Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autosalon v Dílí navštívili malí japonci a Yeti

Autosalon v Dílí přivítal nová malá auta, která mají zaplavit Indii. Novinky šité na míru jedné z nejlidnatějších zemí představuje Toyota, Honda i Suzuki. Škodovka se chlubí terénním yetim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Teleke z Téléké

šKODA JÁTY?

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/%C5%A0koda_J%C3%A1ty

0/0
7.1.2010 13:40

Host

Pár Indických videí

http://www.youtube.com/watch?v=4MlSS5oomYM    http://www.youtube.com/watch?v=13rDPDGKuAU&feature=related   http://www.youtube.com/watch?v=lwh0lcANUIQ

0/0
6.1.2010 19:58

Host

Dílí nebo Dillí?

S přepisem "Dílí" jsem se teda ještě nesetkal...Proč není ve článku použité standartní "Dillí"?

0/0
6.1.2010 10:04

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

buď rád že to nenapsaly Dýlý, tady bych se tomu nedivil;-D

0/0
6.1.2010 10:32

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

Čemu se směješ ty troubo?! Přečti si to nejdřív po sobě.Rv

0/0
6.1.2010 15:13

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

na co narážíš ty paznechte? 8-o

0/0
6.1.2010 15:57

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

Dej si mokrej hadr na čelo.

0/0
6.1.2010 17:03

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

Po sobě asi ne, já ten článek nepsal ;-D

0/0
6.1.2010 16:13

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

Článek ne, ale napsals nenapsalY. Předpokládám, žes myslel redaktora...

0/0
6.1.2010 16:55

Host

Re: Dílí nebo Dillí?

Česky, sovensky a slovinsky Dillí, jinak všichni národové píšou po anglicku Delhi, případně Deli, Delchi, Delhio,

0/0
12.1.2010 12:34

Host

škodná?

Bych jen dolal, že v Indii se škodovka jmenuje volkswagen ;-)

0/0
6.1.2010 9:13

Host

Re: škodná?

Kde jste na to přišel? A proč jí teda Indové říkají "Skoda"? ;-)

0/0
6.1.2010 10:01

Host

škodofky

co by s takovým křápem,jaký je yeti v indii dělali zejména,když si dovedou sami vyrobit daleko kvalitnější a praktičtější vozidlo.Domnívám se ,že auta,která jezdí od servisu k servisu ,jako jsou koncernová vozidla VW  včetně škodovek nebudou mít úspěch.

0/0
6.1.2010 9:02

Host

Re: škodofky

tak s tím servisem je na tom šáde ještě docela dobře v porovnání třeba s žabožroutskou, španělskou, rumunskou nebo korejskou produkcí. Ale souhlasím s tím že za ty prachy je to v porovnání s ostatní koncernovou, jinou německou příp. skandinávskou, japonskou nebo US produkcí v podstatě neprodejné. Jako by v šáde raźili heslo za hodně pěněz  málo muziky. A v indii jso navíc s ceama úplně jinde, idn si místo šáde raději pořídí několi rikš i s řidičem.

0/0
6.1.2010 9:11

Host

Re: škodofky

omlouvám se, zapomněl jsem na italy, ty aby k autu taky přidávali permici na servis ;-)

0/0
6.1.2010 9:13

Host

Re: škodofky

to si pleteš s koncernovými vozidly,za těmi jezdí snad i doprovodná vozidla s vlekem náhradních dílů.

0/0
6.1.2010 9:29

Host

Re: škodofky

ano klasický hospodský bláboly člověka,který nezná realitu ve skutečnosti jsou všichni tebou jmenovaní výrobci kvalitativně a technologicky podstatně výš,než je koncern v současnosti.Ve skutečných testech spolehlivosti,ne TUV se koncernová vozidla umístují na chvostě tabulek.Doby,kdy byly folcvágeny kvalitní jsou dávno pryč i když si říkám,jestli taková doba nebyla jen papírová.

0/0
6.1.2010 9:17

Host

Re: škodofky

v indii funguje opravdu hodně velka firma tata a ta je schopna si vyrobit cokoliv  a pokud by se tamměli škodovky prodávat,tak za úplně jinou cenu,než jí kupuje hloupé české stádo ovcí.Např v  číně stojí plně vybavený chrocht zhruba 100000 juanů,což je necelých 250000 kč.Větší hodnotu tenhle zastaralý nehezký  šrot nemá ani u nás.

0/0
6.1.2010 9:24

Host

Re: škodofky

Jj, to je bohužel strategie šádefactory, uplatňovaná na tupým stádu - rádo chrocht nakoupí a ještě dorovná dotovanou cenu pro číňana. Rv

0/0
6.1.2010 10:37

Host

Re: škodofky

ta španělská produkce-seat  je zase koncern,takže  podprůměrná kvalita za nadprůměrné ceny,ti ostatní tebou jmenovaní jsou kvalitou úplně jinde.

0/0
6.1.2010 9:27

Host

Re: škodofky

Vůbec nechápu, oč se tu přete, protože většina dílů všech aut jsou z číny :-)   a propo, auto je jen auto, není měřítkem inteligence, či povahy a jestli někdo chce škodovku, neznamená to, že je člen tupého stáda. a co se týče té spolehlivosti... jak to můžeme posoudit, které auto je spolehlivé? když budu mít koncernové auto o které se budu starat, může mi vydržet 20 let, oproti tomu můžu jezdit jak prase s korejcem a za 2 roky budu tady na diskusi prohlašovat, jak ty korejský auta za nic nestojí... na druhou stranu, co když jsem měl pouze smůlu na špatný kus a jiný, tentýž korejec by můj prasostyl vydržel...??

0/0
6.1.2010 9:59

Host

Re: škodofky

ano máš pravdu, spolehlivost evropských aut je v relaci procent přibližně stejná,protože vše je smontováno z dílů  od skoro stejných výrobců a vyrobeno zaběhnutými technologiemi.Slinty ve stylu poruchoví žabožrouti a italové  mě proto přívádějí k smíchu,jen mě mate,jak si může soudný člověk-součást stáda koupit tak úplně obyčejný auta,jako jsou škodovky za ceny,které odpovídají daleko lepšímu značkovému vozidlu většinou  o třídu výš .Tohle mi opravdu rozum nebere.

0/0
6.1.2010 12:17

Martin z Česka

pěkné pěkné a nové

boty by ste neměli?

0/0
6.1.2010 7:04

Host

Laura

Skoda Laura. Hm - zaujimave... Toto bol totiz pracovny nazov pre Skodu Favorit. Vybrali ho ludia v hlasovani. Neverim na nahody... ;)

0/0
6.1.2010 1:45

Host

Re: Laura

Pracovní název Favoritu byl - tuším - Škoda 781. Název Laura lidi sice tehdy v anketě vybrali, ale škodovka to nebrala moc v potaz. To byla myslím akce redaktorů Světa motorů /ta anketa).

0/0
6.1.2010 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.