Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford Focus RS umí zkrotit tři sta koní

Ford Focus RS je mezi znalci pojem. Starý dobrý stejnojmenný kostitřas, který si pro svoji syrovost zamilovaly statisíce fanoušků a dva tisíce šťastných majitelů si užívají jeho kvalit, dostal důstojného nástupce. Nové "eReSo" je rychlejší, výkonnější, byť méně radikální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Štvavá vysílačka

Kolik to má na tachecu?

:-)

0/0
8.5.2009 19:48

homoděj

řazení

Můj problém je,že se mi tenhle typ aut líbí.Mám na ně i peníze,ale.Když jsem přišel za prodejcem,že bych si vzal jednoho fokuse ST,ale s automatem(pádla),tak se málem posadil na zadek.Já to nechápu.To je to takový problém?

0/0
7.5.2009 18:51

tonys

Re: řazení

Aha, to bude tím, že Fordy jsou auta pro Řidiče, ne pro negelované pozéry, kteří se chtějí chlubit. Není nic lepšího než správně načasovný meziplyn hranou chodidla s prsknutím pětiválce do výfuku...Podle mě se dvouspojky a podobně dělají proto, že většina lidí, kupujících si silná auta by je prostě s manuálem nezvládla...:-©

0/0
7.5.2009 23:49

homoděj

Re: řazení

ještě jsem neviděl nagelovaného pozéra např. v Ka,Fusionu,Galaxy,F-150,Flex nebo Ranger.Pro tenhle typ lidí se vyrábí Focus CC.Ale je to váš názor.Dva roky jsem vlastnil Mustanga a věřte mi,s manuálem by jste ho nechtěl ani náhodou(a to není žádná dvojspojka).Prskání pětiválce je možná efektní,ale osm válců je osm válců i bez prskání.Navíc si myslím,že min. 50procent lidí co si kupuje silná auta,nemá potřebu je protahovat ani nějak zvlášť krotit.Prostě je ty auta baví.

0/0
8.5.2009 11:25

tonys

Re: řazení

Myslím si že právě ST tenhle typ lidí přitahuje, ale to je jedno. Proč si teda ty osmiválce lidi kupují, když s ním jezdí jako s Fabií HTP?(bez urážky pro majitele)-To je právě to pozérství, vážený homoději!;-D

0/0
8.5.2009 16:01

homoděj

Re: řazení

ST jsem chtěl v černé barvě,pět dveří a bez přídavných spojlerů.Prostě nenápadné auto.Samozřejmě už jsem viděl ST ve svítivě oranžové,černá okna,mega křídlo a tuc,tuc muzika.S tím pozérstvím to tak docela nechápu.50-90-130 platí tak nějak pro všechny.To,že si někdo koupí třeba MB-E AMG ještě neznamená,že bude stále pálit gumy nebo řezat 150kou zatáčky.Prostě se mu to auto líbí,má rád ten pocit pekelné síly,kterou má kdykoli se mu zachce k dispozici.

0/0
8.5.2009 17:03

novák

a

No, tak za polovinu ceny bych ho možná bral.

0/0
7.5.2009 18:43

Aiwan

super kára ten Focus RS

Jediný podobný auto a konkurence pro Focus RS je ostrej Renault Megane R26.R

0/0
7.5.2009 18:30

Jarda

US auta

US auta jsou klasika. Tesim se, az se Chrysler vyhrabe z toho, kam ho dotahlo Nemecke vedeni. R^

0/0
7.5.2009 18:14

škodovák

ten Focus je malej, drahej a hnusnej

Kdo má pod čepicí a chce ostré sportovní svezení koupí si Škoda Octavia RS  ! !  S Octavii RS si navíc koupí nejlepší poměr užitná hodnota / výkon / cena a slušně velkej kufr, kterej se vždycky hodí. Jak má ten Focus velkej kufr ?  [>-]R^V[>-]R^

0/0
7.5.2009 17:38

Petr

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

Jo, tvuj nick napovida hodne. Focus RS je sportovni auto, se sportovnim podvozkem a silnym motorem. Srovnavat to s Octavkou s batohem za zady muze jenom postzeny clovek.Rv

0/0
7.5.2009 17:40

ivánek

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

dej si facku a pořádnou, ať je to slyšet hodně daleko jak to mlaskne !

0/0
7.5.2009 18:14

Aiwan

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

Škodováku ty trapáku koho zajímá u sporťáku kufr ??????????????? 

Focus RS je brko = žádná Škodovka, kapišto ??????????

0/0
7.5.2009 18:32

Pampalini

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

Tak kvůli takovým nemocným lidem je na těchto diskusích veselo.Ty jsi typický bývalý "tunˇákový  Favoritˇák".Čím větší kufr ve Škodovce,tím větší idiot.Tohle není auto pro zahrádkáře!Spletl sis diskusi.;-D;-D [>-]Rv:-©

0/0
7.5.2009 18:45

Zahrádkář

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

Na svižnější jízdu Škoda RS stačí a je i praktická možná tak ještě RS6 avant, ale tohle malé prdítko s 300 koníky je k čemu, když jsou malé rychlostní limity na silnicícha k tomu se do něj nic nevejde ani zadní spolujezdci pohodlně. Pro blbečky s kšiltovkou možná dobré.

0/0
8.5.2009 2:50

Shalukim

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

jestli si myslite ze "svizna" jizda s octavkou  se rovna svizne jizde s fokusem rs,tak byste se mel rychle probudit.tato auta se totiz nedaji vubec srovnavat.ford rs je zavodak.octavka fakt ne.

0/0
8.5.2009 10:12

Jaws

Re: ten Focus je malej, drahej a hnusnej

;-D;-D;-D mladý muži , vy jste mne pobavil......srovnávat škodnou RS s hot Focusem.......tak už jsen se dlouho nezasmál.......

0/0
8.5.2009 6:19

Pan L

Super

Další auto pro polodementní blbečky co rádi ohrožujou životy sebe a ostatních na silnici (a tatínek jim to zaplatí (pokud se nejedná o podvodníčky, zloděje a přeplacené budižkničemy)). Buďto by měly být tyhle vozy zakázany zákonem, nebo by po jejich koupi měl být majitel okamžitě zařazen na listinu potenciálních kriminálníků. Bez pardonu.

0/0
7.5.2009 14:59

Adi

Re: Super

Tak rád by ses do té skupiny zařadil že? Jenže to auto není pro všechny a už vůbec néé pro tebe. Celkem bych řekl, že ty budeš výletní jezdec co svojí 60kou na 90ce ohrožuje provoz o hodně víc, než podle tebe "loseři" v nadupaných autech.;-ORvRvRvRv

0/0
7.5.2009 15:07

Pan L

Re: Super

"auto není pro tebe"???? ;-D;-D;-DČlověče, vy jste chudák :))) Přečtěte si, co za volovinu jste vyplodil. Pro koho by to auto teda jako mělo být?? Pro vyvolené bohaté synáčky, kteří s tím ohrožují ostatní na silnicích? Doufám, že mi tu nezačnete plácat něco o závodních okruzích a lásce k rychlosti. To bych se musel smát.

0/0
7.5.2009 15:14

V

Re: Super

Vyvracíte úspěšně tvrzení, že "chudoba cti netratí". Ve Vašem případě cti tratí. Nezvládáte to...

0/0
7.5.2009 18:39

Pan L

Re: Super

Neřekl bych.... vaše logika je chybná. Děkuji.

0/0
7.5.2009 21:59

Krokous

Re: Super

Zase jeden z příspěvků ukazujících tu naši typicky českou povahu co. Všichni co si můžou koupit lepší auto jsou blbečci, dementi a zloději. A všechny by je měli zavřít už jen proto, že si koupí auto které jede rychleji než to moje....

Doufám, že takových blbů bude na silnici i v životě stále méně.

Závist to je zlá věc. Běž se léčit nebožáčku.

0/0
7.5.2009 23:48

JanSlanina

běžte

se vycpat plechovkáři peněz jak za kozu a jeden jen 260 ;-( jo takhle ducati je ducati

0/0
7.5.2009 14:28

trip

Re: běžte

ale prosim te...v kazde zatecce by si videl jen muj vejfuk a slintal by si....;-D;-D

0/0
7.5.2009 14:41

M

Focus zkrotí pendrek

Tři sta koní krotí řidič. Většina to zkrotí o strom.  Jinak vzhledem k velikosti auta to může bejt sranda - když se to UMÍ.

0/0
7.5.2009 13:33

Pavel

cena?

za tu cenu už raději Mitsubishi Lancer EVO X ;-D

0/0
7.5.2009 11:42

trip

Re: cena?

ty jsi lancera videl asi jenom na obrazku vid?...ano cenove jsou si ty auta docela podobne...jen te chci upozornit ze nakldy na provoz lanceru a rs jsou uplne jinde? pokud si s nim jen nehonis ego na vinohradsky tam a zpet a le projedes ho i po okreskach a nekdy po okruhu tak uvidis co to dela s pneu atd atd....a nakldy hned mas 300 000 rocne....

0/0
7.5.2009 12:02

Pavel

Re: cena?

a pokud proženeš Focus, tak je to jiné? ;-D 300tis ročně? ;-D;-D;-D;-D co je to ta vinohradská? ;-D;-D;-D

0/0
7.5.2009 14:20

trip

Re: cena?

ano je to jine - nebo si myslis ze to auto by stalo jen 1,2 mega? aby mnohem vice vydrzelo a vse bylo v super kvalite...nerikam jak funguje ale vydrz materialu...tak ano...verim to rs vydrzi vice........vinohradska je ulice....ano 300 tisic rocne.....zajedes na vikend na okruh a muzes davat nove pneu....a ty bratru nestoji 3000 kč....olej servis....mnohem nakladnejsi nez u fordu...drive na EVA ani u nas nebyl servis.....ted uz je.....kdyz neveris me...tak si to zjisti od majitele......pokud to ma majitel jen na projizdku......tak samo...takovy naklady nema ale pak nechapu proc to auto ma....

0/0
7.5.2009 14:40

Ghia

Re: cena?

R^R^R^ nerekl bych to lepe

0/0
7.5.2009 17:27

ROSES LIVE

RS je moje slabost !

presto musim rici, ze predokolky s ttak vysokym vykonem a hlavne momentem maji necistou stopu a na vyjezdech ze zatacek dosti kopou. Megan RR26 je na tom o poznani hure. Bohuzel jak Ford prestal delat 4kolky, tak mne to odradilo. Escorty Cosworth jsou uz pryc bohuzel. Po velkych zkusenostech musim rici, ze srdcem i mozkem preferuji 4kolky. U nas je prumerne 4-5 mesicu snih a dalsi 2 mesice mokro (kdo sledoval cekse pohary cestovnich vozu v CR v 90. letech pak si vzpomene na B. Engeho jak se svym Nkovym Escortem, kdyz zaclo prset doslova deklasoval vsechny Acka - prevazne M3). Dale 4kolky daleko lepe zvladaji ceske rozbite cesty. Nedavno jsem si poridil misto motorky Atom 500, svezeni je to opravdu spickove (zdejsi kolegove s F430 S nebo Porsche GT2 doslova nestihaji), ale na trochu poskozene silnici (treba i panelova D1) je to doslova o rozbijeni ledvinovych kamenu ;-(

0/0
7.5.2009 11:31

Adi

Re: RS je moje slabost !

Myslíš Megane R26.R, který je nejrychlejší předokolka na světě? (na okruhu samozřejmě)

0/0
7.5.2009 11:33

ROSES LIVE

Re: RS je moje slabost !

no to se mi nejak nezda. RSo mi pripadalo daleko agilnejsi. ROzhodne byl poznat rozdil ve vykonu a toc. momentu. Jizdni vlastnosti u RSa jsou taky o trochu lepsi nez u Meganu

0/0
7.5.2009 12:03

Adi

Re: RS je moje slabost !

Nejel sem v nich, ale dost se o tuto třídu aut zajímám a podle odborníků a času na Nordschleife (rozdíl cca 10s na kolo, ale je to dost dlouhej okruh cca 10 min jeden okruh, takže to klidně může být řidičem) to vychází byť těsně,ale pro Megane R26.R. Obě auta sou "nálož" a moc dobrý stroje. Astra OPC a Golf GTI se nechytaj. Snad Mazda.

0/0
7.5.2009 12:32

Ghia

Re: RS je moje slabost !

Focus RS2 jeste oficialne cas z Nordschleife nema tak ze varis z vody.

0/0
7.5.2009 17:30

V

Re: RS je moje slabost !

To jsi ty ten s kapavkou? ;-D

0/0
7.5.2009 18:40

ROSES LIVE

Re: RS je moje slabost !

ale no tak...

0/0
9.5.2009 19:21

icmek

sice nevim, proč to vypadá jako VW Transporter

respektive proč je to tak strašně vysoký (nebo to aspoň působí vysokym bachratym dojmem), ale jinak R^

0/0
7.5.2009 10:35

jahodove_ticho

ojetou první generaci

sem vážně zvažoval asi před rokem, ale nakonec jsem šel do větší klasiky. Přeci jen když s evybírá druhý auto na víkendovou zábavu, jsou možnosti široké. Vzhledově mi tenhle Focus až tak moc oko nelaská jako první generace eRSa. Ale svezení tu bude každopádně příjemný v tom, že se s tim dá jet jak na delší štreku, tak i vyblbnout na okresce za městem.

0/0
7.5.2009 10:16

joska87

Krasavec......

Tohle auto co se týče vzhledu i jízdních vlastoností je podle mého mínění nejlepší předokolka. VW se svým Golfem GTi a i tak škodovka se svým RS jsou ve srovnání s Fokusem RS obyčejný rodinný auta a ne sportovní jak oni to pojmenovávají. a za ty prachy je to hodně dobrý.

0/0
7.5.2009 10:05

Hlava dubová

No neni to špatný,

ale Oktávka f ERESU to neni. Ta má v základu i rezervovanej levej pruh na dálnici. No škodivka to standardně montuje teď i do fabiovejch haťapáků.

Ale ten focus je moooc pěknej,  a i když já bych tam rodinu nenaložil, tak R^R^

0/0
7.5.2009 9:39

loogieboy

Re: No neni to špatný,

.... a taky blbej ksicht a umele nafoukly ego ;-D

0/0
7.5.2009 9:59

Dr.Ozd

Jo jo,taky bych si zadriftoval....

jen mít někoho,kdo by každé odpoledne sponzoroval novou sadu zničených pneumatik.;-D;-D;-D

0/0
7.5.2009 8:48

Flozik

Re: Jo jo,taky bych si zadriftoval....

Az se nekdy udelas drift s predokolkou, tak dej vedet Rv

0/0
7.5.2009 9:55

Mastermind

Re: Jo jo,taky bych si zadriftoval....

Nevím o tom, že by to nešlo - náročnější to možná je, ale nemožné určitě ne.

0/0
7.5.2009 10:05

icmek

Re: Jo jo,taky bych si zadriftoval....

běžně. zkus si to někdy s fábií na mokrym kruháku... ale bacha aby ti nedriftoval spíš čumák ;-D

0/0
7.5.2009 11:15

Flozik

Re: Jo jo,taky bych si zadriftoval....

Neplet si smyk a drift :-)

0/0
11.5.2009 0:00

Alek

Re: Jo jo,taky bych si zadriftoval....

víš ono to není jako když si sedneš večer ve svém pokojíčků ke kompu víš? ;-D;-D;-D

0/0
7.5.2009 14:12

sl

Pekne

Velmi slusnej motor, dobrej podvozek ale ten vzhled z venku mi pripomina vypasenyho cmelaka. Skoda, kdyby to melo tvar normalniho sedanu a ne dodavky, tak bych o tomhle aute uvazoval.

0/0
7.5.2009 0:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.