Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Malý levný volkswagen prý může být pro Škodu moc drahý

Automobilka Volkswagen chce do roku 2010 odstartovat sériovou výrobu nového minivozu. Ten má mít i své varianty se značkami Seat a Škoda. Podle některých informací bude ale minivůz pro tyto značky příliš drahý. Hlasy ze zákulisí říkají, že ve vývojových týmech mohou panovat neshody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Panasonic

26. 3. 2009 16:52
vyhrady

jsem docela vysoky a mlady muz a nemuzu pochopit proc cely koncern VW vyrabi tak nizka auta....mam problemy se dostat do oktavky...je to nizko a vzdycky si lajznu hlavou, kdyz nastupuju...a to napr maly Yaris by se zdal byt spatny...ovsem je vyrazne vyssi a nastupovani je bezproblemu....proste VW je fakt pro maly tlusty páprdy z kancelari...;-O

0 0
možnosti

joe

25. 3. 2009 23:48
poradne auto

kluci ze skodovky vyviji mensi auti nez fabia ???? kdo se do toho vejde ???? myslim si ze by mohly udelat 3dveroou a mohly by zlapeit tvar moc se jim to povedlo na nove oktavce gratuluji ale nova fabiee je BLLLEEEE navic predni okno se sterycema je neucelne kte de nahani voda z predni kapoty a nenen na predni ale i na bocni coz brani vyhled do zrcatek timto by se meli vyvojari zabyvat a co se tyce budoucnosti

aut je spousta ale neco co by nahradilo 1213 myslim ze se tomu tak rika auto pro mensi podnikatele co daji naradi a material takovej mini van no to tu chybi vyresit motor aby nezabiral celej prostredek  ale i to bych nebral jako prekazku

0 0
možnosti
H

Honza423

25. 3. 2009 21:24
Bravo - již pouze 16 let za opicema

Bravo - VW možná trochu dožene náskok konkurence. Už v roce 1998 jsem v německu obdivoval Suzuki Wagon R (v roce 1993 představen v japonsku jako KeiCar) a strašně se mi tehdy líbil. Krabice do které narvete moře věcí a přitom v klidu zaparkujete ve městě. Na dálnici v klidu 150, kombinovaná spotřeba 6,5 litru a motor necelý litr čili nejnižší pojistka, vysoký posed, nastupování i pro chromého. A netrvalo ani 10 let po totálním prodejním úspěchu Wagonu a Agily a hle i vedení největší pochopilo že někde být chyba :-)

0 0
možnosti
;

;-)

25. 3. 2009 21:51
Re: Bravo - již pouze 16 let za opicema

jj, Japonské minivany jsou výborné a (zejména v Japonsku) i levné. V Japonsku je jich mnoho desítek. Bohužel, se u nás prodávalo jen Suzuki wagon R. V německu se dá koupit ještě Daihatsu, a o servis v čr se postarají bezproblémů servisy Toyoty. Daihatsu Move bylo také výborné.

Bohužel, u nás jsou prodejci přesvědčení, že nejvíc lidí nalákají na co největší auta. A to platí i o miniautech - uvnitř malá, ale zvenku jvelká.

BTW: v Evropě je poslední dobou moda aut s dlouhým předním převysem, výrazně nejdelším u prostřed. V Japonsku, kde je místo to hlavní se prodávají stejné modely s odost rovnějšími nárazníky.

0 0
možnosti

Ebo

25. 3. 2009 20:58
mno..

miniaturizace je co se týče aut ..dost blbá cesta

0 0
možnosti

Panasonic

25. 3. 2009 18:22
na minivozy to nema

vzdyt nemaji s malymi vozy takovy zkusenosti tak jak to muzou vyrabet!!! hold si musi rozebrat Smart nebo Toyotu IQ a pak zacit stavet...echRvRvRv

0 0
možnosti
MP

kokrspanel

25. 3. 2009 18:47
Re: na minivozy to nema

nee? A co je několik generací vozu Fox, případně Lupo u VW a Arosa u Seatu?

0 0
možnosti

Vašek/Brno

25. 3. 2009 17:57
myslím že je čas

vrátit se ke kořenům.. VW = lidové vozítko (Volks = lidový), tzn auto pro masy lidí a za levno, výdrž tak 6-8 let a pak můžete mít ve VW stálý růst prodeje a nemusíte se bát krizí..:-P

0 0
možnosti

jan

25. 3. 2009 17:02
Malý levný VW

Malý levný VW už to vidím cena od 209 000 kč s turbo dvojhrnkem 0.8 L

0 0
možnosti

Vašek/Brno

25. 3. 2009 18:00
Re: Malý levný VW

Náhodou, měl sem v devadesátých letech Daihatsu s motorem 1.0TD, jelo to jak prase a spotřeba kolem 4 litrů, být to něco takovýho,tak za to 200tis. dám..:-)

0 0
možnosti
KMOR2

Kei: místní od roku 2001

25. 3. 2009 15:47
Vymejšlej koniny...

...hlavně ve škodovce. Přitom běžný občan chce hlavně auto, kterým se dá jezdit po našich tankodromech bez vyklepaného zadku. Ale to oni ne, ono je teď in dělat tvrdé podvozky, sportovně laděné prej... sice máš po 300km ze zad a zadku kaši, ale nic jinýho neseženeš...

0 0
možnosti

C6

25. 3. 2009 20:19
Re: Vymejšlej koniny...

A co zkusit Citroen?

0 0
možnosti
N

nnyky

25. 3. 2009 15:36
Malé velké auto

Proč se snažit udělat malé auto s vlastnostmi velkého?

K čemu? Vždy to budou muset někde odbýt.

Proč nehledají raději nějakou mezeru na trhu.

Proč se např. nevyrábí auto primárně určené ženám na mateřské, které by již z výroby bylo přizpůsobeno přepravě malých dětí? tím samozřejmě nemyslím to, že v základní výbavě budou úchyty dětské sedačky.

0 0
možnosti
DD

MMMM

25. 3. 2009 15:45
Re: Malé velké auto

si kupte pick-up;-D;-D;-D

0 0
možnosti

GARY

25. 3. 2009 14:44
tudy cesta asi nevede....

....typuji, že skončí s vysokou cenou a malými prodeji, jako WV Lupo, Fox, nebo Audi A2. Segmentu malých aut je prostě 100-150 000 na víc proti konkurenci moc. Renault na levná větší auta koupil váčii, Opel vyrábí společně se suzuki, Ford s Fiatem atd..........být jima, tak vzdám výrobu v rámci koncernu, a najdu si někoho, kdo to umí, nebo aspoň by mohli vyvynout malé levné auto vlasstní. Ne malé drahé. To prostě tak na odbyt nepůjde. Nejlíp to dělá fiat - levná panda a modní 500 - jedna technika, a mají v nabýtce i levné vozítko, i luxus.

0 0
možnosti
SS

sirc

25. 3. 2009 15:15
Re: tudy cesta asi nevede....

To máš těžký. V porovnání s konkurencí Porsche-VW vyrábí nejbytelnější auta. Používá trvanlivější materiály a celá koncepce auta je dělaná na životnost nějakých dvacet let. To samozřejmě zvyšuje náklady a i konkurenceschopnost, protože ostatní jsou už obvykle někde mezi 10-15 lety. Němci to ví, ale je těžké záměrně slevovat na úkor kvality (je to proti jejich naturelu).

Jinak, největší šanci na výrobu má Slovensko, protože tamní závod vyrábí jenom vyšší modely a teď má tragicky nevyužité kapacity.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...