Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucnost Jaguaru: setrvačník a dvoutakt

Tradiční britská automobilka Jaguar získala v poslední době řadu grantů na výzkum a vývoj vozů šetrných k životnímu prostředí. Podobné ambice má i spřízněný specialista na off-roady, značka Land Rover.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ROSES LIVE

Za komunistu mělo každé děcko autíčko na setrvačník

Tady se zase ukazuje jak je ten kapitalismus zpátečnický a zaostalý

0/0
20.5.2009 9:58

roumenn

chybí tomu ještě něco

chybí tomu kvalitní motor 1.2 HTP od VW. Dvoutakt je hloupost, lepší je tříválec. Jinak to nemá chybu.

0/0
19.5.2009 23:20

petryk1

Re: chybí tomu ještě něco

????

:-P

0/0
21.5.2009 12:02

dsvatos@atlas.cz

dasik1

0/0
19.5.2009 12:59

kykyrýs

líbí

Mně se líbí řešení - spalovací motor jen na výrobu el. a vše ostatní jen na el..Taková malá elektocentrála.Malý motor,malé emise,pracující pro spalovací motor v ideálních otáčkáchR^

0/0
19.5.2009 11:47

POLACK

Re: líbí

A jaký by to mělo přínos oproti současným hybridům? Těžší baterie? menší dlouhodobý výkon? menší účinnost převodu na elektriku místo rovnou mechanicky hnát kola?

0/0
19.5.2009 18:10

pepa

Re: líbí

Vyssi ucinnost a efektivitu spalovaciho motoru

0/0
20.5.2009 7:58

kykyrýs

Re: líbí

ne jaký by to mělo,ale jaký to má přínos.Tenhle systém už se do aut montuje.V evropě to ovšem moc rozšířené není.Těžší baterie?Ne,proč?Možná jich tam je víc než v hybridu,ale zase jsou novější.Tudíž menší a skladnější.Navíc odpadá váha velkého spalovacího motoru.Menší dlouhodobý výkon?Ne,proč?Spalovací motor vyrábí el.proud neustále,tak proč by měl klesat výkon?Při potřebě velkého výkonu nepůjde el. proud do baterií,ale rovnou do elektomotoru pro pohon kol.Menší účinost převodu na elektriku?Ne,proč?Výkon elektromotoru je maximální  už od jedné otáčky.K tomu ještě nepotřebuje klasickou převodovku a spojku.

0/0
20.5.2009 10:43

Martin z Čech

majitel

jaguáru by měl vlastnit minilálně dva kusy.Jednoho na ježdění a jednoho v servisu

0/0
19.5.2009 9:31

Jindra

Re: majitel

bejvávalo.... To platilo na začátku 80-tých let před vstupem Fordu. V posledních letech je v ukazatelech bezporuchovosti na předních místech. Bohužel importér do ČR - AMT je na tom přesně opačně z hlediska kvality servisu...:-/

0/0
19.5.2009 15:04

Martin z Čech

Re: majitel

řídil jsem novýho jaguára 2,2 naftu. Když to porovnám s novou fabii 1,9TDI ,Jaguar by se měl hluboce stydět,jedním slovem tragedie.Vůbec to auto netáhne

0/0
20.5.2009 9:44

j.t.d.

Re: majitel

Ropa patří do traktora.

Doporučuju používat Jaguar s benzínovým motorem, nejlépe přeplňovaným. To pak jinak táhne.

0/0
26.5.2009 17:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.