- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemám čas číst celou diskusi, ale tak trochu dělám do aut. Hodně lidí bohužel neví, jaké jsou autorizované servisy svině. U 90% výměn oleje se maximálně do serviky dá razítko apod. Takže opatrně. Co oči nevidí, to srdce nebolí.
no co se tyce vztekle diskuse o pomeru sluzebak pro jednoho/obecny sluzebak tak treba zrovna v O2, ktery tady padlo asi 10x jsou k obecnemu pouziti vetsinou jen Fobie, polepene Ochcavky jsou z 95% rizeny jednim ridicem (vetsinou obchodak). Pak samozrejme je masa aut, ktera nemaji polep - manazerska auta, ktera take samozrejme ridi jeden ridic.
Celkove je to tak 60% jeden ridic, zbytek vic ridicu.
Kupoval jsem teď starší auto (3roky) od známého a protože jsem o něm věděl všechno,tak mi nevadilo ani 90 000 km na tachometru,navíc mi nabídl,že zaplatím až jestli mi bude vyhovovat a na vyzkoušení mi nabídl 3 týdny.Zároveň jsem odvezl svoje do autobazaru kde za tři dny "omládlo" o víc než 50 000 km.Takže autobazar nikdy
když někdo prodává nějakej ojetej krám( novější firemní, taxikářská auta, třeba VW, Škoda) a chce pořádně vydělat, tak koupí jiný volant, novou hlavici řadící páky, popřípadě i sedadla ( na vrakovišti bez problému), přetočí tachometr a cena je najednou o 60tisíc vyšší,málo najeto,vypadá dobře a pak ten co to koupí si může rovnou rezervovat stálé místo v autoservise
Pořád platí, je třeba hodně vybírat. Služební auto může být vůz vrácený leasingu nebo pronájmu, např po roce s rozumnými kilometry. Takových aut je dnes poměrně hodně kvůli krizi, firmy ořezávají benefity, propouští lidi a tak se zbavují i služebáků, zejména těch pronajatých. Velké leasingovky si prodej vrácených aut řeší sami nebo prostřednictvím partnerů, nejsem si jistý, zda mezi ně AAA patří. ALE pozor ..a tohle není rozhodně výjimka a dokonce bych řekl, že v AAA celkem bězná praxe, platí to zejména pro podnikatele s menším počtem kilometrů a taxikáře. Záznamy o servisu zcela záměrně nejsou vyplňovány od koupě vozu tak jak mají, jsou uváděny nižší počty kilometrů. Auto je totálně olítané, poflikované, kilometry se stočí, 100% sedí se serviskou ...1. majitel, všechno vypadá skvěle ..ale pak se nestačíte divit. U taxikářských aut, co mají sundané folie to platí obzvlášť.
Ona to neni bezna praxe jen u acek ale u vetsiny bazaru v CR
Pokud někdo často jezdí ví o co jde. Se služebními auty se v drtivě většině jezdí stylem plyn-brzda. Já se většinou na rozbitých silnicích snažím zpomalit, abych si neurazil kolo, ale služebák ty několik desítek cm hluboké díry proletí osmdesátkou že šutry lítají všude kolem a prostě nezájem. Tak ať mi nikdo nevykládá, že nějaké podobné auto je vzhledem k počtu najetých km OK. Jistě jsou i firemní auta, kt. řídí jeden člověk, jezdí s tím slušně a má pravidelný autorizovaný servis a orig. díly, jenže to je spíš vyjímka. Hlavně když vidím nějaké polepené auto s ušatým řidičem, raději ho nechám jet ať se někde rozplácne sám a netahá mě do toho
Kde pořád chodíte na to, že firemní auta, které řídí jeden člověk, jsou vyjímka? Takových firemních aut je obrovské množství, jenom je na silnici prostě nepoznáš.
Slouaks kud wrajt engliš dér... mejbí evrybady wud ándrstéénd
A jinak jsem ojetiny nikdy nekupoval a když vidím tu džungli (stočit tachometr je u nás naprosto běžná věc), tak ani nikdy nebudu. Když koupím nové a najedu dost kilometrů, tak mám provoz levnější než se starým, a navíc mám lepší a bezpečnější auto, na které se můžu spolehnout, a k tomu záruku.
Plně souhlasím, taky jsem pro koupi nového, pokud nevíte kdo a jak s dotyčným autem jezdil je vždy sázka do leterie. A z diskuzí a zkušeností známých je zřejmé že pravděpodobnost koupit vrak nebo dobré auto je tak 50 na 50. Navíc leasing ojetin je o dost nákladnější než leasing nového auta.
A co je to ten vůz s nepravidelným servisem?? Takové vozy neznám. Pokud to má soukromník a najede s octavií třeba 12.000 km ročně, tak jistě má servisní knížku a všechno dělá podle ní, minimálně pět let. A pak nemusí ani tu knížku vyhodit, nebo přetočit tachometr jako u firemního auta.
máme služební vůz, se kterým sice jezdí pravidelně 20 různých lidí, kteří ho nešetří, nicméně auto vždy dostane to, co potřebuje + je pravidelně servisováno v značkovém servisu. v současnosti jde o Fabii I, 1.4 Tdi jedna z posledních, 60k najeto pouze po D1 a okrajově po Praze. dosud žádná závada a mohu říct, že jede stejně svižně jako leckterá špatně zajetá 1.9. FAKT, že služebním vozům se šlape na plyn, nemá nic společného s tím, v jakém je vůz stavu. pochybuju že ho někdo schválně přetáčí, a pokud ho točí do vysokejch otáček - no a? červený pole je snad nakreslený jasně.
a kanály a díry? ano, nevadí mi rána, moje to není. ale vyhýbám se jim, jde o můj vlastní komfort, navíc nechci vypadat jako debil v případě, že to oddělám. (a dírám se vyhejbat umim, mám natrénováno ze svého soukromého vejtřasu:)