Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tata chce nano nabídnout Američanům, první kousky se v Indii losují

Indická automobilka Tata Motors hodlá do tří let zahájit prodej nejlevnějšího vozu světa Nano rovněž v USA. Do Evropy by se auto mělo dostat během příštích dvou let. Automobilka zahájila v pondělí prodej svého superlevného modelu na domácím trhu. Majitele prvních aut vybere počítač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

porubak

vyhoda je

kdyz se v tom nabouras pribuzni uz nemusi myt vydaje za rakev;-DR^

0/0
13.4.2009 2:10

Lobos

Re: vyhoda je

Na Porube jste nechodili do zakladni skoly?????8-o

0/0
13.4.2009 15:47

porubak

Re: vyhoda je

tam se Cype chodi hned pate na vysku(Y)

0/0
14.4.2009 4:56

Who cares

Re: vyhoda je

Na kopani krumpacem musite na vysku?8-o

0/0
16.4.2009 15:05

Hmmmmm

Nabidnout Americanum jako co?

Alternativu skakani z mostu nebo strelenim se do hlavy pro sebevrahy?

0/0
1.4.2009 19:13

hisaak

Re: Nabidnout Americanum jako co?

Jako male levne ultralevne vozitko? Vzdyt americky teenager si ho muze koupit za kapesne!

0/0
3.4.2009 17:33

Lobos

Re: Nabidnout Americanum jako co?

Vy si vazne myslite, ze by to nejaky teenager koupil?8-o Ti jezdi v Lexusech, MB, BMW a pod... pokud se jim tedy neco nevysipe.

Pak si mysli, ze koupi nahradni dil v Pep Boys;-D;-D

0/0
3.4.2009 17:40

gen.MacArthur

Výrobce nechce prozradit spotřebu tohohle vozítka!

Nicméně naskýtá se porovnání s vozidly automobilky z Kolína. Tak že spotřeba se dá vyčíst například z emisí, které Tata prozradil. A to je o cca 10% vyšší, něž u aut z TPCA. Tak že u Tata Nano lze čekat vyšší spotřebu, než u vozidel C1, Peugeot 107 nebo Toyoty Aygo při výrazně nižším výkonu, který může činit až 50%! Tata Nano bylo vyvinuté pro Indický trh, kde má nahradit hlavně rikšu, tudíž evropským automobilkám nemůže vůbec konkurovat. Rv

0/0
30.3.2009 23:37

hisaak

Re: Výrobce nechce prozradit spotřebu tohohle vozítka!

Vite houby. jak bude vypadat verze pro Evropu.

0/0
3.4.2009 17:32

HanzPrague

teda

když tak čtu tu diskuzi tady, tak nemůžu jinak než že si přečtu i ten článek ;-DR^

0/0
30.3.2009 22:37

tom

záruka do 24 000km

 - si kluci moc nevěrej.

0/0
29.3.2009 12:42

Alex

Re: záruka do 24 000km

Když uvážíš, kdo si tohle koupí, je to až až ;-D

0/0
31.3.2009 9:56

osK

Vypadá to bezpečně,skoro jako Volvo

;-D

0/0
26.3.2009 23:17

Hmmmmm

Re: Vypadá to bezpečně,skoro jako Volvo

To mel byt nejaky vtipny prispevek???(Y)

0/0
27.3.2009 13:17

hisaak

Re: Vypadá to bezpečně,skoro jako Volvo

Ja vam neco poradim, ano? V clanku o Volvu S80 napiste "Vypada to levne, skoro jako Tata Nano." Zkuste si to, moc vam to pomuze.

0/0
3.4.2009 17:32

Lobos

NANO....

Indicka odpoved na premnozenou Indii.... Neco jako cinska auta;-D

0/0
26.3.2009 19:51

toto

skoda cz

A co s ta vase skoda,konec co?

0/0
26.3.2009 19:21

lopenik

Re: skoda cz

proc konec? cemu zase nerozumis?;-D

0/0
26.3.2009 19:33

toto

Re: skoda cz

vas nikdo nerozumi[>-]

0/0
26.3.2009 20:31

Trm

Re: skoda cz

Skoda rulez! :-©:-©:-©:-©:-©

0/0
26.3.2009 21:12

ides

Re: skoda cz

Skoda penez, skoda slov ;-D

0/0
26.3.2009 21:17

Tata, mama, deda

Yale environmental law professor =

"This car promises to be an environmental disaster of substantial proportions,"

0/0
26.3.2009 18:18

Tata, mama, deda

Trosku k zamysleni....

V Indii, kde skoro neexistujou asfaltovane silnice (mimo mest-neco jako Cina) bych chtel videt, jak daleko takova "kara" dojede az zaprsi a vsude bude po kolena bahno....;-D

0/0
26.3.2009 18:13

Baba

Re: Trosku k zamysleni....

tak to bude Nano s pásama pro období dešťů bez oken a dveří..;-D

0/0
26.3.2009 18:45

Tom

Re: Trosku k zamysleni....

Mel byste se posunout do 21. stoleti. V Indii je okolo 5000km ctyr az sestiproudych dalnic a okolo 67000km hlavnich statnich silnic, plus dalsich asi 500 tisic km tech horsich, ale zpevnenych cest, tedy ne primo polnacek (polnacek, nekvalitnich cest i castecne zpevnenych je dalsich 2600 tisic km). Ano, na tak velkou zemi to neni az tak uplne moc. Nicmene na Vas dotaz odpovim takto: Minimalne pul milionu kilometru tam a stejne zpet si Ind s nanem zajede i v desti.

No a v Cine je to uplne o necem jinem. Cina ma druhy nejdelsi system dalnic na svete, hned po USA a soucet cinskych dalnic je stejny jakou soucet vsech dalnic v Kanade, Nemecku a Francii. Jen v minulem roce v Cine zprovoznili 6400km dalnic. Dalnic je tedy v Cine pres 60000km, hlavnich silnic pres 130000km, asfaltek pres tri ctvrte milionu kilometru a pak jeste 1,5 milionu km sterkovych a polnich cest. To mi nepripada jako asfalt jen ve mestech pane neinfomovany krikloune.

0/0
26.3.2009 20:48

Hmmmmm

Re: Trosku k zamysleni....

Teda vy jste mu to dal;-D;-D;-D Proc se tam teda hned neodstehujete, kdyz jsou tak "vyspeli"?8-o

0/0
27.3.2009 13:19

redpower

Re: Trosku k zamysleni....

;-D Lol on jen psal, ze tam maj silnice, proc by se tam mel stehovat? Si trosku mimo ne?

0/0
28.3.2009 11:39

icmek

ukažte

losí test. ;-D

0/0
26.3.2009 15:02

regazzi

Re: ukažte

Mám lepší nápad! Projeďte se s tím v dešti na dálnici ;-D;-D;-D

0/0
26.3.2009 16:20

iuos

hmm

ono je to auto na dálnici?

0/0
1.4.2009 21:09

Lobos

NO....

Ja bych to dal policajtum.......;-D;-D;-DR^

0/0
26.3.2009 13:57

Martin.strike

Re: NO....

Mohu vědět proč? Nehledě na to, že policie má Smarty, kterou jsou narozdíl od této plechovky bezpečné.

0/0
26.3.2009 14:00

iuos

hmm

co si představuješ pod pojmem "bezpečné" v souvislosti se smartem?

0/0
26.3.2009 14:24

Martin.strike

Re: hmm

Podívej se na crash-testy smartu a poznáš rozdíl. Smart je na to, jak je malej neskutečně bezpečnej. S tímto "autem" se to nebude dát srovnat.

0/0
26.3.2009 14:53

Vašek/Brno

Re: hmm

jak chceš poznat rozdíl mezi crash testem smartu a Nano, když pro Nano zatím nejsou žádné k dispozici??8-o

0/0
26.3.2009 15:55

Martin.strike

Re: hmm

Tata se nechala slyšet, že testy už jsou, jen jejich záznam nikam nedala!

0/0
26.3.2009 16:29

regazzi

Re: hmm

Paní doktorko, věříte v boha? ;-D

0/0
26.3.2009 16:56

Martin.strike

Re: hmm

Hezky řečeno!!! Ale tady Tatě nevěřím, proč když udělala crash-testy, tak proč jejich videa někam nedá? Že by byly tak špatné?

0/0
26.3.2009 17:03

Vašek/Brno

Re: hmm

a co když žádné nemají? nebo znáš tak dobře Indické předpisy,že víš o crash testech jako o povinnosti?? zase jeden z agentury JPP = jedna paní povídala..:-P

0/0
26.3.2009 18:39

Martin.strike

Re: hmm

Četl jsem to na autofunu. Ty budeš asi velkej tatar, já říkám to, že to auto nepatří na české ani evropské silnice a ty meleš o něčem úplně jiným. Asi se chceš jen hádat. Od toho tady ale nejsem.

0/0
26.3.2009 18:50

Vašek/Brno

Re: hmm

Tatar jsi Ty a nauč se aspoň číst. V článku píšou o tom,že auta jsou vyráběna zatím jen a jen pro Indický trh!!!!!!!!!!!!!!!!! Pro Evropu bude něco jiného! pochopils? Nano v téhle verzi v Evropě nikdy jezdit nebude..Hádat se nechci,jen sem nepiš kraviny...:-P

0/0
26.3.2009 19:04

Martin.strike

Re: hmm

Já se bavím obecně, Tata chystá modely i na náš trh. A to do konce tohoto roku!! Pro Evropu bude to stejné, myslíš si že mohou udělat na autě za 70 000kč velké změny?!

0/0
26.3.2009 19:06

Vašek/Brno

Re: hmm

obecně má verze pro evropu stát cca 5000 euro a bude se vyrábět kolem roku 2010/20011 a vozidlo bude dle evropských norem...aspoň si o tom něco přečti,když už chceš teoretizovat, ale asi fakt číst neumíš,furt meleš buď 90.000, 60.000 nebo 70.000.. tak už se rozhodni pro jednu sumu a nekličkuj pořád..tento článek se týká ceny cca 2000 euro za auto pro Indický trh...

0/0
26.3.2009 19:13

Martin.strike

Re: hmm

Tak za 5000 euro něco takovýho?! To je docela výsměch, za to pořídím slušnýho Focusa a ne tuhle konzervu! Plus počítej, že bude stát tak minimálně 7 000, znáš to -  do kasy EU musí taky něco jít.

0/0
26.3.2009 19:18

Vašek/Brno

Re: hmm

o tom ten článek není... Bavíme se o tata Nano pro indický trh za 2000 Euro..

0/0
26.3.2009 19:21

Patrick

Re: hmm

však Ti to auto Ty Troubo nikdo necpe.. Jsi jak nějaká hysterka,budeš si to kupovat?

ne? tak potom víš,že ten Tvůj příspěvek je o houně...Woe(Y)

0/0
26.3.2009 18:44

moopy2

Re: hmm

jojo..smart je kupodivu bezpečnej až až

0/0
26.3.2009 15:19

Martin.strike

Re: hmm

Byl jsem až překvapenej, Smart je naprosto bezpečný auto.

0/0
26.3.2009 15:30

pepa

Re: hmm

Jak může bejt tak malý auto bezpečný?

To, že si to při nárazu v 64km/h udrží tvar, neznamená, že ti, co jsou uvnitř, přežijí. :-/

0/0
26.3.2009 17:55

Martin.strike

Re: hmm

Viděl jsem nehody Smartu - použitej materiál je kvalitní a celkové zpracování je taky naprosto super. Je poznat, že ho dělali konstruktéři Mercedesu a ne Indové.

0/0
26.3.2009 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.