- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejná motorizace (2.8V6, 4x4, eLSD), leč nádherný desiin, tohle je, s prominutím, kříženec nové oktávky s nějakým korejcem...
Tak za prvý- kup si nový brejle ať nevidíš rozmazaně- Ochcáfka je český korejec, ale Insignia je úplně o něčem jiném.
A za druhý- Saab 9-3 Turbo X je postavený starém podvozku Vectry C a používá starou verzi motoru 2.8 V6 T.
Takže Insignia nejenom, že používá silnější motor a o generaci novější techniku, ale je po designové stránce o hodně hezčí než obstarožní 9-3 Turbo X.
smečka zuřivých Oslů má nového vůdce..
sem nevědíl že se tu v auto rubrice píše o českým fotbalu a politice..
Už někdy uvažoval o odvykací kůře ??
Nevím co bereš, nebo vaříš, ale docela ti to zatemňuje mozek a zkresluje vnímání reality ...
Měl jsem BMW M3, Peugeot Coupe ale na Lagunu Coupe nemělo ani to BMW.
Koně a krouťák nejsou všechno, to mi věřte.
Laguna Coupe má navíc protisměrné natáčení kol zadní nápravy a to je lahůdka.
Lagunu nemáte šanci urvat ze zatáčky, jede jako přibitá k asfaltu.
Koupil jsem ji po slevách za 800 tkč, předváděčka, najeto 1300 km a lepší auto fakt neznám a nikdy jsem neřídil. Tu Insignii OPC bych si povodil, hlavně v zatáčkách by Insignia absolutně nestačila.
Ty seš ale pohádkář
audi S4, motor 2995ccm,výkon 245kw,440Nm quattro, aktivní zadní diferenciál, cena kolem 1.4 milionu, tak nevím Audi je Audi, snad si i ten Opel Insignia najde kupce..
prave, ze audi je audi a design nic moc narozdil od Insignie ktera i v zakladu vypada nadherne..