- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na dohled je už i cena a jak pronesl nějaký manager na autosalonu prý za základní model bude velmi agresivní. Soudruzi chtějí od 380 000 kč což je opravdu za auto pro volný čas pro mladé jak vždy tvrdili pakatel.Ten termín agresivní opravdu sedí.
SUV je prostě k ničemu na silnici k ničemu do terénu k ničenu.pro metrosexuální jedince cosi s tím kompenzují mindrák ideální
zkus si někdy projet Prahu s něčím vyšším sem a tam ... samá díra, prahy ...však bys tomu přišel na chuť.
Minulou středu jsem s Yetim jezdil asi 3 hodiny a nic moc. Octavia Scout je do terénu lepčí náčiní. Ale pro ženskou do města, nebo druhý auto do rodiny, bude Yeti dobrá volba.
Včera jsem tam byl a musim říct, že jsem byl docela překvapený, protože jsem myslel, že to bude stejně velké nebo spíš menší než Roomster a ono ejhle je to skoro stejně velký jak Octavka v kombiku. Co se týče výstavy, tak to bylo do cela slušné, ale hlavní otázka, kterou jsem si celý den dával, byla "Proč tady sakra neni BMW??"
Tohle autí mne celkem zklamalo. Původní koncept se mi docela líbil, jenže finální verze vzhledově až příliš zapadá do současné produkce Škody (což je škoda).
Pokud ne tak je to auto k ničemu.
Srovnani vybavy, motorizace, velikosti a ceny vyzniva pro Fabku dosti smutne, jak tak koukam. HHR je se svoji solidni vybavou levnejsi nez hola Fabia Classic s motorem 1.6 (pricemz motorem Fabka porad dost zaostava). Takze jakou lepe vybavenou Fabii mela redakce na mysli? 1.2 HTP Sport? :-)
asi tu vytuněnou 1.2 HTP TURBO EDITION 85 koní.
Včera jsem se s ním svezl a musím říct že to je docela slušné svezení
Ty si jel včera v Nissanu Patrol ??????????????????????????????????????
že výraz "nový Peugeot 206" je více než vtipný, přestože je to v zásadě pravda
Hele Golf GTD má jen 150 koní.. na GT docela bída,kdejaký japonec má v kombíku Tdi 170-180 koní a GTD to fakt není...njn VW