- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak ovlivňuje bezpečnost vozu existence či neexistence připomínače zapnutí pásů. To jako že to bude menší rána, když budu přikurtovanej a zároveň mi mebude svítit ledka na panelu ?
Je to jen další krám, který se může podělat a zase další metoda jak z lidí natahat co nejvíc peněz.
Ano. Když budeš přikurtovanej, dostaneš menší ránu airbagem do kebule.
V Česku se od ledna do března prodalo 31 075 vozů, což je o téměř šest procent méně než loni.
Krize jako prase
Ano, presne tak, kde je ta krize automobiloveho prumyslu? Kdyby to byl pokles o 20-30-50%. Ale toto? A to jeste rada lidi vyckavala kvuli odpoctum DPH.
A na co zavadet nesmyslne srotovne?
je toho u nás mnohem víc pod průměrem EU. A zrovna uváděná "bezpečnost" aut mne až tak netrápí. Např. takovou signalizaci zapnutého pásu fakt nepotřebuju
co to je? když za volant usedne blbec je každý auto nebezpečný
Zase se ukazuje, jak je Škodovka "kvalitní". Ona dělá dobrá auta, ale problém je jinde. Škodovka dělá drahá auta s malou výbavou, kdyby slevnila o 30% tak bude cena adekvátní.
Porovnej si konkurenci a pak tu pis takovy blaboly. A co se toho odbornika v clanku tyka, je to mamlas, Superb a Golf udelali pokud vim hodne podobny vysledek a obe maji 5 hvezdicek. Pan odbornik...blbec to je.
"Podle motoristického odborníka Martina Jaroše si Češi kvůli ceně pořizují spíše menší a méně vybavené vozy. " Levny krapy - tomu bych rozumel...Ale jak se jinou vybavou stane ten vuz bezpecnejsi? Vezmu si ho s klimatizaci a je super bezpecnej?? Co to je za kravinu. Protoze cesi prevazne kupujou levny skodovky, to je mi jasny, ale jak se ta levna skodovka stane bezpecnejsi zmenou vybavy?
tak mozna autor myslel bezpecnostni vybavu jako dalsi airbagy, nic jineho me nenapada...
Jestli to náhodou taky nebude tím,že v česku jezdí převážně škodovky a ty si rozhodně na bezpečný auta nehrajou.Škodovka je v bezpečnosti na samém chvostě,ale čechům je to jedno a stále tyhle předražený hnusošroty kupují.
když se tady tolik prodávaj bambusový Hundaje a Kije. Jako tyhle "žihadla" v Německu nebo Rakousku téměř nepotkáte a když už, tak z 60% maj českou značku
http://www.euroncap.com/tests/hyundai/i30.aspx http://www.euroncap.com/tests/kia/cee%27d.aspx http://www.euroncap.com/tests/skoda/fabia.aspx http://www.euroncap.com/tests/skoda/octavia.aspx http://www.euroncap.com/tests/skoda/superb.aspx
To jen pro představu - bezpečnost je i u nových modelů KIA a Hyundai na úrovni evropských aut. Modely starší pěti let na tom nejsou nijak extra. Tenhle korejský koncern na bezpečnosti zapracoval, koneckonců i30 i Cee’d jsou víceméně evropská auta, mnohem hůř je na tom korejské Daewoo (nyní Chevrolet), případně čínské automobilky.
Upřímně řečeno - byl bych mnohem radši, kdybych potkával častěji nová bambusová žihadla místo 15 let starých bavoráků s blbečkem za volantem.
Laguna jako první auto měla už v roce 2005 pět hvězdiček.
Nějak v těch ročnících plaveš
Toto je údaj úplně ale úplně na nic. Jestliže dneska závisí pátá hvězdička na ESP a na indikátoru zapnutých pásů, je ta 5. hvězdička naprosto o ničem. Celá tahle mašinérie testů se musí brát s rezervou, s hodně velkou rezervou. Platí to, že čím víc systému ochrany ve voze, tím větší prase za volantem. Pokud jezdíte moderním evropským vozem, je v rámci kategorie jedno, čím jezdíte. Nebezpečné je dnes jezdit starými škodovkami, trabanty, favority apod. jinak je to naprosto jedno. Źádný náraz není ideálně rovně podle testu a dnešní auto se třemi hvězdami je na tom v podstatě stejně jako s pěti hvězdami. Na bezpečnost chodců (tvrdost kapoty) a podobné hlouposti dlabu.