Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda 3: první kilometry s japonským golfem

Mazda 3 nové generace je perfektně vyrobená, v dravějším kabátě než dřív; bude se líbit mladším dynamičtějším řidičům i usedlejším čtyřicátníkům, kteří se občas rádi svižněji svezou, ale mají už rádi své pohodlí. Otázkou je, zda na český trh nebude příliš drahá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdeněk

cena

Docela by me zajimalo, kam by se dostala cena, kdyby se to poptalo na lepsinabidka.cz

0/0
31.5.2009 14:36

glans

MAZDA 3 vs GOLF 6

Tak jsem oba vozy snazil porovnat s podobnymi motory a podobnou vybavou. Mazda TX a golf higline.  Mazda 1,6 77kW, spotreba 6,3 / Golf 1,6 75kW, spotreba 7,1.  Mazda: dvojzonova klimatizace, 17 kola, 8 airbagu, tempomat, destovy a svetelny senzor, autostmivaci zpetne zrcatko, vyhrivane predni sedacky, oladani na volantu(audio, tempomat, klimatizace, pal. pocitac), audio cd/mp3  6 reproduktoru, zaruka 3 roky.

Golf:manualni klimatizace, 16 kola, 9 airbagu, tempomat, audio cd/mp3  8 reproduktoru, zaruka 2 roky.

Cena: Mazda 481 tisic, Golf 491 tisic (za peti dverak)

Hodnoceni: Mazda u stejne motorizace rozhodne vede nejen cenou ale i vybavou a zarukou, nekrade se, nebude ji mit kazdy druhy clovek a kvalitou je mazda na spici. Pro golf hovori jen  vetsi nabidka motoru.   Pro me je jasnou volbou MAZDA 3, ale chapu, ze pro vw fanousky je golf cislo jedna na svete.:-)

0/0
26.4.2009 10:27

glans

Re: MAZDA 3 vs GOLF 6

PS: porovnaval jsem oba vozy podle ceniku bez akcnich nabidek.

Golf ma akci za petidverak a automatickou klimosku slevu kolem 22 tisic, do mazdy zase davaji navigaci v hodnote 20 tisic zdarma.

0/0
26.4.2009 10:30

jim

Kufr

Na svou delku to ma hanebne maly kufr. Nenabizi primereny benzinovy motor. 1,6 moc slaby, 2,0 moc drahy. Chyby neco jako 1,4 tsi u Golfa.

0/0
23.4.2009 18:19

hart

Re: Kufr

za 1) nemáš jezdit v kufru, za 2) za kvalitu musíš zaplatit, pokud nemáš peníze na mazdu, musíš si koupit třeba fabii...:-)

0/0
24.4.2009 13:20

jim

Re: Neplacej

Kufr je na kufry.

Jak sem napsal kvalitu u Mazdy3 nevidim.

Mam Golf 1,4 TSI. Nezda se mi za by byl levnejsi. A co je kvalitniho na mazdackem benzinovem dvoulitru? Cpat takovej motor dnes do nizsi stredni je zaostalost Rv

Ty truhlku proc nevyvracis me argumenty argumentama  ale bezduchym placanim 8-o

0/0
25.4.2009 21:24

hart

Re: Neplacej

truhlíku, když Ti nestačí 77 kw na běžné ježdění,tak budeš asi nějakej závodník..:-/ já zase nevidím nějakou extra kvalitu u Golfu.. a Golf má nějak velký kufr? sem si nevšiml.. jak můžeš srovnávat nový auto co ještě není v prodeji s tím co máš doma? poznáš kvalitu podle článku idnes? nebo podle fotek? JJ Ty budeš určo expert těžkého kalibru...zaostaRvlý máš akorát tak svoje hospodské názory..

0/0
26.4.2009 9:54

jim

Re: Neplacej

Vykon by  snad i stacil, ale vadi mi maly kroutak navic pri vysokych obratkach.

Golf je o 20 cm kratsi a presto ma o neco vetsi kufr. Vzdyt tahle Mazda je dlouha malem jako Octavie ale kufr ma nesrovnatelne mensi.

Srovnavam to co se srovnat da, Mazde chyby moderni motory - maly moderni naftak a benzin.

Nejsem expert, jsem clovek ktery na diskusi diskutuje. To te nejak rozciluje? ;-D

0/0
26.4.2009 11:20

hart

Re: Neplacej

když už, tak chybí motory, ne? a ne chybý..;-D na úkor kufru je větší interiér..

podle statistiky v Eu jezdí v autě 1-2 pasažéři, takže kufr zas tak moc velký nepotřebují.

znovu Ti opakuju,že pro běžné ježdění stačí jak výkon,tak kroutící moment.. pokud se nepletu, tak mazda kvalitní turbodiesel má, určitě lepší a modernější než doteď používal koncern VW.. jo a poslední argument je ten, že Mazda 1.6i má menší spotřebu než Golf 1.4 TSi.. Zřejmě potřebuješ dělat machra, stále se s někým honit a předjíždět,že??Rv

0/0
27.4.2009 11:31

jirka voska

golf

Pořád nechápu,jak můžou lidi věřit etalonu kvality značky Golf,Golf je zastaralá mršina ,léty oprašovaná s mizerným podvozkem,motorizací a v současnosti i se značnou poruchovostí.Spíš bych věřil faktu že Golf  je diagnóza.Navíc srovnávat golfa s moderní mazdou je naprosto mimo mísu.

0/0
23.4.2009 9:42

Mak1

Re: golf

já bych ho chtěl:-)

0/0
23.4.2009 13:37

jim

Re: Co to placas?

To teda ziram 8-o

Mizerny podvozek? Jak si na to prisel? Absolutne moderni a vynikajici.

Mizerna motorizace? Vzdyt ma tak moderni benzinove a naftove motory jako maloktery vyrobce. TSI, TDI CR.

Jirko zda se ze nemas info ;-D

0/0
23.4.2009 18:22

FSH

Re: Co to placas?

moderní motory ;-D;-D teď snad už konečně, ale přichází s něčím co už tu pár let má konkurence ;-D

0/0
24.4.2009 13:44

jim

Re: Nepovidej

Tak ktera konkurence mela driv neco jako TSI?

Ted se vykoktej ;-D

0/0
25.4.2009 21:26

Vašek/Brno

Re: Nepovidej

před cca 18 lety renault 5 gt 1.3i 116 kw...;-D stačí?

0/0
26.4.2009 9:55

jim

Re: ?

;-D Neblazni;-D To byla okrajova sportovni varianta, ne motor pro bezne prodavane modely.

Mel dvojite preplnovani kompresorem a turbem? 8-o

A jak se osvedcil? Jak dlouho se vyrabel a jaky prodejni uspech mel?

Moc do problemu nevidis tak radej mlc :-)

0/0
26.4.2009 11:24

hugo z hor

Re: ?

Esli temu rozumím, tak nechápeš Ty.. Model R 5   Gt byl běžně prodávané auto, po úpravách měl i 130 kw... byl to hódně uspěšný model.. Ty Golfisto, jsi k smíchuRv

0/0
26.4.2009 21:21

DaM

Re: Nepovidej

Honda, rok 1991 - atmosfera 1.6 litru se 160 PS. Honda, rok 1998 - atmosfera 1.6 litru se 180 PS a atomosfera 1.8 se 190 PS. Honda, rok 1999 - atmosfera 2.0 se 240 PS. Vse samozrejme bez turba a kompresoru. Vsechna auta a motory byly seriove, mely system VTEC a zadny (opakuji ZADNY) z nich nemel poruchu. Tak a ted mi vysvetli, kde delaj ty fasouni uz od zacatku se svyma motorama chybu ;-D

0/0
4.5.2009 9:21

Franz

Re: Nepovidej

S motorama samozřejmně žádnou chybu nědělají ty patří dlouhodobě na špici, jedinou vážnou chybou ovšem je že ještě nejsi v plynu.....;-D

0/0
5.5.2009 20:42

Jarda

Nevim nevim...

Me se Mazdy moc libi. Ale mel jsem nedavno tu cest jet do Madarska na sluzebku pujcenou Mazdou 3. Tiche to auto rozhodne nebylo - rekl bych, ze i Felicie byla tissi... Takovej rev pri 130 na dalnici - to se nedalo vydrzet. Mozna to bylo pneumatikama - ale byly tak nejaky Brigdestone ci co (to co se na to dava normalne pri prodeji). Motor byla ta zakladni 1.6ka.

A druha vec, ktera mi silene vadila a na kterou jsem si behem tydnu jezdeni nezvyhknul - ty sileny tunely na pristrojovce. Ono to mozna vypada pekne (me se teda moc nelibi), ale kdyz se rozsviti podsviceni pristrojovky, tak to silene bije do oci - primo bych rekl, ze nechutne oslnuje.

Takze jestli je nova 3ka stejna, tak nevim nevim...

0/0
23.4.2009 9:18

bigbadaboom

Re: Nevim nevim...

s hlukem mate mozna pravdu (nejel jsem v tom), ale jsem si temer jisty, ze osvetleni pristrojovky se da regulovat. Nemusite svitit naplno jako ve dne. Pd volenatem vlevo byva takove kolecko....mely ho mazdy uz pred 20 lety, pochybuju, ze v te nove neni

0/0
11.5.2009 9:53

Mlhovec

S mazdama jsem skončil

před lety, měl jsem několik 323, 626 a i 6 a od té řady 6 mě to už naštvalo (furt v servisu) a mazda fakt never more.

0/0
23.4.2009 6:47

M3

Re: S mazdama jsem skončil

Tohle vypadá na problém v řidiči a né v autě.

0/0
23.4.2009 10:14

mazda 3

dobra spolehlivost

Mam jeste ,,starou'' 3 r. 2006 a musim rict ,ze za poslednich 120 000 km se nic nestalo.Jenom menit olej a jednou vymenil pneumatiky

Brzdy jsou stale original,ale je pravda ,ze jsem na dalnici 90% casu.

Cumak nove trojky pripomina Joker s Batmana. Zadni svetla maji nador,ale interier dobry.

0/0
23.4.2009 1:16

procházející

pěkný ale předražený

V Česku to tipuju na několik stovek věrných fanoušků značky, kteří si tu Mazdu 3 opravdu koupí.

0/0
22.4.2009 20:46

M3

Re: pěkný ale předražený

Je dobře, že všichni nekupují jednu značku, ale ja fakt, že kdo si z mých známých koupil mazdu už u této značky zůstal a to i dokonce tvrdošijní zastánci škodovky. O kvalitě této značky a zejména jízdních vlastnostech vozů hovoří i fakt, že jako jedna z mála si může dovolit svým klientům poskytnout nadstandartní službu ve formě asistence při poruše či nehodě vozu, kdy v rámci této služby jsou hrazeny klientovi např. náklady spojené s ubytováním v hotelu, taxi, zapůjčení náhradního vozidla, cena za cestu v případě vyzvednutí vozu ze servisu, ať už je to vlakem či letadlem, odtah vozidla do ČR pokud by oprava přesáhla pět dnů, samozřejmě práci mechanika atd. Pokud by tohle např. zdarma poskytoval VW či PEUGEOT nebo Renault, tak to do roka můžou zavřít. A to je to, o čem mluvil zástupce MAZDY.  

0/0
23.4.2009 10:36

potencionální zákazník

cenová politika

No pokud Mazdě stačí trh složený ze současných majitelů "trojek", tak její cenovou politiku celkem chápu..:-) Budoucnost ukáže zda tato politika je dostačující...

 

0/0
22.4.2009 19:47

ptau

DEALER

Marže dealerů obecně jsou dnes skutečně tristní a představy zákazníků o finančních možnostech dealerů jsou velmi přehnané. ;-D ??? No nevim, jak u trojky, ale mazda 6 1,8 ve vybave TE -podle ceniku 684 tisic a dealeri ji nabizeji za 550 tisic pri koupi v hotovosti, na leasing slevi dalsich 80 tisic. Tak nevim nevim jaky maji marze, kdyz muzou z auta slevit pres 130 tisic a jeste neco vydelat.

Jinak trojka je nadherna, kdyz nesezenu 6 za dobry prachy, tak urcite pujdu do trojky.

Jen by me zajimlo, kdy daji na oficialni web mazdy cenik a vybavy nove trojky. Na ostatnich webech se uz ceny objevily pred 3 tydny, ale na oficialnich strankach porad nicRv.

0/0
22.4.2009 19:12

JsemDealerKia

Re: DEALER

Bez obav.  Když je dealer šikovný na své si přijde. Je důležité donutit zákazníka do příplatkové výbavy, kde třeba my máme rabat 60 %. Čím víc příplatkové výbavy, tím tučnejší provize. A nejdůležitější je nabídnout a přesvědčit zákazníka na základní model v akci a zákazníka dotlačit do příplatkové výbavy. Je to jednoduché.

0/0
22.4.2009 19:20

ptau

Re: DEALER

Jenze u mazdy 6 zadny priplatky nejdou. Je 5 stupnu vybavy a priplatkova vybava zadna neni. Kdyz chci treba do parkovaci senzory, tak musim koupit auto ve vybyve GT, GTA kde cena zacina na 780 tisicich. Senzory do zakldau bohuzel nejde. To same napr. xenonovy svetla atd.

0/0
22.4.2009 19:30

procházející

Re: DEALER

Tak proč nakupuješ u Mazdy ? Taková politika výrobce je cesta do pekla. Já kupuju VW a Renaulty a tam si můžu navymýšlet co chci a nikdo mě nenutí do 5 pevných stupňů výbavy. Doporučuji vám změnit značku.

0/0
22.4.2009 20:44

bigbadaboom

Re: DEALER

nojo, jenze Renault proste neni mazda :-(

0/0
11.5.2009 9:55

kupující

Re: DEALER

To souhlasím, a těch řečí kolem USB zásuvky za 3 koruny :-), člověk si myslí že kupuje zázrak, o tom ten obchod je a proč si to nepřiznat, hlupák koupí za plnou cenu rozumný člověk usmlouvá slevu a chytrý člověk myslí na to že nové auto ztrácí svou cenu hned po koupi.

0/0
23.4.2009 17:28

uz zase

Re: DEALER

To mam nejradsi tadyty reci o ztrate ceny hned po koupi. Pokud kupujete nove auto, tak ne proto, abyste ho po vyjezdu ze salonu hned prodaval. Ztrata ceny je zde statisticky udaj, pokud auto neprodavate, tak se zadna ztrata nekona a je ciste imaginarni. Auto prodavate treba po 5,8,10 letech nebo ho dojezdite uplne. Vetsina vyrobku ztraci cenu hned po koupi, ale pokud ty vyrobky kupujete ke svemu uzitku a ne k dalsimu prodeji, pak se tato ztrata nekona. Je to jen dokola omilany plk na diskuzich, zvlaste od tech, kteri si potrebuji nejak ospravedlnit, ze na nove auto nemaji.

0/0
24.4.2009 15:44

ptau

Re: DEALER

R^ uplne mi mluvis z duse. Vsichni kamaradi mi rikaji, at nekupuju novy auto, ze jakmile vyjedu z prodejny, tak hned ztraci na hodnote. Ale kdyz mam na novy auto, chci ho mit  kolem 6-8 let, tak nevim, proc nekoupit nove.

0/0
24.4.2009 19:17

Magda, jak se vam libi?

Re: DEALER

Zkusil sis nekdy ten leasing spocitat? Mozna bys prisel na to ze tu "leasingovou slevu" zaplatis v tom leasingu... Druha vec, pokud se dealer dostane s cenou takhle pod cenikovku znamena to jedine, na auto je podpora od importera... Nedavno jsem se bavil s kamaradem co ma elektro a smal se mi ze ma na slusny televizi vetsi vejvar nez ja na aute... Toliko asi k tem prehnanym predstavam a jak se zde opet ukazalo je toto tvrzeni pravdive...

0/0
24.4.2009 10:05

ptau

Re: DEALER

S tim leasingem to vim, jen jsem psal, co nabizeji dealeri. U leasingu se hodi citat ze Simka a Grosmana ,,nechci slevu zadarmo,,;-D

0/0
24.4.2009 19:19

fána

to je hnus ta mazda3

nová fábia II. je lepší. [>-][>-]

0/0
22.4.2009 18:52

Drussbarb

Re: to je hnus ta mazda3

Rejzi nebrat co? Blbe. Proc pises uz paty prispevek? (cteno  odspoda, tesim se, co jeste od tebe uvidim :-))

0/0
23.4.2009 8:31

Tumpach

agroburancar

Village people s tím můžou honit machry na zastávce   a u jednoty  :-)

0/0
22.4.2009 16:59

Emerson

tuctová

sratchka.   by už žluťáci mohli trochu zapracovat na designu. Takhle to vypadá jak z asijský tržnice...

0/0
22.4.2009 16:57

fána

Re: tuctová

přesně to mě napadlo.

Mazda3  :-©:-©

0/0
22.4.2009 18:53

bart

Re: tuctová

á tady máme hošíky ze základky, kdy vy dostanete rozum??:-/Rv

0/0
23.4.2009 0:05

wildos

Re: tuctová

jo burago to prostě nejni ;-D

0/0
23.4.2009 15:50

falonso

Prosím o radu...

Chystám se v DE koupit nový motocykl.Jen nevím jak to funguje s DPH a to jak na německé straně u prodejce,jestli platím německou DPH když to vyvážím za hranice a pak jak tady v čechách,jestli musim někam na úřad a nějakou daň tu doplatit.Cena motorky je 4 500€...Moc díky za rady a poznatky.....

0/0
22.4.2009 16:06

rail

Re: Prosím o radu...

Zapomeň na kouzla s DPH, pokud nejsi firma. Už několik let máme uniii, DPH se ne-firmám odečítá jen při prodeji mimo UE (Ukrajina, Rusko, USA,...). Aspoň tak to říka celní zákon. Jsi-li firma, koupíš samozřejmě i v Německu (Francii, Polsku, Maďarsku,...) bez DPH a doma  DPH zaplatíš. Asi tak.

0/0
23.4.2009 6:11

falonso

Re: Prosím o radu...

Firma nejsem,chci to pro vlastní potřebu.Jen se nechci zbytečně dostat do nějakých problémů.Zajímá mě např.pokud koupím v de motocykl,tady přihlásím a jezdím,jestli na mě pak může přijít třeba fin.úřad a bude chtít něco doplatit.Jak by se to vlastně dozvěděl,když nejsem firma.Jsme už nějakej pátek v unii,hranice už taky nejsou,ale člověk si snad nemůže ani legálně přivézt zboží od sousedů,aniž by ho stát dodatečně nenatáhl?

0/0
23.4.2009 10:13

Michal Procházka

no

na Golfa nedam dopustit,ale tahle trojka vypada fakt zajimave. Opravdu je resená jak sportovne,tak elegantne,napadite a prakticky. A hlavne je teda hezka.

Motor bude taky dobrej,jak je u Mazdy zvykem,takze velice pozitivni pocit :-)

0/0
22.4.2009 15:14

fána

Re: no

hoď toho zakozuřenýho golfa ze skály a kup si rejži s pozitivním pocitem :-©:-©

0/0
22.4.2009 18:54

bart

Re: no

a ty si kup aspoň brambory, kecáš tu z hladu..:-P

0/0
23.4.2009 0:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.