Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německá auta ve spolehlivosti unikají ostatním, tvrdí ADAC

Výroční statistika autoklubu ADAC potvrzuje trend ve zlepšování kvality německých aut na úkor japonských, která dlouhá léta přehledům spolehlivosti vévodila. A škodovky? Malá fabia zklamala, octavia patří k premiantům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PP

?

Jak už tady někdo napsal - jestli dávají technici  za závadu překousanou elektro instalaci od kun před poruchy turba,řídicích jednotek,chlazení spotřebu oleje  atd. je hodně zavádějící a určitě to není chyba značky auta ,ale kde parkujěš atd.

0/0
26.5.2009 13:41

garry coop

vidím

to tak na samovolný únik moči maníků z ADAC a Idnes..:-PRv

0/0
11.5.2009 12:52

prasák

prasák

Umíš číst? Jasná je, střední.

0/0
7.5.2009 9:14

vymrzovac

To myslíte vážně ?

8-o....."ADAC vyrážející k nepojízdným vozům nejčastěji vyjíždí k fabiím s porouchaným ukazatelem teploty chladicí kapaliny...."pokud mi nebude fungovat UKAZATEL TEPLOTY, tak mi prostě neukazuje rafička na panelu, ale vůz normálně jede. Pokud se soudruzi v ADACu spletli, a mají na mysli snímač teploty chladicí kapaliny, tak ve většině případů začne svítit žlutá kontrolka servisu, řídící jednotka přejde do náhradního režimu, vůz jede, ale má o cca 20% větší spotřebu, protože tam valí palivo a nereguluje do mrtě směs. ADAC to maximálně napíchne na VAGinu, hodí mu to kód poruchy 16500až 16502, ale vůz jede. Problém může nastat akorát v zimě, při studeném motoru můžou být potíže s nastartováním:-/.......a to je skutečně důvod volat ADAC!

0/0
7.5.2009 7:11

vymrzovac

Re: To myslíte vážně ?

jinak německá kvalita je pověstná, u mne vede VW(teď máme 2 Golfy  II a IV), a manželce držím Feldu LPG. Na ježdění kolem baráku dobrý (LPG), domů jezdím kolem prodejny ND Škoda, což považuji za největší výhodu tohoto vozu, a proto se nevypláci jej prodat

0/0
7.5.2009 7:31

superprasák

a

A přitom octavia poloviční cena oproti konkurentu audi A4 ze střední třídy a spolehlivost skoro stejná. Takže volba je jasná. R^

0/0
6.5.2009 20:25

Petr

Re: a

Souhlas, z techto dvou je A4 jasna volba.R^

0/0
6.5.2009 20:57

prasák

Re: a

Jedině, když chceš zbytečně vyhodit tři sta tisíc. .

0/0
7.5.2009 18:20

superprasák

octavia

Takže opět potvrzeno: Octavia patří do střední třídy. R^

0/0
6.5.2009 20:21

Petr

Re: octavia

Jasne, s rozvorem 2572 mm ;-D;-D;-D

0/0
6.5.2009 20:56

prasák

Re: octavia

Rozvor je jen z mnoha ukazatelů, a po vyhodnocení má ADAC i já jasno. Myslím, že ADAC (i já) tomu rozumíme líp než ty. ;-DR^

0/0
7.5.2009 9:13

Petr

Re: octavia

Octavka je low cost Golf s kufrem, stejna jeko Jetta, takze nizsi stredni blbecku. Stejne jako FOcus Combi, Astra combi atd.

0/0
7.5.2009 12:22

prasák

Re: octavia

Ty jsi blbeček, puberťáku. S tebou se o ničem dohadovat nebudu.

0/0
7.5.2009 18:17

vymrzovac

Re: octavia

ochcávka je oprásknutej golf, takže třída je jasná

0/0
7.5.2009 7:32

prasák

Re: octavia

No, tak golf to jistě není, ani oprásknutej, to auto má úplně jiný tvar, víme.. Je to prostě ve střední třídě, protože to všechny parametry střední třídy splňuje (nikdo nemůže říct, že nějaký ne). Vidí to i ADAC a nějakej Honza z Horní Dolní si může říkat co chce. ;-D

0/0
7.5.2009 18:20

hart

německé žgryndy..

dobrá propaganda německých výrobců;-D;-D v USA taky tvrdili,že vyrábí nejlepší auta na světě a jak dopadli..Rv kupujte si to co se vám líbí a v čem se vám jezdí dobře.. MJ nejlepší auto na světě neexistuje..

0/0
6.5.2009 17:02

Martin

opet vysledky dle ADAC

vypada to, ze nemeckym autum se kuny vyhybaji obloukem, asi nechutnaji.

take jsem jako castou zavadu zahledl sjete gumy / ale to snad nesvedci o spolehlivosti auta ale o majitely 

taky je zajimave, ze u aut se stejnou technikou (VW, Skoda, Seat, Audi) jsou tak odlisne vysledky co se tyce zavad na motoru - ty motory jsou stejne, lisi se jen programem v ridici jednotce, ale motory Seat a Skoda nejak casto trpi na ridici jednotky (vsude je Bosch]

mozna se pletu, ale ADAc zase dela PR nemecky automobilkam, snad proto ze, se tolik neprodavaji a je treba vylepsit vysledy VW a dalsich

0/0
6.5.2009 16:00

vymrzovac

Re: opet vysledky dle ADAC

R^v podstatě souhlas;-D, ovšem řídící jednotky mohou být i Magneti Mareli,Simos,Motronic.....obecně jsou ale diagnostické programy označeny zkratkou  VAG, což znamená zkratku Volkswagen Auto Group.......takže podobný systém řízení, jednotné kódy poruch, zaměnitelnost dílů

0/0
7.5.2009 7:22

ja314

Motormanagement

Bohuzel me desi, ze u spousty znacek je jedna z castych zavad "Poruchy rizeni motoru", coz si vykladam jako poruchy elektronickeho rizeni spalovani a chodu motoru. Vzhledem k tomu, ze emisni normy budou tlacit na dalsi a rychlejsi vyvoj, tak se tohle bude asi jen zhorsovat... ;-(

0/0
6.5.2009 11:38

ja314

Klinska trojcata

Jak si ma clovek vysvetlit, ze treba Citroen C1 ma dvakrat vyssi procento poruch v roce vyroby 2008 (takze uplne novy, jeste servisem nedotceny) nez Toyota Aygo. Jsem si myslel, ze se vyrabi v teze tovarne...?

0/0
6.5.2009 11:20

Milenius

Fiat

Co řeknou zastánkci koncernové kvality na to, že ten nespolehlivý Fiat má třetí místo, kdežto ta zázračná Fabka je hluboko dole?

0/0
6.5.2009 9:17

bradbury

Avensis

pls, má někdo negativní zkušenosti s T. Avensis (r.v. od 2006)? Příp. čeho se týkaly? Díky

0/0
6.5.2009 8:39

Petr

Re: Avensis

Avensis, r.v. 01/2006, 2.2 D4-D 150k, za tri roky najeto 120 tis. km bez jedine zavady, Lil jsem do toho jenom naftu (bacha na kvalitu, je to Common Rail) a kapalinu do ostrikovacu. Maximalni spokojenost. Pristi uz je vybrane - Avensis nove generace.R^

0/0
6.5.2009 8:59

Martin

Re: Avensis

fabia 1,9tdi za 2 roky nalitano 120tkm bez jedine zavady

nyni focus 1,8tdci za rok nalitano 50000km bez jedine zavady

jdete do haje s tim stalym hodnocenim podle znacek nebo dokonce podle vysledku ADAC. nova auta (i pouze nekolik stara) jsou dnes po technicke strance vesmes stejna, pokud zrovna nesahnete po necem s ciny, pocet vyrobcu specifickych dilu se snizuje (vestisnu dilu vyrabi par vyrobcu na svete, jen se lepi jina loga),

ve skutecnosti zalezi jen na stesti na kus a na tom, jak kdo jezdi a jak se o auto stara

0/0
6.5.2009 16:04

Petr

Re: Avensis

Co to meles. On se ptal na zkusenosti s konretnim autem, tak co sem tahas Focuse nebo Fabii. Jsi si nejak spletl vlakno, ne?

0/0
6.5.2009 16:55

Aiwan

suchá fakta

Ať se to komu líbí nebo, němci a frantíci sou poslední 2 roky lepší, než japonci. !!

0/0
6.5.2009 0:50

ja314

Re: suchá fakta

Vypada to opravdu na docasny propad... kdyz ma treba u toyota Corolla a mazda 3 v roce 2008 najednou 0.8% resp. 0.6% aut poruchu, kvuli ktere zustanou stat (vic nez tataz auta z roku 2007), a bezna cisla u solidnich automobilek se v 2008 pohybuji kolem 0.2-0.3%, tak to asi nebude nejakym umyslnym fixlovanim...

0/0
6.5.2009 11:26

Olga Hepnarová

Kuny???

Prosím vás, můžete mi vysvětlit, co znamená "elektronika překousaná od kuny"? Asi jsem hloupá...

0/0
6.5.2009 0:15

Aiwan

Re: Kuny???

Sama seš kuna. ;-D;-D

0/0
6.5.2009 0:50

Kora

Re: Kuny???

To znamena ze ti kuna nebo jiny zvire prekouse kabely v motoru. Stava se to docela casto.

0/0
6.5.2009 10:57

Martin

Re: Kuny???

a podle adac to znamena, ze pokousana znacka aut neni spolehliva

jak jsem tak procital vysledky, stava se to docela casto vsem autum krome MB, bmw, vw  a audi (tedy nemeckych znacek)

0/0
6.5.2009 16:07

vymrzovac

Re: Kuny???

nemusí to být jen kuny, ale i potkani. Je to proto, protože když přijedeš na parkoviště, máš teplý motor, a tedy vyhřátý celý prostor pod kapotou motoru. Zvířata zejména v zimě jdou za teplem, spodem nalezou do motorového prostoru, a zde přespávají. Přitom občas překoušou nějaké kabely. Zažil jsem  koťata v prostoru pod motorkem stěračů, které tam kočka porodila během víkendu.

0/0
7.5.2009 7:42

samuel

v usa jsou nemci taky nejlepsi

Jedna z nejznámějších světových marketingových společností J.D.Power and Associates vyhlásila minulý týden výsledky spokojenosti spotřebitelů s novými vozy pro rok 2008. Porsche 849, BMW 847, Mercedes-Benz 844, Jaguar 841, Lexus 836

Audi 829, Infiniti 823 , Cadillac 818, Land Rover 816, Acura 815, Lincoln 810, Scion 809, Volkswagen 800, Volvo 792, Saab 784, Mazda 777, Honda 776, Nissan 776, Hummer 773, Toyota 761 Saturn 757 Ford 754 Buick 750 Mercury 743 Kia 742 Chrysler 740 Suzuki 738 Dodge 737 Subaru 724 jeep 718

0/0
5.5.2009 22:33

Milion

Německé PR - nad japonce není

Sorry, ale podívejte se na poslední rok u Corolly a Avensisu - ze zelené na oranžovou. Lháři, co se asi mohlo změnit když modely zůstaly stejné? ;-O

0/0
5.5.2009 22:08

samuel

Re: Německé PR - nad japonce není

toyota propadla i v americkem j.d power, dokonce i Lexus LS skoncil za audi a8, sklasse a jaguarem.

ADAC v 90 letech vyzvedavalo kvalitativne japonce a kritizovalo mercedes a spol, ktere se koncentrovalo jen na expansi a na kvalitu kaslali. Podobne to zacina byt z toyotou malo ktera firma za posledni roky mela tolik svolavacich akci do dilen.

0/0
5.5.2009 22:20

ja314

Re: Německé PR - nad japonce není

dodavatel soucastek? pozadavky na kvalitu soucastek? omezeni kontroly kvality z duvodu rychle expanze? taky by me to zajimalo.

0/0
6.5.2009 11:28

ja314

Re: Německé PR - nad japonce není

jinak takovahle zmena - vyrazna zmena k horsimu v roce vyroby 2008 proti 2007 bez toho, ze by se zmenil model, je i u jinych znacek... (Ford S-Max, Mazda 3, ...)

0/0
6.5.2009 11:35

řidič

mám Felicii r.v. 1992

A  pořád nám Felda jezdí a slouží. Jen ta prokletá koroze naše první nový auto ničí. Dělám technika u nejmenovaný belgický firmy a jezdím celou republiku. Máme 8 x VW Touran 1.9 TDI, 5 x Renault Scenic 2.0 DCI , 7 x Škoda Roomster 1.4 TDI a 2 x Citroën Berlingo 1.6 HDI.

Největší dračka na dlouhý cesty je o pohodlný a spolehlivý Touran a Scénic. Na převoz zboží a materiálu Berlingo. A Roomsteru se vyhýbáme všichni obloukem. Roomster je poruchový a nepohodlný auto. Řídit ho celý den je za trest, pro každýho normálního cesťáka.

0/0
5.5.2009 21:06

Jirka

Re: mám Felicii r.v. 1992

Felicie r.v. 1992 ????? To asi ne že ? To opravdu nezní věrohodně .

0/0
5.5.2009 23:02

Muroň

Re: mám Felicii r.v. 1992

Kecáš woe! A nepomlouvej Růmstr. My máme ve firmě jeden z roku 2001 a je úplně bezproblémový!

0/0
6.5.2009 14:00

Petr

Re: mám Felicii r.v. 1992

Jo jo, Roomster z Roku 2001, jsem zvedavy, kdo se chytne.

0/0
6.5.2009 15:00

jozo

Citroen C4

hej, chci pořídit Citroen C4,  jak vidítě kvalitou tento model nebo obecně Citroen. Na Renault slyším jen negativa,ale jak si vede Citroen? Žádný nadávky nevidím :-)

0/0
5.5.2009 21:06

řidič

Re: Citroen C4

Citroën C 4 neznám. Ale Renault Scenic jezdím v práci a je to pohodlnej držák bez problémů, stejně jako VW Touran.

0/0
5.5.2009 21:08

Muroň

Re: Citroen C4

Jojo, s Touranem jsem jezdil 10 let a nemůžu si stěžovat.

0/0
6.5.2009 14:02

Petr

Re: Citroen C4

Jasne, s Touranem 10 let. Jsem zvedavy, kdo se chytne.

0/0
6.5.2009 14:59

X

Re: Citroen C4

Citroen obecně ze všech francouzských zbaček asi nejlepší, ale může se stát, že člověk narazí na horší kus, jako všude jinde. Renault je masovka a přitom kolik se jich prodá kusů mají zákonitě asi i více hlášených problémů. Kdyby se např. Škodovek prodávalo tolik co Renaultů, tak nevím nevím jak by na tom byly. Scenic by mohl být ok, motory dCi bych asi ale nebral. Ale ty samé jsou i v Nissanech.

0/0
5.5.2009 22:12

Milion

Re: Citroen C4

Renault nebrat, i když se zlepšil, furt je to šro'ták větší jak italové.

Já frabntíkům něvěřím - ve spolehlivosti určitě ne, stejně tak talošům a Oplu. No a pak zbývá Deutschland - nudné, aber spolehlivé, nebo japan Toyota a Subaru dlouhodobě nejspolehlivějšé auta.

Ale výběr je jen na tobě. Good luck R^

0/0
5.5.2009 22:13

sing

Re: Citroen C4

ja mám C4ku, benzin 1,6ku, 110 koní, kúpil som ju minulý rok v auguste, najazdené mám 27 tis. km a zatiaľ bez akejkoľvek poruchy...nech to neurieknem...:))..pohodlné autíčko...kúpil som ju z akcie za 399 tisíc SK, výbava 6xairbag, okná v elektrike, automatická 2zónová klíma, tempomat, abs, atď atď... s takou výbavou by fábia stála najmenej o 100tisíc viac...v starých korunkách..:))

0/0
6.5.2009 13:59

Vilém Hynek Jarmila

Re: Citroen C4

Já mám koupený teď to nový Picasso (Xsaru) s 1,6 HDI 80kW, co dávají i do nový C4 Picasso. Musím přiznat, že jsem do toho šel kvůli prostoru, rozvoru, měkčímu podvozku, úspornýmu motoru a taky kvůli tomu, že o to není v podsvětí moc zájem. Jezdí to za 5,1l nafty (50/50 město-mimo město) a bez problémů. Po 10ti letech to je jasně zastaralý, ale i dneska mě překvapuje, jak v detailech promyšlený auto. Na C4 Picasso jsem se díval a těch 10 let je znát. Dokonalý vozítko, jen bych se vyhnul té automatické/pilotované převodovce, manuál je manuál. Taky měl mrzí, že Picasso nemá hydrauliku (ty nový jen na zadku).

0/0
6.5.2009 22:47

hezoun

jo

Kdo měl jednou vw,už nic neřeší!R^

0/0
5.5.2009 20:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.