Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové čínské auto s cenou pod 200 tisíc míří na český trh

Čínská novinka DFM Mini se představuje. Obratný malý pracant je v nabídce jako pick-up, čtyřmístné auto nebo třeba dodávka. Redakce Auto.iDNES.cz ozkoušela čínský "miniužitkáč" jako první. V těchto chvílích startuje jeho prodej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

zájem o spolupráci

Dobrý den, mám zájem o spolupráci v oblasti prodeje. Kam se mám obrátit.

0/0
1.8.2009 9:09

Host

Re: zájem o spolupráci

Do číny a už tam zůstaň;-€

0/0
1.8.2009 11:17

wolf4

1203

Tak to uz radeji S1203 :-) ale oni se to kluci sikmooci casem nauci.....

0/0
18.5.2009 10:01

petulinka

krásnéééé

To autí je mooc pěkný!!! Děkujeme číńánci:-)R^V

0/0
30.4.2009 0:03

mata

hnus

Vážený pane Vejman a celá redakce idnes.cz:

Otištěním tohoto článku bych se styděl, nicméně je zcela zřetelné, že k odborníkům na automobily máte hodně daleko a tyto rubriky píšete zřejmě jen pro vyplnění času mezi pletením. Ale doporučuji se držet toho pletení. Nejvíce mně pobavilo, že spekulujete z jakého auta pochází většina dílů....a tipujete Suzuki, ale napsat, že motor o objemu jednoho litru postačí k pohonu dodávky...klobouk dolů nad vaší blbostí:-)))))

0/0
13.4.2009 22:16

Paulie

Re: hnus

A teď mi ty chytráku řekni, proč myslíš že litrovej motor neutáhne dodávku? Má to 50koní nebo kolik, myslíš že 50 koňskejch sil neutáhne 2 tuny? Řiká ti něco převodovka? fyzika pro základní školu? co? To auto je zpřevodovaný tak že neni zas tak rychlý, ale sílu má. Když potřebuju dodávku která utáhne tunu a budu s ní jezdit po městě, proč ne tohle? Ne proto, že by to neutahlo, troufam si dokonce říct že akceleraci 0-50 to bude mít solidní, ale 0-100 bude s plně naloženym autem utopie. Nekoupil bych jí proto, že mi za 2 roky shnije. Ne proto že by nestačila.

0/0
13.4.2009 22:45

Mata

Re: hnus

No, je vidět, že dál než přes látku ZŠ jsi se nedostal:-))) Celý článek je pouhopouhá reklama a nikoliv objektivní test nebo představení auta, ale to Ti asi uniklo. Nyní k Tvému velice zajímavému výkladu: Víš co je to vůbec síla motoru? To jak je auto silné je obvykle určeno točivým momentem a nikoliv zpřevodováním. Zpřevodovat ho sice jinak mohli - zřejmě opět ukradli nějaký výkres, ale jak sis určitě pozorně přečetl uváděný točivý moment je 83 Nm, což odpovídá benzinovému motoru o objemu 1,0 litru někdy z minulého desetiletí. Výkon ani točivý moment absolutně nemohou stačit na auto o hmotnosti 2 tun, navíc, aby takto naložené auto rozjeli je třeba motor vytáčet do vyšších otáček a pak neúměrně roste spotřeba. Takže až budeš chtít příště šířit moudra, tak si o autech aspoň něco přečti nebo se nějakým projeď. ;-D

0/0
14.4.2009 21:12

paulie

Re: hnus

Tady je opět přání otcem myšlenky. Takže, pane FYZIKU, znáš nejjednodušší kladkostroj? utáhneš 2x těžší věc než bys utáhnul normálně, akorát potřebuješ 2x tolik lana. To se učí na základce. A na střední se učí, že podobně funguje i převodovka. Poté bych doporučoval http://cs.wikipedia.org/wiki/Koňská_síla . Už tě někdy na křižovatce předjela fabia HTP? velmi podobnej princip. Prostě když zpřevoduješ motor 50k/83 Nm hodně do síly, tak na kolech dostaneš úplně jinej moment než na motoru. A zrychlení 0-70 (do města zcela stačí) bude pod 15 vteřin imho. A to do města bohatě stačí. A že je článek reklama? Možná jo, možná ne, ale já sem rád že sem si rozšířil obzor. Viděl sem jejich předchozí model CEO, a byla to opravdu hnusná kopie BMW X5 zezadu a novýho Land cruiseru zepředu. Tak aspoň kucí čínský vymysleli vlastní design (ale teda ty ledvinky vpředu na styl BMW, co sem viděl u jiný verze týhle pixly - to je dobrá recese)

0/0
19.4.2009 1:34

paulie

Re: hnus

A tak oprava, koukam že tohle taky neni jejich design. Hádanka pro vás děcka....jaké průmyslové odvětví je v číně nejrozšířenější? ..........No přece reverse engineering

0/0
19.4.2009 1:45

mata

Re: hnus

Vidím, že mám co do činění s opravdovým expertem :-))))))) Pokud seš takovej fajnšmekr, že Tvým ideálem je Fabia HTP, nemusíme se dál bavit. A věř, že mě na křižovatce nikdy nepředjela.

0/0
19.4.2009 21:13

paulie

Re: hnus

ano, tohle je opravdový diskutující na iDnes. Ve městě jezdím taky přes 50, někdy i o dost víc, takže ne, nejezdím s HTP. Pár kilometrů sem s ní ale najel a věz že sem brzda nebyl. (otáčky pořád na omezovači ale co už, moje auto to nebylo). Mě HTP nestačí....ale věřim že spoustě lidí jo. Pokud tě na křižovatce na rozjezdu nikdy nepředjela HTP tak buď nemáš papíry anebo si pořád něco dokazuješ rozjezdy na plnej plyn jenom abys byl o pět vteřin dřív na další červený. Hodně to dělají piloti überstrojů jako '88 bmw 316 E30 f tunningu pyčo.

0/0
20.4.2009 1:16

Mata

Re: hnus

Přestaň si už něco dokazovat a smiř se s faktem, že jsi naprostej ignorant, který ví o autech úplný kulový. Kup si Fabiu HTP, vytáčej ju na max, přikup ještě čínskou nádheru, která má zřejmě převratnej motor a ostatní automobilky nestačí závidět...Vzheledem k Tvému vysokému IQ, díky kterému zřejmě zvládneš bez cizí pomoci četbu jednoducého článku v ČJ, doporučuji Ti zopakovat si látku ČJ pro ZŠ - neboj, není to nic těžkého.

0/0
20.4.2009 13:38

paulie

Re: hnus

YEAAH potřeboval sem vzorek diskutujícího na iDnes, mám ho. Stačí. A víš co ty blbečku? Ty ani netušíš. Určitě si to přečteš a odepíšeš, ale já už ne :-)

0/0
20.4.2009 17:46

Mata

Re: hnus

Nepiš, aspoň se celá republika nebude přesvědčovat o Tvé bezmezné stupiditě.

0/0
21.4.2009 8:18

pavel

reklamace

Už vidím ty reklamace a odpověď obchodníka: "Něumym češki, všešny še rošbiju.To něni moje;-D štánek.".;-D

0/0
10.4.2009 23:02

Hady

Jste ubohý

Dováží to česká společnost! Ale vy se jen umíte vozit po stereotypech a něčí neznalosti jazyka.......vsadím se, že sám neumíte žádný asijský jazyk.Rv

0/0
12.4.2009 19:43

pavel

Re: Jste ubohý

nevím co to s tím má společného, ale mluvím naprosto plynně anglicky, francouzky a německy ... a pochopitelně česky - to mi docela stačí.:-P

0/0
17.4.2009 17:03

Rotoped64

Ano, na rozvoz mléka po okresním ospalém městečku možná

Jak do toho ale někdo narve paletu se zbožím, které dosáhne max. hmotnosti nákladu, stane se z tohoto vozítka stejná raketa, jako Škoda 105 v obsazení pěti osobami. V případě havárie nebude nutné vrak lisovat, neb minaturní rozměr získá již při nárazu. ;-D

0/0
10.4.2009 14:38

Martin138

!

to zas bude na silnicích nablito

0/0
9.4.2009 9:32

rolb

cena

Měli by napsat za kolik se prodává v Číně. Evropští prodejci mají moc velký rabaty.Věřil bych kdyby se prodávalo v Číně tak za 80tis kc.;-O

0/0
8.4.2009 7:03

x

Re: cena

Závidíš že měl někdo jiný výborný podnikatelský záměr a hudruješ. Závistivej malej čecháčku;-(

0/0
8.4.2009 15:40

Mira

Re: cena

Hele, nezáviď.... Mně by zas třeba zajímalo, v jakých podmínkach to čínský dělníci vyráběj. Kolik maj plat, podmínky prostředí a tak .  Ty vypadáš, že jsi jeden z těch co mají velký sociální cítění .....

0/0
10.4.2009 13:17

paulie

Re: cena

Tak si to v tý číně za těch 80 klacků kup, dovez si to, zaplať clo, doplať DPH, náklady za kontejner a pak až se ti to rozsype odjeď to do číny vyreklamovat :-)

0/0
19.4.2009 1:43

MM

Kopie Suzuki

Suzuki Carry, typ FD, jen s drobnou retuší, o něco delší a motorem ze staršího typu

(typ FD má 1,3 l).

0/0
7.4.2009 12:08

x

Re: Kopie Suzuki

doporučuji jejich stránky http://www.dfmc.com.cn/

katalaog aut má naprosto neuvěčitelný záběr - on nisana renault po lias

0/0
8.4.2009 15:45

legnaw

kolka pravda

akoze Hongda to je brutalny for mesiaca :)))))))))))

(prepnut na EN verziu a flash hore...)

0/0
16.4.2009 13:24

icmek

POKROK

Před časem ,kdy se začínaly ve velkém prodávat Dácie se jim všichni smály. Dnes se začánají prodávat auta z číny a najednou je dácie OK. Až se začnou prodávat auta z indie, řína bude ok ... ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.4.2009 21:45

;-)

Re: POKROK

R^;-D

0/0
7.4.2009 20:24

Joseph

nic jste nepochopili

To jim TAZ Trnava dal licenci na výrobu dvanáctsettrosky Š 1203 a Š 1205,jen to má jinou kastli.. ;-D;-D

0/0
4.4.2009 13:23

happy shine

a blbec na konec

pokud to uveze 800 kg,tak to do města stačí, beru:-)

0/0
3.4.2009 18:14

d

Re: a blbec na konec

Pokud to uveze tak 800 a tak 800 to váží, je to celkem 1,6t ... s motorkem 1kccm to bude svezení.R^

0/0
5.4.2009 15:18

Max

Re: a blbec na konec

A kolik mela S1203? To bylo take neco okolo 55k. Puvodni motor Skoda mel 1221ccm a 47k v S1202 STW. Pak dali dvojity karburator. Do mesta to staci.

0/0
13.4.2009 10:29

pavel

Re: a blbec na konec

jenomže tadle 1203 z číny stojí 200k ...

0/0
17.4.2009 17:04

Fualmu

Je třeba podporovat komunistickou Čínu

členové KSČM nakupujte. Já bych to nekoupil ani omylem.

0/0
3.4.2009 12:47

dívenka prostá

já to chci!

pro tchána*

0/0
3.4.2009 8:05

910JGKA@centrum.cz

Kdo bude první

hňup, který si to koupí

0/0
3.4.2009 0:02

Jan H. Pardubice

stejně je hloupý vod Škodovky že vyklidila tudle kategorii

Na Škodě PICK-UP začínalo spousta malejch živnostníků a voni ji přestali vyrábět. Tendle malej drahej čínskej zmetek Škodu PICK-UP nenahradí. To radši tu DACII  PICK-UP za 158 tisíc. :-P:-P:-P:-P:-P:-P

0/0
2.4.2009 23:15

sadlo.sadlo

Re: stejně je hloupý vod Škodovky že vyklidila tudle kategorii

Škoda, že předala Škodovka tenhle segment VW, živnostníkům by určitě stačila nějaké Octávka Tour ve verzi Pick Up, Pick Up Van, Van plus a podobných, nějaký Roomster, do kterého máte problém naložit cokoliv (už jenom kvůli otevírání zadních dveří), nestačí.

0/0
3.4.2009 9:08

legnaw

Re: stejně je hloupý vod Škodovky že vyklidila tudle kategorii

a co tak Audi A6 vo verzii pickup pre maleho ceskeho zivnostnicka;-O

0/0
16.4.2009 13:33

Die Hard

tak...

proto to srotovne...8-o

0/0
2.4.2009 22:38

xxx

DRAŽBA zde

přihazuji na 30 000,- najde se blázen co dá víc?

0/0
2.4.2009 22:33

d

Re: DRAŽBA zde

prodáno tomu masovému vrahovi  ve svěrací kazajce od krve za 30000!!!

0/0
5.4.2009 15:20

u.boat

Re: DRAŽBA zde

30050,-!! Dětem na zahrádku...

0/0
9.4.2009 13:42

procházející

Dáčka Pick-up 1.6 za 159 tkč a uveze 800 kg

Tady není co řešit. když chce někdo užitkáč s pořádnou ložnou plochou šáhne po Dáčce. Plná záruka  3 roky / 100 tkm. R^R^

0/0
2.4.2009 21:46

Martin.strike

Re: Dáčka Pick-up 1.6 za 159 tkč a uveze 800 kg

Vždy je tam nějáké ALE, nebo POKUD. Dacia to musí mít taky. Když je to i u Mercedesu, nebo BMW. Nevěřím, že by to Dacia neměla.

0/0
2.4.2009 21:51

;-)

Re: Dáčka Pick-up 1.6 za 159 tkč a uveze 800 kg

jsou to doct jiné kategorie aut. Jako pick-up jsou víc zaměnitelné, ale ve skříňové verzi se projeví malá výška Dačie - je to osobák, naopak lepší jízdní vlastnosti na dálnici. Jinými slovy - pro rozvoz po městě je idéální tohle, pro větší vzdálenosti Dacie............je pravda, že ta cena by mohla být ještě níž........v Číně se to prodává o dost levněji.........snad s tou cenou půjdou časem ještě trochu dolů....

0/0
2.4.2009 22:01

Andee

Re: Dáčka Pick-up 1.6 za 159 tkč a uveze 800 kg

Jdi někam s tím tapetováním. Tu báječnou dráčii jsem viděl po třech letech užívání instalatérskou firmou a bylo to naprosto odepsané auto Rv

0/0
2.4.2009 22:33

Jan H. Pardubice

Re: Dáčka Pick-up 1.6 za 159 tkč a uveze 800 kg

Dacia PICK-UP se vyrábí od 9 / 2008 tak fakt nevím co tu prskáš vo třech letech ?????????????? K nám se to vozí vod ledna 2009. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.4.2009 23:08

iuos

hmm

pickupy od dacie tu jezdí mnohem dýl

0/0
3.4.2009 9:34

happy shine

Re: Dáčka Pick-up 1.6 za 159 tkč a uveze 800 kg

woe a viděl jsi někdy auto v užívání instalatérské firmy po 3 letech provozu v super stavu?? já ne a to su od fochu...;-D

0/0
3.4.2009 18:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.