Diskuze

Motor Scuderi: jeden válec pro sání a kompresi, druhý pro práci

Motor od firmy Scuderi Group představuje další z mnoha vývojových variant klasických spalovacích motorů. Tentokrát se snaží práci klasického čtyřtaktního cyklu rozdělit mezi dvojici válců. Ačkoli slibuje výrazně vyšší točivý moment než běžné motory, je jeho praktický přínos otázkou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

3. 8. 2009 21:15
znám lepší systém

znám lepší systém - sání a komprese je nahrazena  tím, že se zkapalněný vzduch (kyslík) z nádrže nechá expadovat přes "chladič" kde odbere teplo okolí a natlakuje se na cca 20-30 MPa ,  a  motor pak pracuje pouze ve 2 taktech - expanze a výfuk. Oxidant (=extrémně stlačený vzduch získaný expanzí ) a palivo se vstřikuje souběžně.  Úspory - poloviční počet válců, jenom jeden ventil (výfukový), atd... více na mých stránkách http://www.navratiltech.com

0 0
možnosti

Host

3. 8. 2009 21:39
Re: znám lepší systém

totální blud,  docela odvaha už jen se přiblížit k nádrži s kyslíkem který má -190 a je kapalný za normálního tlaku. A čim ten kyslík ohřejeme aby nám expandoval ????

pak kyslík a palivo někam vstříknout když to samo bouchne a nepotřebuje to svíčky,... tohle je možný použít tak možná pro raketu do vesmíru a ne pro rozumně použitelný spalovací motor

0 0
možnosti

Host

3. 8. 2009 10:58
U nás v práci

už to dávno funguje - šéf mi saje(pije) krev a já pracuji(makám);-D;-D

0 0
možnosti

Host

3. 8. 2009 0:34
Prestante blbnout

Zajimalo by me cim takovy motor budou chtit pohanet az dojde ropa, budoucnost patri vyvoji baterii a elektromobilum.

0 0
možnosti

Zubcasu

2. 8. 2009 23:23
No nevim

Obavam se ze zesloziteni motoru, zvetseni hmnotnosti, zvetseni treci plochy a jinych odporu vyhody degraduje. Mimo jine uz motocykl Manet 90 ze 40tych let mel dva pisty v jednom valci. V tomto pripade ale vyrobce sledoval vylepseni casovani oproti beznym dvoutaktum. Presto si myslim ze obe reseni od sebe nemaji zase tak daleko, jak by se zdalo. No a hlavne Manet se vyrabel seriove.

0 0
možnosti

Host

2. 8. 2009 19:00
mezera jen 1 mm => 100:1

> Mezera mezi hlavou válce a pístem je jen 1 mm, tudíž je kompresní poměr asi 100 : 1.

To si děláte legraci, takovou větu napsat v technickém článku rubriky zaměřené na auta. Asi opravdu jde jen o velmi neumělý překlad...

0 0
možnosti

sirc

2. 8. 2009 17:47
Spalovací motor

Spalovací motory jsou minulosti. Za 100 let nedošlo k výraznějším konstrukčním posunům a efektivita stále zůstává kolem 30%, což je grandiózní plýtvání. Vznětové jsou na tom sice lépe, ale žádný zázrak se také nekoná. Je čas přestat se bát ropného lobby, uvést do praxe nové technologie a ne se zabývat nesmyslama v podobě hybridních automobilů aj.

0 0
možnosti

Host

2. 8. 2009 18:28
Re: Spalovací motor

Další konspirační teoretik. Tak by mě zajímalo co konkrétně se skrývá pod pojmem "nové technologie".... A trochu rozumu do odpovědi - žijeme v nějaké době, máme k dispozici určité materiály a látky, které něco stojí ... a platí fyzikální zákony. Krom toho vývoj a výroba + vychytání chyb nějakou dobu trvá. Tak jaké že "nové" technologie mají pohánět můj pozemní samohyb ?

.

Jsem zvědav na odpověď....

0 0
možnosti

standa z Ostravy

2. 8. 2009 10:31
Klasický kompresor.

Jen trochu jinak.

0 0
možnosti

Host

2. 8. 2009 9:21
vynález?

Je to klasický přeplnovaný dvoutakt s ventily. Podobny princip používal i GM electric na dieselových motorech ( u nás aplikovan v lokomotivách " Sergej").;-D

0 0
možnosti

Host

2. 8. 2009 3:50
litrový výkon a 140 koní.

co je toto za blabol??

hod sem odkaz na clanek, ktery si hlupe prohnal translatorem.. at si  muze clovek zjistit sam jak to vlastne je

0 0
možnosti