Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej Volva je velmi blízko, zájem mají hlavně Čínské automobilky

Americká automobilka Ford Motor se přiblížila k prodeji ztrátové švédské divize pro výrobu osobních vozů Volvo Car.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abc

předražení zaměstnanci volva

nemůžou prostě konkurovat čínskýmu nebo indickýmu dělníkovi nebo inženýrovi. Při drahotě pracovní síly v západoevropských zemích byla ztráta konkurenceschopnosti jen otázka času. Ostatní budou následovat.

0/0
27.3.2009 23:23

LaHa1

ach jo...

Svět se v prdel obrací.

Výstavní značka,švédský klenot atd.,vše zapomenuto.Kam se řítíš Evropo???

Co všechno nás ještě čeká v tomto globalizovaném světě.Je zapotřebí začít s protiůderem.Začněme v Evropě pěstovat rýži.Že je to nesmysl.Za pomoci dotací z Bruselu jde všechno,co na tom,že bude 1kg této rýže za 100,200,??? Kč. Ale ta hrůza která se Číňanů zmocní...;-€

0/0
27.3.2009 14:36

jan

Volvo skončí jako Opel

Opel i Volvo bude amíkama prodaný číňanům a co .........................

Taková je doba ...................

Opel a Volvo bude MADE IN CHINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! R^EU8-oEUR^

0/0
27.3.2009 0:38

David_Machart

Volvo

no holt drahý, hnusný auta, co nejsou konkurenceschopný, tak to krachuje. Pár manažerskejch paniček v XC90ce to nevytrhne

0/0
26.3.2009 23:59

duschman

Re: Volvo

hnusný?8-o

0/0
27.3.2009 0:18

jan

Re: Volvo

Voni ty číňani Volvo i Opel vytáhnou z krize !!!!!!!!!!!!!!!!!!! R^EU8-oEUR^

0/0
27.3.2009 0:39

Hmmmmm

Re: Volvo

A co ridis sam (pokud mas vubec ridicak) Oktafku?;-D(Y)

0/0
27.3.2009 14:52

MH4

Proč se bát (ne)kvality?

Všichni tu přemýšlíte pesimisticky. Po skoupení Volva Číňany půjde kvalita Vova do kytek. Ale napadlo vás, že lidi z Volva naopak můžou pomoct čínským majitelům ke zlepšení kvality čínských aut?

Vzpoměňte, jak se říkalo, "Japonec až na konec", nebo jak všichni pohrdali Korejci. Dnes je v módě pohrdat Čínou a Indií, ale hodně ostře se tlačí nahoru a jdnou nás všechny skoupí.

Na závěr trefný obrázek >> http://img356.imageshack.us/img356/6774/freetibetio3.gif

0/0
26.3.2009 22:52

Antonín

Honda

...škoda "Volvína". Holt půjde z domu za svým snem Made In China. A to moje pofičí taky.

0/0
26.3.2009 19:47

borek

Volvo made in china

Jo byla by to sranda kdyby to koupili čínani takový image značky a ted tohle kupujících by asi ubylo a sebevědomí švédů asi taky

0/0
26.3.2009 19:31

Lobos

Re: Volvo made in china

Nechteji do toho dat prasule, tak se nebudou moci divit:-/

0/0
26.3.2009 19:46

heythere

neni to paradoxni ze v dobe kdy veskera "pravidla"

vyroby a obchodu byla "napsana" zapadni civilizaci (EU, USA tad) tak jediny opravdu prosperujici stat je Cina ;-D

0/0
26.3.2009 19:00

Lobos

Re: neni to paradoxni ze v dobe kdy veskera "pravidla"

Asi na tom bude mit vliv to, ze dneska vsechno vyrabi (skoro) a delnici pracuji za par supu. Jak by se ti to libilo, vymenou za tu economickou "silu" ?:-/

0/0
26.3.2009 19:26

jendaH

Re: neni to paradoxni ze v dobe kdy veskera "pravidla"

no já se obávám toho že čína dopadne nejhůř.. už ted tam mají docela problémy.... myslím že spíš chtějí získat značku této automobilky.. a díky ní prodávat ty svoje 'díla' :-D

0/0
26.3.2009 19:35

O-O

Re: neni to paradoxni ze v dobe kdy veskera "pravidla"

Není se čemu divit. V Číně se ještě pořád maká, zatímco západní svět už pouze stávkuje, dožaduje se dotací, zavádí ekologické daně atd atd. To všechno samozřejmě výkonnost ekonomiky oslabuje a během tohoto století nejen Čína ale i Indie ve výrobě daleko předčí Evropu i USA dohromady. Západní země mají velmi dobré základy, ale bohužel posledních několik desetiletí nemají ve svých čelech politiky, kteří by měli nějakou vizi, kde by stát měl být za 4 roky, za 10 let, za 50 let atd. Takže se jenom pindá o ničem, ekonomika jde zu grunt, a každý v politice jen přemýšlí kde si nahrabat co nejrychleji.

0/0
26.3.2009 21:56

Luboš

Re: neni to paradoxni ze v dobe kdy veskera "pravidla"

http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/cina-resi-krizi-balickem-ve-vysi-11-5-bilionu-korun_89690.html  :-P

0/0
26.3.2009 22:36

Lobos

Amici to prodaji asi komukoliv,

kdo projevi zajem...viz Tata Motors:-/ Volvo vlastnim ale pokud to koupi cinani, tak uz nikdy nove vlastnit nebudu(Y)

0/0
26.3.2009 18:57

heythere

Re: Amici to prodaji asi komukoliv,

ja doufam ze to prodaji tem kdo nejvic zaplati ... ja mam totiz Fordovi akcie !

0/0
26.3.2009 19:02

zdenek.rudolf

Re: Amici to prodaji asi komukoliv,

Tak nějak.

Jestli švédskou kvalitu vystřídá kvalita čínská - tak sbohem Volvo. Ač jsem dosud spokojený uživatel Volvíka, k čínskému autu bych přistupoval značně rezervovaně, nebo spíš vůbec :-(.

0/0
26.3.2009 19:21

jendaH

Re: Amici to prodaji asi komukoliv,

já bych se ani nedivil kdyb to koupil koncern VW, z evropských automobilek na tom špatně není

0/0
26.3.2009 19:39

Fanda

Re: Amici to prodaji asi komukoliv,

Myslíš, že Porsche koupí Volvo? Je to sice veselejší představa než China, ale automobilky se uz poučily z toho, že když je něco k mání zajímavého a levného, tak to může být koupě, která se stane trojským koněm. Ford skupoval kdo co a teď si neví rady. Takže Porsche bude velmi obezřetné ...

0/0
27.3.2009 8:10

hefaistosh

Re: Amici to prodaji asi komukoliv,

Já bych se toho zas tak nebál.Dají do toho nějaké prachy,a když je budou chtít zpátky tak budou muset prodávat.Tím pádem zas tak dolů kvalita nemůže jít.Půjde dolů to asi ano,ale myslím,že ne tolik.Otázka je jen,jestli to nechtějí koupit kvůli odstranění konkurence za ůčelem vlastní výroby a dovozu.Pak je nikdo nedonutí volva vyrábět.

0/0
26.3.2009 20:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.