Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chevrolet Cruze: první dobré daewoo

Velký sedan za cenu "holé" octavie, s takovou nabídkou přijíždí Chevrolet. Novinka jménem cruze je příjemná na obyčejné každodenní ježdění. Nepotěší lacinými a tvrdými plasty v interiéru, bohatá výbava a startovací cena 320 tisíc to ale napraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

aveo 2006

Od srpna 2006 vlastním aveo 1,4 sedan najeto 35000km po venkovských silnicích ,krátké jízdy-couračky.Auto je jak nové za ty 3 roky nepozoruji žádné změny k horšímu,naprostá spokojenost.Jenom mne mrzí proč aveo tak očernily ve všech testech ,otázka je kdo a proč.Ale ona nakonec pravda vychází najevo,v současné době je aveo 10 nejprodávanější auto v Čr.........

0/0
11.8.2009 19:39

Host

To je ale zaujatost

Podle autora článku-největším průšvihem celého auta jsou plasty. Na pohled úplně špatně nevypadají. Ale na omak jsou tvrdé.Co to je za pitomost?

On to snad osahává,asi bude fetišista.

Mněl by si mladej najít konečne nějakou ženskou aby radši osahával ji.

0/0
25.10.2009 14:24

Host

cruze

0/0
18.7.2009 10:12

Host

Re: cruze

a tím je řečeno vše.

0/0
18.7.2009 21:44

Host

oprava:

Chevrolet Cruze: další dobré daewoo

0/0
11.7.2009 0:16

Host

Re: oprava:

Opreava:zase dobré daewo;-D

0/0
12.7.2009 10:52

Host

Re: oprava:

Ja bych rek,ze nubira 98 byla prvni dobre daewoo.1.6-ka v te dobe za cenu o dvacet tacu min jako oktavka,vykon o 30 kw vic,el.stahovani vsech oken,super interier

Pomalu po dvanacti letech mi nepride az takovy zlepseni hlavne co se motoru týče.

0/0
24.10.2009 18:28

epesdo

to auto auto je bomba

0/0
30.4.2009 15:18

Host

Re: to auto auto je bomba

Souhlas,kdybych nedávno nekoupil svého miláška,tak bych šel do něho. Ono evropské automobilky ve své nabubřelosti nějak usnuli na vavřínech. Z minulé slávy nelze žít věčně. Hlavně škoda by se od nich učit cenové politice,aby je jednou nekoupila či převálcovala.

0/0
11.7.2009 11:53

kuba

zaujatost???

nevim proc se v ceskych mediich stale kouka na znacku chevrolet skrz prsty, vlastnim lacetti SW a jsem s nim absolutne spokojen, to co se o nem pise v nasich recenzich je naprosto scestne. proste je to moc velka konkurence pro nektere jine automobilky.. jmenovite skoda, kia a hyundai.

To, kolik se napsalo pozitivnich reportazi o Kie Ceed budiz prikladem medialni masaze lidskych mozku... S tim jak se nyni v CR pise (spis tedy nepise) o novem Cruze, asi nebude vedeni ceskeho importera Chevroletu prilis spokojeno, asi nasim mediim spatne zaplatili nebo spis je preplatila slovenska Kia ci "nas" nosovicky hnujdaj :-/

0/0
16.4.2009 11:30

bluespirit

trochu mi nesedí tato informace:

"První odlišnost, která je skoro jistá, najdeme na podvozku: astra bude

mít podle všeho modernější čtyřprvkovou zadní nápravu, cruze musí

vystačit s klasickou torzní příčkou."

Protože už Lacetti mělo víceprvkovou zadní nápravu (vlastním ho, tak to vím jistě), nezdá se mi že by šli ve vývoji nového auta zpět.

Jinak co se týče popisu plastů - je pravda, že ani v Lacetti nebyly nějaké kdovíjaké super měkčené plasty, ale slícování a zpracování je na jedničku, nic nevrže ani když jedete na dlažbě. S poškrábáním to také není až tak zlé - palubku mám po skoro 2 letech netknutou. Ona mi dodnes není moc jasná ta honička za měkčenými plasty - vy snad když sednete do auta ošaháváte palubku? To mi podstatnější přijde to, jak se ty plasty odrážejí v čelním skle při letním slunci - to totiž dokáže být dost nepříjemné.

0/0
7.4.2009 16:31

chorche

Re: trochu mi nesedí tato informace:

...no tak je to pred seriove auto...ty jeste trochu vrzou i premiovejsich znacek:-)...jinak do toh auta jdu..jak se zacne prodavat beru autosalon a turbodiesel utokem

0/0
16.4.2009 9:04

Host

Re: trochu mi nesedí tato informace:

Ale fuj,smrt dehťákům;-€

0/0
11.7.2009 10:05

Raroh

Re: trochu mi nesedí tato informace:

no Civic VII. generace mel taky viceprvkovou napravu a VIII. generace (ufo) ma zase zpet pricku..

0/0
21.5.2009 0:49

Host

Re: trochu mi nesedí tato informace:

No právě,čím víc prvků tím víc problémů. V jednoduchosti je krása.

0/0
11.7.2009 10:04

BlueSpirit

O vypovídací hodnotě

těchto recenzí si myslím své. Zajímavé, když vyšla recenze na Lacetti, tak tam zrovna chválili perfektní slícování palubky a to že vůbec nevrže.

Doporučuji každému ať si to auto vyzkouší osobně a kašle na podobné "recenze".

0/0
7.4.2009 12:51

Joachim

Nechápu

jak tady někdo může řešit čínský a korejský šroty. Je to prostě rejža. Kdo se oblíká v tržnici a nakupuje v Lidlu, tak si to asi koupí, kdo má na auto, tak si koupí nějaký normální auto a né rejžu v bambusovým obalu.

0/0
7.4.2009 6:54

joseph

Re: Nechápu

co to je normální auto??

0/0
7.4.2009 13:05

Host

Re: Nechápu

Přece Škoda buliku;-D;-D;-D

0/0
11.7.2009 10:06

compli

Re: Nechápu

A svezl jste se někdy například v Peugeotu 407? Za ty prachy děs běs.8-o8-o

0/0
8.4.2009 14:44

Host

Re: Nechápu

rejža v bambusovým obalu seš zatim jen ty ;-D

0/0
24.10.2009 18:32

Host

Re: Nechápu

Tady mate ten korejskej srot Daewoo nubira1jak to umi:

http://www.youtube.com/watch?v=rBwJovvR_pw&NR=1

0/0
25.10.2009 15:32

...

mno

ze předu mi to trošku připomíná saab

0/0
6.4.2009 23:42

Host

Re: mno

Každé auto něco připomíná,zepředu či zezadu nebo z boku. Nejčastěji připomíná auto;-D

0/0
11.7.2009 10:09

rambo

Daewoo ma v stichu nenechalo

daewoo mam 12 rokov. V zivote ma to auto v stychu nenechalo. A to v tedy neboli take brutalne zaruky ako dnes. Pre tych co vychvaluju koncern VW a podobne, mam len malu poznamku. Kolko ste videli na D1 odstavenych vedla postrannej ciary korejkych aut a kolko europskych?

Tento Chevrolet Cruze vypada skvele, ale treba ho asi vyskusat a subjektivne sa rozhodnut. Skrabacke hodnotenie plastov, tak nad tym sa mozem len brutalne zasmiat. Pani od pera nerozoznaju PP od ABS alebo TPU.

Rad si to auto vyskusam.R^

0/0
6.4.2009 23:19

Martin.strike

Re: Daewoo ma v stichu nenechalo

Tohle není určující faktor milý pane rambo! Já jsem třeba cestou jednou viděl tři odstavené Kie, když jsem jel do Rakouska na hory. Kvalita auta se pozná po několika letech, nebo při bližším zkoumání. U korejských aut jsou hlavně problémy s elektronikou, vrzajícími plasty, sedadly a následně i se vším ostatním. Stačí si sednou do Ceedu, kterej ještě patří k těm "kvalitnejším" - ovládácí prvku na volantu nereagují, palubní deska při rychlosti nad 90km/h vydává nesnesitelnej rámus, ovládání klimatizace nereaguje, sedadla se naklání do stran a i dopředu a dozadu, tlačítko na otevření kufru nefunguje a musíte třeba hodinu čekat, než kufr otevřete, ventilace nefunguje jak má - fouká všude jinde, jen ne kam potřebujete, tudíž se skla zamlžují a musíte jezdit s otevřeným okýnkem. Tohle jsem já spozoroval, když jsem měl Ceeda na víkend pujčeného od kamarády, když bylo moje auto v servise. Kdybych ho měl nedejbože déle, tak určitě těch chyb spozoruju více.A to se jednalo o ani ne rok staré auto

0/0
7.4.2009 8:25

Pepa

Re: Daewoo ma v stichu nenechalo

A teď jinou pohádku Martine.třeba tu elektroniku a to i v autech,neboť s bohatou elektrickou výbavou mají daleko delší zkušenost než my, umí Korejci nejlépe po Japoncích,takže tam tam problém y určitě nejsou.Palubka může být z tvrdého plastu,ale ani u 10letého korejce nevrže,natož u nového Ceeda.

Jen marně ukazujete svou nezkušenost s auty.

0/0
7.4.2009 18:53

Host

Re: Daewoo ma v stichu nenechalo

Jenom ať nedopadnem jako amerikáni,kteří se vysmívali japončíkům;-(

0/0
11.7.2009 10:12

Tomas

Re: Daewoo ma v stichu nenechalo

Rád bych zareaogval na váš zážitek s ceedem. Generalizace, že jsou problémy převážně s elektronikou by chtělo dokládat relevantními zdroji, jinak je to o ničem. Problém s ovládacími prvky na volantu zapůjčeného vozu: příčinou může být odložený mobil blízko středového tunelu, kde je umístný i modul pro ovládání příslušenství kabiny a při spojování mobilu s  BTS se na vedení modulu namoduluje signál mobilu a elektronika zblbne. Tento "problém" se vyskytoval u vozů v první sérii 2006/2007.  Klima - je potřeba ji dát trochu času na zjištění teploty v kabině a okolí a na kalibraci - není tak inteligentní jako u VW, ale zas tak hrozné to není. Palubní deska sice umí vydávat rámus, ale rozhodně to není spojeno s 90 km/h. Tam je problém zase s lištou od ofuků skel - taky se o tom ví, mění se na záruku - zase 2006/2007. Sedadla se mi nenaklání, vážím 95 kg a najeto mám 25 000 km, u Opelů, co jsem měl, to bylo horší. Tlačítko kufru - divné, neznám. Každé auto má své mouchy. Kde jsou ty problémy?

0/0
9.4.2009 17:41

dívenka sprostá

Re: Daewoo ma v stichu nenechalo

Těm odstavným místům se říká odpočívadla a je zcela běžné, že tam auta parkují.

0/0
10.4.2009 16:04

chorche

Re: Daewoo ma v stichu nenechalo

...no ja bezne potkavam na krajnici odstavene passaty a oktavky...je to spise o tom jaky ko*ot v aute jede...(a v oktavkach a v passatech...;-D)

0/0
16.4.2009 9:09

Jirka

Úděsné

To je smutné. Čech pracuje v Korejské firmě. To je ostuda, to jsme dopadli.

Koupit si auto země kde ještě v 50-tých letech bydleli  lidi ve stanech, tak to nikdy. Dovedu si představit tu kvalitu. Vždyt´ojeté jsou nepridejné. To si koupí jen blázen.

0/0
6.4.2009 22:52

heythere

Re: Úděsné

to muze napsat jenom totalni ignorant 8-o

0/0
6.4.2009 23:53

BlueSpirit

Re: Úděsné

HAHAHA. K té kvalitě - měli jsme 5 let Matize, najel 150.000km jen s jednou poruchou, jinak prostě jezdil a my se o něj nestarali s výjimkou pravidelné roční prohlídky. K té neprodejnosti - do 15 minut, kdy ho vystavili před prodejnou, byl prodaný.

0/0
7.4.2009 12:49

Simax

Re: Úděsné

Dovolím si jen jednu poznámku, ikdyž názor vyznívá sám o sobě dost ignorantsky, takže argumenty asi moc nezmění - zkusím to. Byl sem velice překvapen, když:

- VW Polo - rok výroby 1997-98 má mezi ojetinami cenu cca 40 000 - 90 000,- Kč

- Daewoo Matiz - rok výroby 1998 má mezi ojetinami cenu cca 40 000 - 80 000,- Kč

Osobně považuju VW polo za kvalitativně diametrálně odlišné od Matize, ale to že v pořizovací ceně nového auta je rozdíl cca 100 000,- Kč v neprospěch Pola je fakt a druhý fakt je téměř obdobná cena u obou ojetin. R^

Je fajn, že jsou korejci neprodejní a evropské auta drží výborně cenu, bohužel realita je dnes opět trochu jiná ... taky bych tomu nevěřil, ale nedávno sem jednoho takového Matize zprostředkovával na prodej a šel za 65 000,- Kč (rv.98) ... to že za 65 000,- Kč bych si osobně koupil úplně něco jiného je mimo diskuzi ... mimochodem jsem vlastníkem mj. VW Polo rv 97.

0/0
4.5.2009 15:54

Host

Re: Úděsné

Jirko,jasne to je zavist ze jsou na tom líp

0/0
24.10.2009 18:36

Ioculator

Moje prvni auto bylo Dejvo

po 5tiletech bez jedine poruchy jsem ho prodal presne za polovinu, co jsem ho koupil. Tchan prodal svou 5let starou fabku  taky za polovinu ceny, ale prisel o 50tis vic nez ja  a svezeni to nemel lepsi......  K te prodejni cene. Levnejsi auta, neklesaji tak moc na cene jako auta drahsi..... Mi to pripomnelo, jak znamy koupil   japonce, za par korun (nejaky dajhatcu, ropak),  byl tercem posmechu...jenze jak jezdil, tak zacal byt o  Jap zajem a on svuj vuz po par letech prodal za stejny penize jako ho koupil.

0/0
6.4.2009 22:16

Thomas

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

Mam podobne zkusenosti

0/0
6.4.2009 22:18

Tomas

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

Bohužel podle mé osobní zkušenosti není. Měl jsem 2 a půl roku Mazdu3 sedan 1.6MZR. Musel jsem reklamovat výrobní vadu motoru, která mi nebyla uznána dovozcem, i když jsme byli se servisem zajedno. Dohadování s dovozcem nemělo cenu. Upozorňuji, že Mazda3 je vyrobena v Japonsku.  Na auto jsem se naštval a prodal jsem ho s tím, že jsem o problému majiteli řekl. Akceptoval to, a teď se s nimi hádá on. Psal jsem tu už o ceedu. Ceed sice nemá tak tichý motor jako Mazda, ale takové problémy, jaké byly na Mazdě neřeším. Ano, je to kus od kusu, já jsem asi kápl na špatný, ale důvěru už k té začce prostě nikdy nezískám, k mé velké smůle, protože se mi nová M3 líbí a šel bych do ní.

0/0
9.4.2009 17:49

Martin.strike

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

Jedna věc Vám tam ale nehraje - korejské auto není japonské a kvalita japonského auta je úplně někde jinde! Bavíme-li se o autech nad 750 000kč, tak taky tak moc na ceně neklesají. Nejvíce klesají auta za 300-350 000kč, kam tento vůz patří.

0/0
6.4.2009 22:22

Pepa

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

Cena auta které má kupní cenu nad 750000kč neklesá,tak jeko u levnějších?Tak to je hloupost dne.Vždy platí čím dražší,tím víc tratíte v absolutní částce,nebo myslíž že na autě za 100000kč ztratíš za jeden rok třeba 40000kč.Stačí se podívat do nabídek bazarů a je jasné že Martine autům vůbec nerozumíte.

Cena nepadne maximálně u drahých exkluzívních aut jako RR a dalších limitovaných sérií,spíše pro sběratele.Ovšem u těchto aut je cena jinde,než vámi stanovená hranice.

0/0
7.4.2009 18:59

Tomas

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

Pardon, příspěvek, který jsem napsal výše, patří samozřejmě sem:

Bohužel podle mé osobní zkušenosti není. Měl jsem 2 a půl roku Mazdu3 sedan 1.6MZR. Musel jsem reklamovat výrobní vadu motoru, která mi nebyla uznána dovozcem, i když jsme byli se servisem zajedno. Dohadování s dovozcem nemělo cenu. Upozorňuji, že Mazda3 je vyrobena v Japonsku.  Na auto jsem se naštval a prodal jsem ho s tím, že jsem o problému majiteli řekl. Akceptoval to  a teď se s nimi hádá on. Psal jsem tu už o ceedu. Ceed sice nemá tak tichý motor jako Mazda, ale

takové problémy, jaké byly na Mazdě neřeším. Ano, je to kus od kusu, já

jsem asi kápl na špatný, ale důvěru už k té začce prostě nikdy

nezískám, k mé velké smůle, protože se mi nová M3 líbí a šel bych do ní.

0/0
9.4.2009 17:55

mikesh1

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

On svuj vuz prodal po par letech za STEJNY penize jako ho koupil? ;-D;-D;-D A neprodal ho treba jeste draz? Typicka vlastnost vsech korejskych vozidel - cena ojeteho je vyssi nez cena noveho? ;-D;-D;-D

0/0
7.4.2009 9:32

Ioculator

Re: Moje prvni auto bylo Dejvo

on ten vuz nekoupil novej, koupil ho jetej

0/0
7.4.2009 10:11

Thomas

vypada pekne!

Daewem jezdim uz vice nez 10 let (kazde 3-4 roky si koupim novy vuz a starsi dam manzelce/detem) a jsem spokojen. Az si pujdu koupit novy model, tak si tento urcite vyzkousim.

0/0
6.4.2009 22:11

Medák

Jsou dvě filosofie při koupi auta

buď kupuji auto abych se dostal spolehlivě třeba na chalupu nebo k zákazníkovi, nebo chci imponovat svému okolí. Dále mám buď dost peněz a mohu si koupit, co se mi líbí, nebo musím za málo peněz získat hodně muziky. Proto se v podstatě prodá každé auto, na každý hrnec se najde poklička.

Dosavadní zkušenosti s Chevroletem- nemá to výdrž, levný model je také levné provedení. U Škodovky bych si vážil Oktávie, což je vlastně napumpovaný Golf. Podobně, jako Golf má výdrž, solidní servis a přiměřenou spotřebu. O něco vyšší nákupní cena je vyvážena slušnou prodejní cenou po několika letech. Takže trochu levněji nakoupit může znamenat, že se to auto jako ojetina prodá jenom za minimální cenu.

0/0
6.4.2009 21:50

prasák

no

Na škodu to pořád nemá. Kvalita vozu se pozná po pěti letech, ne podle jednoho svezení.

0/0
6.4.2009 21:17

Martin.strike

Re: no

To je přesně ono, kvalita auta se pozná po delší době, tohle ani těch 5 let nevydrží a pokud ano, tak zbytková hodnota tohota auta bude tak 15% původní ceny. Stačí se dnes podívat na 5 let staré Kie, nebo Daweoo, stojí v bazarech a nikdo je nechce ani za tak směšnou cenu.

0/0
6.4.2009 21:20

thomas

Re: no

Zrovna petileta Daewa jsou porad kvalitni. Pokud vezmem v uvahu pomer cena-kvalita. Preci jen ne kazdy ma na bavoraka

0/0
6.4.2009 22:08

Martin.strike

Re: no

Pokud by byla kvalitní, tak proč je nikdo nechce a stojí v bazarech za zlomek ceny?

0/0
6.4.2009 22:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.