzenti nebyli schopni popsat. Krásný zvuk nepřeplňovaného bezturbového čtyřlitru, aby člověk hledal s naslouchátkem. A když už má něco trochu lepší motor, je to většinou dieselové metrosexuální SUV (které je pochopitelně také velice agresivní - hlavně při jízdě na nákup do Tesca).

Tyhle malé předražené hračky, kterým chybí i to, co by se mělo považovat za samozřejmost (klimatizace ovládaná klikou na dveřích řidiče je něco tragikomického) jsou ostuda. Někdo by řekl, že je to ideální auto pro mladou holku - ale za tu cenu? A není výjimkou vidět za volantem staršího muže.

0/0
25.3.2009 12:34

.

Re: Vývoj trhu

Tak si budete muset zvyknout na fakt, že rozhazovačná léta skončila a že nerostné a energetické zdroje nejsou nevyčerpatelné.

Jen by mne tak zajímalo, čím tak skvostným jezdíte vy, aby tím neutrpělo vaše ego a oko náhodného chodce... ;-D

0/0
25.3.2009 13:59

jns

Re: Vývoj trhu

BMW 740i (E38) :) Neříkám, že je to nejlepší kára na světě, ale ta V8 má velmi příjemný výkon i zvuk :) A jak se mnozí shodnout, patří k těm hezčím baworákům.

0/0
25.3.2009 14:41

legnaw

Re: Vývoj trhu

do lidlu, na postu a zpatky na dvorek? ;-D

0/0
25.3.2009 14:50

jns

Re: Vývoj trhu

;-D Mimo jine taky ;-D Ale hlavne kazdy den do prace a nejake ty dalky na opacny konec republiky :) Co se tyce pohodli, tak je to parada... clovek si i po ctyrhodinove ceste pripada, jak kdyby vstal z gauce :)

0/0
25.3.2009 15:02

John

Re: Vývoj trhu

R^R^R^ Ano V8 a 5litrů motor !!!!!!!! mám dvojkový Camaro 79.A když mi je zle s těch hrůz co tu jezdí (až na vyjímky) tak startuji a jedu do lepších nálad.

0/0
25.3.2009 17:21

Niky79

Proti seatu?

Kdyz jsem se podival na cenu maleho seatu Ibiza, musel jsem zvracet. 309 tisic za zakladni male auticko bez klimatizace? Hnus velebnosti Rv

0/0
25.3.2009 11:42

silversurfer

Re: Proti seatu?

..to nevim kde beres ty ceny..:-) muzes mit kupr ibizu stylance za 299k se spoustou vybavy vcetne klima a tempomatu....

0/0
25.3.2009 12:05

nnyky

Re: Proti seatu?

299 000 Kč není moc za malé auto?  :-):-);-D;-D;-D Dobrej fór

0/0
25.3.2009 12:13

silversurfer

Re: Proti seatu?

..ja reagoval na fakt, ze v tyhle cene nic neni...nic vic nic min, ale chapu, ze jsou taci, kteri musi mit velky auto a jeste vetsim kufr...

0/0
25.3.2009 12:55

nnyky

Re: Proti seatu?

Tak mě osobně by uvedená Ibiza klidně stačila. Ale s motorem se do 300 tisíc nevejdu (tím motorem samozřejmě nemyslím nechvalně proslulý trojšťuch HáTéPé).  :-(

0/0
25.3.2009 13:49

silversurfer

Re: Proti seatu?

..to je 1.4. ne ze by to teda bylo o tolik lepsi..:-)

0/0
25.3.2009 16:26

intago

proti Polu

nevidím výhodu, nedivím se jejich obavám...

0/0
25.3.2009 11:05

nnyky

Zákon nabídky a poptávky

Fajn. Tak mi Škoda opět nic nenabízí. Ale asi jsem výjimka. Nebo automobilku nezajímá, co zákazník poptává? :-(

0/0
25.3.2009 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.